Zanui レビュー 

192
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered carpet in Oct. Now Dec. Order acknowledged but not one piece of information about delivery received and no delivery. Surprise surprise all links to Zanui info have been and... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I'd bought a few things through zanui before so felt totally confident buying a large number of expensive things. They were fantastic! Quality items delivered quickly. One item never arrived and desp... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The Zanui website was very easy to navigate. We ordered the VIP Pet Sleep Pad, Colour Picker Grey, Size Picker Small, and it was an excellent quality product but unfortunately too small for Doug's be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My order from Zanui was shipped promptly. However, as I used a post office parcel locker the order couldnt be delivered (Zanui used a courier other than Aus Post). The courier tracking indicated the d... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 家具店
  2. ・
  3. リビングルーム用家具の店
  4. 寝室家具店
  5. 店舗・スーパーマーケット用家具店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Zanui is Australia’s online destination for furniture & homewares. Sign up to our newsletter for exclusive offers, sales, the latest trends & inspiration.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

192件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(192)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great helper Izzy and Mike were

Great helper Izzy and Mike were . I had lights from Zanuii 2 years ago and in cleaning them had a breakage! Zanuii were still able to get me replacement parts and were vv helpful thru the replacement process. I have found all the customer service easy and prompt in all my purchases I have made over time.

2023年1月5日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Angela, thank you for your positive review! We are so glad to hear that Izzy and Mike were helpful with the situation. We hope to see you shopping with us again in future! - Team Zanui

5つ星のうち1の評価

Hartest table buyers beware

Less than three years ago we bought a large Hartest-range outdoor dining table from online provider Zanui, which described the table, made from Malaysian shorea hardwood, as being of "impressive strength" and durability. It was also described as weather-resistant and water-resistant, and made from material used to construct boats and bridges, "so that you can enjoy the outdoors worry free". After three years of minimal use in our outdoor patio, the table last month collapsed, without provocation and without any weight on it at all. The table simply fell to pieces, with planks from the table top sagging from pulpy rotted joints, then collapsing. The resulting useless pile of rubble had to be thrown away, of no repairable use at all. At a cost of $A500-plus, the table fell far short of expectations and claims. In contrast, I previously had an outdoor hardwood eucalyptus table in the same position and in the same weather conditions, and that table lasted for over 20 years, with minimal upkeep. Buyers beware!

2023年1月4日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Mark,
Thank you for taking the time to provide feedback on the Mahogany Outdoor Extendable Dining Table you purchased. We are terribly sorry to see your disappointment with the wear of the table, however, unfortunately, the table is out of the 1 year warranty period. Sadly, we are unable to offer you a full refund as requested. The photos you sent through, show the internal of the table rotting as you advised you had disassembled the table, and the table had not fallen into pieces. We are happy to take a second look into this case, please do not hesitate to reach out again.
Team Zanui

5つ星のうち5の評価

I recently purchased a sofa cover which…

I recently purchased a sofa cover which unfortunately did not fit, they are notoriously difficult to fit correctly. The process to return/ refund the item was so seamless and quick, fantastic customer service and support! It helps to buy with confidence when you know that if it doesn’t quite work out, there is a quick and efficient resolution.

2023年1月4日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Jo, thank you for sharing a positive review! We are glad to hear that you found out returns process quick and easy. We hope to see you shopping with us again in future! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Farm to Table Play Kitchen

We bought a Farm to Table Play Kitchen by Kidkraft for our daughter. The best purchase ever, the kitchen is super cute.
Unfortunately one of the part arrived broken so we contacted Zanui. Their customer service is beyond amazing. It’s been a pleasure to deal with you. Thank you so much for your help and organising the replacement part. We highly recommend Zanui.

2022年12月25日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Ki, thank you for sharing your positive review! We are glad to hear that the issue has been sorted and our customer service team was helpful. We hope to see you shopping with us again in the future! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

We received our Solomon 6 Drawer Chest…

We received our Solomon 6 Drawer Chest in perfect condition. As we were away when delivery as expected, Mike kept us informed, so we felt very relaxed and confident that everything would turn out, and it did. Thank you Mike.

2022年12月8日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi there, thank you for your lovely review! We are glad to hear that Mike was helpful in this situation! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Zanui’s customer service is perfect.

Zanui’s customer service is perfect.
Carla’s email is very helpful to me.

2022年12月19日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Kang, thank you for your lovely review! We will be sure to pass this onto Carla. - Team Zanui

5つ星のうち4の評価

odd choice of courier?

I find it peculiar that a store with great customer service and lovely things to sell would choose to ship goods with a company that has thousands of 1 star reviews.
After receiving 2 deliveries of rubble, I insisted that next time I be allowed to pick up my purchases from the depot. I recommend this to anyone purchasing anything that could conceivably be damaged.
There was a lot of emailing but I'd say that Mike has a very pleasant manner and he sorted that out with the courier and all ended well.

2022年12月18日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi John, thank you for taking the time to provide feedback. We do apologise for any issues you had with the courier but we are glad to hear that Mike was helpful in this situation. - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Zanui : I would highly recommend this company to any prospective customers.

The Zanui website was very easy to navigate. We ordered the VIP Pet Sleep Pad, Colour Picker Grey, Size Picker Small, and it was an excellent quality product but unfortunately too small for Doug's bed. Mike from Zanui Customer Care was terrific and assisted us with our query in a friendly and professional manner. We highly recommend this company.
Lynda Nicholls

2022年12月13日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

HI Lynda, thank you for taking the time to provide a positive review! We are so glad to hear that Mike was helpful and friendly! We hope to see you shopping with us again soon! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

The table is beautiful that I purchased…

The table is beautiful that I purchased but unfortunately the outside courier company did not take care of it and damaged it Mick quickly resolved the situation and refunded me an amount that was suitable.

2022年12月7日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Charlotte, thank you for your lovely review! We will be sure to pass on the feedback to Mike! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Lovely furniture

Lovely furniture, really pleased with the look and feel

2022年12月10日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Will, thank you for your lovely review! We are glad to hear that you are pleased with the furniture! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Wonderful customer service by Mick

Wonderful customer service by Mick. Great communication and resolved my enquiry in no time at all.

2022年12月8日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Jo, thank you for your positive review! We are glad to hear that Mike was helpful! - Team Zanui

5つ星のうち4の評価

Great customer service

I recently purchased a lamp from Zanui which arrived on time but the item was not as described. This was the fault of the supplier, not Zanui.
Mike went over and above to resolve this issue for me which I very much appreciated.

2022年12月7日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Belinda, thank you for taking the time to provide a positive review on us! We are glad to hear Mike has been helpful and will pass the feedback onto him. - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Assistance in placing an order.

I was on chat with Mike and had a few questions regarding placing an order. He was extremely helpful. With his assistance I am confident now to place my order. Thank you

2022年12月6日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Sharon, thank you for your positive review! We will sure sure to pass on the feedback to Mike. - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer service when it came…

Fantastic customer service when it came to a faulty item. They were quick to resolve and offered multiple options.

2022年12月4日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Christine, thank you for your lovely review! We are glad to hear that we were quick to resolve your issue! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer service

I ordered a coffee table and unfortunately it arrived damaged from transit. The wonderful customer service from Mike and Leslie was great. They replaced the table with so little effort or stress on my behalf. Highly recommend.

2022年11月24日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Tiffany, thank you for your lovely review! We will be sure to pass on the feedback to Mike and Leslie. - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Assistance from MIKE was fantastic

Assistance from MIKE was fantastic, very helpful & patient with my questions & with order procedure. Will be mentioning this to family and friends!

2022年11月28日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Garry, thank you for your lovely review! We will be passing on this feedback to Mike! - Team Zanui

5つ星のうち5の評価

Great customer service

I ordered an item from Zanui, which arrived faulty. I contacted the customer service, and Mike resolved the issue very quickly and professionally. I am very happy about his service.

2022年11月28日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Nataliya, thank you for your positive review! We are glad to hear that Mike was very helpful in resolving the issue. - Team Zanui

5つ星のうち1の評価

Advertised 4 drawer diamond pattern…

Advertised 4 drawer diamond pattern buffet in white on website for $770 and when I tried to order it was three times the price. False advertising at its worst.

Have just heard back and been told they have no control over advertising…. what a load of hogwash…. beware of this company…. no ethics!!
After writing this review they have now changed price back to original price… what a rubbish company.

2022年11月24日
自発的なレビュー
Zanui ロゴ

Zanui からの回答

Hi Di, thank you for taking the time to leave feedback. We do apologise for any issues with our website. Can you please send an email to customer@zanui.com.au and one of our friendly agents will be able to look into this further. - Team Zanui

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報