レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I placed an order a month back and didn't recieved the package. They haven't been answering my pleas for a solution. I know nothing from them or the delivery company.

5つ星のうち1の評価

Horrible customer service the package was returned to them after a month and i had to insist to have a reshipping, i answered really fast but still i only got one answer a day maximum, to fir... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I live in Houston Texas and I ordered these cute round vintage sunglasses, I was tracking my order and it said my shipment was last seen in north Houston Texas and I was supposed to receive my package... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I wish I could have given ZERO stars! This company is criminal ! Don’t do any business with them ! I placed my order on the 10th of May and still have not receive it!!!! I contacted customer serv... もっと見る

企業情報

  1. サングラス店
  2. 衣料品店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Founded in 2001 by eyewear enthusiasts, zeroUV has become a prodigiously curated eyewear boutique for the fashion savvy individual. At zeroUV we strive to bring our customers the latest in eyewear fashion for a fraction of high retail prices. zeroUV personally works with well respected individuals in the fashion industry in order to provide an amazing shopping experience for everyone. We are always exploring for new inspirations, and we invite you to follow us on this amazing journey!


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

41件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Certainly my worst online purchase

Certainly my worst online purchase to date. I ordered two glasses, one came the model I ordered with terrible quality and crooked the other came another horrible model that was not what I ordered. very dissatisfied

2020年1月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible customer service

Horrible customer service

the package was returned to them after a month and i had to insist to have a reshipping, i answered really fast but still i only got one answer a day maximum, to first saying me that I have to ask the post

So they say they reshipped to my adress and then days after that they say they can't due to adress and customers issues

They also didn't refund shipping

It's like a joke, my adress is totaly correct never had a problem before

2019年7月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ridiculous and rigid - even when it’s their fault

Ordered a pair of sunglasses and was sent a completely different pair. I contacted them and was told the pair I wanted was out of stock (bait and switch). I initiated a return and they informed me that the return would be at my own cost as I am an international customer. This rigid policy is ridiculous in this instance given the fact that the issue was entirely their fault alone for improperly fulfilling the order. I will have to pay more than I need to because of ZeroUV’s mistake and, at this point, the amount I pay in shipping is worth more than the glasses themselves. Beware if you’re ordering outside the US, as their customer service logic is lacking.

EDIT: I emailed back following ZeroUV's reply below and was told "You were not required to return the item, but have asked to return it". The reply below is the first time that I've been informed by this company that returns are not required for international customers, and this information is also not available on their website (of which I have a screenshot). How are people supposed to know otherwise, when it's common retail practice to return an item in order to obtain a refund? Clairvoyance? Magic? Their international customer policy was not at at all raised when I asked to return in the first place (nor was a refund even offered in our first correspondence, just an exchange). I've been refunded, but only the cost of the item and not the shipping - so I've essentially paid ZeroUV to ship me a model I never asked for and do not want but is not worth returning.

They have been nothing but combative and have refused to take ownership of their mistakes. Avoid this company if you are a mere mortal without magical mind-reading capabilities.

2019年1月22日
自発的なレビュー
zeroUV ロゴ

zeroUV からの回答

Hello Julie,

We apologize that you received the wrong item. Since you are an international customer, we just ask to send over a photo of the item you received. We do not ever ask for you to return an item as it would cost too much, and take awhile to complete an exchange or refund.

Please do contact us again, I am sure we will be able to fix this issue immediately.

Xoxo

5つ星のうち1の評価

Terrible glasses

Terrible glasses. You get what you pay for though, I guess. Bought some ~$8 glasses. Super flimsy. Snapped in less than a week from normal use. Not a repairable break. Bummed I wasted my time and money on these. I recommend spending the money on quality shades.

2018年7月17日
自発的なレビュー
zeroUV ロゴ

zeroUV からの回答

Hello Justin,

We do apologize for the inconvenience. We do stand behind our product with a free 30 day return policy. If you are located within the United States, we offer free return labels for refunds or exchanges. If you are an international customer, you may just send us a photo of the breakage, and we can issue a full refund or exchange.

Again our apologies

5つ星のうち5の評価

5 Stars!

Ordered 4 pairs of sunglasses. They came in less than a week. They look exactly like the pictures shown. Very happy with the whole experience!

2018年5月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

AMAZING

I ordered 4 pairs of sunglasses. I got them within a week! They delivered more quickly than my order from amazon. I love all of the sunglasses, incredible quality for the price. I had an issue with one pair, a very small scrape on the metal and they got back with me the same day I emailed them and I have a new pair already on the way. I couldn’t have asked for better service. I highly recommend!

2018年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Although the sunglasses I ordered did…

Although the sunglasses I ordered did not work out for me, ZeroUV was extremely easy to work with. Im always skeptical when it comes to online websites because there are so many scams out there. But ZeroUV accepts returns and processes them in a timely manner. They even pay for postage!

2018年3月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT TRUST

I ordered sunglasses OVER A MONTH AND A HALF AGO and still have not gotten them. i paid for 2-5 business days yet still have not gotten them or even just an email. i am extremely upset and disappointed.

2018年1月16日
自発的なレビュー
zeroUV ロゴ

zeroUV からの回答

Hello Maggie,

We do apologize you are having issues with your order. Unfortunately we are unable to find any orders dated "OVER A MONTH AND A HALF AGO". We do however have an order from January 5, 2018 with USPS Tracking 9400110200829629195484.

Please do contact us at 714-584-0015 or at shop@zerouv.com, and we should be able to help you ASAP.

Xoxo

5つ星のうち3の評価

Good product, horrible customer service

The glasses, and the product are solid quality. Looked as it did on the website, came with a nice microfiber eyewear bag.

The glasses themselves didn't quite fit right, so I called them to get an idea of what kind of measurements would fit best over the phone. The woman who answered was polite at first, but had no interest speaking with me over the phone or educating me on what I might look for to make a better purchase next time. "You'll just have to go to our website." Was all she continued to say, aside from reading me the measurements of the glasses I had already bought.

Sure. I could go and try to figure it out on my own, and buy a couple more pairs in the process attempting to learn how the measurements fit.. or.. you could represent your company and your brand with some helpfulness and good will by speaking with me about your product and what the best way is to be satisfied with your stuff. Don't just blow people off to your website. Make them want to come to you for all their shades, instead of giving them a reason to find someone else.

2018年1月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I struggle with trichotillomania and …

I struggle with trichotillomania and compulsively pull out my eyelashes and rub off my eyebrows. It's not only embarrassing but very painful. I decided to try and break the habit by wearing glasses everytime I start to pick at my eyes. This website had a great selection of stylish, clear, office appropriate lenses and frames within my budget. My order arrived within 3 days and I love the glasses.

2017年8月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

FURIOUS CUSTOMER!

I live in Houston Texas and I ordered these cute round vintage sunglasses, I was tracking my order and it said my shipment was last seen in north Houston Texas and I was supposed to receive my package yesterday but I never got it. I checked my order this morning, and it's all the way in California AGAIN! I called customer service and nobody is answering, and I am very furious! I either get my money back that I work hard for or I get my glasses!

2017年7月6日
自発的なレビュー
zeroUV ロゴ

zeroUV からの回答

Hello Love,

We apologize you were unable to reach us, but we honestly do monitor our phones and emails daily. We always encourage emailing or leaving us a message if we are on the other line, or closed for the day. We will do our best in returning your inquire ASAP.

We went ahead and checked on your tracking "9400110200883493827902" via www.usps.com and were unable to see the issue. , and If your item was truly re-routed back to California, please do send us this information, and we can offer a new shipment or full refund.

Xoxo,
zeroUV

5つ星のうち5の評価

Love their glasses!!!!

Sunglasses arrived quick and timely! I loved that I would get email updates about its delivery status.

The quality is good! Simple, not loose or bent and uneven the way some cheap sunglasses become after a couple of wears, so that's nice. I bought 2 pairs for $10.95 ea. and that qualified me for free shipping.

Someone asked if they were (not sure which brand it was, but it was some high end one), and I was like "NOPE, these were $10!"

Im glad this is an American-ran company. Unlike some other companies I've experienced recently, ZeroUV has great communication and let's you know when exactly you should be expecting your shipment. For me, someone who does a lot of online ordering, it's refreshing to know that the quality will be superior and the deliver timing adequate.

I'm going to be in HB next week and I can't wait to stop by their actual store!

I def plan on ordering a ton more from here now that I know they're legit.

2017年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Did what they said

This was an easy 5 star review - Ordered two pairs of sunnies online, two days later they arrived intact and as described.

Now I'm in the Hollywood area, so not too far from their physical store in Huntington Beach meaning this was not just a domestic order but a pretty local one too. I didn't have to deal with the vagaries of overseas delivery or even cross country postal times. I was quoted 2-5 days for delivery, and they arrived in 2.

Nevertheless, I was emailed every step of the way - a confirmation email when I ordered late in the evening, a dispatch email when they were sent the next day, an 'out for delivery' email and then a 'delivered' email on delivery day. I ducked downstairs and there they were in the mail box. Hoolally.

Delivery was free, sunglasses were well priced and were exactly the same as the photos on the site.

It's nice to write a good 5 star review for once, when a company does exactly what they claim to do.

2016年10月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fobbed off, felt conned

I order two pairs of sunglasses from this company and due to their prices being low - decided to opt for economy international shipping, according to their site:

International first class mail takes 1-2 business days to process after payment clears and minimum 10-15 (2-4 weeks) business days for arrival. There is no detailed tracking for most first class International mail.

37 working days and 7 weeks later I have still had no parcel and due to the fact they kept fobbing me off - I now can't claim back via paypal. Very annoyed - £30 out of pocket and no help from them to resolve it.

I regularly shop online with confidence - I have only ever paid for one item on ebay and not received it - but this is the first time a supposedly reputable company has let me down. Avoid.

2014年2月27日
自発的なレビュー
zeroUV ロゴ

zeroUV からの回答

Hello Rebecca,

We apologize that your package did not arrive in the time expected. However, after you contacted our customer service team, we show that your order was refunded. We were able to appeal and request a full refund through Paypal, even though the time had expired to file a claim.

Again, our apologies for the inconvenience.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報