24locksmith レビュー 

256
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

He was prompt, and tried to resolve a very difficult lock malfunction. After two hours, made us secure and left, promising to return next day. This he did, and spent a further 2hrs solving the probl... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I locked myself out of the house and went straight to google where I found 24 locksmith, I called on a Saturday about 3:30PM and got the confirmation they can come within an hour. I waited outside and... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Fast and efficient service from beginning to end, from initial phone call request to work completion. Very pleasant to deal with. Initially it was thought that it would be an expensive job, replacing... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Arrived within 2 hours. Sorted out issues, front door lock/handle, back door adjustment & safe issue. All sorted in three quarters of an hour. Job done. Would highly recommend, couldn’t fault.

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

256件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(256)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent Service on Christmas Eve

I thought my keys had been stolen - in fact they hadn't, but - late Xmas Eve morning, I phoned a 24 hour locksmith who then called to cancel, so I called this company. In very short order they turned up, replaced the front and back door locks on a like for like basis and provided 5 spares. The first thing the locksmith said when I opened the door was 'Happy Christmas'. I was expecting the cost to be something like £400, but in fact it was £261.60 in full. I do not consider this a waste of money anyway, as the old locks were pretty knackered and the new ones open as easily as a knife cutting through melted butter

2023年12月24日
5つ星のうち5の評価

Excellent service!

Quick service, very clear upfront on what everything would cost. The engineer arrived on time and did an excellent job. He even adjusted my front door lock, on top of replacing the lock on the conservatory door. First rate.

2023年12月12日
5つ星のうち5の評価

Brilliant skilled technician

He was prompt, and tried to resolve a very difficult lock malfunction. After two hours, made us secure and left, promising to return next day. This he did, and spent a further 2hrs solving the problem. A vrey skilled technician...unfortunately didn't get his name, only that he was Spanish. Thoroughly recommend him.

2023年12月15日
5つ星のうち1の評価

Absolutely terrible

Absolutely terrible. They quoted my flatmate £190 “just to show up”, plus £50 to drill his lock. But then Invoiced him WAY MORE and charged him £315. Not only were they liars and scammers, they were rude to him on the way out of the house as well. Never use this company

2023年12月9日
自発的なレビュー
24locksmith ロゴ

24locksmith からの回答

Hi Kasarah,

Thank you for leaving a review. I'm sorry that you have come across such a negative experience with a locksmith service, but I would like to assure you that such horrific service was not provided by us. We greatly value our reputation and are always clear with prices. I would also like to point out that we do not have anything that's even close to such extortionate costs. We do not have a charge "just to show up", this would mean we would charge a call out fee which we do not have. We have a standard, fixed labour charge which is nothing even near what you have paid, and our breakdown is very thorough - i.e. labour charge, lock, vat. Nothing extra on top of that. We always give the cost before proceeding and only charge what is agreed upon with the customer before proceeding with the job, after the job is completed we send out an electronic receipt with all our details, company name, logo and costs for service.
Sadly, there are a couple of locksmith scammer companies going around and it seems you have unfortunately come across one of them.
I have already made a request for your details so I can send you our companies name, details, website etc - we are GLSS ltd and our website is https://24locksmith.co.uk/
I would like to ask you to please delete the above review as it greatly degrades our reputation and is misleading to our future customers. Thank you for your understanding and I am happy to provide any details of our company to you so you are sure that your review is about a different business.

Kind regards,
Lisa

5つ星のうち1の評価

Absolute scammers

Absolute scammers. Doubled the agreed price. Probably isn’t even legal. Trading standards are being informed.

2023年12月4日
自発的なレビュー
24locksmith ロゴ

24locksmith からの回答

Hi Pam,

Thank you for leaving a review, it is my belief that this was meant for a different business as we do not work in such way you have mentioned above. We would never just double an agreed price, we are always clear with prices and only proceed with a job after the customer is informed of all costs and is happy to proceed. Payment is also made only after job completion and customers satisfaction. Please could you provide your details and the job ID number so I can check whether it was actually us who provided the service or a different company. We are GLSS ltd and our website is https://24locksmith.co.uk/
If you realise that the service you received was indeed provided by a different company, I ask you to please delete the review as it degrades our reputation greatly.
If you still believe that this service was provided by us, please provide your details so I can investigate this further.

Kind regards,
Lisa

5つ星のうち1の評価

GLSS LTD… THUGS!

Cancelled them after seeing all their reviews and they still turned up at my door demanding a cancellation fee. Put their foot in my doorway so I couldn’t close it after asking them to leave. I had to threaten to call the police if they didn’t leave my property. They’re con artists. Avoid at all costs. Intimidating and harassing people won’t get you anywhere. DO NOT USE THIS COMPANY

2023年11月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wish I'd read the reviews first.

Wish I'd read the reviews first.
Website says no hidden costs, won't charge you for the most expensive parts if not needed.
Well it's all a lie, came out and wanted to charge me top end , when I said I couldn't afford it I was told there would be a cancellation fee. Not wanting to pay a fee for nothing I ended up having to pay a fortune for the job.
I have now looked and cannot find anything on their site that me too a cancellation fee, so I was essentially bullied into paying for an overpriced service.
Stay clear of this company, I urge you to use a trustworthy company who won't rip you off. I honestly don't know how these people sleep at night.

2023年10月7日
自発的なレビュー
24locksmith ロゴ

24locksmith からの回答

Hi Claire,

Thank you for your feedback.
I am addressing all negative reviews and can see we tried to contact you last year in regards to this but didn't receive a response. Whilst I appreciate that you were not completely satisfied with the service provided, I would like to clarify a couple of things you have mentioned. You were told all the prices over the phone before we came out to do the job and please understand that it wasn't just the lock that had to be changed, it was the full mechanism which allows the door to operate and lock. At no point did we try to rip you off, you were quoted for the mechanism & labour by the operator and I can see that the locksmith did provide a discount in the end from the initial quotation. Also, in regards to the cancellation policy, cases in which a cancellation fee may be applied is thoroughly explained in our terms & conditions.
Considering all said above, I urge you to please rethink the review you left as it genuinely defames our services and is unfair considering everything was done correctly on our end.

Kind regards,
Lisa

5つ星のうち1の評価

Had a guy out to fix my door as it…

Had a guy out to fix my door as it would shut perfectly but not lock. He was unable to fix the lock, said a part would need ordered for next week, which is fine. Since he's left I've noticed the door has not shut, there is a gap where it is not flush with the frame for half the door so the cold is coming in and I'm left with a door that won't lock (as before) and now won't shut properly.
When I phoned to say this I was told nothing could be done until Tuesday.
How is this an appropriate response to a 24/7 company? To leave a door worse than how you found it?

2023年10月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam artists.

Scam artists.

The chap that came out under quoted to get the job (it was very deliberate). He said total price was £107. He did the job as i agreed to the price and then doubled the price on completion (plus vat). He tried saying he only quoted me for parts and not labour and he thought i knew I would need to add vat on.

2023年9月17日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報