4GEEKS レビュー 176

TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

zijn oplichters, bij defecte producten krijg je niemand te pakken, en als je met geluk iemand krijgt is diegen nog agressief en brutaal ook

5つ星のうち2の評価

While pricing was okay, do not buy videogames at this store if you want sealed games. The shops open the videogame cases and store the actual cartridge/disc behind the counter, thus breaking the pac... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Funko Pop! Marvel: Deadpool as French Painter besteld, levering super goed al zijn de bezorgkosten naar NL wel wat duur (10 EUR). Geen contact nog gehad met de customer service. Na de reviews op tr... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Na veel negatieve reviews gelezen te hebben hier, toch 3 funko's besteld die ze verkochten voor een hele goede prijs. En de levering is beter dan verwacht. Vanuit Belgie naar Nederland binnen 3 dagen... もっと見る

企業情報

  1. ギフト ショップ

当該企業による記述

Bent u op zoek naar een Marvel versie van Monopoly? Of naar een toverstok van Harry Potter? Of toch liever een badjas van Batman of een popcornmachine van Star Wars? 4Geeks is dé referentie voor POP-Cultuur en merchandising, van Adventure Time tot Zelda. On onze Geekshop kan u terecht voor originele en exclusieve geschenken, merchandising, t-shirts, collector items, een seletie van Manga & Comics en nog veel meer!


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

176件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

この企業を閲覧した人は、以下の企業も閲覧しています。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Webshop werkt slecht

Bestelling geplaatst, wel een bevestiging gekregen maar de bestelling staat niet in mijn account en heb verder niets meer gehoord. Er wordt niet gereageerd op mails.
Ik heb uiteindelijk gebeld. Enige rommeligheid vlak voor kerst was te verwachten, maar dit ging wel ver. De medewerker vertelde dat de webshop vervangen ging worden. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling vóór kerst nog gekregen, maar de eigenaar heeft een heel ander idee van klantvriendelijk dan ik.

2021年12月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slechte ervaring

Slechte ervaring, personeel was onbeleefd en lacht klanten uit bij een vraag. Dan wilde naar buiten gaan en werkt die roltrap ook nog is ni amai men botte!

2021年11月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

onprofessioneel en onbetrouwbaar

Ik heb echt nog nooit met zulke onprofessionele mensen gesproken. Ik heb een maand geleden een funko besteld, bevestigingsmail ontvangen, maar nooit meer wat verder van gehoord. Na contact met 4geeks opgenomen te hebben bleek mijn order niet meer geleverd te kunnen worden, maar ze waren ''vergeten'' hier wat aan te doen. 2 weken na dit gesprek nogmaals gebeld, omdat ik nog steeds geen refund had ontvangen. De medewerker gaf meerdere keren zijn baas de schuld en vertelde mij ook een leuk verhaal over dat zijn loon ook vaak te laat wordt betaald. ''de baas is wat losjes met geld terug betalen'' ... hmm wat vervelend? Ben benieuwd of ik hier ooit nog wat van terug ga zien.

2021年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Vriendelijk, goed bereikbaar en wat je verwacht van bestellingen

Ik bestelde mijn product op maandag, maar had tot op woensdag enkel alleen een bericht ontvangen dat de bestelling bevestigd was. Ik belde de winkel, en had een heel vriendelijk en leuk gesprek met de medewerker en hij zou dezelfde dag het product nog versturen.
Product was netjes verpakt en kwam gewoon aan met track and trace code.
Perfecte, vriendelijke service!

2021年9月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

ECHT WAARDELOOS!!

Ik heb een daredevil q figure besteld en ik kreeg een funko pop van belle en het beest.
Ik heb ze meerdere keren gebeld en de antwoord was stuur een mail. Nadat ik een mail heb gesruurd zeggen ze dat ik het pakketje terug moet sturen, maar retour kost geld. En nadat ik dat had gemeld heb ik geen reactie meer van ze gekregen. Dus in conclusie heb ik mijn product niet gekregen waarvoor ik al 25 euro heb betaald en nu willen ze dat ik 7 euro betaal om de enige product die ik heb ontvangen terug te sturen. DUS BLIJF WEG VAN 4GEEKS.be

2021年7月12日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報