Banner for Abrasives Warehouse

Abrasives Warehouse レビュー 

46
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Great prices and service but would be nice to have a contact phone number. Businesses are built on relationships and not just on price

5つ星のうち1の評価

Absolutely no customer service, delivery was over 4 weeks late infact the only thing they did right was take my money, well done will never use again!! There was no email on the 18th or 20th infact i... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

EDIT: After contact from Blue Line it appears it was an error on behalf of their suppliers logistics partner. Only a 4-star review due the fact that if I had not raised the issue they would just... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

After ordering online, they contacted me by phone to apologise that one of the products would not be available for 4 weeks. I was offered a few options included a refund , which I took this time. It m... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 研磨剤供給業者

当該企業による記述

Abrasives Warehouse (formerly Blue Line Abrasives) is the UK's leading distributor of sia Abrasives. We supply a huge range of abrasive products to the building interior, furniture production, metalworking, aerospace and automotive industries. We offer bulk discounts on a large number of the sia Abrasives products we offer; including abrasive rolls, sandpaper sheets, sanding strips, foam pads & blocks, abrasive discs, delta discs, flap discs, flap wheels, sanding belts, brushes, polishing systems and system components. Free delivery is available on any orders over £30. Products in stock at our UK warehouse will be delivered next day, if ordered by 10:30am. Payment options accepted include PayPal, Mastercard and VISA.


連絡先

Promotion box for Abrasives Warehouse

10% Off Your First Order

Enter 'FIRST10' at the checkout to claim 10% off your first order.

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

46件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(46)

過去12か月のレビュー数: 13件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Didn’t send it as they don’t post to…

Didn’t send it as they don’t post to N.I
But they took payment

2026年5月26日
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi Gary, I appreciate this was disappointing but unfortunately there was a glitch on our website that allowed the order to be placed, when it should have blocked the order after you entered a NI postcode.

I can see you were contacted the next day to discuss if you would prefer a refund or if you had an alternative GB delivery address. The refund was then processed that day.

If you would like to discuss the matter further, please contact us at hello@abrasiveswarehouse.co.uk. You can also see our delivery policy here https://abrasiveswarehouse.co.uk/delivery-policy/.

5つ星のうち1の評価

Absolutely no customer service

Absolutely no customer service, delivery was over 4 weeks late infact the only thing they did right was take my money, well done will never use again!!
There was no email on the 18th or 20th infact it is near impossible to contact anyone, unless you actually choose to do your job and reply like you did once. your answer provides no reason other than show your incompetence at following up missing orders..

2026年5月19日
自発的なレビュー
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi James, we're sorry to hear you feel you had a negative experience with us on this order.

I've looked into this and I can see that you placed your order on Saturday 2nd May. With this being a bank holiday weekend, your order was then processed with sia Abrasives (who holds the stock and arranges any deliveries for our orders) on Tuesday 5th May.

I can see you then requested a call back on Saturday 9th May. Upon returning to the office on Monday 11th May, we attempted to call you, left a voicemail message and followed up with an email stating we were investigating the matter with sia Abrasives.

I can see that a follow up email was then sent to you on Monday 18th May to apologise for the delays in your order and communications, explaining the issue that had impacted your order and some others placed around a similar time. Unfortunately, this was completely out of our hands. A discount code was then provided to you as a gesture of goodwill for this delays you had experienced. A final email was then sent through to you on 20th May confirming that your order had been re-dispatched.

We pride ourselves on offering quick delivery and high levels of customer service, which was unfortunately heavily impacted during this time whilst investigations were going on, as explained in the email you received on 18th May.

If you would like to discuss the matter further or have any suggestions on how we can improve our customer service, please send an email through to hello@abrasiveswarehouse.co.uk.

5つ星のうち1の評価

no goods and no contact!!

placed an order on 07/05/26 and received an invoice dated the same, this stated estimated delivery next day, as of today 18/05/26 despite multiple attempts to contact via the contact form, via facebook and via the email suggested on the facebook auto response, I have heard nothing back, in situations like this I find it extremely frustrating that no telephone number is provided, on any website linked to this company or any of the correspondence sent, which also came from an no reply email address.

2026年5月18日
自発的なレビュー
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi Mick,

Please accept our apologies for the delay in you receiving your order and any communications.

As mentioned in the email sent through to you this morning at 9:25am, we are currently investigating with sia Abrasives (who handles the delivery of orders) what has happened to your package, as this was expected to be with you on 8th May.

We will send through an update to your email address as soon as we can.

5つ星のうち1の評価

Ordered these belts on the 19th…

Ordered these belts on the 19th December it’s the 10th January and still nothing . Very poor service

2025年12月19日
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi Dale,

Please accept our apologies for the delay in your order. I understand the courier was unable to locate you on the first attempted delivery and then they didn't contact you on the second attempt, even when provided with your contact information, which we were made aware of the following week.

Unfortunately, as we don't hold the stock ourselves and sia Abrasives arranged the delivery, we were unable to do anything more on this occasion aside from chasing for expected delivery dates.

The issues that sia Abrasives have been experiencing in the last couple of weeks isn't a true reflection of our usual service. If you would like to speak in further detail, please reach out to us on hello@bluelineabrasives.co.uk.

5つ星のうち1の評価

The Incorrect Billing Address was used for the Delivery address

the package was sent to Liberate Engineering Ltd
36 Brookside Ind Est
Pe28 5sb
The correct delivery address is
Harley Engineering Ltd
Brookside Ind Est
and took 15 days to final be delivered

2025年12月1日
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi Jeff, please accept our apologies for the incorrect shipping address being submitted when processing your order. This was a genuine accident.

To compensate you for this mistake, we would love to give you a discount code for use on your next order. If you pop an email through to hello@bluelineabrasives.co.uk, we can get this set up for you.

Regarding the longer delivery period during the warehouse transition, we and sia Abrasives had a larger backlog of orders and contact requests that this caused delays in our replies. However, we expect the backlog on orders should have all been worked through by the end of the week and our usual service can commence next week.

5つ星のうち1の評価

Dreadful !!!

Dreadful !!!! I would advise alll my contact to go elsewhere!!! Ordered on 24th nov . Found out last week that they were in the middle of a move . They shouldn't have accepted my order website says they would be processing my order o. The 1st dec! . I went on line to ask what was happening, TWICE and I have still not had any response. This was the first time ive used thris company , and now I feel duty bound to tell all my trade contacts to steer well clear .. I would have given 0 stars if I could !

2025年11月24日
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi Chris, please accept our apologies for delays on receiving orders or contact requests.

Unfortunately, even though we had processed your order with sia Abrasives on 1st December, the backlog of orders that sia Abrasives had meant that this wasn't processed on their end straight away. As we don't hold the stock ourselves and sia handle any deliveries for orders, this was unfortunately out of our hands.

In order to best prepare our customers, we had sent out communications via email, social media and blog posts on our website (with a link that followed all users around our site, in addition to the link that was added to all order confirmation emails our customers would have received) warning of the temporary impact the transition would have on our service and to expect a backlog for the first couple of weeks following the move.

We and sia Abrasives had a larger backlog of orders and contact requests that this caused delays in our replies. However, we expect the backlog on orders should have all been worked through by the end of the week and our usual service can commence next week.

If you would like to discuss the matter further, please send an email through to hello@bluelineabrasives.co.uk and we can investigate the matter further.

5つ星のうち1の評価

Haven't received order and had no…

Haven't received order and had no reply to email I sent,

2025年11月26日
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi Andrew, please accept our apologies for delays on receiving orders or contact requests.

In order to best prepare our customers, we had sent out communications via email, social media and blog posts on our website (with a link that followed all users around our site, in addition to the link that was added to all order confirmation emails our customers would have received) warning of the temporary impact the transition would have on our service and to expect a backlog for the first couple of weeks following the move.

Unfortunately, we and sia Abrasives had a larger backlog of orders and contact requests that this caused delays in our replies. However, we expect the backlog on orders should have all been worked through by the end of the week and our usual service can commence next week.

If you would like to discuss the matter further, please send an email through to hello@bluelineabrasives.co.uk and we can investigate the matter further.

5つ星のうち4の評価

First time purchase

After ordering online, they contacted me by phone to apologise that one of the products would not be available for 4 weeks. I was offered a few options included a refund , which I took this time. It made a nice change to be contacted by phone rather than email and yes, I will consider using them again.

2025年11月8日
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Thank you for your lovely words Christopher! :)

5つ星のうち4の評価

No order, no reply

EDIT: After contact from Blue Line it appears it was an error on behalf of their suppliers logistics partner. Only a 4-star review due the fact that if I had not raised the issue they would just assumed the order had been delivered. Clearly some communication issues that need to be addressed.
Once the error was identified, the issue was dealt with extremely quickly.

Original review (1-Star)
Haven’t received my order placed on the 10 July and it is 24 July at the time of writing. Contacted Customer Services twice and have had no reply to either emails. Still no order and then get a reminder to leave a review so here it is

2025年7月10日
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Hi Jeff, sorry to hear you feel you have had a negative experience with us.

We have looked through our hello@bluelineabrasives.co.uk inbox and although we have received emails regarding quotes and stock level checks, we haven't received any emails from yourself or anyone at Four Abbotts regarding your order. The first communication we received from yourself was this morning to our orders@bluelineabrasives.co.uk inbox.

Regarding your order, we have spoken with sia Abrasives and for some reason, your order was returned to their warehouse by the courier. Your order will be shipped again today, so this should be with you in the next 1 - 2 working days.

As an apology for the inconvenience, we have sent you a discount code to claim 10% off your next order, which will expire at the end of October.

If you have any further issues with your order, please don't hesitate to contact us on hello@bluelineabrasives.co.uk.

5つ星のうち5の評価

Champion British business …

As a small business myself I know the importance of supporting fellow British businesses, especially when they offer such excellent services as Blue line Abrasives do.
Cheers to all, best wishes
Patrick Drake

2025年7月24日
自発的なレビュー
Abrasives Warehouse ロゴ

Abrasives Warehouse からの回答

Thank you for your review Patrick!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報