Acewonders 

Trustpilot にアクセスしおいただき、ありがずうございたす。残念ながら、この䌁業のりェブサむトが閉鎖されたため、こちらにレビュヌを曞くこずはできなくなりたした。ご質問がありたしたら、ご遠慮なくお問い合わせください。

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a coat over a year ago, nothing has arrived. I accept I’ve been scammed. Don’t use this company. You will get scammed out of money and never get your merchandise.

5぀星のうち1の評䟡

The worst consumer experience I’ve witnessed. Ordered 5 t-shirts in May 2025 and still not received them as of January 2026. I’ve emailed multiple times and “Lynn” keeps apologising stating they are w... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Lynn, our customer service rep, was super fast in addressing all our concerns! The shirtss took a bit longer to arrive, but once we reached out, Ace quickly got things moving and made sure they were d... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

AVOID! Note the huge 45 day delivery timescale. They will take your money and you wont receive anything up to this time and not sure if it comes later. Had to get a refund through paypal as cancellati... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

Acewonders® is a dynamic and innovative urban fashion wear brand that offers a unique combination of quality, comfort, and class. Our mission is to provide our customers with clothing that not only looks great but feels great too. With an extensive range of clothes, we make sure that you will always have the right outfit for any occasion. Our clothing line includes both Men's and Women's wear, with a wide selection of Tops and Bottoms. From trendy t-shirts and hoodies to stylish pants and shorts, we offer a diverse range of options to cater to every style and preference.


連絡先

すべおのレビュヌ

(498)

過去12か月のレビュヌ数: 7ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I am very disappointed

I am very disappointed. I placed my order for the black California style jacket on 1/24/25. I still have not received a shipping notice or tracking number. My emails go unanswered, and needless to say I have not received my item. Really upsetting, and starting to believe this may not be a legitimate businesss.

2025幎2月20日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Amanda,

We sincerely apologize for the delay and any frustration this has caused. Our customer support team has responded to your email, and we truly regret the backlog that has affected our response times. This is not the level of service we strive to provide, and we completely understand your concerns.

Please rest assured that your order is not forgotten. Your package is scheduled to be shipped within the next 1-2 days, and as soon as it is dispatched, we will provide you with a tracking number. We genuinely appreciate your patience and understanding, and we are committed to ensuring you receive your order as soon as possible.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out. We truly value your support and will do our best to make this right.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

Ordered in early December 2024 and


Ordered in early December 2024 and still haven't received my order. Must be a scam don't get suckered in.

2024幎12月4日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Nick,

We sincerely apologize for the delay in shipping your order. Due to a backlog in our fulfillment process, your order took longer than expected to be dispatched.

However, we’re happy to let you know that your item is now ready to ship. Our customer support team has also reached out to confirm your address, as the postal code provided appears to be incorrect.

This is not the level of service we aim to provide, and we truly regret any inconvenience this has caused. We completely understand your frustration and appreciate your patience.

Please check your messages and get back to us so we can ensure a smooth delivery.

If you have any further questions or concerns, don’t hesitate to reach out—we’re here to help!

Best regards,
Acewonderrs

5぀星のうち1の評䟡

they ship medium than a extra large

they ship medium than a extra large , they dont want a refund me , waste of money and time

2025幎2月17日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Dave,

We’re truly sorry to hear that you received the wrong size and that your experience with our service has not met your expectations. We understand how frustrating this must be, and we want to make things right for you.

Please provide us with your order number or reach out to our support team at support@acewonders.com so we can investigate this issue and assist you further. Our goal is always to ensure our customers are satisfied, and we would appreciate the opportunity to resolve this for you.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to hear from you soon.

Warm regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

I have not received my refund.

I have not received my refund. It's been over two weeks and there support say 5 to 7 business day. I believe they scammed me out of $175.00 buyers beware. Here's a copy of the message they send with no action to date.

n Mon, Jan 27, 2025 at 5:43 AM, Lynn > wrote:
Hello Kirk‍,


We sincerely apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding.

Thank you for reaching out to inform us about your cancellation. Your request has been received, and we want to assure you that the cancellation and refund process will be initiated promptly. Please anticipate the refund to be processed within 5 to 7 business days.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience.

2025幎2月1日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Kirk,

We understand your frustration and sincerely apologize for the delay. Our customer service team has responded to your inquiry and has already urged our finance team to expedite the process. Your refund should be processed shortly.

We appreciate your patience and assure you that we are committed to resolving this matter. If you have any further concerns, please feel free to reach out to our support team directly.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

These jackets are ill fitting and


These jackets are ill fitting and poorly made. I would never recommend this jacket to anyone ever.

2025幎2月7日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Hi Stephanie,

We're truly sorry to hear that you were disappointed with the fit and quality of our jacket. We always strive to provide high-quality products and a great experience for our customers, and it’s disappointing to learn that we fell short in your case.

Our customer service team has already reached out to you to assist with a resolution, and we’re committed to making things right. If there’s anything further we can do to improve your experience, please don’t hesitate to let us know. Your feedback is valuable, and we appreciate the opportunity to learn and improve.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

I ordered from them over a month ago


I ordered from them over a month ago and still have not received my item. I reached out asking for an order number or tracking number because I never received one, and their response was:
“Thank you for your patience, and we apologize sincerely for the delay in delivering your order.

Due to an unexpected backlog at our fulfillment center, combined with temporary changes in our quality control process, shipping has been slower than usual. We recently enhanced our quality standards to ensure each product meets the high standards you expect from Acewonders, which requires additional handling time for every order. This change, alongside a higher order volume, has caused a longer wait time than anticipated.

Our team is working hard to speed up processing, and we’re doing everything possible to complete your delivery soon. We appreciate your understanding and patience, and we’ll keep you updated on your order status.”

I just wanted a tracking or order number. Very unhappy with this company and now I am wondering if I got ripped off.

2025幎2月8日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Hi Jenn,

We sincerely apologize for the delay in delivering your order. We understand how frustrating this situation must be, and we truly appreciate your patience.

Your order is on its way, and our customer service team has already emailed your tracking details to your Gmail. Additionally, our system sent an update to your Bresnan email, but we’re sorry if you didn’t receive it. We have already resent the tracking details to ensure you have the information you need.

We value your trust and are committed to ensuring your order reaches you as soon as possible. Please feel free to reach out if you have any further questions.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

My mom bought a coat for Christmas and


My mom bought a coat for Christmas and here it is 1/31 and still no coat and customer service will not reply to her emails. Horrible business-clearly a scam!!!!

2025幎1月31日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Hi Jennifer,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. Please know that our customer service team has reached out to you via email to assist with this issue.

We truly regret the delay and any inconvenience caused. This is certainly not the experience we want for our customers, and we are committed to making things right.

Please check your inbox and reply to our email so we can resolve this as quickly as possible. We appreciate your patience and the opportunity to assist you.

Regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

Everything crappy said about this


Everything crappy said about this company is accurate. Luckily, my jacket only took a month to receive, many others are waiting a half year to receive their orders. The quality is terrible, I spent $50 for a lake blue jacket and when it arrived I tried it on- you can tell how cheaply it's made. There is no lining in the arms or anywhere else. There is a lining on the hoodie, which is nice I guess. I would have received a better product from Temu or Shein.

2024幎12月26日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Kelly,

We’re truly sorry to hear about your experience with your jacket and the disappointment it caused. We deeply regret that the quality didn’t meet your expectations, and we understand how frustrating it must have been to wait a month for an item you weren’t satisfied with.

Your feedback is incredibly important to us, and we’ll use it to improve the quality of our products and the overall experience for our customers. If there’s anything we can do to make this right, such as discussing a return, refund, or exchange, please don’t hesitate to contact our customer support team at support@acewonders.com

We appreciate you taking the time to share your thoughts and hope we can earn back your trust in the future.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

Horrible product

If I could give a negative star I would. After almost 2 months of waiting and the amount that was paid, I’m highly disgusted with the product I received. Ordered 2 jackets, size XL and XXL as I was afraid they might fit smaller. After receiving, my 8 year old nephew couldn’t even fit in either!!! Worst product and they won’t let me return! Do NOT waste your time or money with this company.

2025幎1月24日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Hello Na,

We deeply apologize for the disappointment and frustration you’ve experienced. Your feedback is important to us, and we’re truly sorry that the product did not meet your expectations.

To address this matter promptly, please share your order number or reach out to our customer service team at support@acewonders.com. We’ll do our best to find a solution for you.

We value your feedback and will use it to improve our products and services. Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

STILL HAVE NOT RECEIVED MY ORDER!

I ordered a jacket on the 28th of December- I did not receive an order confirmation - nothing about shipping. I emailed them via pay pal, along with my own personal email. Lyn responded on Jan 15th- telling me something about backlogs, quality control and order volume. I have reached out for updates on the process- but it’s nothing but crickets. I am about to file a claim with Pay Pal, simply due to the fact that my order is in limbo and I feel like I am corresponding with ghosts.

2024幎12月28日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Brandi,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced.

We’d like to clarify that your order confirmation was sent when your purchase was made, and we sent your shipping confirmation on January 16th. Additionally, our customer service team reached out to you via email with the tracking details to assist you in locating your package.

We completely understand your frustration and regret any delay in our responses. We are committed to resolving this matter promptly and ensuring your order arrives as expected. If you have not yet received our emails or require further assistance, please don’t hesitate to contact us directly at support@acewonders.com so we can address your concerns immediately.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

Never delivered the order I got a


Never delivered the order I got a confirmation that it was shipped then nothing. No tracking number nothing. $450 order. Just ripped off. I will file a complaint at BBB I see this has happened to many of us. I’ve tried to contact more than 5x

2025幎1月20日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Terry,

We sincerely apologize for the inconvenience caused and for the experience you've had with your order. Upon review, we can confirm that the shipping confirmation was sent on December 19. However, we understand that the lack of a tracking number and follow-up has caused frustration.

We are already investigating this matter with the shipping company to determine what went wrong. In the meantime, we will ensure a replacement is sent to you as soon as possible.

Your trust is very important to us, and we will work hard to resolve this situation promptly.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Acewonders

5぀星のうち3の評䟡

i ordered a medium plush jacket which


i ordered a medium plush jacket which was really small fit i emailed asking for a return and was given the option of receiving another jacket and only paying shipping cost. Lynn from customer care did a great job in assisting

2024幎12月22日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Teri,

Thank you for your feedback! We're sorry to hear that the medium plush jacket didn’t fit as expected, but we’re glad Lynn from customer care was able to assist you in arranging a replacement.

Customer satisfaction is very important to us, and we’re constantly working to improve our products and services. Your order will be dispatched soon, and we hope the new jacket meets your expectations.

If there’s anything else we can do to enhance your experience, please don’t hesitate to let us know.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

Money spent, order not received

I ordered shirts for my husband on December 4, 2024 and it’s been radio silence ever since. I never received a shipping confirmation, or my shirts. Someone responded to my inquiry with an apology, but not a delivery. So disappointing.

2024幎12月4日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Valued Customer,

We are truly sorry to hear about your experience and for the inconvenience caused. This is certainly not the level of service we aim to provide.

To resolve this matter quickly, could you please share your order number with us? You can either reply here or contact us directly at support@acewonders.com, and we will prioritize locating your order and ensuring it reaches you as soon as possible.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your patience and hope to make this right.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち5の評䟡

Great clothing with comfortable fit for smaller bodied folks!

Order number AW523350. I was gifted a shirt from Ace wonders and I loved the fit and color, so with that I ordered a ton of shirts long sleeve and short sleeve as well as some pants. When trying to check my tracking number on the site I come up unsuccessful with “no order found” at this point I’m on week 2 after ordering and can’t even track my shipment. I don’t believe in bad reviews but honest feedback. Ace Wonders please make sure my order is sent to my address within reasonable time since I can’t check my order status.

2025幎1月13日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Dylan,

Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry for the inconvenience you’ve faced, and we’ve already reached out to you via email to address your concerns.

To ensure your order is perfect, we kindly need your confirmation regarding the size of the shirt you received as a gift. This will help us match your preferred size accurately, especially since long and short-sleeve shirts have different size charts.

Please check your email and reply at your earliest convenience so we can resolve this for you as quickly as possible.

Thank you for your patience, and we’re committed to making things right.

Best regards,
Acewonders

5぀星のうち1の評䟡

I ordered back on November 14

I ordered back on November 14, 2024.

It is now January 7th. Almost 2 months and I have yet to get a shipping confirmation.

My order #AW521448

I never have to wait so long for 5 shirts...

2025幎1月7日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Brice,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the delay in fulfilling your order. We understand how frustrating this situation must be, especially given the extended wait time.

This is not the level of service we aim to provide, and we deeply regret that we fell short of your expectations on this occasion. Our customer support team has already reached out to you directly to address this matter. We’re happy to let you know that your order (#AW521448) is now ready to ship and will be dispatched today.

We truly value your patience and understanding during this time. Please feel free to reach out if you have any further concerns or questions, and we’ll be more than happy to assist.

Kind regards,
Acewonders

5぀星のうち4の評䟡

Go 2-3 sizes above your normal

I ordered the work shirts and they were sadly too small (make sure you go 2-3 sizes above your normal size!) The shirts were actually quite nice, and I've given them to a friend, but when I mentioned this to them, they sent me a free shirt in my proper size as a compensation so that was lovely of them.

2024幎12月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Failed to deliver product

Failed to deliver product. Failed to pay a refund AW520478.

Failed to provide any names or actual real time scales to return the money or claim any responsibility for their failure.

Responses that ignore my actual complaint and the questions I raise.

We need to raise awareness of this fake company.
Date of experience: August 31/2024.

2024幎8月31日
自発的なレビュヌ
Acewonders ロゎ

Acewonders からの回答

Dear Christine,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration this situation has caused. We take full responsibility for the delay and understand your concerns.

We want to reassure you that your items are now ready to ship, and we are working diligently to ensure this is resolved as quickly as possible. A member of our team will contact you directly to provide the necessary details and real-time updates.

Please know that we are committed to addressing your concerns fully and improving our processes to avoid such issues in the future. Your feedback is invaluable to us, and we deeply regret the disappointment caused.

Thank you for your patience and and understanding.

Sincerely,
Acewonders

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報