レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち3の評䟡

I rely very much on Trust Pilot reviews however with regard to ActivePosture Lumbar Support I notice that the majority of reviews are extremely happy about the wonderful customer support. Hardly any r... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Beats any other compression I've ever worn. As a rugby player who has had 5 years out with shoulder and back injuries, having to frequently go over rehab and resetting posture, activeposture really he... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Placed an order about 8 wks ago. It hasn’t arrived. I emailed almost a month ago to be told it was due to be restocked in 2-3 wks and it would be sent straight away. Emailed again this week to be told... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The posture shirt has made running much more comfortable after surgery on shoulder. Easy to wash, but tricky to get off when hot and sweaty :-) Recommended trying the bra products to my hair dresser a... もっず芋る

䌁業情報

  1. ショッピング・ファッション

圓該䌁業による蚘述

ActivePosture provides the unique, patented and medically approved Posture Shirt 2.0.


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

204件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(204)

過去12か月のレビュヌ数: 22ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Good quality product.

Good quality product.
Very durable and don’t loose their shape after being machine washed.

2023幎11月15日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your review, we are happy to hear that the product lives up to your expectations!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent product

Excellent product - is really making a difference for me and my lower back pain. Good quality, and value for money. Communication was great and fast delivery.

2023幎11月21日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your review! We are happy to hear that you are satisfied with the service and that the product can give you the needed support.

5぀星のうち5の評䟡

very quick to receive the product I


very quick to receive the product I cant personally comment on the use of the product as it was for my wife will ask her re the comfort when she wears it

2023幎11月15日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your feedback. We are happy to hear that the service was satisfactory and hope the product is giving the needed support :)

5぀星のうち1の評䟡

Disgusting customer service Have been


Disgusting customer service Have been trying to contact them by email phone and no response This truly is a cowboy company They have not sent me my replacement order for over a month Disgusting company no one should use them

2023幎9月27日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Hi Shashi, thank you for your review.
I am very sorry if you have had a negative experience with our customer service.

I can see that you sent us a mail earlier today at 11:59 and we sent you a reply at 13:04. We have previously been in contact with you via mail and have always responded within 24 hours of your inquiry. If you are not receiving our mails I can recommend checking your spam folder. Your replacement was sent out this afternoon.
Our phone has also been operating all week as well as last week and we try to answer calls as quickly as possible. We have many calls in one day and I am sorry if you did not reach us that way.

Again, I highly recommend you check your mail as we did respond shortly after your inquiry.

Don't hesitate to contact us. Kind regards

5぀星のうち5の評䟡

Quick delivery

Goods arrived within a few days of ordering.

2023幎10月6日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your positive review! We are really happy to hear that the order arrived quickly and we hope that the products live up to your hopes!

5぀星のうち4の評䟡

Good qualit garment

The delivery was great in a good time!
I feel that the sizing should be more like a bra size !
The cup was too small despite taking the insert out the actual fit was okay after adjusting the straps !
The quality of the garment is good and I will wear it in the house but I would not go out in it
I think the medium would be too big

2023幎9月21日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your constructive feedback - We will be keeping this in mind!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Excellent customer service. When the lumber belt arrived it was too small for me and I contacted Active Posture who arranged for the item to be returned and immediately sent me a larger one. The belt is very good quality and I am very pleased with it.

2023幎9月1日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your positive feedback! We are super happy to hear that you are satisfied with our service and products :)

5぀星のうち4の評䟡

I just got your products a couple of


I just got your products a couple of days, and I tried and was a good products and its works, and I hope you can increase your products and include Knees support and other supports,,,

2023幎9月10日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your review and feedback. We are happy that you are satisfied with our products and will keep your feedback in mind

5぀星のうち5の評䟡

great fit

good quality product and a comfortable fit

2023幎8月27日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your positive feedback! We are very happy that you are satisfied with the quality and support of the product!

5぀星のうち5の評䟡

Happy Customer

The product has really helped with my shoulder pain. What's more I wished to change my shirt size and was impressed with the swift customer support to achieve this. Great product, great service.

2023幎8月27日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you for your feedback! We are thrilled to hear that you were satisfied with the exchange service and received the help you needed to receive the correct size!

5぀星のうち5の評䟡

Good product

Quick delivery .... nicely packaged and the product is of good quality.
Although I am still in breaking in period, my posture has improved and the backache I always have is improving...

2023幎9月2日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you very much for your feedback! We are happy to hear that the service and product is helpful!

5぀星のうち5の評䟡

Very rapid delivery

Very rapid delivery, even though no extra charge.

2023幎7月30日
Activeposture ロゎ

Activeposture からの回答

Thank you very much for giving us a review - Much appreciated :)

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報