Aesthetics-Shop レビュー 

142
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Love this company. The products are genuine. They are very reasonable priced. They make it to you in a timely manner. The customer service part is great to! Whenever you message them they allways resp... もっと見る

5つ星のうち1の評価

If you order from here you better hope everything turns out of because if there are any issues with your order at all don’t expect any resolution. They have horrible customer service. You can see they... もっと見る

5つ星のうち5の評価

AMAZING prices by far from the other websites I’ve ordered from. Shipping seems to be 5-7days which doesn’t bother me at all. I can see how others wouldn’t care for the slow service. I order lemon bot... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

After having problem with customs and Fedex for 2 months,they resend the products again and received my package in few days with usps.This was my second order,and the products are great quality.WIill... もっと見る

企業情報

  1. 美容製品提供業者

当該企業による記述

CE Certified · Dermal Fillers · Botulinum Toxins · Skin Boosters · Disposables · Skin Care & Cosmetics · Fat Dissolvers · Hair Treatments · $25.99 Shipping · FAST Shipping · Flash Sales · All the great skincare products you love at better price. Aesthetics-Shop is here for you. Make your old skin, look new again.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

142件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 28%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(142)

過去12か月のレビュー数: 54件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Worst company I've ever seen in my…

Worst company I've ever seen in my life. I made a purchase #with this company I paid 342 euros with a shipping fee and on the day of delivery the company transdel fast said I had to pay 264 more to the carrier. This has been a week and I didn't receive the product or the money back.

2024年4月18日
自発的なレビュー
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Hello Monica,

Updated Response

Monica please do so kind of and review your review as we agreed that this is not the company you ordered from. Our website is www.Aesthetics-shop.com and we only ship to the United States NOT to the UK

Unfortunately, I'm afraid you might have a different company. We don't ship outside the United States. Can you please provide me with your order # so we can confirm that you did not order with our company? Please email us at Contact@aesthetics-shop.com with your confirmation email and shipping email that was sent to you from us.

5つ星のうち5の評価

Forever customer

Great prices. Fast shipment. Perfect packaging.

2024年3月8日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Thank you for your honest review. We are glad you enjoyed shopping with us and continue to have a wonderful experience.

5つ星のうち5の評価

So far, I’ve been very impressed! This place is great.

Items seem to be packaged well for overseas shipping. It looks like the box taken some throws but the contents were in good shape. This was a larger order than the last one I placed with this vendor, and it took a lot longer than when I had only placed an order for one item. I think it probably had to go spend a little more time being Inspected by customs since all items, come from Korea and I’m mid USA. Having said that, I would definitely recommend this place. This first order I placed, the shipping was lightning speed from
Korea to USA. The second was reasonable for intercontinental shipping. So far, I’m a really big fan!

2024年2月22日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Thank you for shopping with us and your honest review. We are glad to hear that you had a wonderful shopping experience with us.

5つ星のうち5の評価

Quick shipping

Quick shipping. One of my products was on back order and they replaced it with a even better product

2024年2月26日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Dana dear, We are glad to hear that you had a wonderful experience with us. Thank you for your honest review and trusting us to shop with us. Please don't forget to tell your friends.

5つ星のうち1の評価

Never received my order

It has been a month since I paid for my order and it still has not shipped and no one will get back with me when I email the customer service. It was $300 worth of product.

2024年1月11日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

UPDATE
We decided due to lack of communication about your order after reaching out to you fives separate times over 3 weeks we will issue you a refund. Please allow 5-10 business days for your refund.

We have sent you multiple emails about your order. Please check your email ma'am. The item you order has been out of stock and we sent other you can replace item with please check your order that way we can send out your order asap

5つ星のうち5の評価

Best beauty everything shop!!!

Lightening fast shipping with tracking was wonderful. Customer service was so helpful and quick to respond.They also sent a free gift in my package that I did not expect. Prices were better than many other shops and shipping costs were not inflated at all like all the other shops do. They are now my favorite shop and I will be letting everyone know. Thank you!

2024年1月24日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

We are very please that you had a wonderful experience shopping with us and thank you for your honest review.
Happy Shopping

5つ星のうち5の評価

Wonderful experience

Wonderful experience! Great products, good shipping

2024年1月11日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Thank Alicia for your wonderful and honest review. We are hlad to hear you had an wonderful experience with us. Thank you for your review.
Happy Shopping

5つ星のうち5の評価

Not sure yet

Update: I received the package! Came in about 2 weeks.
Not sure yet. It’s been 2 weeks and I still don’t have the product. I’ll update if it’s delivered.

2023年12月19日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Updated: Jon we are very pleased you received your package and for you to update your honest review. We are very sorry that it took 2 weeks. Please keep an eye on your email as we want to send you discount for the long shipping.

Hello Jon we are sorry to hear that you haven't had a great experience with us. It looks like your tracking is showing its in transit. We will keep in eye out as well. If you have any questions please don't hesitate to contact us.

5つ星のうち1の評価

I have sent you numerous emails about…

I have sent you numerous emails about you forgetting to send my Botox. It was for a Christmas gift and they never received it. I would appreciate it if you would luck in your files and send it to me ASAP along with saline solution. I think everything was great considering I got my order in a timely manner, but I didn’t get my order lol I paid for a service I did not get please fix it. My name is Kellie Champion, and my order number was.1703 … I’m waiting for it to be fixed

2023年12月22日
自発的なレビュー
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Kellie, Thank you for replying to the email that was sent to you in fixing this matter. We are truly sorry for the inconvenience this has caused and hope we you continue to shop with us.

5つ星のうち5の評価

Fast shipping

Fast shipping. Good communication.

2023年12月7日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Thank you for leaving your honest review. We are glad to hear you had an positive experience with us.

5つ星のうち1の評価
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

We show your tracking was sent out November 16th. With the holiday there could have been some delay. We apologize that you didn't have such a good experience with us. We are working on quicker shipping. We hope to gain you as a customer in the future.

5つ星のうち1の評価

The shipping was very bad

The shipping was very bad. I used another company and they shipped immediately and I got it in 2 days. The product did not work either.

2023年11月7日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

We are sorry to hear that you didn't have a great experience with us. We are a new company and still working out the kinks with shipping. Also, we did see that you order Tesoro - Fine with Lido. We are unsure on how the product didn't work but we always encourage you to have someone that is licensed to handle the products we sell. We hope in the future we can make it up to you.

5つ星のうち1の評価

I never receive my order

2023年10月4日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Hello Nuo,

We are very sorry to hear you didn't receive your order. We don't show that you ever contacted us about your order. Can you please email us at contact@aesthetics-shop.com with your order number.

5つ星のうち5の評価

AMAZING prices by far from the other…

AMAZING prices by far from the other websites I’ve ordered from. Shipping seems to be 5-7days which doesn’t bother me at all. I can see how others wouldn’t care for the slow service. I order lemon bottle fat dissolvers the price was way cheaper paid $155.95. They seem to always have sales going so that’s a major plus. Customer service response very fast. Definitely will be ordering from this company for now on

2023年9月8日
自発的なレビュー
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Thank you for your honest reply. We are happy to hear you are enjoying our prices and want to let you know that were working hard to bettering the shipping price and how long shipping takes.

5つ星のうち5の評価

Very good prices and quick superb…

Very good prices and quick superb customer service and experience. Only con is that shipping takes longer than other similar websites that sell these items

2023年9月12日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Thank you for your honest review. We are definitely working on faster and cheaper shipping.

5つ星のうち1の評価

Scammers

Not a good one. Only one response to emails I’ve sent. Website doesn’t offer a lot of info on shipping times and where from. No shipping updates as promised. I think this company is fraudulent. They don’t state that there products are shipped from Korea but they have an address of MO. Or how long you can expect your order to take to ship out. And customer service is lacking in professionalism. I would assume that’s the American based part of the business. The Koreans I’ve dealt with in the past have always been professional and about tracking numbers and emails on delays.

I got an email back saying here’s your tracking number AGAIN who’s the scammers now. Very professional!

Delivery date 7/5 from Korea. Nabota is suppose to be delivered chilled. Not sure how that’s going to happen it “said” it was shipped out on 6/23. Worst experience. Pls make sure when ordering any product like this that the website clarifies where it’s shipping from. I thought it was a local USA retailer. I think they just drop ship.

2023年6月12日
Aesthetics-Shop ロゴ

Aesthetics-Shop からの回答

Connie we are not fraudulent, and we have replied to 18 emails from you since you placed your order. Which my team answered to multi emails from you in the same day. You placed your order during one of our FLASH Sales which is really hard to get everyone's orders out quickly. Also, a holiday followed shortly after the sale. You are very rude to the employees that have done nothing but helped you. I apologize that we can't work and send out your order at your unrealistic timeframe. We sent out a few emails to you to make sure you're getting our emails since you emailed stating that you never received tracking info, which you received your package on June 28th but I show we sent it the same day you asked for it. As well as PayPal sending you your tracking information. Calling us a scammer after giving you a discount off your order to make things right is crazy. Aesthetics-shop is based in the us and currently shipping from our warehouse that's located in Korea this is just temporary. Again, I apologize you had a bad experience but being nasty and rude to our employees isn't very nice of you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報