レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Ofertan productos en su web que no tienen en stock. Realicé dos pedidos y los dos cancelados. Aún estoy esperando el reembolso y unas disculpas. Solo tengo dos email automáticos diciendo que el p... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Mooie Navajo jas besteld.. Mooi afgewerkt en top kwaliteit... Heel tevreden van hun klantenservice. Bij vragen rond bestelling, helpen ze jou en krijg je zeker feedback. Als je een mooie Vintage... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Cuando alguien mete la pata, lo mas honesto es dar la explicación pertinente, y pedir perdón. Me agrada saber que hay empresas como Arizona Vintage, honestas y responsables socialmente que tienen un... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

As a fairly tall lady sadly none of the jackets on offer were the oversize I was looking for, but the customer service people were one of the most forthcoming and supportive of any store I've encounte... もっず芋る

䌁業情報

  1. 若者向け衣料品店

圓該䌁業による蚘述

We are a second hand clothing company that ships worldwide. In our store you can find the best treasures and the best brands; Nike, Adidas, Ralph Lauren, Burberry, Lacoste and many more. Our best seller is the Real Navajo Bomber.


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

155件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(155)

過去12か月のレビュヌ数: 2ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

¡GRACIAS!

GRACIAS!
Es la segunda compra que realizo y desde luego no la última. Les comenté que mi pedido era para un regalo y tuvieron el detalle de preocuparse por el packaging de mi pedido.Llegó perfecto para regalar ¡Además me regalaron una bolsa de tela!
Gracias por el trato recibido, la pronta respuesta siempre en los correos enviados, y por la calidad que ofrecéis en vuestras prendas.
Enhorabuena

2023幎12月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Mis dieces

Las prendas son una pasada, la calidad es genial y el servicio de entrega es rápido y eficaz. Pero quiero destacar el servicio de devoluciones: han sido súper amables y rápidos. La chaqueta que compré era un regalo y no le valía a la persona para la que iba, me la cambiaron sin ningún problema aunque me había pasado unos días de la fecha límite.
Una muy buena experiencia

2023幎12月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

Its OK

The jacket looks even better than in the pictures, and it's really warm. It's good for winter. The colors and patterns look nice. Sadly pockets are not very functional. They are so small, that you can't hold any items such as a phone or wallet inside.

Calling it "vegan leather", seems like just a try to cover up, that the jacket is made from polyester, which is worse for the environment than using natural materials.

Wish there were more shipping options though.

2023幎11月24日
5぀星のうち1の評䟡

Ridiculous Shipping Fee

I really thought the shipping fee was ridiculous $61 plus $26 for duty and almost like I paid for 2 jackets. This is highway robbery. Not happy with this order at all.

2023幎11月24日
Arizona Vintage ロゎ

Arizona Vintage からの回答

Hello, your order is 59848.
You bought it from us on November 24th. We took it out of our warehouse on the 24th and it arrived to you on Monday 27th. That is, it took less than 24 hours from Spain to Canada if we take into account working days. This premium service has a cost, it is true, but you knew it when you placed the order.
Regarding customs, it depends entirely on the tariff policy of each country. I'm sorry you don't agree with Canada's protectionist policies, but you should give a bad review to your government, not to us who delivered you a jacket in record time!

5぀星のうち5の評䟡

Great jacket.

The jacket was awesome and super warm. Fast delivery.
Only minus was that my jacket missed a button.

Edit: the customer service contacted me and gave me a generous refund. Amazing customer support!

2023幎11月28日
Arizona Vintage ロゎ

Arizona Vintage からの回答

Thank you very much for your review. We apologize and we have informed the quality department so that they can be more attentive to this type of situation. Write us an email to hello@arizonavintage.com to solve it.
Thank you very much and sorry for the inconvenience.

5぀星のうち3の評䟡

Fit and quality were not as expected

I bought one of the famous Navajo Bomber jackets and i'm really disappointed. The sizing is really weird, the sleeves have an oversize fit but not the rest of the jacket, so that the proportions just look off. The sleeves are very long too and despite that i'm a size xs to s, i can hardly wear thicker clothes underneath the jacket and still be able to close it properly. I would like to have more "real" product pictures (e.g. with the jacket closed) than these pinterest-like photos. Also the jacket is really thin and lightweight and it looks warmer on the pictures than it is in real life, so i think it's more of a spring jacket. But the ordering process was all fine, shipping took just a week or even less, so at least you don't have to worry that you won't receive your product.

2023幎11月26日
Arizona Vintage ロゎ

Arizona Vintage からの回答

Hello,
We are sorry to hear that your experience was not good. The size of the jackets is in the product description and if you need more photos or sizes write us an email and we will answer you as soon as possible. You are right that we don't have many pictures of this model. The reason is that we only have 2 in stock. If you are not happy with the product, we encourage you to return it and we will refund your money within 24/48 hours, you did it days ago and you have not told us anything. Write us an email to hello@arizonavintage.com to arrange it.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service; beautiful Navajo jacket

Very communicative, I had put in an order but spelled part of the address wrong and within a couple hours they had responded and not much long after the package was shipped. I received it within a few days and it looks exactly as described on the photos. Very nice Navajo jacket. One size, so if you’re x-large or higher in USA, it might not fit well; even with the oversized look there’s a cinching around the hips. Also sewed in a way that doesn’t leave your arms free to go straight up above your head and the wide sleeves make it difficult to use a backpack or tote bag- a big deal if you need more mobility, especially if picking up kids. I still love the look and fit and will keep in mind when is best to use it.

2023幎11月23日
5぀星のうち5の評䟡

Si se mete la pata... preguntad cómo arreglarlo a Arizona Vintage

Cuando alguien mete la pata, lo mas honesto es dar la explicación pertinente, y pedir perdón. Me agrada saber que hay empresas como Arizona Vintage, honestas y responsables socialmente que tienen una atención al cliente al viejo estilo: cercana y atenta.
Haciendo honor a su nombre, el trato "vintage" es algo que agradezco mucho.
Hoy me han conquistado, muchas gracias y muchos éxitos!!

2023幎11月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Very happy with my experience!

The Alaska Dark Navajo jacket is great quality and very beautiful. Looks just as it does in the photos. I had an issue with my order/shipping and Arizona Vintage was very quick to resolve it. Responses to email are fast considering the 8 hour time difference. Shipping was quick, ordered on a Friday and delivered in Canada the following Tuesday. Would recommend!

2023幎11月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Leider ÃŒberhaupt nicht zu empfehlen

Leider Ìberhaupt nicht zu empfehlen. Erstmal fehlerhafte lieferung d.h. ein Artikel hat gefehlt dann Artikel retouniert und nicht gutgeschrieben. Auf bereits 3 Mail wird nicht geantwortet. Rechtlicher Weg ist der nÀchste schritt. Bitte seit vorsichtig!!!

2023幎11月23日
自発的なレビュヌ
Arizona Vintage ロゎ

Arizona Vintage からの回答

Hallo Erseka,
ich bitte Sie, die ganze Wahrheit zu sagen;
Ihre Bestellnummer lautet 59589 und Sie haben 3 Jacken bestellt, von denen 2 identisch sind. Anschließend haben Sie sich beschwert, dass 1 der Wiederholungen nicht angekommen ist, weil das Paket einen kleinen Riss hatte.
Nachdem wir eine Beschwerde beim Transportunternehmen eingeleitet hatten, wurde diese abgewiesen, weil das Gewicht mit dem Gewicht von 3 Jacken Ìbereinstimmt und es unmöglich ist, dass eine Jacke mit diesen Abmessungen durch diesen kleinen Riss herausgekommen sein könnte. Daher Àndern Sie Ihre Version und sagen, dass das Paket völlig offen an Sie geliefert wurde. Das ist seltsam.
Ja, es ist richtig, dass Sie die Jacken zurÃŒckgeschickt haben, aber die Gutschrift erfolgte noch am selben Tag, an dem wir sie erhalten haben; die RÃŒckerstattung erfolgte am 15. November ÃŒber Paypal.
Wir haben Ihnen die Kosten fÃŒr die Bearbeitung des Vorfalls nicht in Rechnung gestellt, und nach so vielen ausgetauschten Nachrichten war das Letzte, was wir erwartet hatten, eine drohende Kritik.
Wie auch immer, ich sehe, dass Sie nur 2 Bewertungen auf Trustpilot abgegeben haben und beide waren 1 Stern. Es tut uns sehr leid, dass Sie immer so viel Pech haben.

5぀星のうち5の評䟡

Order to Slovakia

I ordered to Slovakia. I was little bit worried about size but they were so kind and sent me pictures with measured jacket and answered all my questions before ordering. The shipping was super fast. 6 business days into foreign country. Jacket is warm and cosy. Looks good.

2023幎11月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Taille trop grande mais produit de trÚs


Taille trop grande mais produit de trÚs bonne qualité j’ai dû renvoyer la cÚde j’attend le remboursement

2023幎11月4日
Arizona Vintage ロゎ

Arizona Vintage からの回答

Merci beaucoup pour votre commentaire. DÚs réception, nous vous rembourserons dans les 24 heures.
Nous vous remercions pour votre commentaire.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報