レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I saw a listing of a Jaguar F Pace that ARJ Motors had and instantly fell in love with it. I called to enquire about the vehicle Tuesday 21st April 2026 and asked if they would hold the car... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Can’t fault these guys at all I turned up un announced know what car I wanted to look at they gave me the key let me inspect the car there and then and I asked for a test drive booked in for the week... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Had a great experience with ARJ, would definitely recommend, came down to look at a BMW X2 and drove away with it that day whilst also managing to part exchange my car at a very fair price point. Very... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I purchased a car 3 Jan it was faulty today 20th Feb no car no tefund Consumer rights onsumer Rights Act, and how does it affect my vehicle purchase? If you bought your car after 01 October... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. カーディーラー
  2. 自動車販売店
  3. 中古車ディーラー

当該企業による記述

Welcome to ARJ Motors. We are a used car dealer, offering knowledge and experience on a wide range of vehicles. We have many years experience within the motor trade in Surrey and consider ourselves the specialist choice for all your second hand car needs. At ARJ Motors we offer some of the best deals around and are located in Addlestone Surrey KT15 2DW. We pride ourselves on our customer care and offer an excellent personal service. At ARJ Motors we provide peace of mind as our cars have a detailed multipoint check provided by our qualified technicians. Our mechanical checks provide peace of mind when choosing your new car. We also offer a wide range of services including Used Vehicle Sales, Part Exchange and Warranty Packages to suit all your needs.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

55件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

First class service on my Jaguar FPace purchased by ARJ Motors

I saw a listing of a Jaguar F Pace that ARJ Motors had and instantly fell in love with it. I called to enquire about the vehicle Tuesday 21st April 2026 and asked if they would hold the car and if I could view the car. That afternoon I went to see the car and I was not disappointed and it in fact exceeded my expectations.

From start to finish I could not fault ARJ Motors, they were an absolute pleasure to deal with. Superb communication, extremely helpful, friendly and incredibly welcoming when we arrived on site. We were made a drink whilst we went through financing and they looked to give the best financing available to me. They really went above and beyond.

Once all finalised, they also delivered the car to my home Thursday 23rd April 2026 due to my father’s terminal illness making things so much easier, less stressful and hassle free. I really couldn’t recommend them enough, they have all been absolutely terrific.

I drove my car for the first time today and it was like a dream.

Thank you all so much, if I was looking to get another car, I know exactly where I would be coming. Thank you all once again and best wishes to all at ARJ Motors.

2026年4月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I had a very poor experience with ARJ…

I had a very poor experience with ARJ Motors and would strongly advise others to be cautious.

Shortly after purchasing the vehicle, serious mechanical issues became apparent. Despite assurances at the time of sale, the car developed ongoing problems that required significant repairs. Unfortunately, these issues were not properly resolved and continued to worsen over time.

As a customer, I expected a vehicle of reasonable quality, especially from a dealer, but this was not the case. The situation has resulted in considerable financial loss, stress, and inconvenience.

In my experience, the vehicle was not in a satisfactory condition when sold, and I feel the situation was not handled fairly.

I would recommend that anyone considering buying from ARJ Motors carries out thorough independent checks and inspections before committing.

Very disappointing experience.
SY66LDX
I can confirm that I am a genuine customer and the details of my experience are accurate. For privacy reasons, I have not included full personal or vehicle details in a public review.

The vehicle in question was a Jaguar XF purchased from your dealership and financed through Close Brothers Motor Finance. I experienced ongoing mechanical issues shortly after purchase, which required significant repairs and were never properly resolved.

If required, I am happy to provide full details, including registration number and supporting documents, directly and privately to verify my review.

I stand by my original comments and my experience.
I Have PROOF OF EVERYTHING 👌
Your response is inaccurate and deliberately dismissive.

The issues with the vehicle began shortly after purchase, not “years later” as you are trying to suggest. I returned to your dealership with a known timing chain issue and was told I would need to pay around £1,200 to have it repaired. This clearly shows the problem existed early on and was not something that developed randomly years later.

The fact that I did not reject the vehicle immediately does not mean the car was fault-free. It means I attempted to resolve the issue in good faith, including paying for repairs myself, which ultimately did not fix the underlying problem.

Your statement that “finance companies always take the customer’s side” is simply untrue and misleading. The outcome of a finance complaint depends on evidence, not assumptions.

Leaving a review now is entirely valid, as the situation has only recently concluded following the finance process and ongoing issues with the vehicle.

Attempting to dismiss a legitimate customer experience and suggest this is “frustration” is unprofessional and reflects poorly on your business.

I stand by my review and my experience.
It’s interesting to see how the focus has shifted.
First, the suggestion was that this review is not genuine. Now that it’s been confirmed I am a real customer, the argument has changed to “why after 3 years.”
Neither of these points address the actual issue.
The reality is simple: the vehicle had problems shortly after purchase, including a timing chain issue, and I was advised by your dealership that I would need to pay around £1,200 to repair it. That is not something that appears “out of nowhere” years later.
The timing of this review reflects when the situation was fully concluded through the finance process, not when the issues began.
Trying to discredit the review instead of addressing the facts only reinforces my original point about the experience.
For transparency, this situation took years to resolve and ultimately ended in a voluntary termination of the finance agreement.
Potential customers can decide for themselves whether this is the level of service they are comfortable with.
I stand by everything I have said.

2026年3月2日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Alina, thank you for taking the time to provide your feedback. I’m sorry to hear about your experience. At ARJ Motors, we aim to deliver excellent service so I’m disappointed to hear that wasn’t the case for you.

However, we do not recognize your name and cannot find an invoice under this name therefore it leads us to believe this is a fake review. Could you please attach your invoice or the registration of the vehicle you purchased from us to legitimize this review.

If you cannot provide this information then we have no choice but to assume this is a fake review and will have to report this to Trustpilot.

Please get in touch with us to discuss in further detail.

Edit:


Thank you for providing your car registration. As per our records, this car was sold in May 2023 at 78035 miles. And it was sold through Close Brothers Motor Finance.

Firstly, we fail to understand why you are leaving a review 3 years later? Did you just remember now that you had issues with a vehicle you purchased 3 years ago? How is that fair towards the dealer to be receiving reviews even 3 years later?

If there were “serious mechanical issues became apparent” “Shortly after purchasing the vehicle”, they would have been rectified and if we weren’t able to you would have been able to reject the vehicle according to your finance agreement terms and the finance company would have supported you with this. You clearly weren’t able to reject so clearly you had no grounds to reject on?

If there were faults at the point of sale, you would have been able to reject but you didn’t so they couldn’t have been there at the point of sale. You’re leaving a review 3 years later, how can we liable for this?

Finance companies ALWAYS take the customer’s side, so if in this situation they didn’t then clearly you were not right. If you have “PROOF OF EVERYTHING 👌” then why did your claim get rejected? This is because we sold a perfectly well car. Issues can occur at any time, we are not magicians who can foresee the future and can only cover you within the warranty period, not 3 years later as well.

Seems like, you may have had to spend a bit of money recently and found us as scapegoats to take out your frustration on.

I urge everyone to appreciate this review as completely unfair and based on a car that was sold years ago, how can we still be liable for anything.

Wish you all the best.

ARJ Motors

5つ星のうち1の評価

I purchased a car 3 Jan it was faulty…

I purchased a car 3 Jan it was faulty today 20th Feb no car no tefund
Consumer rights
onsumer Rights Act, and how does it affect my vehicle purchase?

If you bought your car after 01 October 2015, the Consumer Rights Act 2015 applies. This means that, when you buy the vehicle, it has to be of satisfactory quality, fit for purpose and as described.

Within the first 30 days, if there’s a problem that means your car doesn’t meet these standards, it develops a serious fault or you find that it isn’t what was advertised to you, you can raise this with the seller and ask for your money back. In this instance, you will be entitled to a full refund.

2026年1月3日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Carole, thank you for taking the time to provide your feedback. I’m sorry to hear about your experience. At ARJ Motors, we aim to deliver excellent service so I’m disappointed to hear that wasn’t the case for you.

However, it is very important we look at the facts here.

Firstly, yes there was an issue with your vehicle on your drive back after collecting it. This was a fault that was not present whilst we had it or at the point of sale. It is unfortunate it occurred when you had the vehicle but we cannot possibly foresee the future regardless of how much preparation we do to a vehicle.

We acted on this very quickly and got the car picked up from your home address to bring it back and get the issue rectified which you agreed on. The CRA 2015 says if there is a fault within the first 30 days then the consumer can reject the vehicle but can also give the dealer an opportunity to fix the fault which you did in this case. Therefore, it was a mutual decision between us, not a case where we kept the car and did not refund you as you claim on Trustpilot. We also gave you a courtesy car from Enterprise, which we paid for in full upon return of vehicle to Enterprise. We then offered it again as we required more time with the vehicle but you rejected this.

The reason why there was a delay in rectifying the fault was because it was a specialist job and it had to go into Land Rover Main Dealer which it did but naturally there was a delay in that as they are very busy. We have had cars there for weeks at times, therefore yours was not a one off case.

It came to a point where you did not want to wait any longer for the repair which is completely fair and wanted to practice your right to reject and we accepted that straight away. You then wanted your money the SAME second but we advised we could not do that because we need to wait for the spare key and paperwork to be posted back to us as per our company guidelines and you then continued to insinuate we are holding your money hostage. This was not the case because the day we received the spare key and paperwork we refunded the amount you were due within a few hours, if that. However, you decided to leave us untrue and unfair reviews on both Google and Trustpilot, which we feel are very one sided and tried to explain that we needed to wait for the spare key and paperwork in order to process the refund but you have made it seem like we were refusing to do a refund.

We wish you all the best for the future.

ARJ Motors

5つ星のうち1の評価

Car broke on the way home 7 weeks of no…

Car broke on the way home 7 weeks of no car or £14,000 do not buy a car from these people.

2026年1月3日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Carole, thank you for taking the time to provide your feedback. I’m sorry to hear about your experience. At ARJ Motors, we aim to deliver excellent service so I’m disappointed to hear that wasn’t the case for you.

However, it is very important we look at the facts here.

Firstly, yes there was an issue with your vehicle on your drive back after collecting it. This was a fault that was not present whilst we had it or at the point of sale. It is unfortunate it occurred when you had the vehicle but we cannot possibly foresee the future regardless of how much preparation we do to a vehicle.

We acted on this very quickly and got the car picked up from your home address to bring it back and get the issue rectified which you agreed on. The CRA 2015 says if there is a fault within the first 30 days then the consumer can reject the vehicle but can also give the dealer an opportunity to fix the fault which you did in this case. Therefore, it was a mutual decision between us, not a case where we kept the car and did not refund you as you claim on Trustpilot. We also gave you a courtesy car from Enterprise, which we paid for in full upon return of vehicle to Enterprise. We then offered it again as we required more time with the vehicle but you rejected this.

The reason why there was a delay in rectifying the fault was because it was a specialist job and it had to go into Land Rover Main Dealer which it did but naturally there was a delay in that as they are very busy. We have had cars there for weeks at times, therefore yours was not a one off case.

It came to a point where you did not want to wait any longer for the repair which is completely fair and wanted to practice your right to reject and we accepted that straight away. You then wanted your money the SAME second but we advised we could not do that because we need to wait for the spare key and paperwork to be posted back to us as per our company guidelines and you then continued to insinuate we are holding your money hostage. This was not the case because the day we received the spare key and paperwork we refunded the amount you were due within a few hours, if that. However, you decided to leave us untrue and unfair reviews on both Google and Trustpilot, which we feel are very one sided and tried to explain that we needed to wait for the spare key and paperwork in order to process the refund but you have made it seem like we were refusing to do a refund.

We wish you all the best for the future.

ARJ Motors

5つ星のうち5の評価

Amazing!

The most efficient process. Can’t thank you enough! From start to finish it was all absolutely brilliant. Would 100% recommend and will definitely go back.
Thank you

2026年2月9日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Olivia, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Lovely Customer Service

Excellent service from start to finish. Honest, professional, and smooth running. Despite not having booked an appointment they were more than happy to help! Very happy with my car and would highly recommend this garage.

2026年1月31日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Megan, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

great customer service

great customer service
Looked at the car 2 days before purchase and the process was very quick and easy everyone I spoke to where very happy to help, the car is lovely and couldent of asked for a better experience

2026年1月29日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Freddie, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Great experience

Great experience, the sales team were really knowledgeable and answered all of my questions. Amazing customer service and clearly explained every detail.

2026年2月1日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Kyle, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Excellent experience

Bought a BMW from ARJ motors, was a seamless process from start to finish. Very knowledgeable team who answered all my questions. Car was spotless and at a very reasonable price. Would highly recommend buying with ARJ motors.

2026年1月24日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Matt, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service really happy…

Amazing customer service really happy with my vehicle!

2026年1月24日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Jack, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Great experience with ARJ

Had a great experience with ARJ, would definitely recommend, came down to look at a BMW X2 and drove away with it that day whilst also managing to part exchange my car at a very fair price point. Very knowledgeable and helpful team.

2026年1月24日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Tommy, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Trustworthy dealership with great customer care

I had a really good experience with ARJ Motors from start to finish. Everyone was very friendly, respectful and polite. I felt listened to and was given all the information I needed, all with lots of time and no pressure. The young man who went on a test drive with me was lovely and explained everything to me that I needed to know. The young woman who dealt with the paperwork was also extremely helpful and personable. I was impressed with how well the cars are looked after here compared with other dealerships I visited, and I felt there is a general atmosphere of care there. The car I chose had a very good track record, and I am very happy with my purchase.

2026年1月17日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Edith, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Can’t fault these guys at all I turned…

Can’t fault these guys at all I turned up un announced know what car I wanted to look at they gave me the key let me inspect the car there and then and I asked for a test drive booked in for the weekend, the car was fully cleaned and spot on ready to go. After a test drive and very helpful staff I bought a car I absolutely love. Little to there knowledge my mrs is in the motor trade I took it for a full inspection and the car is 100% spot on emissions engine the lot would recommend anytime one happy Audi buyer.

2026年1月24日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Keane, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Test drive to purchase!

I came to ARJ Motors after seeing two of their cars online. I test drove both, I picked my favourite and purchased it that day. 2 hours later the car was delivered to my doorstep! Thank you to the team at ARJ.

2026年1月20日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Tyler, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Great Buying Experience

Buying a car through ARJ motors was a really easy and smooth experience. They were very helpful and went the extra mile to ensure I was happy with the vehicle, and giving me transparent purchasing options. I would definitely reccomend buying through them.

2026年1月17日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Danny, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Very nice people to deal with

Very nice people to deal with, would definitely buy from them again , car was very well presented and a very smooth transaction,, thank you very much !!

2026年1月10日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Ian, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Bmw m240i purchase

I travelled a long way to this dealership and it was all worthwhile, the staff are lovely and very welcoming. The car was washed and cleaned before I got there which is a nice addition. Would definitely recommend to everyone

2026年1月9日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Matt, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Great experience buying my Polo from…

Great experience buying my Polo from ARJ Motors. The team was very professional, prompt to respond to queries and helpful. The car was immaculately clean and well presented and the buying process was made easy. Overall I was very happy dealing with them and very happy with my purchase.

2026年1月10日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Bill, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service. 👍🏽

Overall experience was excellent. I spotted a car I liked, test drove it the next day, and bought it a couple of days later after a smooth part-ex at the same dealership. No hassle, just friendly customer service and genuinely nice people. Highly recommend — I’ll definitely be back. 🙂

2025年9月12日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Elmassari, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

5つ星のうち5の評価

I brought a 1 series BMW

I brought a 1 series BMW. The service was excellent and o would recommend the garage to anyone looking to buy a car. The lady we dealt with was very professional and polite. Give it 100%

2025年7月26日
自発的なレビュー
ARJ Motors ロゴ

ARJ Motors からの回答

Hello Ricardo, we appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your experience with ARJ Motors. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報