Artroscenter Skåne レビュー 46

TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Fick äntligen hjälp! Snabbt dessutom. Inga långdragna väntetider, inga villkor för att remiss skulle bli accepterad. Bara jag och mitt behov av operation. Stort stort tack Jon och Ssk Ellinor!

5つ星のうち5の評価

Jag kan inte hitta en enda sak att klaga på . Har efter en knäskada och operation för längesedan dålig erfarenhet och var livrädd. Från första kontakten i augusti och fram till op. den 25/11 har jag b... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Fick en ny knäled .Trevligt och trovärdigt bemötande .Kände mig väl omhändertagen hela vägen .Evigt tacksam för att de har förändrat mitt liv till det bättre .Aldrig blivit så bra behandlad från dag... もっと見る

5つ星のうち5の評価

. Tydlig och bra information. . Kommunikation inför och efter besöket har varit toppen. . Från 1:a besök till återbesök efter op av höft kände jag mig väl omhändertagen, och trygg. . Profess... もっと見る

企業情報

  1. 診療科
  2. 整形外科クリニック
  3. 専門クリニック

当該企業による記述

Artroscenter Skåne är en högspecialiserad ortopedisk privatklinik som bedriver utredning, diagnostik och behandling av företrädelsevis höft- och knäartros. Hos oss garanteras du som patient fullständig kontinuitet, dvs din läkare följer dig genom hela vårdförloppet. Med stolthet erbjuder vi prioriterad offentligfinansierad vård utan väntetid. Varmt välkommen! Magnus Tveit, överläkare, ortopedspecialist med inriktning höft- och knäproteskirurgi, med dr, verksamhetschef och vd


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

46件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Fick äntligen hjälp

Fick äntligen hjälp! Snabbt dessutom. Inga långdragna väntetider, inga villkor för att remiss skulle bli accepterad. Bara jag och mitt behov av operation. Stort stort tack Jon och Ssk Ellinor!

2026年4月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ett otroligt bra team

Ett otroligt bra team. kan bara ge dem högsta betyg, allt fungerade med millimeterprecision. Här har region Skåne mycket att lära sig. proffsigt arbete på högsta nivå, kan bara ge dem högsta betyg ( och lite till ).

2026年2月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Från början till slut

Från början till slut, oerhört bra. Magnus, operatör samt övrig personal.. helt otroligt bemötande. Adea mkt bra allt vad som erbjöds där. Magnus är en av få läkare som verkligen tog sig tid för att lyssna, stilla oro och prata med dig. Proffsighet ut i fingerspetsarna

2026年1月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

En så otroligt bra upplevelse från…

En så otroligt bra upplevelse från början till slut och ett så fint bemötandet från alla. Har bara positiva saker att säga och alla andra jag mött som haft med Artroscenter att göra säger samma. Många stjärnor!!!

2025年12月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Professionalism

Jag kan inte hitta en enda sak att klaga på . Har efter en knäskada och operation för längesedan dålig erfarenhet och var livrädd. Från första kontakten i augusti och fram till op. den 25/11 har jag blivit så väl bemött .Alla är så fantastiskt professionella.Jon Tjörnstrand och Narkosläkaren blev min trygghet.Allt detta sammantaget gör att hela vårdprocessen blir så mycket bättre.Taxin,god information och goda smörrebröd blir som grädde på moset.Jag kan från hela mitt hjärta rekommendera denna klinik.

2025年11月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Efter en del tvekan tog jag beslutet…

Efter en del tvekan tog jag beslutet tillsammans med Magnus Tveit om att byta knäled. 3 veckor senare känner jag redan att det var rätt beslut att ta. Fantastiskt bemötande från första träffen operation och eftervård. En liten klinik så till slut känner Du Dig hemma hos alla. Operation i Köpenhamn en ny upplevelse, Adea Privathospital. Otroligt proffsiga vänliga men också piska komma igång, Goda smörrebröd bara för att nämna en bisak. Så tack Magnus, Elenor och Jenny, man vill ju inte tillbaka men om nödvändigt så vill jag till Er.

2025年11月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ny knäled

Fick en ny knäled .Trevligt och trovärdigt bemötande .Kände mig väl omhändertagen hela vägen .Evigt tacksam för att de har förändrat mitt liv till det bättre .Aldrig blivit så bra behandlad från dag ett till slutprocessen .Kan varmt rekommendera Atroscenter och speciellt Jon tjörnstrand som opererade mig .

2025年11月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Andra höftoperationen

Efter min andra höftoperation, var jag lika nöjd som vid min första. Jon Tjörnstrand är en utomordentligt skicklig och empatisk läkare, som man får stort förtroende för. Både Taxibolaget och Adeas Privatsjukhus i Köpenhamn är mycket omhändertagande. Jag kan varmt rekommendera Artroscenter Skåne i Lund.

2025年10月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Blev opererad i september av Jon…

Blev opererad i september av Jon Tjörnstrand
Fantastiskt bemötande hela vägen från första besök ,kan bara ge högsta betyg
Proffsiga,lugna,lyssnar
Vilket team🙏
Kommer utan tvekan att återvända när det är dags för nästa knä

2025年9月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Varmt och trovärdigt mottagande

Varmt och trovärdigt mottagande. Hämtad av taxi till CPH för operation. Trevlig dansk personal. Blev opererad för höft av Magnus Tveit! Åkte taxi hem dagen efter och haltandet och smärtan i benet var som bortblåsta. Rekommenderar alla att besöka Artroscenter! Sist men inte minst, KORT VÄNTETID!👍

2025年10月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Vilken tur man har här i livet

Vilken tur man har här i livet när man finner en klinik som Artroscenter Skåne. Kändes nästan som man blev del i en familj. Finns bara positiva adjektiv att beskriva kliniken och all personalen som man träffade.

Allt fungerade perfekt och det blir 5 stjärnor!

2025年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Höftbyte

Alltså vilken smärta jag hade i min höft. Jag blev rekommenderad att ringa Artroscenter. Sagt och gjort jag ringde i december 2024, blev väldigt väl bemött av Jenny. Ett mycket bra samtal. Fick tid i början av februari 2025, då hade jag fått tid till röntgen innan. Allt gick fort. Mötet med Magnus var det bästa mötet jag haft med en doktor, han lyssnade på mig och det var inget tvivel på att min höft måste bytas. Jag behövde gå ner några kilo pga Adeas policy..sjukhuset i Köpenhamn.
Jag fick mycket info från Magnus och allt på papper som jag sen kunde läsa hemma i lugn o ro.
Bara känslan att kunna ringa eller smsa om jag hade frågor är ju ovärderlig.
Och att de ordnar taxi som hämtade mig på op-dagen och sen hämtar mig dagen efter var fantastiskt skönt. Taxichauffören gick med in och anmälde mig så jag slapp att gå mer än vad jag behövde.
Trevligt personal på sjukhuset, Adea. Sköterskorna kom och frågade hur jag hade det om jag behövde något.
God macka efter op'n och till kvällsmat fick man 3 smörrebröd, kan inte bli bättre.
Efter jag kom hem så hade jag väldigt operations ont, sov mycket efter ca3v så var det ok. Då började jag gå lite framför huset. Gjorde min sjukgymnastik. Och efter 6v ställde jag kryckorna i en hörna och sen hade det bara blivit bättre och bättre. Nu jobbar (frisör) jag och kan inte förstå att jag haft så ont.
Jag är så nöjd med allt Artroscenter har gjort för mig.
Kan inget annat än att rekommendera dem. 🙂

2025年5月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Tacksamhet

Fantastiskt bemötande av Magnus, Jenny och Ellinor från första början till sista mötet vid agraff borttagning. Har känt mig trygg under hela processen, tydlighet och fakta. Likaså vistelsen och transporten till Köpenhamn.

2025年6月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Kommunikation, kompetens och kontinuitet

Fantastiskt bemötande och professionell vård från början till slut. Det kändes tryggt att ha samma kontaktpersoner hela vägen, och jag fick tydlig information vid rätt tidpunkt. Operationen gick utmärkt, läkningen var snabb, och jag var tillbaka på jobbet tidigare än förväntat. Artroscenter kombinerar kommunikation, kompetens och kontinuitet på bästa sätt – varmt rekommenderat!

2025年4月22日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報