Ashridge Nurseries レビュヌ 

308
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

My First purchase was a pleasant experience. Order confirmation was given; details of the pickup and the product provided extra protection for the trip home. Nice, pleasant, knowledgeable conversation... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We ordered 12 175cm tall purple beech hedging plants as barefoot very late in the season (late May). We soaked them in tepid water for 2 hours when they arrived and got them straight in the ground wit... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Excellent website easy to navigate Excellent prices Excellent choices Really fantastic customer service second to none, fast response too any questions really friendly. I had clev... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Hyacinthe, was really very helpful in finding me exactly what i wanted. I've just received said plants and I'm over the moon. Great care was taken preparing plants for postage and I very much appreci... もっず芋る

䌁業情報

  1. ガヌデン センタヌ

圓該䌁業による蚘述

Ashridge Nurseries is an online garden centre trusted by over 100,000 UK British gardeners


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

308件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 35に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(308)

過去12か月のレビュヌ数: 53ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

"In stock" does not mean they have any


"In stock" does not mean they have any in stock!

2022幎2月2日
自発的なレビュヌ
Ashridge Nurseries ロゎ

Ashridge Nurseries からの回答

We are very sorry that we were unable to supply you with the tree in the size you had chosen. When we communicated we did have the same tree in a different size but completely understand your situation and again apologise for any inconvenience.

5぀星のうち1の評䟡

No response from emails

No response from emails, order taking too long. No way to contact or speak directly to customer services. Really bad experience. Would not recommend.

2022幎2月2日
自発的なレビュヌ
Ashridge Nurseries ロゎ

Ashridge Nurseries からの回答

We are very sorry that you are unsatisfied with your experience. It is difficult to help further as your feedback is anonymous. If you would like to contact us with the details of your query we will be pleased to help. You can contact us at support@ashridgetrees.co.uk.

5぀星のうち4の評䟡

I ordered two fruit trees in January as


I ordered two fruit trees in January as a gift for a relative. The order has arrived but is incorrect. They have sent two of the same tree (Quince) and I ordered 1 Quince and 1 apple. As they are bareroot they need to be planted but I am waiting for a response to message sent exactly 1 week ago as to what I should do. No phone number and their live chat is not available. Terrible customer service!
Update: Although it has taken a while to sort out, the customer service team have now responded and have restored my faith in the company. They have despatched the correct tree and as a gesture of goodwill given us the originally delivered tree. I have upgraded the stars to reflect this.

2022幎1月31日
自発的なレビュヌ
Ashridge Nurseries ロゎ

Ashridge Nurseries からの回答

We are very sorry for the frustration you have experienced. We are trying to help and resolve the issues you have and thank you for sending the details of the labels for the two different fruit trees. We look forward to hearing back from you. Assuring you of our best intentions as a valued customer.

5぀星のうち5の評䟡

Climbing roses

I was a little apprehensive about purchasing roses at 12.96 when some main suppliers are charging 19.50 but the quality of the Ashridge roses is just as good.From ordering to arrival was just 3 days. Quality roses well packaged, excellent service. I was impressed.

2022幎1月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Disappointing Christmas tree

I have previously bought trees and plants from Ashridge Nurseries and they have all been very good quality combined with excellent service.

This year's Christmas tree was a different story. The quality was not as good as last year. But what really irked me, was that it was covered in mud on one side. Also it was shipped on a Thursday and arrived on a Monday, so had spent days in a black plastic bag.

I know that they changed supplier this year but it should not mean that quality is compromised.

2021幎12月19日
自発的なレビュヌ
Ashridge Nurseries ロゎ

Ashridge Nurseries からの回答

We are very sorry that you have had a bad experience with your Christmas tree this year. We have indeed changed supplier and your comments have been passed on to them. As well as supplying the trees the supplier also assumed responsibility for after sales and please email support@ashridgetrees.co.uk if you have not heard from them. Once again we are sorry for the disappointment you have experienced.

5぀星のうち1の評䟡

Replacement silver birch sent after


Replacement silver birch sent after first ones received failed. Sent by 24 hour courier. Took over 4 days to arrive and look very dry. Trying to contact Ashridge by email is proving to be difficult. Not hopeful this second lot will survive and. suspect this is also why the first trees failed. I wish I had gone to a local nursery.

2021幎11月29日
自発的なレビュヌ
Ashridge Nurseries ロゎ

Ashridge Nurseries からの回答

Your replacement Birch trees were freshly lifted and will flourish if cared for correctly. Our bareroot plants and trees are carefully packaged so as to be fine in their packaging for up to 10 days. Couriers are stretched at this time of year and your delivery arrived after 24 hours, which we advise may happen at busy times in our email despatch notification. Your email to our customer service team was answered within one business day.

5぀星のうち5の評䟡

Bareroot beech hedging

Ordered 35 trees for hedging, delivery arrived with brilliant notice, but only contained 25 plants. Emailed their customer service and had a reply from Catherine within the hour, and a delivery of the remaining 10 plants the following day. Amazed at this service as they are based at the other side of the country. Hopefully the trees come back next year!

Also the saplings were surprisingly sturdy and with thicker limbs than expected, and a good amount of root.

2021幎11月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Beautiful plant, excellent service

Received my plant today and wanted to say that I'm absolutely thrilled with it. It's the healthiest pelargonium I've ever bought and such good value too. Thank you for all the care and attention and the great communication. I'll definitely be returning for more and will recommend you.

2021幎10月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Watch out for misleading delivery info

Having had previously good experience with this company I tried to order some items (tree and hedging) from them. The amount I was ordering qualified for free delivery according to their website. However in processing my order, a delivery charge of £50 appeared, disappeared, then reappeared. I eventually accessed their chatline (not easy) and was told - admittedly politely and quickly - that the charge was because some items had to be palletted, being over 1.2m. The specification was in fact 1-1.25 m, you don't know exactly what you're going to get, so - ridiculous and inflexible. So no business from me. Beware ambiguous/misleading info on their delivery strapline.

2021幎9月29日
自発的なレビュヌ
Ashridge Nurseries ロゎ

Ashridge Nurseries からの回答

Thank you for your feedback. The plants you were buying were rootball plants and are listed as such on our web site. The delivery charges are visible on every product page and show that rootball plants will be delivered on a pallet and delivery is free for orders over £240 inc VAT.

5぀星のうち5の評䟡

I have been pleasantly surprised at the


I have been pleasantly surprised at the professional level of advice available from Ashridge Trees. The don’t try to push products down your throat like the major names. They rely more on building a good reputation. That will always attract good customers instead of push push push of product by second rate service companies.

2021幎9月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

I purchased 3 bare root trees from Ashridge last winter. They were all planted according to instructions from the nursery.
Unfortunately one of them didn’t survive & by Spring had failed to produce new leaves etc. I emailed Ashridge who initially gave some advice and in the meantime put a replacement on order.
The tree still failed to so after following up with Ashridge again they have confirmed a replacement will be sent as soon as possible. The other 2 trees are doing extremely well and look great.
I can only highly recommend Ashridge Nurseries. There was no quibble about replacing the tree - they gave great advice but when this didn’t work there was no problem in replacing it. Sharon & the team responded quickly to emails and gave great customer service.
I will definitely be using them again.

2021幎9月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

If in Scotland, beware of delivery charges

I spent a great deal of time choosing and ordering bare root roses. The banner headline on the site shows a lorry in bright green with Free Delivery emblazoned on the side. In tiny print above are the words, 'See how to get'. Even so, it seemed I would qualify due to the size of my order. Not so. Because I live in Scotland, there is a surcharge. I hasten to add I am in the Central Belt just off the M90, not in a remote area. Also, there appears to be no surcharge for anywhere in England, no matter how remote or awkward to get to. This seems unacceptable to me. Scotland is no further than many English or Welsh areas from Ashridge HQ and does not require a ferry or plane, unlike the Isle of Wight.

2021幎8月10日
自発的なレビュヌ
Ashridge Nurseries ロゎ

Ashridge Nurseries からの回答

Our terms and conditions state 'Orders delivered to Scotland and the Isle of Wight may require an extra charge (calculated during checkout). This is applicable to ALL orders to these locations'.
We would politely request that you do not misrepresent us on social media or any another media.

5぀星のうち5の評䟡

Three Clematis Plants

I purchased three clematis plants in early 2021. A complaint was made concerning two plants and was dealt with extremely promptly and efficiently to my complete satisfaction.
I have ordered from them before and will have no hesitation in ordering from them again and in recommending them to anyone thinking of purchasing from this Nursery.

2021幎7月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent

Excellent communication, fast delivery, well packaged. The plants i purchased are very healthy well potted and in decent moist compost.
I'm very happy.

2021幎7月19日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報