WORX Australia レビュヌ 

699
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Fast delivery and suitable model ! Was not sure if it was the right model/size when purchasing this cap, as my trimmer was a bit old, and I didn't see this model being included in the online descrip... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I have 15 different types of tools from worx. Plus about 20 batteries. Only two problems 1 hydrashot water gurnie, the other hydrashor blower. Both replaced no problems. Office girl realy friendly d... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Communication was timely. Product was much as described by online reviewers. (It was rated best in its class by several trusted reviewers.) It is light and manoeuvres well. Does a great job on my 40 s... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

I've made limited use of the Multi Function Worktable so far but it seems great. However you really need to watch your hands when setting it up. While there is a graphic to warn against putting your... もっず芋る

䌁業が回答したした


䌁業情報

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 14101682357

  1. 工具店
  2. ・
  3. DIY甚品店
  4. ホヌム センタヌ
  5. ホビヌショップ
  6. 工具メヌカヌ
  7. 芝刈り機専門店

WORX Australia に぀いお

圓該䌁業による蚘述

WORX Australia offers multi-functional power tool solutions and cordless convenience for everyday life. Built on a platform of innovation, power and performance, we design tools to empower users around the Home, in the Garden, the Workshop, on the road, and anywhere in between.
WORX Australia currently offers over 70+ tools across D.I.Y, Garden, Robotic Mowers, Craft, Hobby & Adventure that are all powered by the 20V POWERSHARE™ Battery platform. Be it our 20V Soldering Iron, a 20V LANDROID™ Robot Lawn Mower or our 40V NITRO™ Chainsaw, they all run off 20V POWERSHARE™ Batteries.
Our office's and warehouses are based in Melbourne & Sydney, Australia and all WORX Australia tools are backed by our 2-year warranty, with an additional 12-months coverage with online registration.

Do it Yourself. Do it Better. Do it with WORX.

連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

699件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 45に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(699)

過去12か月のレビュヌ数: 145ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I haven't received it

I haven't received it, haven't had any response from worx to say that it's actually been sent. I've tried 3 times no response. I paid extra priority postage on the 1st January it's now the 14th January, very bad customer service.

2025幎12月31日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Hi Neil,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry for the frustration and inconvenience caused by the delay with your order.

We did respond to your email enquiry, and your tracking information was uploaded to your order once it was dispatched. We apologise if there was any delay in this reaching you. According to the tracking, your order is currently awaiting collection at your local post office.

As noted on our website, we were closed from 24th December to 4th January, and a notification was displayed during this period. When we returned, we had a very high volume of orders to process, which unfortunately caused some delays.

We’d also like to clarify that we do not offer priority postage, so no priority service was purchased. The postage charge applied relates to our standard shipping and minimum order value, as outlined at checkout.

We apologise for any inconvenience this has caused and appreciate your patience during this busy period. Please don’t hesitate to reach out if we can assist you further.

Kind regards,
The WORX Team

5぀星のうち1の評䟡

Ordered whole bundle tools plus gifts


Ordered whole bundle tools plus gifts as Christmas promotion, but only received 1 pcs tool. Sent email to check what's going on but no reply yet......

2025幎12月26日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Thank you for your review, and we’re sorry for the concern this caused.

We did respond to your email to explain that your order was shipped in two separate parcels, as part of the bundle was sent separately. We can confirm that the second parcel has now been delivered, completing your order.

We apologise for any confusion or worry caused and appreciate you taking the time to reach out. If you have any further questions or need assistance with anything else, please don’t hesitate to contact us — we’re always happy to help.

Kind regards,
The WORX Team

5぀星のうち1の評䟡

Customer service response way too


Customer service response way too long.... 3 days + for a return email and no ability to get through via phone!???

2025幎12月19日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the delay in getting back to you and for the frustration this caused.

During this period, we experienced a very high volume of emails and phone calls, which unfortunately contributed to longer response times than usual. While this explains the delay, we fully understand how disappointing this was and sincerely apologise.

Your comments have been shared with our customer service team as valuable feedback, and we’re actively working on improving our response times and communication to ensure a better experience in the future.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. Please don’t hesitate to reach out if we can assist you further.

Kind regards,
The WORX Team

5぀星のうち1の評䟡

Items have still not arrived!

Items have still not arrived!

2025幎12月21日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Hi there. It looks like your order should now have been delivered. If it hasn’t arrived, please reach out to our customer service team with your order details so we can review it straight away. Thank you for your patience.

WORX AUSTRALIA

5぀星のうち1の評䟡

The website says the picture I want to


The website says the picture I want to send is too big but doesn't give any suggestion of whist to do from there. " No file chosen" doesn't work. Are you being intentionally difficult?

2025幎12月23日
自発的なレビュヌ
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Hi Brian, sorry for the frustration this caused. If the issue hasn’t been resolved, please send a screenshot of the image to our Customer Service team at salesau@positecgroup.com, and they’ll be happy to look into it for you.

5぀星のうち4の評䟡

Good products

Good products, well priced, innovative company

2025幎11月22日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Thanks for the feedback. We’re glad you’re enjoying our products and the value they offer. Appreciate your support!

5぀星のうち5の評䟡

Good product and price

Good product and price. Delivery a bit slow.But happy 😊

2025幎11月22日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Great to hear you’re happy with the product and value, and we appreciate your patience with delivery. Enjoy using your WORX products :)

5぀星のうち4の評䟡

Item was shipped then went missing

Item was shipped then went missing - neither WORX nor their courier have responded to emails. Pretty disappointing service tbh - Update: Worx sorted this out, was related to shipping batteries - just took a while.

2025幎11月22日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Thank you for your patience while this was resolved. We apologise that the parcel went missing, and we’re glad we were able to arrange a replacement, which has now been delivered. We appreciate you bringing this to our attention. If there’s anything else we can help with, please don’t hesitate to reach out.

5぀星のうち4の評䟡

Happy but needs improvements on delivery updates.

Happy with purchase & reasonable delivery time. However, was left guessing about my purchase as didn't get any updates from WORX.

2025幎11月21日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Thanks for your feedback, we’re glad you’re happy with your WORX purchase. Your comments on delivery updates have been shared with our team and noted.

5぀星のうち5の評䟡

Fast Shipping

I was informed that my order was delayed due to a backlog. However, as soon as I requested expedited shipping, my order was dispatched last Friday and I received it, along with the bonus gift, within three business days. Thank you so much team!

2025幎12月10日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Thanks so much for the great review. We’re glad we could get your order to you quickly once it was dispatched. Thanks for choosing WORX.

5぀星のうち4の評䟡

The item is fantastic and precisely


The item is fantastic and precisely matches the description. I highly recommend the product quality! The only area for improvement would be the speed of preparation and dispatch from the warehouse—expediting this process would make the service perfect."

2025幎11月21日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

Thanks for the great feedback. We’re really pleased to hear you’re happy with the product quality and that it matched your expectations. We appreciate your comments on prep and dispatch times, and we have shared them with our team. Thanks again for your recommendation and for choosing WORX.

5぀星のうち1の評䟡

I am still waiting for the delivery of my order

I am still waiting for the delivery of my order. It is now 12/12/25 and delivery was expected on 1 /12/25. Aust Post advised after I followed up a number of times, that the order contained Hazardous Materials and was therefore sent back to sender to find alternative means of delivery. NO ONE from WORX had advised me or even know of any delay until I spent considerable time following up with AusPost. Some group called Ligentia Aust. was also involved but they have not answered my calls! I am still awaiting feedback from WORX on what is the next step.

2025幎11月21日
WORX Australia ロゎ

WORX Australia からの回答

We’re really sorry for the frustration caused by this delay. We can confirm your order has now been delivered, and we appreciate your patience while the handling issue was resolved. Your feedback has been shared with our team so we can continue to improve how we communicate in situations like this. If you need any further help, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards
WORX Australia

5぀星のうち4の評䟡

Great service; online registration process needs updating - doesn’t work

Great service, happy with the products, and prices are very reasonable especially during the sales periods. Delivery quick and seamless. Have given 4 stars for 2 reasons:
The Australian Worx have limited products avail when compared with UK and USA equivalents, and secondly, the online registration process just doesn’t work
it loops and ends with an error message. The same thing occurred a year ago with another purchase so I’m unable to take advantage of the additional warranty period that’s added on when products are registered.

2025幎11月22日

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報