Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... もっと見る
企業が回答しました
Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... もっと見る
企業が回答しました
Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... もっと見る
企業が回答しました
Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... もっと見る
企業が回答しました
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Englandsvej 437, 2770, Kastrup, デンマーク
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
God service alle aftaler overholdt ikke mindst ved levering og afhentning af bilen

Audi - Amager からの回答
God modtagelse, tilbud om video gemmengang af nøglepunkter under eftersynet og gemmengang af service eftersynet ved afhentning, alt i alt en god oplevelse

Audi - Amager からの回答
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' .
Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos Audi Amager - kaffe er også fin🤩
vh Mikael

Audi - Amager からの回答
Perfekt oplevelse.
Kæmpe tak for fantastisk behandling af Jannik, Jerry og Alexander. 5 stjerner deres vej.

Audi - Amager からの回答
Medarbejderen var flabet og nedladende overfor mig. Derefter skrev jeg en klage til Audi Amager og Audi Danmark - det var dumt nok ham der svarede.
Jeg tog ham i direkte at lyve over for mig på skrift og være overraskende flabet fortsat på mail.
Sikke dog mangel på “luksus” fra et mærke som audi- langt fra hvad man ville forvente

Audi - Amager からの回答
Super flot showroom hos Audi Amager, perfekt service og sælgerene har styr på alt. Bilen blev leveret som aftalt til tiden.
Kan klart anbefales 👍😊

Audi - Amager からの回答
Aldrig mere Audi. Jeg har for 5 måneder siden købt en ny Audi A6 e-tron. Der har siden levering været MANGE software fejl. Bl.a. at bilen periodisk ikke kan låses op. Jeg har derfor nu i 5 måneder ikke kunne anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glade, deres svar er, at jeg blot skal vente på en software opdatering, som de ikke kan garantere løser problemerne, og den vil komme løbende fra uge 26. Så nu bliver det +6 måneder hvor jeg ikke har kunnet anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glad, det er bare dårligt kundeservice og helt uacceptabelt. Køb ALDRIG Audi.
AUDI svar 27. maj: Tak Audi for at I forstår min frustration, det hjælper dog ikke på, at jeg har købt en meget dyr bil, som står i indkørslen uden at jeg kan bruge den pga software fejl. Det har nu stået på i 5 måneder. Selv om der ligger en sag hos jer, så hjælper det ikke på, at jeg ikke har en bil jeg kan bruge. Det er simpelthen ikke rimeligt, jeg havde jo købt en bil for at have noget at køre i.

Audi - Amager からの回答
Nu må det her stoppe. Jeg mener helt ærligt, at sagen har nået et niveau, hvor der bør ses mere juridisk på forløbet, og hvor det burde være relevant at involvere relevante myndigheder i den måde, sagen bliver håndteret på.
Jeg har nu haft min bil på værksted hos Audi Amager, hvor der samtidig er blevet påført skade på min lygte, som jeg også tidligere har gjort opmærksom på. Siden da har jeg forsøgt at komme i kontakt med en ansvarlig person hos Audi Amager seks gange uden held. Det er ganske enkelt uacceptabelt, at man som kunde ikke kan få dialog eller svar i en sag af denne karakter.
Samtidig kan jeg nu se, at en tid i dag, som aldrig har været aftalt med mig, pludselig er registreret som slettet. Derudover modtager jeg en faktura på 3.850 kr. for leje af bil i perioden 23/04–29/04, selvom dette på ingen måde stemmer overens med min oplevelse eller de aftaler, der har været.
Jeg har ærligt talt aldrig oplevet et så uprofessionelt og uacceptabelt forløb fra et autoriseret Audi-værksted. Det næste naturlige skridt må være, at den fremsendte faktura på lejebil bliver krediteret, og at der samtidig findes en løsning på den skade, der er blevet påført min bil under værkstedsopholdet.
Hvis jeg var Audi, ville jeg seriøst overveje samarbejdet med Semler, da denne form for kundehåndtering og drift på ingen måde lever op til det niveau, man bør kunne forvente af et premium-brand.

Audi - Amager からの回答
Service????
Vores Audi Q4 er leaset via Audi i september 2025. Altså det er jeres egen bil.
For et par måneder siden forsøgte jeg at bestille tid til at få skiftet til sommerdæk. Der var 3 måneders ventetid. I dag har jeg kontaktet jer, da et at kameraerne ikke virker. Jeg kan få en tid til August! Øhhhh, jeg betaler en leasingafgift. Hvordan forholder jeg mig til, at jeg betaler for et produkt der ikke virker som det skal?!
Kundeservice undersøgte om tider på jeres værksteder i hele Storkøbenhavn (en cirkel fra Køge over Amager til Hillerød).

Audi - Amager からの回答
Professionel håndtering af alle faser i hele forløb fra aftalestart til afhentning og videre opfølgning og service telefonisk

Audi - Amager からの回答

Audi - Amager からの回答
Venlige imødekommende og besvarede spørgsmål professionelt.

Audi - Amager からの回答
Audi Amager gør et udmærket stykke arbejde, men den nye Audi A6 Etron jeg har købt, skuffer på software som ofte fejler.

Audi - Amager からの回答
Seriøs kompetent og professionel salgsafdeling. Holder hvad de lover og levere som aftalt

Audi - Amager からの回答

Audi - Amager からの回答
Audi Amager er en god køb oplevelse og meget høj service man møde lige fra når man kommer ind i butikken

Audi - Amager からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。