Audi - Gladsaxe レビュー 1,725

TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

Turbinevej 1, 2860 Søborg, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Jeg har kun gode ting at sige om Audi Gladsaxe. Fra første kontakt har jeg altid oplevet en professionel, venlig og imødekommende service. Personalet tager sig tid til at lytte, svarer på spørgsmål... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

5 stjerner til William hos Audi. Vi fik en virkelig god gennemgang af vores nye Audi Q4 af William. Selvom bilen er leaset, blev vi behandlet præcis, som hvis vi havde købt bilen. Gennemgangen... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg havde en rigtig god oplevelse i Gladsaxe i forbindelse med service af min Audi. Særligt Rochdi Attia leverede en professionel og imødekommende kundeservice. Han var kompetent, transparent og sørge... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Audi Gladsaxe. Indleverede min bil til en af de famøse heldags software opdateringer - kom sent eftermiddag og kunne konstatere, at bilen fortsat holdt på pladsen, hvor jeg parkerede den og de havde s... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 自動車修理店
  2. 自動車部品店
  3. カー アクセサリー店
  4. カーディーラー
  5. カー リース業

当該企業による記述

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


連絡先

  • Turbinevej 1, 2860, Søborg, デンマーク

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1725件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Positiv og god oplevelse fra en sur kunde

Havde besluttet mig for, at Audi Gladsaxe var slut med mig som kunde der. Men Rasmus Lindeborg Vilhelmsen var en stjerne i verdensklasse. Dels fik han løst en stort problem med min App, men vigtigst fik mig forklaret hvorfor det gik galt sidst. Havde jeg bare fået samme forklaring som i dag, havde jeg ikke været sur og skuffet over sidste besøg. Det gav mening. Så var det jo positivt, at App virker. Så en meget glad kunde er retur til Gladsaxe og jeg lærte en del i dag, tak for vågen op oplevelsen Rasmus

2026年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Professionel service med kunden i fokus

Jeg havde en rigtig god oplevelse i Gladsaxe i forbindelse med service af min Audi. Særligt Rochdi Attia leverede en professionel og imødekommende kundeservice. Han var kompetent, transparent og sørgede for at inddrage mig gennem hele forløbet, så jeg hele tiden vidste hvad der blev lavet og hvorfor. Det gav stor tryghed, en serviceoplevelse som jeg varmt kan anbefale.

2026年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Jeg har kun gode ting at sige om Audi…

Jeg har kun gode ting at sige om Audi Gladsaxe. Fra første kontakt har jeg altid oplevet en professionel, venlig og imødekommende service. Personalet tager sig tid til at lytte, svarer på spørgsmål og får mig altid til at føle mig velkommen.

Jeg er også utrolig glad for min Audi e-tron. Det er en fantastisk bil, som jeg nyder at køre hver dag. Komforten, kvaliteten og køreoplevelsen er helt i top, og bilen har levet fuldt ud op til mine forventninger.

2026年6月19日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Jørgensen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du altid oplever professionel, venlig og imødekommende service, og at du føler dig velkommen hos os. Skønt også at høre, at du er så glad for din Audi e-tron, og at både komfort, kvalitet og køreoplevelse lever op til dine forventninger.

Rigtig god fornøjelse med bilen

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Det var en virkelig god oplevelse fra…

Det var en virkelig god oplevelse fra start til slut. Lette at få fat i og giver flere muligheder end begrænsninger. Har også privatleaset min forrige Audi hos Audi Gladsaxe. Det er 2. gang. Det bliver garanteret Audi igen næste gang.👍

2026年6月16日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Suzanne,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut, at det har været let at få fat i os, og at du har oplevet flere muligheder end begrænsninger. Tak også fordi du har valgt os igen – og skønt at høre, at det også bliver Audi næste gang.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fin service

Fin service, altid god service og godt arbejde.
Venlige medarbejdere.
Hilsener. Lissie Vejtorp

2026年6月10日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Lissie,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du altid oplever fin service, godt arbejde og venlige medarbejdere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

5 stjerner til William hos Audi.

5 stjerner til William hos Audi.

Vi fik en virkelig god gennemgang af vores nye Audi Q4 af William. Selvom bilen er leaset, blev vi behandlet præcis, som hvis vi havde købt bilen. Gennemgangen var grundig, rolig og professionel, og William tog sig tid til at sikre, at jeg forstod bilens funktioner og muligheder.

Det gjorde en stor forskel, at han virkede oprigtigt interesseret i os som mennesker og ikke bare behandlede os som endnu en tilfældig kunde i butikken. Det skabte en tryg og god oplevelse fra start til slut.

En rådgiver som William gør, at man føler sig ordentligt mødt og godt klædt på til at køre afsted i sin nye bil. Klar anbefaling herfra.

2026年6月18日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Mickey,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at William gav jer en grundig, rolig og professionel gennemgang af jeres nye Audi Q4. Det betyder meget, at I har følt jer trygt og ordentligt mødt, og at William tog sig tid til at sikre, at du var godt klædt på til at køre afsted.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Første service

Fin modtagelse, lidt uenighed omkring førpris og aktuel pris.

Jeg har nu modtaget en fornuftig forklaring på før/-aktuel pris, hvilket gør min oplevelse jeg vil huske og videreformidle til venner og bekendte.

2026年6月9日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik en fin modtagelse. Vi beklager samtidig, at der var uenighed om den oplyste pris og den endelige pris.

Vi ser frem til at byde dig velkommen en anden god gang - hvor vi forhåbentlig kan gøre det bedre!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Engelbert,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at alt blev udført som aftalt

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち3の評価

Værkstedet fungerede fint men chat via…

Værkstedet fungerede fint men chat via app er stærkt kritisabel

2026年6月10日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej John,

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre, at værkstedet fungerede fint, men vi beklager, at chatten via appen har været en kritisabel oplevelse.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Altid god service

Altid god service

2026年6月3日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Bomholt,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du altid oplever god service.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価

God service

2026年5月6日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Henrik,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os meget, at du havde en god oplevelse hos os.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang – hvor vi forhåbentligt kan gøre det endnu bedre!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Christian,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Flot bilhus med professionelle…

Flot bilhus med professionelle personale.

2026年5月29日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Thomas,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

effektivt og kompetent

2026年5月8日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Henrik,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Audi Gladsaxe giver den bedste oplevelse

Jeg har oplevet Audi Gladsaxe i 5 år.

Mine oplevelser er:
God og meget organiseret kundeservice og velfungerende kommunikation, Frem for alt respektfuld kundebehandling og meget professionel udført arbejde både salgsafdeling og værksted afdeling.

2026年5月27日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Vahid

Tusind tak for din flotte anmeldelse – og for din loyalitet gennem de sidste 5 år.
Det glæder os virkelig at høre, at du har oplevet god kundeservice, tydelig kommunikation og professionelt arbejde på tværs af både salg og værksted.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen hos Audi Gladsaxe.

Med venlig hilsen
Simon,
Audi Gladsaxe - en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet personlig og topprofessionel service.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価

Tilfredsstillende værkstedsbesøg

Tilfredsstillende værkstedsbesøg

2026年5月27日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du havde et tilfredsstillende værkstedsbesøg.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価

God service

Fik en seriøs og hurtig service

2026年5月27日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Kim,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik en seriøs og hurtig service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God oplevelse

Kan klart anbefales

2026年5月27日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Tonni,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse, og tak fordi du kan anbefale os.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Oplevelse af at hente min nye hos Audi i Gladsaxe

Modtagelsen i reseptionen, Lokalerne, og Salgsrådgiveren, og i øvrigt den service jeg har fået i de 16. år jeg er kommet hos Audi i Gladsaxe.

2026年5月27日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Børge,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse ved afhentningen af din nye bil – og at både modtagelsen i receptionen, lokalerne, salgsrådgiveren og den generelle service lever op til dine forventninger. Tak også for din loyalitet gennem de 16 år.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fin service

Fin service, gode medarbejdere

2026年5月20日
Audi - Gladsaxe ロゴ

Audi - Gladsaxe からの回答

Hej Hans,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået fin service og mødt gode medarbejdere.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Gladsaxe – en del af Semler Mobility

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報