Audi - Holbæk レビュー 173

TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

Bilbyen 1, 4300 Holbæk, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Super oplevelse hele vejen igennem. Tonni er et dejligt menneske og gjorde hele købsoplevelsen tryg og behagelig. Han stod altid klar og fulgte op, når der opstod spørgsmål. Vi er så glade for vores n... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Rigtig god behandling og meget imødekommende sælger. Forklarede alt omkring bilen, viste os rundt i forretningen og havde god tid til det hele. Vi følte os meget velkommen. Bilen kom før forventet. Vi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

OgRinger og annullere tider. Havde bestilt tid til opdateringer som der ligger til bilen via deres online booking.. deer ringer en kvinde og siger hun annullere vores tider da der ikk er noget opdate... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Meget imødekommende, hjælpsom og kompetent medarbejder, der tog godt imod os og gav sig tid til at besvare vores spørgsmål. Jeg fik grundig gennemgang af bilen ved levering. Vil helt klart anbefale Au... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 自動車修理店
  2. 自動車部品店
  3. カー アクセサリー店
  4. カーディーラー
  5. カー リース業

当該企業による記述

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


連絡先

  • Bilbyen 1, 4300, Holbæk, デンマーク

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

173件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

God service på værkstedet

Sublim og god service, behageligt personale, god kaffe i ventetiden

2026年6月20日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Sanne,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet sublim og god service, behageligt personale – og at kaffen også var god i ventetiden.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Holbæk – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Lækkert bilhus

Lækkert bilhus, med en meget prof salgsafdeling, oplevede et perfekt forløb, så stor tak til Tonni.

2026年6月4日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Erik,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplevede et perfekt forløb og en meget professionel salgsafdeling. Tak også fordi du fremhæver Tonni.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Holbæk – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super service ved levering af ny…

Super service ved levering af ny leasingbil Audi Q4 E-tron. Kan kun anbefale Audi Holbæk.

2026年5月8日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Karsten,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået super service ved levering af din nye leasingbil Audi Q4 e-tron.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Holbæk – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Hej Audi Holbæk

Hej Audi Holbæk
Vores oplevelse i dag.
De 2 første personer vi snakkede med levede op til god service.
Der efter blev vi henvist til Daniel
Han kunne ikke give den pris for vores bil som vi fik tilbud om anden sted.
Forskel i pris 22.000,00 kr
Hvad laver i så her? Blev vi spurt om.
Vi ville handle i nærheden hvor vi boede og lokalt.
Han svarede- nobel tanke, men skynd jer der hen og kør over for rødt, for den pris er for god.
Vi fik den pris som vi var blevet lovet og har nu handlet. Audi Q 4. 45. Andet sted.

2026年5月11日
自発的なレビュー
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Birgit,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at I ikke har fået den oplevelse hos os, som I forventet. Vi anerkender samtidig, at dialogen under besøget ikke er blevet oplevet som imødekommende og professionel.

Det er naturligvis ikke den måde, vi ønsker, at vores kunder skal føle sig mødt på – uanset om man ender med at handle hos os eller ej.

Vi ønsker jer tillykke med den nye Audi Q4 og takker for, at I tog jer tid til at dele jeres oplevelse.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi - En del af Semler Mobility

5つ星のうち2の評価

Jeg besøgte Audi i Holbæk søndag den 3

Jeg besøgte Audi i Holbæk søndag den 3. maj for at høre nærmere om den nye faceliftede Audi Q4 og få en brochure med hjem. Jeg fik at vide, at de ikke udleverer brochurer om kommende biler, hvilket i sig selv er helt fair.

Det, der dog trak oplevelsen ned, var serviceniveauet. Sælgeren havde brugt tid på andre kunder inden mig, men da jeg selv henvendte mig med interesse for en bil, virkede det som om fokus lå et andet sted, blandt andet på at flytte biler rundt udenfor. Jeg oplevede begrænset engagement, en lukket kropsholdning og manglende interesse i at indgå i en reel dialog om bilen eller en anden bil.

Det er måske en mindre detalje, men helhedsoplevelsen efterlod et indtryk af, at man som potentiel kunde ikke nødvendigvis bliver mødt med samme interesse og imødekommenhed. Lidt mere service og evner som sælger kunne have gjort en stor forskel, og muligvis også haft betydning for, hvor jeg vælger at handle bil fremover. Jeg havde faktisk også set mig lun på en anden bil, men så langt kom vi ikke fordi kundeservicen var noget tvivlsom.

2026年5月3日
自発的なレビュー
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Carsten,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at dit besøg ikke levede op til dine forventninger.

Vi er rigtig kede af at høre, at du oplevede, at fokus lå andre steder, og at du selv måtte tage initiativ uden at blive mødt med den interesse og imødekommenhed. Det beklager vi meget.

Hvis du ønsker, at vi følger op, er du velkommen til at sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med dit telefonnummer og hvilken bil du er interesseret i. Så sørger vi for, at en sælger kontakter dig direkte, så I kan få en ordentlig dialog om mulighederne.

Vi beklager endnu en gang og håber at kunne give dig en bedre oplevelse fremadrettet.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super oplevelse.

Super oplevelse.. alt har bare været til UG. Oplevelse udover det sædvanlige. At bilen så også har overrasket og været på et langt højere niveau, gør også bare at man bliver glad i låget! Tak.!🙏

2026年4月21日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Kim,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en super oplevelse, og at alt har været til UG – og endda udover det sædvanlige. Hvor er det fedt, at bilen også har overrasket positivt og leveret på et højere niveau end forventet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Luksusoplevelse

Det var en luksusoplevelse

2026年4月18日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Andreas,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplevede det som en luksus oplevelse.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fantastiske rammer og virkelig god…

Fantastiske rammer og virkelig god service. Viktoria Stoltze virkeligt sat sig ind i tingene og sørget for en stærk oplevelse og information ved afhentning af bilen

2026年4月1日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Lars,

Tusind tak for din flotte anmeldelse!

Vi er utrolig glade for at høre at du har haft en god oplevelse hos os, hvor alt forløb præcis som det skulle, og Viktoria leverede en førsteklasses betjening.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Overordentlig tilfreds

2026年3月28日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Carsten,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os meget at høre, at du er overordentlig tilfreds. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fik en super god og professionel…

Fik en super god og professionel betjening af sælgeren hos Audi Holbæk (Daniel Madsen). Kan klart anbefale at tale bil med ham.

2026年3月19日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Per,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Perfekt oplevelse

Perfekt oplevelse

2026年3月12日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Johnny,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Audi Q4 hos Audi Holbæk

Leasede en Audi Q4 hos Audi Holbæk. Jeg fik en god og faglig betjening under hele forløbet og var helt tryg ved at skrive under til sidst. Selve udleveringen af bilen var også en god oplevelse.

2026年2月26日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Peter,

Tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi er utroligt glade for, at du havde en god oplevelse hos os med en gennemgående god proces. Vi ønsker dig endnu engang et stort tillykke med din nye Audi Q4!

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fremragende sælger

2026年2月19日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Gert,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har oplevet en fremragende sælger hos os. Det betyder meget for både sælgeren og resten af teamet – du er altid meget velkommen.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Professionelt personale med fokus på…

Professionelt personale med fokus på kundens behov.

2026年2月3日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Martin,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rigtig godt at høre, at du oplever professionelt personale med fokus på kundens behov – det er netop den type service og dialog, vi stræber efter hver dag.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Kundevenligt personale

Kundevenligt personale, som giver en indtryk af , at de ved hvad de taler om.

2026年1月31日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Flemming,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse. Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Ringer og annullere tider

OgRinger og annullere tider. Havde bestilt tid til opdateringer som der ligger til bilen via deres online booking.. deer ringer en kvinde og siger hun annullere vores tider da der ikk er noget opdatering til vores bil selv om vi kan se det når vi selv slår den op. Holbæk afdelingen er lige til at lukke op og skide i.. for slagelse kunne sakkens se det så nu over de vores bil frem over de har da det man kalder service i slagelse hvor imod holbæk ingen service har overhovedet... Dette er 2 gange Holbæk gør dette
I burde skamme jer og jeres standard svar med man skal sende jer en mail for i kan finde en løsning på jeres anmeldelser er også værdiløs i svare jo ikk på den..

2026年1月22日
自発的なレビュー
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Sune,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af, hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger.

Vi vil rigtig gerne undersøge din sag nærmere og for at kunne det, så vil vi meget gerne bede dig sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger!

God dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God information

2025年12月20日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Lars,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rigtig dejligt at høre, at du oplever at få god information hos os – tydelig og ordentlig kommunikation er noget, vi lægger stor vægt på i dialogen med vores kunder.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super rådgivning og service

Man føler sig velkommen fra det øjeblik man kommer ind

2025年12月17日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Per,

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du giver dig den tid.

Det glæder os meget, at du havde en god oplevelse hos os med en god atmosfære samt rådgivning!

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Audi Holbæk sælger drømme ved hjælp af Tonni

Helt fantastisk købsoplevelse. Tonni er et fantastisk menneske der går meget længere end man forventer når man køber en ny bil. Ser allerede frem til næstegang.

2025年12月17日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Jack,

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er det skønt at høre, at du har haft en helt særlig købsoplevelse hos Audi Holbæk, og at Tonni har gjort så stort et indtryk ved at gå meget længere, end man normalt forventer. Det er lige præcis sådan en oplevelse, vi drømmer om at give vores kunder. Vi er også rigtig glade for, at du allerede ser frem til næste gang – det gør vi også.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Vi har købt ny bil og er virkelig…

Vi har købt ny bil og er virkelig tilfredse og glade for den behandling vi har fået hos Audi Holbæk. Vi kan anbefale det til andre.

2025年12月17日
Audi - Holbæk ロゴ

Audi - Holbæk からの回答

Hej Bente,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at I er så tilfredse og glade for både jeres nye bil og den behandling, I har fået hos Audi Holbæk. Vi sætter stor pris på, at I vil anbefale os til andre.

Vi glæder os allerede til at byde dig velkommen igen næste gang.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報