レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Returned hearing aids tried to contact customer support with tracking no. Email bounced back several times. Consequently never received a refund. Total scammers, avoid this company,

5つ星のうち1の評価

Awful company. Like some other people, paid and nothing arrived. Sent several emails and no response. Had to raise a claim via PayPal to get my money back. Please be aware of all similar websit... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Purchased a pair of hearing aids and unfortunately I lost one. Firstly I want to say that they are excellent. I don't have the model number but these are the ones "Rechargeable Hearing Amplifiers, wit... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I bought a pair of hearing amplifiers and after 6 months of light routine use one earpiece stopped working and the volume on the other completely dropped off. In my view a complete waste of money. I h... もっと見る

企業情報

  1. 補聴器専門店

当該企業による記述

Audicare is a leading provider of hearing amplifiers, dedicated to improving the quality of life for individuals with hearing loss.


連絡先

2.4

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

41件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Using hearing aids in the rain

I wrote about using hearing aids in the rain and the reply I received the next day was most helpful and satisfied my concerns. Thank you

2025年1月27日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you so much for your great review. We are thrilled you found our customer service efficient and useful.
Many thanks,
Charlotte

5つ星のうち5の評価

Great product and great company.

I bought a pair of these and loved them. They helped far more than the normal hearing aids I had been prescribed. Unfortunately I somehow mislaid them and wrote to the company to ask how I could re-order. In the meantime I found them online and placed an order.
WONDERFUL CUSTOMER SERVICE, they checked with me that I did not want delivery of two pairs. Friendly, professional, and honest company.

2025年1月27日
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you so much for your review Chris. We try our best to relieve ever customer service issue we can with the best and most effective solution. We are glad you had a god experience.
Best wishes.

5つ星のうち1の評価

Ordered a product 2 months ago and…

Ordered a product 2 months ago and cannot get hold of them. They've taken the money and, seemingly, done a runner. No numbers on the web site. Just an email that they don't seem to monitor. I'd avoid these guys.

order #4521

2024年12月12日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Good afternoon Charlie,
According to our records your order was placed on the 9th of January and not two months ago.
I have also emailed you back today trying to resolve this issue for you. Your order was shipped out by us to EVRI on the 10th of January, however it is clear that EVRI are in fact the reason your parcel did not get delivered to you.
We have also noticed that the problem EVRI most likely had was that you did not fill out your address completely.
If you could kindly get back to the email I sent to you earlier to resolve this issue it would be greatly appreciated.
Kind Regards,
Charlotte

5つ星のうち3の評価

Audicare hearing aids

Thanks to trustpilot Audicare are sending a replacement set of hearing aids after a lot of unanswered emails being sent since November so thank you to Audicare but a big thank you to trustpilot without them I wouldn’t be getting them

2025年1月17日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Good afternoon,
I am sorry to hear that you did not receive an email back from our team regarding your issue, sometimes emails get lost into spam or we simply do not receive them.
We hope you are happy with your product and appreciate your honest response as it will allow us to improve with our customer service response time and efficiency.
Best wishes.

5つ星のうち4の評価

Buy the better quality ones it's worth it

I bought a set of in the ear Amplifiers and have used them for a while they definitely help but not to keen on the sound I hear from the TV I have just bought a pair of in ear blue tooth ones from the same people and they are much much better more expensive but I think definitely worth the extra £30

2024年12月6日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you for taking the time to share your experience with us! We're pleased to hear that the in-ear amplifiers have been helpful for you, and we appreciate your honest feedback regarding the TV sound quality.

We're especially glad to know that your new in-ear Bluetooth amplifiers are making a positive difference and that you feel they’re worth the investment. It’s always rewarding to hear when our products meet or exceed expectations.

If you have any further feedback or need assistance, please don’t hesitate to reach out. Your input helps us continue to improve and provide the best solutions for our customers.

Thank you for choosing Audicare!

5つ星のうち1の評価

Apologies are fine but........why not refund the £5.15 postage fees to get my money back or perhaps top it up to £10.00 for the total experience. That's real customer care!! Alan Grant

Having ordered a set of Audicare hearing aids on 26 October, when they arrived, it became immediately obvious they were unsuitable for my hearing impairment. I notified Audicare immediately, but it took four emails before they responded. They advised that the set I received must have been defective and insisted they would send a replacement. After 9 days, nothing happened, so I notified Audicare that I was not prepared to try another set. They informed me that they had stock shortages but another set was on its way. When the second set arrived on 23 November, they were exactly the same as the first ones. Remote, tinny in sound and quite unsuitable. I was then advised that in order to get a refund the items had to be returned "unused" and in their original packaging. I protested that in order to try out the hearing aids I had to "use" them and was advised it was to deter "timewasters". Both sets were returned on 28 November and signed for at the Hull HQ address on 30 November at 1005. Despite this, I have today received notification via Pay Pal that they will not refund until the items are received!! This has been one of the most frustrating and challenging companies I have had to deal with, and their concept of customer care is appalling. Avoid Audicare at all costs. I am now pursuing a dispute through PayPal. Poor quality hearing aids, appalling customer service and a miserable experience that I could do without as an 83 year old with disabilities, living with minimal support.

2024年10月26日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you for taking the time to share your experience, and I’m truly sorry for the frustration and inconvenience you’ve faced. We understand how important it is to receive efficient service, especially when dealing with essential products like hearing aids.

Firstly, I want to acknowledge that your refund has now been processed in accordance with our refund policy, which allows up to 14 days. I sincerely apologize for any misunderstanding or delays in communication during this process. Your feedback about our responses and handling of your situation highlights areas where we clearly need to improve.

Regarding the hearing aids, I’m sorry that they did not meet your needs. We strive to offer quality products, and it’s disheartening to hear they were unsuitable for your specific requirements. Your comments about the challenges of returning "used" items for evaluation are also noted, and we will review this internally to better accommodate customer needs in the future.

Your experience does not reflect the standard of service we aim to provide, and I deeply regret the frustration this has caused you. Thank you for bringing this to our attention—it helps us identify ways to improve our processes and customer care.

If there’s anything further we can do to assist or if you have additional feedback, please don’t hesitate to get in touch.

5つ星のうち3の評価

I've been trying to get a hold of this…

I've been trying to get a hold of this company as I have placed an order. Money's been taken, no order confirmation... I just want you to call me please.

2024年11月25日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you for reaching out, and I’m sorry to hear about the frustration you’ve experienced. We’ve checked our records and, according to Evri’s tracking information, your order has been delivered.

Regarding your emails, we haven’t received any messages at our support address (support@audicare.co.uk). It’s possible there was an issue with the email reaching us, and I sincerely apologize if this added to your concerns.

If you still have questions or need assistance with your order, please don’t hesitate to reply to this email or contact us directly at support@audicare.co.uk. Alternatively, let us know the best time and number to call, and we’ll be happy to get in touch.

We truly value your business and want to ensure everything is resolved to your satisfaction.

5つ星のうち1の評価

Ordered and paid on 21November payment…

Ordered and paid on 21November payment acknowledged and Evri does not appear to have received the parcel yet no response from Audicare to emails

2024年11月26日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Dear Sheila,

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the delay and lack of communication regarding your order. I can confirm that your order has now been delivered, and I hope you have received it in good condition.

The delay appears to have been on Evri’s end, and I’m truly sorry for any frustration this caused. While we strive to work with reliable delivery partners, I understand how inconvenient such delays can be, and we will be reviewing this issue with Evri to prevent similar situations in the future.

If there’s anything else we can assist you with or if you have further concerns, please don’t hesitate to get in touch. We truly appreciate your patience and understanding.

5つ星のうち5の評価

Great product and excellent value

Great product and excellent value. There are different sizes of the earplugs to fit and adjustable volume control for total comfort. Recharging the batteries could not be easier.
The devices have improved my quality of life and I am very happy with them.

2024年11月1日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you so much for your kind words and positive review! We’re thrilled to hear that our product has improved your quality of life and that you’re happy with the features like adjustable volume, different earplug sizes, and the ease of recharging.

Your satisfaction is our top priority, and it’s wonderful to know that the devices have met your expectations. If there’s anything we can do to assist you in the future, please don’t hesitate to get in touch.

Thank you for choosing Audicare, and we look forward to continuing to serve you!

5つ星のうち1の評価

Awful company

Awful company. Like some other people, paid and nothing arrived. Sent several emails and no response.

Had to raise a claim via PayPal to get my money back.

Please be aware of all similar websites selling ear amplifiers. The format is virtually identical. Huge scam.

2024年10月13日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

We're very sorry to hear about your experience and understand your frustration. It appears that we may not have received your previous emails, as we strive to respond to all customer inquiries promptly. Could you please provide us with your order number? In the rare case that an order is lost in transit, we ensure all customers receive a free replacement. Our support team is here to help resolve any issues, and we want to make this right for you. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving this promptly.

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service. Appointment made with no hassle. Seen on the same week I made my appointment. Lovely staff who put me at ease immediately. I thought my hearing was reduced considerably but after an ear examination and a suction treatment was done in one ear I had full return of my hearing!! Done quickly and completely painless. Fantastic and would highly recommend.

2024年10月18日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a smooth experience booking your appointment and that our team was able to put you at ease. It's wonderful to know that the ear examination and suction treatment made such a difference for you. We’re glad it was quick and painless and that you left with full hearing restored! Thank you for the recommendation – it means a lot to us!

5つ星のうち5の評価

Hearing aids & aftercre

Received my hearing aids but had a problem with the volume, they were too loud & I couldn't reduce the volume. After Audicare contacted me to see how I was getting on with them I explained my problem & they promptly sent me another set of hearing aids. Excellent service, I am very pleased with my purchase, brilliant aids & well worth the money. Derek Fox 👍

2024年10月16日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you, Derek, for sharing your experience! We're so glad to hear that we could promptly resolve the volume issue and provide a new set of hearing amplifiers that meet your needs. It’s wonderful to know you’re pleased with your purchase and enjoying the benefits. We’re here for you anytime, and we appreciate your kind words about our service – and that thumbs-up! 👍

5つ星のうち5の評価

Small but very powerful

Small but very powerful. With a great choice of fitments so you can have a perfect fit. Very discreet. Am very pleased that I chose these hearing aids. I can highly recommend them

2024年9月30日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you for your fantastic feedback! We're delighted to hear that you’re enjoying the power, fit options, and discreet design of your hearing aids. It’s wonderful to know they’ve met your expectations and that you're pleased with your choice. Thank you for the recommendation – it means a lot to us!

5つ星のうち1の評価

Hearing aids were unsuitable for me .I…

Hearing aids were unsuitable for me .I returned them as instructed And after waiting for my refund which didn’t arrive tried contacting them numerous times with no response.Fortunately I had paid by PayPal and received refund on final day of dispute . STAY AWAY

2024年9月14日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

We're sorry to hear about your experience and apologize for the inconvenience this has caused. It’s disappointing to learn that your refund process was delayed and that you faced difficulties reaching us. Customer satisfaction is our priority, and we’re actively reviewing our processes to prevent this in the future. We appreciate your feedback and are glad PayPal was able to assist with your refund. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for the frustration caused.

5つ星のうち5の評価

I thought my hearing was fine until…

You’ve made a (slightly) old man very happy. I thought my hearing was fine…until I put in my new Audicare hearing aids. Then WOW!! My ears and my brain came alive with sounds I thought I’d never heard before. I had, of course…but a long time ago. I thank you from the bottom of my heart…and my wife thanks you from her bottom too. Bryce Main.

2024年9月4日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you, Bryce, for such a heartfelt and humorous review! We're absolutely thrilled to hear that your new hearing aids have made such a difference and brought those long-lost sounds back to life. It’s wonderful to know they're bringing joy not only to you but to your wife as well! Thank you for choosing Audicare, and we wish you many more moments of rediscovered sounds.

5つ星のうち4の評価

Top job

Great delivery time, good quality aids, just like anthing else it takes a while to get used to them but compared to Boots £2000 it's a great purchase.

2024年9月2日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Thank you for sharing your experience! We're glad to hear that the delivery was timely and that you're satisfied with the quality of your hearing aids. You're absolutely right—getting used to new hearing aids can take a little time, but it's fantastic to know you feel they’re a great purchase, especially compared to pricier alternatives. Enjoy your new aids, and thank you for choosing us!

5つ星のうち5の評価

First class company

I cannot fault this company. When I first contacted them to order and pay for the item it was a smooth and easy transaction. Delivery was very fast. I subsequently experienced a small issue with the unit and this also was very straightforward and was rapidly rectified.
Thank you Jack.

2024年7月30日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

Hi Colin, thank you for taking the time to leave us a lovely review and for the 5*! I'm pleased to hear you like our hearing amplifiers and are able to enjoy our offers. We look forward to seeing you again soon :)

5つ星のうち1の評価

Don’t respond

Tried contacting them multiple times since took my money but hasn’t got anything about my order being received, they will completely just ignore you no matter what I’ve sent multiple messages and still nothing. On the site wrote a review which just gets deleted utter terrible

2024年7月13日
自発的なレビュー
Audicare ロゴ

Audicare からの回答

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. It’s concerning that you haven’t received confirmation of your order, and we apologize if there’s been any delay in communication. Could you please provide your order number? We want to ensure that your order is processed immediately and that all your concerns are addressed. Thank you for reaching out, and we’re here to make this right for you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報