AutoPayPlus レビュー 

6,619
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Yaritza, called me as scheduled, and resolved my issue. She had great customer service and took her time helping me.

5つ星のうち5の評価

The interaction with Yaritza was very professional and to the point. She was very knowledgeable and helpful. She was pleasant to speak to and promptly actioned my request. I never had any bad experien... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The representative that spoke with me answered all my questions with so much detail and even helped me save money. She really cared about my finances and helped me save. I would def recommend Autopay.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Mariah is a keeper her professionalism speak volumes very communicative even handle the system slow up well walk , talk me through all my questions and concerns . She has had a voice as an Angel . Tha... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 支払いサービス

AutoPayPlus について

当該企業による記述

AutoPayPlus® helps our members discover Budgeting Done Better™.

We offer a flexible payment schedule that matches your payments to your paycheck.

To pay off your loan even faster, you can easily adjust how much you pay to what best fits your finances.

Established in 2003, AutoPayPlus® has transmitted approximately $5.65 billion safely and securely to over 250,000 satisfied members.

AutoPayPlus

当該企業による記述

Budgeting, Done Better.
Whether your goal is to avoid late payments, protect your credit, or pay off your loan faster, AutoPayPlus® helps you change your life without changing your lifestyle.

Budgeting Done Better

AutoPayPlus can help!

AutoPayPlus can help!
Our Payment Plus Guarantee ensures that your payments are made on time, every time.

連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

6619件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 96%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(6,619)

過去12か月のレビュー数: 637件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Won't be using this company ever again

Won't be using this company ever again. Worst customer service person I ever have spoken to. I asked him to take me off speaker, because I could hardly hear him. He kept saying he wasn't on speaker. Finally took me off. He was totally under the influence of something. Slurring his words & it seemed like he was falling asleep. I kept having to say "James, are you awake?", because I would ask him questions & I wasn't getting any response. I am very nervous this was a scam, even though I reached out to them to shut Auto Payplus off because I now own my car. I just hope they record calls for quality assurance. Not a good impression.

2026年10月5日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Lynnette. We sincerely apologize for the experience you described. We’re deeply concerned by what you reported, and this is not the level of professional, attentive service we strive to provide. Every Member deserves to feel confident and secure when working with our team, especially when closing an account after paying off a vehicle.

We take your concerns about the representative’s conduct and the security of your account very seriously. Our leadership team will review this matter further, including the interaction you described, so we can properly address your concerns.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

Agents say they called you, but they didn’t

I have been using AutoPayPlus to make my car payments and so far it has been ok, but last week I logged into my car’s account to check how much I still owe. When I opened the account it said that my payment was past due, so I scheduled a call to ask what happened, because my bank account shows that AutoPayPlus withdrew the money, but it’s not showing up. The system gave me time slots to choose and I selected 6:10 pm on the following Monday. The day of the appointment I got a reminder from Gustavo, asking me to confirm my attendance, I confirmed and waited for a call that never came. I tried to call and I got a recording telling me to call during business hours because they close at 6 PM!!! Why would you give me an appointment when you are close!! Not only that, I emailed Gustavo to let him know I was there for the call and to please follow up to have my issue taken care of and he had the nerve to thank me for attending the call and then sent a survey to ask how he did!! I mean, what call?!? Obviously he pretends to be working because that call never happened. Need better customer service.

2026年10月5日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Karime. We sincerely apologize for the missed call and the frustration this caused. We understand how important it is to have your payment concerns addressed promptly, especially when there is a discrepancy with your loan account.

Please email your contact information to marketing@autopayplus.com so our team can look into this further and contact you directly to help resolve the issue.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

Frustrating

Tried for 2 days to contact by phone. I Had to schedule a phone call three days out and no one called for my scheduled call when the date and time came.

2026年10月5日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Lara. We sincerely apologize for the frustration you experienced while trying to reach our team. That is not the level of service we strive to provide, especially after you took the time to schedule a call and did not receive the expected follow-up.

We take your concerns seriously and would appreciate the opportunity to look into what happened. Please email your contact information to marketing@autopayplus.com so our team can review the issue and follow up with you directly.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

You never contacted me back

You never contacted me back. I confirmed to time, but then I didn't hear from you

2026年10月5日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Michelle. We sincerely apologize that you did not receive the follow-up you were expecting. That is not the level of service we strive to provide, and we understand how frustrating it is to confirm a time and then not hear back.

We take your concerns seriously. Our Senior Director of Operations will review this matter further and personally see to it that someone from our team reaches out to you directly.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

Antonio at AutoPayPlus was extremely…

Antonio at AutoPayPlus was extremely helpful in explaining how the program works and making sure I understood all the details. He took the time to answer my questions, provided clear and accurate information, and never made me feel rushed. His professionalism, patience, and knowledge made the entire experience easy and stress-free.

2026年10月1日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Jennifer. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re thrilled to hear Antonio took the time to clearly explain the program, answer your questions, and make sure you felt comfortable throughout the process.

We truly appreciate your kind feedback and will be sure to share your recognition with Antonio. Thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち1の評価

Never spoke to him

Never spoke to him

2026年9月30日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello. We sincerely apologize for the confusion and frustration this experience may have caused. We’d appreciate the opportunity to better understand what happened and look into this further.

Please email your contact information to marketing@autopayplus.com so our team can follow up with you directly.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

The representative that spoke with me…

The representative that spoke with me answered all my questions with so much detail and even helped me save money. She really cared about my finances and helped me save. I would def recommend Autopay.

2026年9月28日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Alexis. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re thrilled to hear that our representative took the time to answer your questions, help you save money, and provide guidance tailored to your financial needs.

We truly appreciate your recommendation and thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち5の評価

Great Company and Excellent Customer Service Experience

The interaction with Yaritza was very professional and to the point. She was very knowledgeable and helpful. She was pleasant to speak to and promptly actioned my request. I never had any bad experience with anyone at AutoPayPlus. I have been a customer with them since 2018.

2026年9月25日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello George. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re thrilled to hear Yaritza provided professional, knowledgeable, and efficient service and was able to promptly take care of your request. We truly appreciate your continued support since 2018!

Thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち5の評価

Ryan was very knowledgeable and got…

Ryan was very knowledgeable and got what needed done efficiently.. thank you

2026年9月22日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Ronnie. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re glad to hear Ryan was knowledgeable, efficient, and able to take care of what you needed.

Thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち2の評価

We set up an appointment to correspond…

We set up an appointment to correspond with my husband’s lunch time. We got a reminder text but no phone call. We had to call and wait for a representative who helped us with what we needed. This took him over his break time. After we were done then the scheduled rep called us. Not happy at all. Why schedule a time that is convenient just for the assigned rep to miss the call and we have to call in ourselves and wait to finally speak to someone. Poor customer service.

2026年9月17日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

We’re sorry the scheduled call was missed and was understandably frustrated. This is not the experience we want for our Members. Please email your contact information to Marketing@autopayplus.com so our leadership team can review what happened and follow up with you directly.

5つ星のうち5の評価

Was unsure at first but they have kept…

Was unsure at first but they have kept me on track and always friendly when I call in. They recently improved app and I can see my payments and process easily

2026年9月1日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Michael. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re glad to hear our team has helped keep you on track and that you’ve been enjoying the improvements to our app and easier payment visibility.

We truly appreciate your continued trust and thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち1の評価

I scheduled a phone call to change my… Password

I scheduled a phone call to change my password. Finally on the day of the phone call the woman said she would send me an email to change my password, I told her I trusted her to send me it even though I had not yet received it. She assured me I would receive it.
I never got the email & I still can’t access my account and it is the next day. I only got an email to leave a review lol.

2026年8月31日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced while trying to access your account. Our Sr. Director of Operations will personally see to it that someone from our team contacts you to help resolve this issue.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

Outrageous fee; they asked for a quote from GEICO without my permission

Unfortunately the TP system doesn't allow 0 stars because AutoPayPlus and its sharp business practice merit an F-. Zero point zero.

$399 membership fee. Really? Their paperwork doesn't adequately describe this, or the supposed "verification fee." They don't make enough on whatever percentage they of the payments? On August 31, I bought a car just before 5 p.m. Before I even got home, AutoPayPlus had already spammed me trying to sell me car insurance.

Moreover, there is no need for a "Welcome Call." In my experience these calls are really fishing expeditions giving the business a chance to try to sell more services that you don't want and don't need.

APP was unable to set up the TransUnion reporting it claims to offer.

APP's employee "Greg" left an unsolicited and unduly familiar voicemail on my phone asserting that he needed to go over insurance for the car with me, even though I had provided insurance documentation to the dealer the previous day.

On September 8, I received a letter from GEICO thanking me for inquiring about a quote for car insurance. I didn't call GEICO about a quote, didn't request one from GEICO online, or visit an agent to get a quote for GEICO insurance. Apparently someone at AutoPayPlus - "Greg", perhaps - took the unauthorized liberty of requesting an auto insurance quote from GEICO on my behalf.

After making an effort to return the call, it became apparent that APP does not have enough staff to promptly answer calls. Over 7 minutes on hold.

After APP was told in writing told to close the account and stop accessing my bank account, it still debited $2.99 from my bank account, which it now claims is a non-refundable fee.

After closing the account, APP asserted that already-scheduled debits might still occur in the next 24-48 hours. That's corporate kaka. If APP could text spam me less than an hour after I left the car dealer, it can stop debits immediately once an account is closed.

Moreover, the first car payment isn't due until October 15, 2026 so there were no debits scheduled for prior to October. Accordingly, APP did not need to get its snout into my wallet on September 1.

Don't let AutoPayPlus get its hooks in you. Run like a scalded dog from this company.

2026年8月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Super helpful

Super helpful, great company to work with

2026年8月29日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Sharlie. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re delighted to hear that our team has been helpful and that you’ve had a great experience working with us.

We truly appreciate your kind feedback and thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち5の評価

Very helpful and fast thank you very…

Very helpful and fast thank you very much your awesome.

2026年8月24日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello George. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re glad to hear our team was able to provide fast and helpful service.

We truly appreciate your kind words and thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち5の評価

Account Assistance

Yesenia was super friendly and helped me take care of my account. Thank you so much! 🙏🏽

2026年8月21日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re glad to hear Yesenia was friendly and able to help you take care of your account.

We truly appreciate your kind feedback and thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち5の評価

Steffon was so helpful and fixed my…

Steffon was so helpful and fixed my issue very quickly. Customer service is great. Happy and satisfied customer

2026年8月20日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Esther. Thank you for sharing your experience with AutoPayPlus. We’re glad to hear Stefan was able to quickly resolve your issue and provide the helpful service you needed.

We truly appreciate your kind feedback and will be sure to share your recognition with Stefan. Thank you for choosing AutoPayPlus as your payment concierge.

5つ星のうち5の評価

Just got a new account and had some…

Just got a new account and had some issues setting it up the representative answered all my questions and made it a really great experience.

2026年8月17日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hi Andrew! We’re glad our representative turned the challenges with your account setup into a great experience by answering every question. Thank you for starting your journey with us on such a positive note!

5つ星のうち5の評価

I found Auto PayPlus after buying a car…

I found Auto PayPlus after buying a car and the company I was already with got out of the business of payment assistance. I have had stellar service with Auto PayPlus. They've called to let me know that I was on track with my car payments and I could car shop if that was something I was thinking about. I just got another vehicle and it was a seamless process. Love them.

2025年8月23日
自発的なレビュー
AutoPayPlus ロゴ

AutoPayPlus からの回答

Hello Sandra, we’re honored that you chose AutoPayPlus when you needed a new payment partner. It’s wonderful to hear that our team helped you stay informed about your progress and made adding your new vehicle seamless. Congratulations on the new car, and thank you for your trust and 5-star review!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報