AYP Healthcare レビュー 

28,036
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Easy to order and delivery. Only problem is with the Libre 2 sensors have had 6 that do not work just says to apply new sensor. Received last Friday and the 1st one doesn't work. Have phoned Abbott... もっと見る

5つ星のうち3の評価

There was a delay before my order was processed. I had to contact you before the order was processed. You need to improve your order processing. It took longer to receive my order than expected. Order... もっと見る

5つ星のうち5の評価

There were no issues with the order. It arrived quickly and without any problems. Shopping at AYP Healthcare is highly recommended.

5つ星のうち4の評価

Experience was better than expected. They followed up quickly on emails and checks. Packaging and delivery excellent. Website not as intuitive as it could be but overall glad I went with them

企業情報

  1. 薬局
  2. ・
  3. オンライン処方薬販売会社
  4. オンライン薬局
  5. ダイエット支援サービス
  6. ドラッグ ストア
  7. 健康・美容製品店

当該企業による記述

AYP Healthcare is an online pharmacy store offering medicine from top brands and delivering services to your doorstep. AYP Healthcare is a dedicated, family-owned pharmacy operating in a highly competitive environment and working with compassion. It aims to provide customers with hassle-free, on-time service. The company is run by a team of highly trained professional pharmacists with all the required clinical knowledge of the medicines.


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

3万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 29%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(28,036)

過去12か月のレビュー数: 1,280件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Highly questionable 5 star reviews

Highly questionable 5 star reviews. I am still waiting for fairly straightforward pain medication ordered 10 days ago. Delivery states 2 to 5 days. Take off 4 days (generously) for weekend & bank holiday. Still outside the time frame with no dispatch imminent. All contact I have made via contact form has received an AI response saying they have a back log but with no time frame. You get the same response regardless of message. Please prove me wrong! I don’t think they give a damn, they’ve got my money & I’ve still got got unresolved pain. Poor & looking rather untrustworthy. I would seriously question the wording of the reviews. Fascinating AI response to my review! Here is my update….the order was cancelled after 14 days by AYP & I did receive a refund 4 days later but….the reason given for cancellation was that I had cancelled. At no point did I ask to cancel the order AT NO POINT! So more lies & time wasting! DONT ORDER FROM THESE PEOPLE THEY ARE NOT TRUSTWORTHY …IF THEY EVEN EXIST OUTSIDE OF THEIR AI WORLD.

2026年9月4日
自発的なレビュー
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We’re very sorry for the delay and for the frustration caused by receiving repeated automated responses without a clear update on your order.

We understand that this is particularly concerning when you are waiting for medication and the stated delivery timeframe has already passed. You should have received a clearer update and a realistic indication of when your order would be dispatched.

Please reply to your existing email conversation with your order details so this can be escalated for a proper review by our team. We sincerely apologise for the poor communication and the experience you’ve had.

5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent service, will definitely use them again, couldn’t fault it.

2026年8月13日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It’s always great to hear when our customers are happy with the service they’ve received. Thank you for your support!

5つ星のうち5の評価

Order was processed and delivered…

Order was processed and delivered quickly. Good communication as well.

2026年8月27日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with us. We look forward to serving you again soon.

5つ星のうち5の評価

I highly recommend AYP Healthcare

I highly recommend AYP Healthcare! They are a trustworthy and professional company that truly cares about their customers. I had an issue with my delivery, and they resolved it immediately and very efficiently. Excellent customer service and great respect for their customers!

2026年8月25日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you for your 5-star review! We’re delighted to hear everything arrived quickly and smoothly. We really appreciate your custom and look forward to helping you again.

5つ星のうち5の評価

Still expensive but good price within…

Still expensive but good price within the Libre 2 community.

2026年8月26日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It’s always great to hear when our customers are happy with the service they’ve received. Thank you for your support!

5つ星のうち1の評価

Very bad service

Sadly I made an order since 23rd August and upon till today i’ve still not received my order. It is very disappointing because i ordered this medication to help with a recent breakout but i didn’t even use it. I had to buy from somewhere else and thankfully got my order in a day from them.
Be sure I won’t be using there services next time.

2026年8月23日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We’re very sorry to hear that your order from 23rd August still hadn’t arrived and that you had to purchase the medication elsewhere.

We completely understand how disappointing and frustrating this must have been, particularly when you needed the treatment for a recent breakout. This is not the experience we want our customers to have, and we apologise for the delay and inconvenience caused.

If your order or refund remains unresolved, please contact our customer service team with your order details so we can investigate this as a priority.

5つ星のうち1の評価

Not impressed.

Not impressed.
Ordered in good faith. After confirmation e mail I heard nothing until 10 days later I messaged them to ask where my order was.
I then got a question from the pharmacist re my symptoms to which I replied to. Again no response. I asked again 2 days later, no response. Tried to ring them but automated message said they weren't open till 9 ( it was 10 AM)
I tried a live chat but no response.
Then this morning I get an e mail cancelling the order ! It said I hadn't filled in the questionnaire, which I had.
Shocking.

2026年9月2日
自発的なレビュー
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We’re very sorry for the experience you’ve had. We understand how frustrating it must have been to wait for an update, respond to the pharmacist’s questions, then receive no further communication before your order was cancelled.

If the questionnaire was completed, you should not have been told otherwise without the matter being properly reviewed. We also apologise for the difficulty you experienced trying to contact us by phone, live chat and email.

Please contact our customer service team with your order details so we can investigate what happened and review the cancellation. We sincerely apologise for the poor communication and inconvenience caused.

5つ星のうち4の評価

Good service

Good service

2026年8月24日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you for your review! We’re pleased to hear you were happy with the service. We really appreciate your support and hope to serve you again soon.

5つ星のうち5の評価

Very discreet and well packaged

Very discreet and well packaged. Simple questionnaire and value for money. Fast delivery and dispatch.

2026年8月11日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you for your 5-star review! We’re delighted to hear everything arrived quickly and smoothly. We really appreciate your custom and look forward to helping you again.

5つ星のうち1の評価

I did not receive my parcel and it is…

I did not receive my parcel and it is now 2 weeks since my order.

2026年8月25日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We’re very sorry to hear that your order has still not arrived after two weeks. We understand how frustrating and disappointing this delay must be.

Please contact our customer service team with your order details so we can investigate the status of your order and arrange the appropriate resolution. We sincerely apologise for the inconvenience caused.

5つ星のうち5の評価

Fast delivery and excellent price

Fast delivery and excellent price

2026年8月25日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you so much for the 5-star review! We’re really pleased to hear you had a great experience with AYP Healthcare. We really appreciate your support.

5つ星のうち5の評価

Good price with fast delievert

Good price and fast delievery

2026年8月24日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you for your 5-star review! We’re delighted you were happy with the service you received. Your feedback means a lot to the whole team at AYP Healthcare.

5つ星のうち1の評価

Did not receive my order

I ordered an over the counter medicine, a prebiotic, that I have been taking for some time and requires a daily dose. After not receiving a delivery after a week I emailed the pharmacy and, following a 2 day delay in response, was told they had a “backlog” of orders so were working to get through them. Now around 3 weeks from my order with no further communication or delivery I have asked them to cancel my order and refund my money. I will wait and see how long it takes for the refund to reach my account.

2026年8月31日
自発的なレビュー
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We’re very sorry for the delay with your order and, in particular, for the lack of communication throughout. This is not the level of service we aim to provide. We completely understand your decision to cancel after waiting this long. Please contact our customer service team with your order details if your refund has not yet been processed, and we’ll ensure this is looked into as a priority.

5つ星のうち5の評価

Fast,discreet service

Good products and fast, discreet service

2026年8月10日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thanks for the great feedback! It’s always good to hear that our customers have had a smooth experience with us. We really appreciate the 5 stars.

5つ星のうち5の評価

Always Return

I have visited AYP in the past and always seem to return. Their products are well priced and their service is good.

2026年8月21日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you for the fantastic 5-star review! We’re so pleased you were happy with your experience and really appreciate you taking the time to leave us feedback.

5つ星のうち1の評価

Took a week to arrive and when I sent…

Took a week to arrive and when I sent an email to ask about delivery as I had communication saying it would be delivered, customer replied with a screenshot of the same tracking info I already had.

2026年8月21日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We’re sorry your order took longer than expected to arrive and that our response to your delivery query wasn’t as helpful as it should have been. We understand how frustrating it is to receive tracking information you already have when you’re looking for an actual update. Thank you for your feedback, we’ll make sure this is raised with the team.

5つ星のうち5の評価

Best mounjaro price

Have been using them for Mounjaro for around a year now - they are usually the cheapest, and good service.

2026年8月20日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you for the 5 stars! We’re really glad you were happy with your experience and appreciate your support.

5つ星のうち1の評価

They sent me the wrong product

They sent me the wrong product, seems like they tried to pass off a cheaper version and presumably hope I wouldn't say anything? Anyway, sent me a pre-paid returns, but I had to print and go to post office on my lunch break, which was very annoying as clearly their mistake, but I had to sort.

2026年8月21日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

We’re very sorry that you received the incorrect product. This was certainly not intentional, and we apologise for the inconvenience caused. We completely understand your frustration at having to print the returns label and visit the Post Office to resolve an error on our side. Thank you for bringing this to our attention, and we’ll be reviewing what happened to help prevent it from happening again.

5つ星のうち5の評価

Great

Easy to order, good value products & quick to deliver.

2026年8月21日
AYP Healthcare ロゴ

AYP Healthcare からの回答

Thank you for the 5 stars! We really appreciate your support.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報