Baby Snooze UK レビュヌ 

60
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Suite à une commande, reçu quasiment 1 mois aprÚs. J’ai effectué une demande de remboursement. On m’a répondu que ma demande allait être traité. À ce jour, 3 relances et toujours rien. Je ne les recom... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Les produits commander non rien avoir avec les produits reçu grosse arnaque !! AprÚs avoir fait un litige est envoyer les photos ils ont effacer toute trace de ma commande sur leurs site mais aussi ne... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

J’ai commander mon article le 06 mars je viens tout juste d’être livrer le 02 avril une honte , j’ai eu beau envoyer des tas de mails et demander à plusieurs reprises le remboursement au vue du délai... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We decided to order the Lillian Cotbed and it is perfect. Delivery arrived sooner than expected. Quality of the cotbed is of such a high standard. Theres also a pullout drawer which can be used to st... もっず芋る

䌁業情報

  1. ベビヌ甚品店

圓該䌁業による蚘述

Baby Snooze is an independent retailer dedicated to helping parents and caregivers, providing a wide range of services and products to cater to their needs. Alongside promoting healthy sleep habits, they also offer a diverse selection of travel systems, car seats, and nursery furniture. With expert advice and top-quality offerings, Baby Snooze aims to support families in providing safe and comfortable environments for their little ones, both at home and on the go.


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

60件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.6

すべおのレビュヌ

(60)

過去12か月のレビュヌ数: 20ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Really impressed with these guys

Really impressed with these guys. I placed a pre order, within a couple of days I had an email advising this would unfortunately not arrive before Christmas and if that was okay.
It was a Christmas present so I needed to cancel, I was offered alternatives which was a nice touch and swiftly refunded as we were set on our original order.
Will definitely order again from you when the need arises.

2024幎11月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Avoid this company at all costs

Avoid this company at all costs. This company sent me a broken cot
Replying to the comment back,
The cot was lost in transit with your delivery company you used so was not my fault. You also told me you wasnt returning the cot to me because it was broken just wanted to keep my money and the cot also. Terrible company and i know other people who have had issues with this site so i will tell them to also leave there reviews of there problems so more people can see when thinking about ordering. I was told if i returned cot they would send me the white cot i wanted so i wouldnt of damaged the cot as there was no issue i thought the company was going to do as they said.

2024幎11月4日
自発的なレビュヌ
Baby Snooze UK ロゎ

Baby Snooze UK からの回答

Hi Alison,

Thank you for sparing some of your valuable time to leave us a review and I'm sorry to see you have left a 1 star review despite all the effort sorting your case. Your return for an exchange was not packed correct and was broken in transit and we advised you promptly. We offered you another cot bed at a discounted price but you turned our offer down and you wanted your returned order back. We sent it back to you and we absorbed all costs involved.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and quality

We decided to order the Lillian
Cotbed and it is perfect. Delivery arrived sooner than expected. Quality of the cotbed is of such a high standard. Theres also a pullout drawer which can be used to store additional items. The cotbed was so easy to assemble as the instructions were great and easy to follow. My baby already loves his new Cot. Couldnt recommend Baby Snooze enough.

2024幎8月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service ordering my


Excellent customer service ordering my cotbed from Baby Snooze! We received expert advice when choosing which cotbed to go for as there were so many beautiful options! We decided to go with the Lillian Sleigh cotbed which completely exceeded our expectations. It has a beautiful sleek design and a pull out drawer for storage, which there can never be enough of! We were kept up to date with regular updates on the delivery and the instructions were simple to follow to build. The quality of the mattress is also impeccable and the best we have seen. Thank you for such a smooth customer experience Baby Snooze!

2024幎7月31日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Poor customer service

Answer the phone, reply to emails and get goods delivered on time! I was about to hand over to trading standards as my order was so late and couldn’t get any response from the company for a refund. Would never order anything from this company again as communication is dire!

2024幎7月4日
Baby Snooze UK ロゎ

Baby Snooze UK からの回答

Hi Mr & Mrs Jones,

Thank you for sparing some of your valuable time to leave us a review and I’m sorry to see that we haven’t met your expectations. The delay was from our supplier and this has effected all retailers stocking the item you purchase from us. We have tried our utmost to keep you updated as much as possible.

Your order fulfilled as soon as the stock became available.

To avoid further customer experience, we have disabled listing the brand until the stock issue is resolved.

Should you require any other assistance, please don't hesitate to contact me.

Best regards
Mobaraz

5぀星のうち1の評䟡

The item I ordered took far too long to
Childs seat

The item I ordered took far too long to come. I thought it had been forgotten about. I had one email saying it was still being processed then 7 week it arrived which in the mean time I had bought another one.

2024幎6月28日
Baby Snooze UK ロゎ

Baby Snooze UK からの回答

Hi Marie,

Thank you for sparing some of your valuable time to leave us a review and I’m sorry to see that we haven’t met your expectations. The unexpected delay was from our supplier which has affected all retailers stocking the car seat you purchased. We have sent you an email advising you of the delay but because we haven’t received a reply from you, we fulfilled your order as soon as it arrived back in stock.

Should you require any other assistance, please don’t hesitate to contact us,

Best wishes
Mobaraz

5぀星のうち1の評䟡

Very bad customer service and i really


Very bad customer service and i really fed up. I have been ordered a babau car seat on june 5th today is 18th of june. They are not answering my phone call either. Really Bad customer service please Don't waste your money and your time they are scammers.....

2024幎6月18日
自発的なレビュヌ
Baby Snooze UK ロゎ

Baby Snooze UK からの回答

Hi Tomy,

Thank you for sparing some of your valuable time to leave us a review and I’m sorry to see that we haven’t met your expectations. We receive high call volumes and we try our utmost to answer as many calls as possible with a single phone line. The unexpected delay was from our supplier which has affected all retailers stocking the car seat you purchased. We sent you regular updates almost on a daily basis with an update on the status of your order.

We fulfilled your order as soon as it arrived back in stock.

Should you require any other assistance, please don’t hesitate to contact us,

Best wishes
Mobaraz

5぀星のうち2の評䟡

Item paint damage in multiple areas

2024幎5月9日
Baby Snooze UK ロゎ

Baby Snooze UK からの回答

Hello Ben,

Thank you for sparing some of your valuable time to leave your review. Your feedback is important to us.
We have advertised this item that it may have a minor cosmetic imperfections.
Should you require any further assistance, please don't hesitate to contact us.
Best regards
Mobaraz

5぀星のうち1の評䟡

I would suggest to not order from this


I would suggest to not order from this site and before I ordered stroller from them I needed to read reviews first. On 13 of May I ordered stroller, it was available to order and was said Direct delivery 2 to 5 days, estimated delivery on 21 of May. We are going on holidays on 22 of May, so I thought good will come on time. Waiting for one week, nothing, they not sending my stroller. So today I am calling them, no one pick up a phone, called numerous of times. So went to they Web side to just check my stroller, and what I see, it is for pre order now. Come on, are they are serious company, scamming people like that. They even did not contact me to let me know that my wanted stroller is out of stock. So unprofessional. People please think twice, three, four time before order something from Baby Snooze.
UPDATE :
And in the end they going to blame you for they mistakes. So sad.
Even in my invoice was said that estimate delivery is on 21st of May. And there wasn't nothing said about preorder. They even could spare a bit of time to check all Information.

2024幎5月20日
自発的なレビュヌ
Baby Snooze UK ロゎ

Baby Snooze UK からの回答

Hello Signija,

Thank you for sparing some of your valuable time to leave your review. Your feedback is important to us.
My colleague who answers the calls was on a family emergency on that week hence you couldn't get through to us. Your order was out of stock at the time of order and all items out of stock and available for pre-order are clearly indicated on the product page.
We have resolved your case and issued you the full refund within 24 hours from your contact.

Should you require any other assistance, please don't hesitate to contact us.
Best regards
Mobaraz

5぀星のうち4の評䟡

The cot bed is lovely exactly what we


The cot bed is lovely exactly what we were looking for. The price was reasonable and the service was good. Until it came to the delivery which was disappointing. Firstly it didn’t arrive at the time we were notified and after 3 phone calls it arrived about 4 hours later, and only half the order, the other half came the following day, again not at the time notified and hours later after 2 phone calls.

2024幎4月22日

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報