Backpackbazaar レビュー 

91
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Hi my name is Sharon I ordered a backpack (red) I never received my backpack because the color I ordered backpackbazar said they did have that color. I wrote over and over to them and they told me the... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Worst online buying experience ever!!..Really wished I'd took the time to read reviews...Order received after several weeks which bared no resemblance to the advertised product...I've been trying for... もっと見る

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS COMPANY It's NOT even worth one star! Ambiguous ordering process led to my mistakenly purchasing two bags. Didn't reply to my email about this. slow delivery of low quality goods.... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Very misleading they are not a Uk company as advertised I placed a order for a bag but mistakenly ordered 2 instead of 1, I contacted them within 10min of placing the order they replied stating... もっと見る


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

91件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

この企業を閲覧した人は、以下の企業も閲覧しています。

1.9

すべてのレビュー

(91)

過去12か月のレビュー数: 47件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I ordered George | Men's Large Leather…

I ordered George | Men's Large Leather Commuter Messenger Bag

The delivery was good as wasnt in a terrible rush BUT the product itself is awful. They say this is leather but no way. It’s paper thin and the inside lining is like a paper bag. It rustles and I know it’s not the most expensive item in the world but you could probably get it off Temu for a fiver. Teaches me a lesson. Let’s see what the return process is like.

** Update **

Trying to return the goods, they have emailed three separate times to ask if I’m sure. They still have not started the returns process. Absolute joke of a company. Never buy from these!!!

2025年6月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor customer service and delivery

I ordered some Compression Packing Cubes in good faith, relying on the 3 day delivery. Ordered on 18th March it’s now the 26th March and no sign of my delivery! I decided to use the tracking, and realised the shipping was from China, clearly this was not going to be with me in 3 days! I sent an email on day 6 no response, however the tracking showed the plane had left China. Great I thought, however 28 hours later the flight still in the air and no sign of my goods, I need my parcel for 30th I’m unlikely to get it. I wish I hadn’t bothered. Why mislead and say 3 day delivery and pose as a uk based company? Don’t bother if you want your order in reasonable time scales. If I get the goods and they are good quality I will update this review but currently I would give zero stars if I could.

2025年3月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Delays and unable to contact

Order # 2834 for £240.00 Placed on 9th of March 2025. Today is the 18th of March and I am still waiting for delivery. Was told it takes 3 to 5 working days. its been more than that. I keep trying the phone but there is no response. I have sent an e-mail. Hopefully they respond.

2025年3月18日
自発的なレビュー
Backpackbazaar ロゴ

Backpackbazaar からの回答

Hi Saad!

I sincerely apologize for the delay in your order and for any inconvenience this may have caused. We understand your frustration and appreciate your patience.

We have responded to your previous email, requesting some additional details to proceed with fulfilling your order. Kindly provide the necessary information at your earliest convenience so we can ensure a smooth and timely delivery.

Thank you!

Kind regards,
Backpack Bazaar Customer Care

5つ星のうち5の評価

Delighted!

I was initially very sceptical about placing an order directly from China and half expected something to go awry. However, I couldn't have been more wrong! My order was despatched very promptly, the tracking was detailed and accurate (takingvaround a week) and when the bag arrived, I was absolutely delighted with it. It is very sturdy being made of strong, classic cotton canvas with good strong zips. I think the trims are real leather or if not, excellent faux. The lining is particularly nice with a nice cotton feel. I certainly won't hesitate ordering from them again, I am very pleased.

2025年3月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slow delivery, return fee and horrible customer service

It says fast delivery time however my package arrived after roughly a week, I ordered the Jordan Crossbody Sling and it is tiny, the water bottle holders on either side aren't stretchable and can't hold a store bought bottle of water. The bag came with seams and stiches broken, thus why I have emailed for a return however it takes the customer service roughly 3 days to respond PER EMAIL. Meaning I had to send my initial email, a follow-up due to no response simply for them to ask for pictures of my damaged product. I sent those pictures 3 days ago, with a follow up message yesterday AND today (06/02/2025). I am still yet to receive a response or any implications to how I should refund/post my bag. Horrible service and a horrible bag. I genuinely believe 0/5 stars should be an option. To anyone who wishes to purchase from this website, PLEASE DO NOT IF YOU VALUE YOUR MONEY.

2025年3月3日
自発的なレビュー
Backpackbazaar ロゴ

Backpackbazaar からの回答

Hi Neth,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced.

We’d like to inform you that we have already processed a full refund for your order and also sent you an email confirming the refund. We’re truly sorry for any delay in our response time and the experience you had with our product. This is definitely not the level of service we strive to provide.

If there’s anything else we can do for you, or if you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out. We value your feedback and will work harder to improve our service moving forward.

Thank you very much for your understanding.

Kind regards,
Backpack Bazaar Customer Care

5つ星のうち3の評価

The 45l travel

The 45l travel, suitcase style backpack is good. Lots of room, quality feel. But it does NOT have a waist strap. Something I just expected on a travel backpack to support the low back.

Buy at your own peral

Grudzinio

2025年3月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Service doesn’t live up to its website promise

Chose this uk based website to ensure prompt delivery. Service does not live up to its website stated promise of fast uk wide delivery. 2 weeks since placing an order it has been stuck for days ‘being shipped’ with a china based carrier. Terrible service and have requested an immediate refund.

2025年2月15日
自発的なレビュー
Backpackbazaar ロゴ

Backpackbazaar からの回答

Hi Nicole,

We’d like to confirm that we have processed a full refund for your order as per your request. Additionally, since you have already received the item, there’s no need to return it — you may keep it as a gesture of apology from our end.

We truly regret that your experience did not meet your expectations and we appreciate your understanding. If there’s anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out.

Thank you again and have a great day!

Kind regards,
Backpack Bazaar Customer Care

5つ星のうち1の評価

Yet to receive my goods, customer support has gone radio silent

Yet to receive my goods,

Ordered the backpack and after about a week, I reached out for an update. The bag I ordered is out of stock and they made no effort to contact me, then they gave me the option to wait or pick another bag from their site, I asked for a refund and not received an email since

2025年2月6日
自発的なレビュー
Backpackbazaar ロゴ

Backpackbazaar からの回答

Hi Elliot,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

We’d like to confirm that your order has already been delivered. Kindly check your mail or designated delivery area. If you have not yet received it, please let us know so we can assist you further.

We apologize for the lack of communication earlier and appreciate your patience. Should you have any other questions or need assistance, feel free to contact us anytime.

Kind regards,
Backpack Bazaar Customer Care

5つ星のうち1の評価

Poor Customer Service

Unfortunately no stars wasn’t an option. Ordered a backpack several days ago, money was taken out of my account but have had no indication as to when I’m likely to receive my purchase. Have emailed twice and have had no response and have rang the number given on the contact us page of their website and nobody answers. Beginning to get very suspicious as to whether this is a legit company. Going away the beginning of March and need a backpack but still awaiting a response as to whether the one I ordered will turn up or not. Hopefully will get a response and My opinions may change. Avoid this website at all costs!

2025年1月27日
自発的なレビュー
Backpackbazaar ロゴ

Backpackbazaar からの回答

Hi Spencer,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the inconvenience you experienced.

We’d like to confirm that as per your request, your order has been cancelled and refunded in full. You should see the refund reflected in your account shortly. We apologize for any delay in communication and for not meeting your expectations.

Should you have any further questions or need any assistance, please do not hesitate to contact us. We appreciate your understanding.

Kind regards,
Backpack Bazaar Customer Care

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報