レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Hatte hier gemischte, aber eher negative Erfahrungen. Die Lieferzeiten sind oft sehr lang, vor allem aus China. Manche Produkte überraschten mit einer wahnsinns Verarbeitungsqualität und sogar einer a... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Mangelhafte ware, Garantieansprüche nur auf deren Nachrichtenseite. Extremer Zeitverzug bis zur Antwort. Antworten mit Ausreden gespickt (z.B. Können Video nicht laden, brauchen noch mehr Bilder, ..... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Efectuei uma compra de um telemóvel em Novembro de 2020 para oferecer ao meu filho (ulfone). Acontece que passado um mês o micro deixou de funcionar. Procurei uma solução e responderam-me que não cons... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Bom Dia!! Enviei um email relatando meu problema e já faz mais de 72 horas sem retorno.Comprei o produto em Julho e no momento me deparei com o sus de "Comprovação de Valores"...ou seja, vou pagar mu... もっと見る

1.1

ひどい

TrustScore 5段階評価の1

196件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.1

すべてのレビュー

(196)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

warranty policy??? What?

Nowhere in my original post did i say anything about "warranty policy" it was about "SHIPPING"

I paid express, shipped economy?
for a item I paid express shipping, about 22.50$ to express ship. package not here yet, they sent it economy shipping.

SERVICE
FedEx SmartPost
is economy Shipping
Expected delivery date: 2021-08-25 not received yet.
I just ordered an economy ship item and it was about 2.80$ same fedex smartpost and weighs 3x what the express ship weighed?
I would like a shipping refund, NOT POINTS as I no longer want to shop Banggood.

Thank you.

Reply from banggood
An hour ago
Dear Chris Kimmel,

BANGGOODS RESPONSE

"Thank you for taking the time to leave your comment.

According to our warranty policy, if one or more of the products you received shows quality issues within the warranty period, you can contact us at first and you can also choose to return it to receive a form of compensation. You can refer this link to know more about our warranty policy"

We take the security of your personal information very seriously, you could contact us at

Best regards,

Banggood Team

Edit: 09/01/2021
Dear Customer,
Thank you for contacting us.
We apologize that the shipping charge may fluctuate recently as it was affected by the COVID 19 Pandemic. With limited resources, and considering the safety and efficiency of delivery, we always seek for the reliable service to ship the parcel.
We hope for your kindly understanding.
If you have any questions, please do not hesitate to contact us. We will do our best to assist you.
Best regards,
Sally
my reply
SALLY your not understanding me! you sent it STANDARD! charged me for EXPRESS! Banggood sent it wrong! This has nothing to do with COVID 19. just cancel 102691916 and recall it as i am contacting my credit card now!
2nd email
Sally, i just got off of the phone with FEDEX and the have informed me Fedex Smartpost is ECONOMY so why are you charging me for Express 22.50$? you are sending me a different item at standard/economy rate via Fedex Smartpost and charged me 2.80$ for that which is correct,,,,, 22.50$ for the 102691916 Fedex Smartpost/economy is not EXPRESS. This is a matter of doing what is right so would YOU please correct it! I NO LONGER WISH TO DO BUSINESS WITH SUCH A TERRIBLE COMPANY .

2021年8月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Una presa in giro

Una presa in giro. la merce non arriva e a parte della gran pubblicità non ti mandano altre informazioni. Io aspetto un ordine fatto due mesi fa e non so più nulla ne del materiale ne dei miei soldi. Ora ho provato a chiedere un rimborso ma finirà che dovrò rimetterci tutto e comprare su un altro sito. Davvero indecenti.

2021年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Penoso

Spedizione lunga ed palesemente errata sull indirizzo inserito a caso. Prodotto arrivato (smartphone) errato altra marca e modello... Direi primo ed ultimo acquisto.

2021年8月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I am surprised at the excellent service…

I am surprised at the excellent service and support I got form this company specially after reading the reviews.
I had bought a Honor Band6 that malfunctioned after a few months. All I had to do was to fill out a claim and send them a video showing the issue, they almost immediately responded and offered a full refund, I preferred to receive a replacement Honor band6 instead of the refund which they agreed.
I truly hope that this review will bring to light and amend the bad impression that reviewers have given.

2021年6月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nie polecam !

Nie polecam !! Zamówiłem telefon już ponad trzy miesiące temu i do tej pory go nie otrzymałem ! Na pytanie o zwrot kosztów odpowiadają ze przecież go wysłali a ze nie dotarł to nie ich sprawa ! Sam ma poszukać może leży na poczcie albo gdzieś na składzie celnym.

2021年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor poor poor show

Placed order for item that was showing in stock. A month later the item still hasn't been shipped. Contacted them and they advised they are currently in the process of restocking the item (even though it shows 13 of the item is in stock on the website).
Poor show

2021年5月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Out of stock!

Ciao a tutti, segnalo che Bangood vende i prodotti come "in stock" e una volta che hai pagato non spediscono perchè "out of stock". Già successo 3 volte, contattati dicono di aspettare 15 giorni e ti regalano dei punti. Peccato che i punti li puoi spendere solo su pochi prodotti non scontati. Un ordine effettuato il 3 gennaio l'ho dovuto cancellare dopo 2 mesi di attesa.

2021年3月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Most unreliable company. No customer service.

Bought about 10 items over the last year. Only received 6 out of the 10. Virtually no customer service. It is hit or miss when you buy stuff that is shipped from china (as most of their merchs are). When you ask for help, they will reply you will the generic "please contact customer service", essentially put you in a loop of misery until you give up trying. Last item I ordered three weeks ago, the app says delivered but I don't see anything in mailbox or around the outside or inside of house. My loss. I guess I took the risk. Will never be tempted again.

2021年3月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

TERRIBLE EXPERIENCE

Stay away from this website.Bought an item with 2 years of warranty. Got faulty after 1 year. They accepted the refund but its been almost 45 days and i still don't have my money. Tens of e-mails and all i get is the same answer saying that i got my refund and should wait a little more. How many days is "a little more" they said 2-3 bisuness days at the beginning. After that 15 days and now all they say is just wait. I am never ever buying anything from there from right on. STAY AWAY!

2021年2月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Finger weg, kein ordentlicher Garantieanspruch!

Finger weg! Man bleibt auf dem Garantieanspruch der Kunden sitzen und muss diesen dann aus eigener Tasche bezahlen. Für manche Teile wird lediglich 30 Tage Garantie gewährt. Verkauft man seine Produkte jedoch in Deutschland muss man sich an die 24 Monate Garantie halten, so zahlt man als Dropshipping Händler dann die restlichen 23 Monate aus eigener Tasche. Mir ist das bei einem 300€ Produkt passiert, nach ein paar Wochen bekam ich die Nachricht vom Kunden, dass das Produkt defekt sei. An dem Verkauf habe ich etwa 40€ verdient, nun zahle ich ein neues Produkt für 260€ (ohne Gewinn) und habe somit 220€ Verlust gemacht und zusätzlich viel Aufwand und Ärger gehabt!

2020年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Man kauft die Katze im Sack

Hatte hier gemischte, aber eher negative Erfahrungen. Die Lieferzeiten sind oft sehr lang, vor allem aus China. Manche Produkte überraschten mit einer wahnsinns Verarbeitungsqualität und sogar einer ansprechenden Verpackung. Andere Produkte kamen in zwei Plastiktüten eingepackt an und mit einer Batterie, die keine halbe Stunde hält, was für Bluetooth Kopfhörer natürlich lächerlich ist. Rückversand muss man selbst bezahlen und lohnt sich daher meist nicht. Schlechte Bewertungen veröffentlicht Banggood nicht. Man kauft hier die Katze im Sack. Manchmal hat man Glück, manchmal Pech.

2020年12月21日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報