BannerBuzz レビュヌ 242

•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

The company has great customer service. I uploaded what I thought was a good quality image and it was not. They were so apologetic for my mistake. They donated this banner to our schools Parent Associ... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

It was user friendly and quite easy to navigate! The proof came SUPER FAST and the actual TENT is solid and strong! The tent cover is PERFECT and I’m super happpyyyyy with it how it turned out and the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Their sandwich boards have hinges that are very easily bent, such as anytime the wind blows it over, or by an employee who folds it without being extra tender. And they don't offer any spare parts for... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Fast delivery! Not exactly as advertised. I sent an image for a wall decal that had a transparent background and received an image that I have to cut out because there’s a white background. As well as... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

242件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Generally great experience with minor mishaps

Generally great experience. They have had some minor mishaps, and there can be severe (arguably irrational) shipping delays if you need to communicate with them about designs (even if you do it the same day you order).

2025幎2月19日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hello Pheelan, thank you for rating BannerBuzz! We're glad you had a great experience overall. However, we are sorry to note your disappointment in regard to the process. The delivery date depends on final artwork approval, which is noted on our website. Even with same-day approval, timing can affect delivery, as production also takes time. We appreciate your feedback and will work to improve the experience!

5぀星のうち5の評䟡

Top Notch Experiences!

We've had fantastic experiences with Banner Buzz! Their team is incredibly fast and efficient. They worked closely with us to ensure one of our prints was corrected when the quality wasn't up to par. The turnaround time was SUPER fast, and our order arrived very quickly! We have just placed another order because our last experience was so great. Highly recommend Banner Buzz for their outstanding service and commitment to quality.

2024幎4月2日
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Amanda! We are delighted to hear that you are pleased with our product, service and delivery. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち5の評䟡

The customer service behind BannerBuzz


The customer service behind BannerBuzz is AMAZING!! Their response time is less than a minute (I have timed them), the support provided by all members is stellar, product quality, their promotions... I love working with BannerBuzz. BannerBuzz you have made ordering marketing materials a fun experience. Big thank you for all the AMAZING work you are all doing

2025幎1月17日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey J. Torres! We're pleased to know that you had a positive experience with us. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

5぀星のうち4の評䟡

Worked well!

Worked well!

2025幎1月13日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Joel! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち5の評䟡

Issues with previous Concerns were


Issues with previous Concerns were resolved Effectively.

2025幎1月22日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Thank you, Brenden, for letting us know we were able to help you out! We're thrilled to hear that you are happy with our service. If you have any questions or need any assistance in the future, please feel free to reach out. We look forward to serving you again! 

5぀星のうち1の評䟡

Be careful. They are cheating and misleading.

Be careful. They are sending misleading emails and try to cheat on you several times.
20% OFF sidewide. Sidewide means sidewide.
There are no exclusions. I didn't get it.
On your cart they write Free Shipping.
And add already shipping cost tour cart.
That all is criminal. Be careful.

2025幎1月21日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hello Steffen, we apologize for the inconvenience you experienced with the discount on your purchase. Regarding your concern, it's standard for discount offers to have certain terms, which are outlined on the website's offer page. It includes that free super saver shipping is applicable on all the orders above $99. Unfortunately, your order value does not meet the required terms.

Moreover, we have noticed that your order included a 2x3 ft banner, and we have mentioned on the cart page, just below the product summary, that "Discount not applicable on special size 2x3 ft" as this banner already comes with a discounted price. Rest assured; you received the best possible price for your purchase. However, we value your feedback and will consider it to improve the customer experience.

5぀星のうち5の評䟡

website easy to navigate

website easy to navigate

2025幎1月17日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Dannielle! We're pleased to know that you found our website user-friendly and had a positive experience. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

5぀星のうち4の評䟡

Timely delivery but the banner is a bit


Timely delivery but the banner is a bit defective

2025幎1月8日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Arjun! We’re happy to hear that your product arrived on time. However, we’re sorry to learn that you’re disappointed with it. Please raise a ticket through your account on our website with all the relevant details, and our team will review and address your concern.

5぀星のうち3の評䟡

There were supposed to be to be 2 sold


There were supposed to be to be 2 sold and 2 leased and only one of each showed up?

2025幎1月15日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hello Aaron, we apologize for the inconvenience caused. Your order was placed for 2 quantities and has been shipped according to the approved artwork. If you have any concerns, please don't hesitate to contact our customer support team via phone or chat.

5぀星のうち1の評䟡

Quality of flags were ok

Quality of flags were ok. Late by 3 days never got to take to show, and flags came with no straps or anything to tie off. Even after your reply. Your staff guaranteed me I would have it by Friday. You emailed Monday saying it was picked up by courier. That was a lie. Fedex had it stamped pick up Tuesday. Thus pushing delivery to 8 days. Your website states 2 to 5 days. Friday was the day if I wouldn't have been fed mis information on the pick up date by fedex.

2025幎1月12日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hello Darren, we sincerely apologize for any inconvenience. Your order was placed with priority shipping, which has an 89% on-time delivery rate, with a small 11% chance of an additional business day for delivery, excluding weekends. Our team informed you of this during a call, and the product was delivered within the expected timeframe. As we can see, our team has provided the best possible resolution for your delivery concern. 

We also noticed your order was for the graphic only, without hardware, and it was shipped as per the material specifications on our website. However, as your feedback is important to us, we will consider it to improve our customer experience.

5぀星のうち5の評䟡

Great company!

Just re-ordered 1,000 more business cards from BannerBuzz because I absolutely love them! The quality is fantastic, the service is top-notch. I Highly recommend!

2025幎1月10日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Brigitte! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち2の評䟡

My back drop is broken.

2025幎1月8日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hello Joel, we apologize for the inconvenience you’ve experienced. We conduct thorough quality checks and strive to ensure secure packaging to prevent any damage during transit. It’s unfortunate that you encountered an issue. Rest assured, our team will reach out to you shortly to investigate and address your concerns.

5぀星のうち5の評䟡

It was a great experience!

It was a great experience!

From start to finish everything went well and the product looks great!

2025幎1月2日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Portage! We are delighted to hear that you are pleased with our product and had a positive experience with us. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

Quick delivery

Thanks, got it. Decent, print could of been better. My fault. Quality of the flag is good, a bit heavier than I am used to. But 5 stars for sure!

2024幎12月27日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

We are delighted to hear that you are pleased with our product and turnaround time. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち5の評䟡

Sign arrived in a timely manner

Sign arrived in a timely manner. As confirmed via BannerBuzz team, they had to modify my logo to fit their formatting and I couldn’t tell any difference when I got the sign.

2024幎11月29日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

We are delighted to hear that you are pleased with our product, service and turnaround time. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち5の評䟡

Easy and efficient

Easy and efficient! Love the banner. Thank you!

2024幎12月7日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Sean! We are delighted to hear that you are pleased with our product and process. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service, competitive prices and fast delivery. I will come back for more!!

2024幎11月26日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Marin! We are delighted to hear that you are pleased with our service, pricing and turnaround time. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち5の評䟡

Excellent quality and fast delivery

Excellent quality and fast delivery. Thanks again!

2024幎11月20日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Vanessa! We are delighted to hear that you are pleased with our product and turnaround time. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

5぀星のうち4の評䟡

Fast shipping

Fast shipping. Arrived earlier than expected which is great. Quality of the boxes can be hit or miss (e.g., dirty foot prints, pieces of glue, imperfect folding) but I think it is good value for what you pay for. I would say about a 1/3 of the boxes were imperfect.

2024幎11月21日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hello Joy, thank you for your feedback! We're delighted to hear that you're pleased with our turnaround time and pricing. However, we sincerely regret that the product quality did not meet your expectations. While we always conduct a thorough quality check before shipping, it’s unfortunate that you encountered an issue. Typically, we recommend reporting such concerns within a few hours of receiving the package. That said, your feedback is incredibly valuable to us, and we’ll use it to enhance our customer experience moving forward.

5぀星のうち5の評䟡

Best in Show!

They are such an easy company to deal with and the pricing is out of this world! I'm all about convenience and doing things online, when my job these days demands so much more of my time. The great people at BannerBuzz just make my life that much easier. I've ordered numerous banners from them over the last year and everyone loves the final product. I'M SOLD!

2024幎11月12日
自発的なレビュヌ
BannerBuzz ロゎ

BannerBuzz からの回答

Hey Robert! We are delighted to hear that you are pleased with our product, service and pricing. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報