KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!! Laarzen besteld bij dit bedrijf, zeer slechte kwaliteit, soort sloffen maar ook daarvoor te slechte kwaliteit. Gemaild en ik kon de laarzen terugsturen, dit moest dan w... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Ook ik ben opgelicht via de internetsite Barneveld-mode. Afgelopen zondag een bestelling gedaan van 4 truien van ruim € 160,00. Ik heb alleen een bevestigingsmail gehad en verder geen track & trace mo... もっと見る
Ook wij hebben deze berichten te laat gelezen, wel melding gemaakt bij Meldpunt van omroep Max en moeten ook maar afwachten of onze bestelde trui nog komt. Zijn uitgegaan van de sterren die op hun sit... もっと見る
Op 21 januari laarzen besteld ivm wintersportvakantie. Bleken in 1e instantie op voorraad te zijn, naar uiteindelijk moesten ze uit “het buitenland” komen. Gevraagd om het aankoopbedrag terug te s... もっと見る
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!
KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!
Laarzen besteld bij dit bedrijf, zeer slechte kwaliteit, soort sloffen maar ook daarvoor te slechte kwaliteit.
Gemaild en ik kon de laarzen terugsturen, dit moest dan wel naar China. De laarzen kosten €45 euro, terugsturen: € 22 euro.
We zijn maanden verder en nog steeds mijn aankoop bedrag niet terug. Ze zijn niet bereikbaar. Mails komen terug! :((((
Eigenlijk geen ster waard voor mijn…
Eigenlijk geen ster waard voor mijn vrouw besteld een jas, zelfde verhaal zoals ik lees, een maand verder, site bestaat niet meer geld kwijt
Echte oplichters
We mogen naar onze geld fluiten
Heb aangifte gedaan
Zelfde ervaring als rosalie
Zelfde ervaring als rosalie, niets ontvangen wel betaald, site niet meer bereikbaar pure oplichters
Idd geen ster waardig emailadres is…
Idd geen ster waardig emailadres is niet goed bestelling nooit ontvangen , 70£ kwijt
Wat een oplichters die gasten
Wat een oplichters die gasten, van Barenveld mode
dit is nu de 2e keer dat ik in een nep site trap uit China
de eerste keer voor €25,- en nu bij deze klootzakken voor €50,- .... mensen kijk uit voor dit TUIG.
Kijk uit voor Barneveld Mode
Barneveld Mode doet door de naam vermoeden een betrouwbare leverancier te zijn!!
Is nog geen ster waardig, kijk dus uit!!
Mijn ervaringen zijn dezelfde als de voorgaande revews!!
Inmiddels heb ik Klarna de betaling stop te zetten en de zaak uit te zoeken, ook mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld!!
Deze lui moeten van de site!!
29 januari spijkerjas besteld 49,95…
29 januari spijkerjas besteld 49,95 euro.
Nooit iets ontvangen bedrijf niet meer te bereiken.
Tracknummer bestaat niet.
Ze gaan gewoon door via een ander namen.
Moet achteraf betalen via Klarna.
Schande dat hier niets aan gedaan wordt.
Pas op voor deze oplichters.
Grootste oplichters
Grootste oplichters, dit bedrijf moet heel snel aangepakt worden, en dat ga ik ook doen, zijn er nog meer gedupeerden?
Zwendel
Ik heb ongeveer 1 mnd geleden een joggingbroek besteld bij Barneveld Mode. Ik heb een berichtje gekregen dat deze uit het buitenland moest komen. Toen wist ik er iets niet goed zat. Nog niets ontvangen.
Geen eens één ster waardig dit bedrijf!
Geen eens één ster waardig eigenlijk... 26 januari een bestelling geplaatst. Binnen twee werkdagen zou deze geleverd worden. Toen kreeg ik het bericht dat deze uit het buitenland moest komen, dus dat het langer duurde. "Onze oprechte excuses, om het goed te maken bieden wij u 35% korting aan bij de volgende aankoop"... Nog steeds geen pakketje ontvangen, helaas al wel betaald. Link naar de track&trace inmiddels ook niet meer bereikbaar.. Echte oplichters, bijzonder dat dit bedrijf nog steeds in de lucht is..
Oplichters!!!!
Ik was er al een beetje bang voor
E-Mail adres werkt niet en de site is uit de lucht.
In januari hier besteld. Maar tot op heden nog steeds niks geleverd.
Helaas oplichterij dit.
Op 26 januari twee old school…
Op 26 januari twee old school longsleeve shirts besteld voor op een feest. Pas bij het proberen van de trackingscode zag ik dat het blijkbaar uit China moet komen en dus niet in NL op voorraad ligt. Tot op heden niets ontvangen. Geen reactie op mails. Dus of failliet of moedwillig opgelicht.
Oplichters
Oplichters ! 1 februari 2 heren broeken besteld€100,00. Na een week mail gestuurd waar ze blijven. Zou ca. 10werkdagen duren.gevraagd de bestelling te annuleren , geen bericht terug. Mailadres niet meer te bereiken
Wie weet waar deze bedrijf is aub
Wie weet waar deze bedrijf is aub
Ga even daar langs
Betalen maar geen producten leveren
Oplichters
Mensen bestel niks aub
Ook ik ben mijn geld kwijt
Ook ik ben mijn geld kwijt. Broek besteld van € 39,95. Niet meer op voorraad en moet nu al 3 weken uit het buitenland komen. Mail komt onbezorgd retour. KOOP HIER NIET!
Malafide firma
Malafide firma, levert niks, int alleen maar geld. Website uit de lucht, mailadres idem. Kortom.... grote oplichter.
Ik wacht al erg lang op levering NEP FIRMA. II
Ik wacht al erg lang op levering. De tracking link op de bestelbevestiging werkt niet. Ook komt de mail die ik gestuurd heb niet aan. Errol.
Is dit een nep firma en ben ik een deel van mijn centjes kwijt? Ik moet elke euro 3x omdraaien voor ik hem uitgeef. Dus dit zou in geval van fraude een grote aderlating voor mij zijn. Ik ben erg ongerust en verdrietig.
Lees helaas nu pas de revieuws.
Lees helaas nu pas de revieuws.
Ook ik heb betaald,en niks geleverd gekregen.
Zo jammer,de site zag er zo betrouwbaar uit, en naar de centen kun je fluiten. Ze reageren niet meer.....
OPLICHTERS!!
OPLICHTERS!!! Ik heb weken geleden een jas besteld. Nooit iets ontvangen! En inderdaad geen contact meer mogelijk! STINK ER NIET IN!!!
Besteld, betaald maar niet geleverd.
Besteld, betaald en er wordt niets geleverd. Website uit de lucht, telefoon doet het niet en het info e-mail adres bestaat ook niet meer.... Heb online aangifte gedaan bij de politie.
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








