レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Order #247351 ( September 28, 2026 ) I would give no stars if I could. This company is not in Australia and to return the product you have to pay international postage to Thailand. Then to add insu... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Our hand held bidet sets arrived promptly, and with a genuine effort at reduced packaging. They were easy to install, and have been in daily use since. The increased body comfort and hygiene are not... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

A bidet was recommended to me a few months ago by a consultant in the Beacon. I had procrastinated on the idea for a long time and then I just went for it. I can’t recommend it enough. It’s an absol... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

The bidet supplied did not clean as expected, was expected to pay for return shipping to Thailand plus the $39 handling charge.

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. バスルヌム甚品店

圓該䌁業による蚘述

Welcome to The Bidet Company, where we redefine your bathroom experience with innovative and eco-friendly solutions. At The Bidet Company, we specialize in state-of-the-art bidet systems designed to provide unmatched cleanliness and comfort. Our products range from simple bidet attachments to advanced bidet seats, catering to diverse needs and preferences. What We Offer: Eco-Friendly Solutions: Reduce toilet paper use with our water-efficient bidets. Health & Hygiene: Enhanced personal hygiene with features like adjustable water temperature and pressure, warm air dry, and deodorizing functions. Comfort & Ease: User-friendly designs with remote control operation, heated seats, and night lights. Installation & Support: Easy DIY installation kits and a dedicated customer support team ready to assist you. What Sets Us Apart: Innovation: We stay at the forefront of bathroom technology, integrating features such as touchless operation and self-cleaning nozzles. Quality Assurance: Our products are rigorously tested for durability and performance, backed by a comprehensive warranty. Customer Satisfaction: We prioritize your satisfaction, offering a 30-day trial period and hassle-free returns. Community & Sustainability: Committed to sustainability, we support water conservation initiatives and community programs. Join Our Community: We value our customers’ feedback and invite you to share your experiences to help us serve you better. Follow us on social media for the latest updates and promotions, and join a community of users who choose smart, sustainable bathroom solutions. Need help choosing the right bidet for your home or have questions about installation? Our friendly team is just an email or click away. Contact us at theteam@customersupport,care or visit our website https://bidetspray.company for more information. Experience the future of bathroom hygiene with The Bidet Company - Where comfort meets sustainability.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

24件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.1

すべおのレビュヌ

(24)

過去12か月のレビュヌ数: 3ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I would give no stars if I could

Order #247351 ( September 28, 2026 )
I would give no stars if I could. This company is not in Australia and to return the product you have to pay international postage to Thailand. Then to add insult to injury they charge a $40 processing fee on top!! I am in Qld Australia not NZ. I have added the order number and date in response to the below reply. I have been emailing my disappointment

2026幎10月7日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Tracy,

We’ve checked our current and historical order records across our bidet websites, but we can’t find an order under the name Tracy Ann Ford.

We’re an international company, and most orders are sent from our central warehouse in Thailand by DHL. Our website lists the return address, who pays the return postage and any handling charge.

Please send your order confirmation through Trustpilot’s private Request information process so we can match your review to a purchase. Please don’t post any personal or payment details publicly.

The Team @ Bidet Company

5぀星のうち1の評䟡

The bidet supplied did not clean as


The bidet supplied did not clean as expected, was expected to pay for return shipping to Thailand plus the $39 handling charge.

2026幎10月6日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Craig,

We have checked our current and historical order records across all our international bidet websites and cannot locate an order under the name Craig Tomlinson. As this review is not linked to a verified order, we are currently unable to confirm the product purchase or return interaction described.

We are an international company and generally dispatch orders from our central warehouse in Thailand using DHL, providing the fastest delivery possible to customers worldwide. All applicable return details are clearly listed on our websites.

We invite you to provide your order number and supporting purchase details through Trustpilot’s private Request information process. This will allow us to verify whether the purchase was made from one of our websites.

The Team @ Bidet Company

5぀星のうち4の評䟡

Good product and good service

I bought a handheld bidet spray and I am very impressed. The attachment to my wall tap with the provided T junction was easy and the instructions were very good. I am a very low skill DIYer so I appreciated that the instructions didn’t assume a high level of knowledge.
I would have given 5 stars for my experience but for the fact the product and possibly company are in Thailand despite having an dot co dot nz website and this information is not disclosed. I would still have purchased the product if they had been transparent although I’m not sure if I’d be comfortable ordering a bidet toilet seat. When I send an email asking where they were located they were open about it being logistically and financially better to send from Thailand

2026幎2月8日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Nicola, thank you for your thoughtful review. We’re glad the clear instructions made installing your handheld bidet straightforward. We also appreciate your candid feedback about the clarity of our shipping and business-location information; transparency matters, and we’ll share your comments with our team for review.

5぀星のうち5の評䟡

Great pressure

The bidet attachment arrived very quickly. The toilet had no tap on the wall (it was in the cistern) and the plumber drilled a hole at the top side of the tank to put the metal lead through. The bidet is great. The water pressure is pretty strong, even on the low setting.

2026幎1月23日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Sian, thank you for sharing your experience. We’re pleased your bidet arrived quickly and that your plumber found a suitable installation solution. We appreciate your feedback about the strong water pressure; please use the lowest comfortable setting and contact our support team if you need help adjusting the flow safely.

5぀星のうち5の評䟡

Good product

Good product, well made, works well with our existing toilet

2026幎1月6日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Monica, thank you for your kind feedback. We’re delighted your bidet is well made and works smoothly with your existing toilet. We really appreciate you taking the time to share your experience!

5぀星のうち5の評䟡

Thanks for the Prompt delivery

Thanks for the Prompt delivery. Firstly, I love the packaging as it is a fancy multipurpose- brilliant sustainable idea. The product is easy to assemble and we are enjoying it.

2025幎10月20日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Thank you for your lovely review. We’re delighted your order arrived promptly and that you appreciated the reusable packaging. It’s wonderful to hear the product was easy to assemble and that you’re enjoying it!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent quality quality product works well

Excellent quality product works as expected no issues at all have ordered another one for 2nd toilet, and you can get left and right hand fittings

2025幎8月8日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Trudy, thank you for your wonderful feedback and for ordering a second bidet. We’re pleased the quality meets your expectations and that the choice of left- and right-hand fittings proved useful. We really appreciate your continued support!

5぀星のうち5の評䟡

WOAH Nelly

WOAH Nelly! This bidet is amazing! I plumbed mine in myself, directly to the mains, cranked the thing to full noise the first time I used it... gave myself 120psi right up main street. It cleaned my bum and my tonsils. In my panic I fell forward and the resulting beam of water spewed forward without resistance. Now there is a clean spot on the bathroom ceiling.

2025幎6月6日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Thank you for the memorable review! We’re glad you’re impressed with your bidet, though we definitely recommend starting on the lowest pressure setting and increasing it gently. If your household water pressure is unusually high, please consult a licensed plumber and contact our support team for guidance.

5぀星のうち1の評䟡

Tried to return the item and it was
too expensive to ship the return.

Tried to return the item and it was going to cost more than $160 to return the item to Thailand. Scam alert.

2025幎1月14日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Thank you for raising your concerns. We’re sorry the return shipping costs came as an unwelcome surprise and that your experience left you feeling let down. We take feedback about the clarity and practicality of our returns process seriously. Please contact our customer support team with your order details so we can review what happened and discuss any available options.

5぀星のうち1の評䟡

Not even an Australian company

Not even an Australian company.
Cheap product and worse customer service.

My travel bidet stopped working after 8 months and about 5 times of usage. They said sorry no warranty. Terrible business

2025幎3月2日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Mike, we’re sorry to hear your travel bidet stopped working and that you were disappointed with the support you received. Your concerns about product durability, warranty information, and how our business is presented deserve proper attention. Please contact our customer support team with your order details so we can review your case and the information you were given.

5぀星のうち1の評䟡

BAITING TACTICS

BAITING TACTICS - NOT STAINLESS STEEL - NOT FROM AUSTRALIA
Shipped from Thailand, the remittance slip states the value of the item is around $15 AUS.
After complaining back & forth & refusing to ship back to Thailand, they gave me a PO Box in Leichhardt NSW to return the item. However, they kept $29 of my refund (from $69) with the excuse of packaging costs etc and crap like that, stating it was a change of mind or no longer needed which none are true. The item is not made of Stainless Steel and definitely not from Australia. BUYER BEWARE - they will find a way to screw you over.

2025幎1月22日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Jessica, thank you for detailing your experience. We’re sorry the product description, shipping origin, return arrangements, and refund amount did not meet your expectations. We take concerns about product materials, location transparency, and refund deductions seriously. Please contact our customer support team with your order details so we can review the information provided and how your return was handled.

5぀星のうち5の評䟡

Great product, great quality and very easy to install

I ordered a 3 pack of these and they’re made of great quality material and work very well. Very easy to install and well packaged. I particularly like that you can control the flow to your desired pressure. Highly Recommend!

2025幎1月18日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Thomas, thank you for your fantastic recommendation. We’re delighted your three bidets were easy to install, well packaged, and made with materials that meet your expectations. It’s great to hear the adjustable flow helps you find the pressure that suits you best!

5぀星のうち5の評䟡

Support

I had a problem with the first delivery but happily a replacement was sent immediately . Thanks for your prompt support.

2025幎1月15日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Darryl, thank you for sharing your experience. We’re sorry your first delivery had an issue, but we’re pleased our team could arrange a replacement promptly. Your kind feedback about our support means a great deal to us!

5぀星のうち1の評䟡

They charge almost twice what others charge

They don’t show the brand until you receive it. Once you know the brand you can see that they charge almost double what it is elsewhere.
The fittings need to be changed to install it in Australia which is added expense.
Buy elsewhere

2024幎11月28日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Liz, we’re sorry your experience left you disappointed. We appreciate your concerns about product-brand disclosure, pricing, and the additional fittings needed for installation in Australia. Please contact our customer support team with your order details so we can review the information provided and discuss your compatibility concerns.

5぀星のうち5の評䟡

Should of got one yrs ago my wife


Should of got one yrs ago my wife suffers from server arthritis and this just makes life easier for her and it’s so easy to install yourself

2024幎11月28日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Allan, thank you for sharing your experience. We’re delighted the bidet was easy to install and has made everyday life more comfortable for your wife. It means a great deal to hear our product is making a practical difference for your family.

5぀星のうち5の評䟡

Super fast delivery and items is in


Super fast delivery and items is in great condition.

2024幎11月6日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Michelle, thank you for your kind feedback. We’re delighted your order arrived quickly and in excellent condition. We really appreciate you taking the time to share your experience!

5぀星のうち5の評䟡

Easy to install

Does the job perfectly! Easy to install.

2024幎9月23日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Rohan, thank you for your lovely review. We’re pleased your bidet was straightforward to install and is doing exactly what you need. We really appreciate your support!

5぀星のうち4の評䟡

I am a domestic user

I am a domestic user. The bidet toilet seat is working well. The water pressure at my residence is very high. It would be useful to know the maximum water pressure that the device can safely handle. It would be a good idea to indicate this in the supplied installation manual.

I want to purchase a spare bidet hose. This is the hose that connects the device to the water supply. The supplied hose, with a smaller diameter at the bidet end, is not available in Singapore. Therefore if this hose ruptures due to high pressure, I will have to buy a new bidet seat.

Would you please let me know the price of a bidet hose. Thank you.

2024幎9月28日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Frederick, thank you for highlighting these important questions. We’re pleased your bidet seat is working well, and we take concerns about household water pressure and hose compatibility seriously. Please contact our customer support team with your model and installation details so we can help identify the correct specifications and replacement-hose options. If your water pressure is high or uncertain, please consult a licensed plumber before continuing to use the installation.

5぀星のうち5の評䟡

Good product

Good product, hose is nice and long. Spray end is sturdy and there are no leaks. Was easy to install and arrived quickly. Customer service was good when I had a question about the dimensions of the product.

2024幎7月13日
自発的なレビュヌ
The Bidet Company ロゎ

The Bidet Company からの回答

Hi Kelly, thank you for such a detailed review. We’re delighted the long hose, sturdy spray head, and leak-free installation have worked well for you. It’s also lovely to hear our customer service team could help with your questions about the product dimensions.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報