レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

J'étais un peu craintif considérant la somme déboursée, mais le tout c'est agréablement bien déroulé. J'ai acheté 4 pneus Falken Wildpeak A/T4W et à peine quelques jours plus tard, ils étaient livrés... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I was looking to purchase midrange tires , saw several and read up on each, I also spotted a German company doing dry and wet tests and saw where tires ranked which gave me a reasonable idea of what t... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I bought winter tires for a 2022 Lexus RX 350. I feel I got a great quality set of tires and rims for a reasonable price. Blackcircles had an installation booked at a location near my house. It went a... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Purchased brand new tires but received used tires. I was told by customer rep they only sell new tires but received used tires. their suppliers are multiple shops and dont know what theyre physicall... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 自動車郚品店
  2. カヌ アクセサリヌ店
  3. ホむヌル専門店

圓該䌁業による蚘述

Blackcircles.ca is a Canadian company whose head office is in Montreal. Our main objective is to offer our customers a level of service that is unrivalled in Canada as well as some of the most competitive prices on the market. Our customers can choose between 2 options: Purchase tires with home delivery in 3-5 days in most cases Purchase tires with installation: the customer chooses the garage and the appointment date and time, and we take care of the rest!


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

232件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 34に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

What an absolute amazing company

What an absolute amazing company! I ordered rims and tires for 1,200$ CAD and let me tell you they weren’t cheap brands!!! If I could post a pic of how sexy my car looks, I would! I highly recommend this co pant! Not only for the price but for the service. They are amazing. I am so grateful because not everyone can afford 3-4K for top of the line rims and tires. PLUS.. they helped me with a tires discount. WTH!?!? *When it feels like you won something*

2024幎6月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Sent Wrong Tires! No Customer Service Response

Purchased 3 Carlisle Trail HD ST225/75R15 E rated tires and received one mismatching D rated tire. Reached out over phone, email and there contact forum on there site but after multiple attempts no response. On multiple attempts to contact over the phone I waited 30 minutes or more on all occasions with no luck. Needless to say very disappointed with the outcome of the situation as I’m now stuck with an unusable spare. Would not recommend buy from local and save the hassle of interfacing over the phone.

2024幎6月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

OUTSTANDING customer service/support

OUTSTANDING customer service/support. FAST shipping on tires. Directly to a garage of your choosing as well. Garage appointment setup and completed by Blackcircles. When No other tire company had stock of the CrossClimate 2's. Well....Blackcircle did !! Thank you everyone that helped me and did an amazing job for me. I had no stress. They were cheaper than any tire company had them for as well. Amazing !

2024幎5月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

They're selling outdated stock at


They're selling outdated stock at premium prices. When my girlfriend received her recent order, it was a disappointment, and we couldn't help but laugh, I was on the verge of buying with them... Their customer service feels like it's run by volunteers and doesn't provide the best support, try to question them on their products and operations and see how incoherent it is. There's no tracking information either. We'd recommend buying from Costco, your local garage, or elsewhere instead.

2024幎6月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Quick and easy online order experience

Purchased a set of Continental Viking winter tires online. The process was super simple and quick. Delivery was incredibly fast and my tires arrived in a couple days. I highly recommend Blackcircles for anyone needing tires. They carry multiple brands and often provide online promotions and rebates.

2023幎10月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent, very happy

Ordered tires from this website only a day ago. Shipping said 1-5 business days, they came the next day. Everything was as promised, and the price was better than even the lowest quoted price from a tire supplier.
I will definitely order from here again

2024幎5月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

The best place to buy new tires

I’ve been buying tires from them for several years and I always get what I want and with the very best price on the market in Quebec. On top of that, they always deliver in less than 3 days. I live in a rural village but it doesn’t stop them for delivering them for free. I love those guys

2024幎3月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Mediocre warranty, go to Costco instead and save money in the long run

I purchased over 8 tires from Blackcircles, so I spent a fair amount of money with them.
Last week, one of my winter tires had a puncture on the side wall and had to be replaced. I checked Blackcircles and they could not deliver for 7 days. I use the car everyday for school run and work and couldn't wait for a week. So, I got it done at the local place.
Marc Chevanelle at Blackcircles declined warranty and pointed me to their warranty info link with term and conditions.
So even after spending all that money with them they could not consider my case - no customer loyalty!
I should have done my research earlier, Costco has no quibble warranty for FIVE years. You might spend $50 more on a tire but you'll save money in the long run. Had I purchased my tire from Costco, they would have replaced it free of charge but with Blackcircles, I paid twice.
The point of this review is to share the knowledge from my mistake - Purchase your tires from Costco and you will be good for 5 years unless you find someone else could beat that. Thank you and good luck!

2024幎1月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

One tire and rims delivered wrong.

Ordered tires and rims. 3 out of 4 tires were received with studs. After getting the tires installed it was identified that 1 of the 4 rims has a different bolt pattern. It has been 14 days since I placed the order, now I have to wait another 5 days. They offered $25 to change out the rim, it cost me 35$ to mount them. Just poor service. Will not use again.

2023幎12月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Punishing the customer

I ordered 17 inch tires and rims for my 81 year old Grandmother as she needed new studded winters on rims for her newer van since the studded winters on rims we have are too small off the older van, I would have shopped locally for her but the shops around here estimated a few weeks wait for them and a little longer for install and she wanted them sooner rather than later so I went on Google and went to the Micheline website! They recommended blackcircles.ca for having what my Grandmother wanted and we trusted the Canadian Micheline website....BIG MISTAKE! They sent us 17 inch rims and 18 inch tires, I also ordered 4 sets of 5 lock lugnuts for each tire and they only sent 1 set of 5! The customer service rep I talked to by the name of GeneviÚve over the phone when they called to inquire why I wanted to return something was rude from the get-go after my Grandmother asked me to speak on her behalf! She kept interrupting me when I tried to speak and kept telling me I was stupid in other words as they sent me what I ordered when they didn't and then when I raised my voice to be heard she told me if I didn't stop raising my voice she wouldn't help me, would then hangup and blacklist me from getting help from them! when I tried to explain why I raised my voice and the frustration of getting not only what I didn't order but also missing items and that I felt my Grandmother shouldn't have to pay fees she kept interrupting and talking over me so I again raised my voice and she once again told me to stop or she wasn't helping me I told her to stop talking over and interrupting me and let me speak, she once again insulted me so I hungup the phone! She emailed me a few minutes after and offered me return slips for the rims but we are stuck paying the 25 plus taxes fee per rim and that I recieved all the lock lugnuts I ordered and she hoped this was satisfactory and hoped I'll be a return customer and proceeded to ask for feedback! I have a 91 cummins that I am planning on buying 35 inch tires for one day but definitely won't be giving them money again and advise others to avoid them as their customer service is the pits and their attitude towards these two new customers definitely is something to be desired! Also a side note thought mentioning, they sent the tires by a company named campar but I never got a notice in my email they shipped the tires and this company left them in the middle of our driveway in broad daylight never said they were delivered or knock and sign same with the 5 lock lugnuts no delivered email either!, yet Purolator was used for the rims and the gentleman offered to help me load them in the van or wherever I wanted "didn't know they sent 2 sizes at that point and found out later that day since the men at the install shop who blackcircles.ca recommend told us" and also had me sign for them and that gave me a delivered email from blackcircles.ca same with them shipping them so I found out! So once again I say AVOID and don't give them your money!

2023幎12月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Buyer beware

Buyer beware with this company. I decided to give them a try because they had a great price on 4 winter tires. I received the tires and had them installed. I don't drive much in winter and store my tires inside so typically I get four seasons out of a set of tires. Everything seemed great until the second winter when I noticed the tires had significant dry rot. I checked with three garages and they all said the tires were not safe to use. Turns out my "great deal" was not so great after all. Ended up buying another set of tires from a local garage and throwing out a set of tires that still had 80%+ of tread.

2023幎11月3日
自発的なレビュヌ
blackcircles Canada ロゎ

blackcircles Canada からの回答

We're sorry if you had issues with your tires. Did you contacted our customer service team at support@blackcircles.ca so we can know more about the tires you have purchased? All the tires we sell come from top Canadian tire distributors and are brand new. They are covered by the manufacturer's warranties against product defects. We always support our customers with product warranty claims. You've mentioned that you've stored your tires inside. Is it possible that you stored your tires near a heat source that could have dried them out? It's important to store them in a temperate area.

5぀星のうち3の評䟡

Good selection and fast delivery...for the most part

They have a great selection and are reliable for the most part. This was my first time ordering with them and I got 3 of the 4 tires I ordered in under 5 days. I'm still waiting for the 4th tire and have been given a bit of a run-around. They mainly use FedEx and Purolator as their delivery services, so if your order is delayed, they put the blame on one of those services. Would I buy from them again? Probably, but will do it more in advance next time.
Pros: good selection, fast customer service response time, good prices
Cons: 3rd party shipping not reliable, no bags for the tires

2023幎11月19日
自発的なレビュヌ
blackcircles Canada ロゎ

blackcircles Canada からの回答

Thank you for your feedback. We are taking good notes of them. Each tire is considered as one parcel and may be shipped separately from different warehouses based on the stock availability. During the high season, the volume of orders may impact the delivery time. Unfortunately, not all courier providers accept to ship heavy products like tires so we work with the ones who can better support us. As you may be aware, it's a bit more complicated than shipping a product in a box. In any case, we are working with our providers to improve the delivery services but we are aware there are still improvements to be done. Thank you for you understanding.

5぀星のうち4の評䟡

Overall positive experience for the most part

My experience with this online tire retailer was positive for the most part.
Ordered 4 tires, the price was good, and they arrived within 4 business days of placing my order.

I did home delivery and the only negatives I can mention are:
1. The tires were not wrapped. No major scuffs in my case, but I guess that depends on the delivery agent, as I see some reviews complaining about the delivered condition of the tires.
2. No shipment tracking info. I stepped outside one day and was surprised to see the tires stacked in my driveway (albeit by my house door). My driveway is exposed to lots of traffic. Leaving $1k worth of new tires sitting in plain sight in my driveway with no delivery notification, maybe not the best idea. In my case, no harm came of it.

The tires went on sale one week after I bought them. I tried to call customer service about price matching. Was on hold for a long time (however it was a Saturday), and finally hung up. I started online chat and a customer service agent responded immediately. Told me I should Email sales team as he was not authorized to make price adjustments. I emailed the sales team and received a reply next business day that the price difference had been refunded to my credit card. I also called the sales team and was able to immediately speak with a human. No fuss, no muss, no bother.

Would I buy from them again? Depends. I prefer to shop locally, but in my case the specific tires I wanted were not readily available from local sources. My experience with staff was positive, they were polite and accommodating, and I appreciated very much that I was able to immediately chat with a human and not a bot. So if the same situation arises for me again, I would certainly purchase from this business again.

2023幎11月10日
自発的なレビュヌ
blackcircles Canada ロゎ

blackcircles Canada からの回答

Thank you for your feedback. We take customer satisfaction very seriously and are working to improve our services. We understand your concern about the condition of the product but the tires are not package or wrapped with bags to reduce the price the customer is paying (handling fees). We may improve this in the future and are evaluating the impact on the price the customers will pay to include a package. Thank you for your understanding.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報