Blanqs レビュヌ 

262
•
TrustScore 5段階評䟡の5

4.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Ordered a second pair of purple joggers for my youngest grandson after my oldest grandson loved his. Wrong colour arrived but Sharon at Trendy Toggs soon rectified the error and told me to keep the pa... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Great speed of delivery, very quick when I asked about sizing (the wording could be clearer on your web page that height is measured from shoulder) My only slight niggle is the lining fabric of the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Got a hoodie in school colours for my daughter, couldn't get anything similar elsewhere so very happy with it. Lovely and soft, great fit. Had a bit of trouble emailing with an issue (seemed to go... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Parcel arrived on time, wrapped with care in lovely yellow paper with a cute sticker. The quality looks very good although it’s not been worn yet (it’s a onesie for World Book Day this week), but on t... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 子䟛服店
  2. ・
  3. 衣料品卞業者
  4. 衣料品提䟛業者
  5. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

Blanqs (formerly Trendy Toggs) makes colourful, comfortable children's clothing for ages 3-4 to 15-16. Our range includes kids' tracksuits, t-shirts, sweatshirts, hoodies, zip-ups, onesies and joggers, available in 24 colours. If you shopped with us as Trendy Toggs, you're in the right place. Our name has changed, but the team, the quality and the mission haven't. Blanqs was founded by a mum of three who was tired of children's sportswear coming only in grey, black and navy. Kids are full of energy and personality, and their clothes should reflect that. Every piece is designed to be played in, washed often and worn comfortably all day. We offer DTF (Direct to Film) printing for vibrant, long-lasting designs. Send us your own artwork as a high-resolution PNG and we'll print it on our kidswear. Many small clothing businesses buy plain Blanqs garments, add their own prints and sell under their own label. We're proud to supply them and happy to help if you're starting out. We invite young designers to create their own prints, with a parent or guardian's help, for our Limited Edition collection. Contact our team to find out how to take part. Delivery: 1 to 2 working days within the UK. Returns: 14 days. Explore. Inspire. Create. We believe standing out is something to celebrate. Our clothes are made so every child can be exactly who they are. We read every review and use your feedback to improve. If something hasn't gone right with your order, please contact us so we can put it right.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

262件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

4.8

すべおのレビュヌ

(262)

過去12か月のレビュヌ数: 7ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Fab quality

Always dubious about using new companies online but needn’t have worried. Really good quality tracksuit and love the fact they do lots of different colours. Fast delivery. All reasonably priced. Will be buying again.

2025幎3月2日
5぀星のうち1の評䟡

I won’t be using this company again

I won’t be using this company again.
No returns label and I received no reply from my email asking for return details
Very poor

2025幎1月27日
Blanqs ロゎ

Blanqs からの回答

Hi Dawn

I am very sorry that we missed your email. We do have returns information at the bottom of every packing slip we send with each order. I will send you an email immediately with this information. I hope we can sort your issue asap.

Sharon

5぀星のうち1の評䟡

I was sent the wrong size

I was sent the wrong size, sent an email to see how I can return it and get the correct size no one responded.

2025幎1月23日
Blanqs ロゎ

Blanqs からの回答

Hi Shirley

I am very sorry, but the email may have been lost in spam. Apologies for missing it. We would be more than happy to offer an exchange or a full refund.

Thank You

Sharon

5぀星のうち5の評䟡

Perfect onesie for my 7 year old

Found the perfect onesie for my 7 year old, high quality fabric and quick postage. Thank you.

2025幎1月13日
Blanqs ロゎ

Blanqs からの回答

Hey Emily,

Thank you for your 5 star review! It is our pleasure to be of service. We hope to see you again.

5぀星のうち5の評䟡

Great company

Great company. Very quick delivery
I find it very hard to find orange clothes, so this is a great site.

2025幎1月10日
Blanqs ロゎ

Blanqs からの回答

Hey Hol

Thank you so much for taking the time to leave a review. We will be adding more colours very soon!

5぀星のうち5の評䟡

Superb quality

Superb quality. Very fast delivery.
Only problem now is to get my 7 year old to wear something else 🀣

2024幎11月20日
Blanqs ロゎ

Blanqs からの回答

Hey Josie

Thank you so much! Appreciate the time you have taken to leave us a review!

5぀星のうち5の評䟡

Good product

Good product - easy to order and quick delivery

2024幎11月11日
Blanqs ロゎ

Blanqs からの回答

Hi John

Thank you, it is our pleasure. We appreciate the 5 star review! Hope to see you again.

5぀星のうち1の評䟡

Parcel never turned up

Parcel never turned up. Paid for n

2024幎10月4日
Blanqs ロゎ

Blanqs からの回答

Hi Kim

I am sorry to hear your item did not arrive. I have checked the Royal Mail tracking number, and a delivery was attempted on the 8th, a day after you placed your order. Royal Mail tried to delivery at 11:16 but no one was in. They have reattempted a few times since. If you had contacted us, we could have helped you to resolve this issue.
Royal Mail will send the item back to us at some point, once we receive it from them, we will issue you a refund.

Sharon
Team Trendy

5぀星のうち5の評䟡

Great quality

Great quality, thick and warm, lovely colour! I am very pleased with this hoodie. Came within timeframe and as I had a question about the hoodie the customer service was a super quick response and also extremely helpful and went above and beyond to help me! What a fabulous company ⭐⭐⭐⭐⭐

2024幎10月9日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報