Boetiek Moda レビュー 

155
•
TrustScore 5段階評価の1

1.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Één minus 10 is nog te hoog doen zich voor als Nederlandse webwinkel met snelle levering max 6 dagen. Geen Kontakt te krijgen via mail telefoon nummer één 06 nummer is fake als men verder zoekt krijg... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Had ik maar eerder de webshop hier gecontroleerd. Doen zich voor als een Belgische webshop met gratis verzending maar retourneren blijkt dan naar China met hoge kosten als gevolg. Bieden orthodopedisc... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Zelfs 1 ster is teveel... Kwaliteit van het product is ondermaats. Leveringstermijn op hun website = 3 tot 6 werkdagen, ik heb 20 werkdagen op de bestelling kunnen wachten. Retour naar Azie moet... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Mijn meest trieste aankoop ooit op het internet. Pantoffels geven een vieze chemische geur af na enkele uren dragen. Leest ook allerminst comfortabel. Moda geeft de indruk een nederlandse koopsite t... もっと見る

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評価の1

155件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.2

すべてのレビュー

(155)

過去12か月のレビュー数: 54件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Losjes gebreide hoodie

De trui was helemaal niet gebreid. Het was er op gedrukt. Ik kon kletsen als brugman. Ze hadden gestuurd wat ik besteld had.
Als laatste argument Er kunnen echter kleine verschillen zijn als gevolg van factoren zoals belichting tijdens het fotograferen, schermresolutie of natuurlijke variaties in de stof en het productieproces.
Toen heb ik het maar opgegeven en m’n verlies genomen.

2024年12月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Vreselijk oplichter!!! Joyce akerman.

Wat een vreselijke site. Flinke oplichters, Joyce akerman. Met hun 15% geld terug dit en dat!!! Echt aanklagen z'n rot site. Ik heb een broek besteld die valt veel en veel te klein en ze doen er alles aan zodat ik over die 14 dagen heen ga om het retour te sturen. Ik wil verdorie gewoon mijn geld terug!!!!@

2025年2月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Jasje besteld maar is niet wat ik dacht…

Jasje besteld maar is niet wat ik dacht dat het was. Wil het graag retourneren maar boetiek moda doet er alles aan om dat onmogelijk te maken. Ze bieden me 15% van het aankoopbedrag. Mijn geld ga ik niet terugkrijgen maar via deze weg kan ik wel vertellen wat een waardeloos bedrijf dit is!

Advies: koop hier niks de kwaliteit is troep en de service ook

2025年1月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Chinese neppe kersttrui

Gebreide kersttrui besteld afgelopen december. Kwam na de kerst en motief was gedrukt, niet gebreid.
Dus retour. Dat had wat voeten in de aarde, toen ik retour formulier vroeg.
Moest eerst foto 's sturen vd trui en verpakking, mocht ook 15% terug en trui houden, later 20%.
Ik wilde m toch retouren en dat kon: naar China en zelf versturen en betalen...te gek voor woorden. Toch maar voor de 20% gekozen , die ook gestort is.
Voor mij riekt t naar oplichterij!

2024年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Niet bij kopen, oplichters

Waardeloze tent, bestaat hier niet eens, telefoon werkt niet, krijg een ander artikel dan besteld, slechte kwaliteit, artikel komt rechtstreeks uit hongkong buiten de beloofde levertijd van 2 a 4 dagen, retourbeleid bestaat niet omdat ze geen adres in Nederland hebben, je bent hoe dan ook je geld kwijt, beslist niet hie kopen, nog iets, doe aangifte wegens oplichting, misschien wordt de site dan verwijderd.

2024年12月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Chinese rotzooi

Bestelling na 6 weken ontvangen. Verkeerde maat. Retour aangemeld. Dan stellen ze een korting voor. Wederom voor het retourformulier gemaild. 5 mails later dacht ik, ik bel ze. Telefoonnummer is helemaal niet in gebruik! Retouradres opgevraagd. Daarna hoor je niks mee van ze! Kosten voor de klant. Maar je denkt bij een Nederlandse winkel besteld te hebben, nou het komt uit China en het is troep! Dus: bestel hier niet!

2025年1月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichters!

Oplichters!
Ik heb nooit mijn bestelling ontvangen. Ik vond het al vreemd dat het een chinese vervoerder was die de bestelling zou afleveren. Een trackingcode die niet werkt. Lege links. Klantenservice die niks doet. Dus gewoon een brievenbusfirma in Azië en scammers. De producten zijn waarschijnlijk ook allemaal nep en goedkoop nagemaakt in China.

2024年12月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Boetiek Moda

Boetiek Moda, grootste oplichters ooit, willen jullie aub niks meer bij hun bestellen? ik wacht al twee weken op mijn bestelling! Scammers! oplichters!

2024年11月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nooit bestellen

Vest besteld, maar nooit gekregen. Behalve mailtjes dat het onderweg is. Tel.nummer is niet in gebruik. Nooit iets bestellen. Ik had de review eerder moeten lezen

2024年10月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Hier absoluut niet bestellen!!!!!

Hier absoluut niet bestellen!!!!!
Producten komen uit China. Ik zie letterlijk de label er op geplakt en daar over heen de label naar mijn adres.
Contact voor retour gaat super slecht. Tot 4 keer toe word er gevraagd of ik het product niet wil houden met korting??
Ik geef al 4 keer aan dat ik het retour wil doen en dat ik mijn geld terug wil. Ben nu ook al 8 dagen aan het wachten tot dat ik een retour adres krijg. Naar mijn idee wachten ze net zo lang tot dat het niet kan.

Een en al corrupt bedrijf dit. Jammer dat er zulke mensen bestaan op deze wereld en niet denken om de klant, maar gewoon alleen geld willen halen van anderen om zo te verdienen.

2024年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

OPLICHTING.

Hier iets besteld maar niet gekregen.
Al meerdere mails gestuurd en ontvangen. Eerst was het nog even geduld de post heeft vertraging, daarna naar meerdere mails krijg je als antwoord u heeft niet het juiste adres gegeven. Daarna kreeg ik te horen dat het pakket onderweg zou zijn... Wel vreemd want ze vertellen eerst dat ik mijn adres niet had gegeven. Toen kreeg ik te horen dat de fout bij hun ligt maar er weinig aan kunnen doen.. dit nu al bijna 2 maanden lang. Ik heb ze nu dus aansprakelijk gesteld hiervoor en eis mn gels terug. Krijg je als antwoord dat ze wel €15,00 inhouden voor verzendkosten....
Dit is echt een oplichters praktijk en ga dit ook melden.
KOOP hier NIETS.

2024年9月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Na heel lang wachten ontving ik de…

Na heel lang wachten ontving ik de bestelde jas. Nog nooit zoiets lelijks gezien, het materiaal was een soort combinatie van karton en vilt en was zo 'soepel' als een plank.
Ben nu al 3 dagen bezig om te artikel terug te kunnen sturen. Je moet een retourformulier opvragen. eerst krijg je een bevestigingsmail dat je aanvraag ontvangen is, na 2 dagen een mail met de volgende tekst:
-Wat is de reden voor de retourzending?
-Als je reden voor retourneren een probleem met de maat is, kunnen we ook een omruiling aanbieden voor een andere maat of variant. Of misschien een ander artikel uit de winkelcollectie?

Als antwoord weer om formulier gevraagd. Weer een mail terug, nu met de tekst in het Engels:

Thank you for your email regarding the return. It is always possible to return your order to us.

Returning the order
Could you send us a photo of the package and the product so that we can assess whether the return is acceptable on this basis?
Once we have received and approved the photo, we will send you the return form.

Want to save time and money and not returning the order?
As sending the package back takes a lot of effort and is costly we can offer to save you time and money. We may be able to refund 20% of the purchase price. Of course, you can then keep the product and do not have to return your order!

If you accept our offer, please send us the order photo, and we will proceed immediately with a partial refund.

Let me know if you think this is a good solution! We look forward to hearing from you.
Have a nice day.

Direct foto's gemaakt en opgestuurd. Nu in afwachting van het formulier. En nu lees ik hier dat terugsturen ook nog eens heel duur is.

Wat een OPLICHTERIJ!

2024年9月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Levering nog steeds niet gehad

Levering nog steeds niet gehad. Ben zo langzamerhand een week oid verder. Krijg wel mailtjes dat alles soepel verloopt. Volgens hun is er achterstand bij de post, maar andere bedrijven leveren wel door uit. Drake! Niet bij bestellen

2024年9月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

1 TIP BESTEL HIER NIET

Wat een slechte website! Heb je het idee dat je bij een Nederlands bedrijf besteld, maar krijg je troep van Ali express. De kwaliteit is super slecht en mijn product is niet te vergelijken met de foto op de website.

2024年9月12日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報