boodmo - Spare Parts Expert レビュー 

1,512
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This is the worst app. I ordered an oxygen sensor, but they sent me a bathroom Harpic cleaner. I raised a ticket, but they are not responding properly. Please ban this website.

5つ星のうち1の評価

Horrible experience they sent me wrong product after weeks of follow ups with customer care the product was picked , only to tell that they can’t refund the money . Now the product and money both wi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I had placed an order for 2006 model Maruti WagonR LXI Sun Visor (R) and I got the same and was very happy with the product. I had placed the order for the same product twice by mistake and the refund... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered 1 set of ignition coil alongwith plug wires...firstly items were kept at local warehouse for 4 days and after repeated calls to local delivery agent,,it could be delivered so late...secondly... もっと見る

企業情報

  1. 乗り物・運輸

当該企業による記述

We are a quickly developing automotive spare parts marketplace with a mean to unleash to our clients all perspectives and advantages of buying extra parts for cars with the help of our company


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

1512件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.5

すべてのレビュー

(1,512)

過去12か月のレビュー数: 27件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Modifying order without asking, Poor Customer Sevice

I ordered Rear Window Lift assembly. After a week or so, they cancelled and changed the order to guide rail, refunded the balance amount, all this without even speaking once to me.

After writing to their team, they bluntly write that you can return the items. I didn't expected this at all. First you modify your order in the way they want, without having any courtesy to even check with customers.

Already the order is late and now you are going send wrong parts, expect me to return, take one more week to refund money and I am supposed to re-order!!! There is no option to talk to customer care. This is the worst customer service I have ever experienced.

If you are no automotive expert, don't play with others money by substituting with wrong parts and wasting the customer's time

Customer will better go to market and get what they want, not spend money, run after you, write many emails and get nothing in return from you.

Even after so many years, you have still the same pathetic system and Customer service.

2021年10月7日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Could you please write to us at support@boodmo.com with the order id and we shall get it checked on priority?

5つ星のうち1の評価

You'll suffer if you order parts here in boodmo

I've ordered three products from boodmo which were in processing status for more than 8 days after that, when i cancelled the orders as there were no updates for the product (just in processing) it's been showing cancel request for last 4 days
they've my money and i don't know whether I'll get it back or not,
please don't buy products from here,
it's really a scam i think

2021年10月6日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Could you please write to us at info@boodmo.com with the order id and we shall get it checked on priority?

5つ星のうち1の評価

Order number:#2909-01783676..Worst…

Order number:#2909-01783676..Worst experience from boodmo.
I have ordered clutch plate for my Chevrolet beat Diesel and received the used and damaged product..I have shared the photographs immediately and raised a complaint and the ticket status is showing as resolved as I didn't receive any call from customer care..this is very bad and cheating the customers as we are expecting to deliver geniune and brand new products

2021年10月5日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Your request is not closed we are investigating but no return request has been placed from your end yet. Request you to place the return request and we are arranging a call back for you.

5つ星のうち1の評価

Don't buy anything from this fraud…

Don't buy anything from this fraud company.
think twice before buying any product

2021年10月3日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Could you please write to us at info@boodmo.com with the order id and we shall get it checked and inform you accordingly?

5つ星のうち1の評価

The saga continues...

Hi
I just need my refund. Its been almost 2 months. Why is there so much communication gap between boodmo and the supplier. Better get ur act together and deal with the matter. And break the habit of replying me only when if i post here.

2021年9月29日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Apologies for the delayed response the refund against the order shall be initiated soon as have received the confirmation from the concerned team and the return shall be picked soon.
Hope this helps.

5つ星のうち1の評価

Order Package #0309/01695431-1

Order Package #0309/01695431-1
Front Stabilizer Link Set
AM-SL-359022S
Brand GABRIEL

Order placed on 03-09-2021 but as on 17-09-2021 the order position is under processing. No response from company end despite several attempts to make contact. Car parked at garage since last 1 month.. all disaster.. totally unsatisfied

2021年9月17日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. The refund against cancellation has been initiated on 19th Sep and shall reflect in your account within 5-7 working days.

5つ星のうち1の評価

Your service is VERY VERY Bad

Your service is bad, I have been looking for half month of your product but haven't arrived yet.
5 September Upcoming products to date Haven't shipped yet This is the worst service From boodmo.

2021年9月8日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Could you please write to us at info@boodmo.com with the order id and we shall get it checked and inform you accordingly.

5つ星のうち1の評価

Payment of Rs

Payment of Rs. 969 for boodmo Order #****** received. Order is now processing
This was the text I got on 29 August and till date there is no response and nowhere to track the order. Very poor service bodmo. Please give me order tracking info or else I have to seek other help to get money back from you.
Please reply as there is no way to contact you.

2021年9月7日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Please write to us at info@boodmo.com with the order id and we shall get it checked nad update you accordingly.

5つ星のうち1の評価

Not happy with service and no customer…

Not happy with service and no customer…
Not happy with service and no customer care also...
If spares are not available, don't take the order we as customers have choice to decide to take some other places, I had ordered spares for air filter and got cancelled after one month...and now the price got changed from 400 rs to 3500 rs for punto evo..if it is available now with different prices then you should pay the remaining amount...that's what Flipkart and Amazon will do... we cannot keep car parked in workshop and keep waiting, I am surprised how you are India's largest car spares suppliers, we order spares online with an trust nothing else, Seniors must in your operations must view this seriously.this will become next snap deal...once you looses the customer trust no matter how much you put effort to bring back.it won't come... remember my words

2021年8月22日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Apologies for the inconvenience. Could you please provide us the order id and the part number at info@boodmo.com so that we can get this investigated?

5つ星のうち4の評価

Please replace delivered headrest,

Please replace delivered headrest,
Miss order given,
Delivered back seat head rest not match so I have require new order for back seat headrest

2021年8月16日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Could you please write to us at info@boodmo.com with order id. and we shall get it checked?

5つ星のうち1の評価

Order No 0308/01581032-1

Order No. 0308/01581032-1 was placed on 3rd Aug. with estimated dispatch by 11th, but few days I received a mail that it will be dispatched by 12th and today on 12th they have given new dispatch date of 16th Aug. for dispatch. I could not understand that if the items are not available with you why those are shown in Stock? and even after placing the order if any supplier is putting back order, it should have been dispatched in 10 days. In 7 days, we can import from China and you can't deliver in India. Very Poor service. Plz improve.

2021年8月12日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble.As per the supplier, the part is not physically available with them and is being arranged from the manufacturer. Due to this the ETAs are getting updated.The current ETA for your order is 19th Aug and we’ll try our best to get the order delivered on or before the promised date.
Furthermore, we totally understand your concern so, if you are not comfortable waiting further, you opt for cancellation and get your amount refunded.

5つ星のうち1の評価

Horrible and worst Experience with…

Horrible and worst Experience with boodmo..
I will suggest not to purchase anything from this app...
Horrible experience with boodmo. A very unreliable portal with non-existent customer service. Most importantly they don't even reply to any communication via their given email address so I am posting the order no. here.
Order No. #1307/01512442-1

Not all parts which are listed in their website are available with the sellers. They keep on extending the date of delivery and shows processing in the order status.

One fine morning after 40 days of placing order the order status would change to "Not provided by Seller" and they have cancelled it...

2021年8月11日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. As checked, the ordered part was not available with any of our suppliers because of which that placed order was cancelled. Being a marketplace we do not keep all the parts in stock and we need to rely on the suppliers for the arrangement as per the expected arranged time listed by them on the front but sometimes the delay occurs as the part is not available with the suppliers and has to be directly arranged from the manufacturers. Hope you understand.

5つ星のうち1の評価

Horrible Experience with boodmo

Horrible experience with boodmo. A very unreliable portal with non-existent customer service. Most importantly they don't even reply to any communication via their given email address so I am posting the order no. here.
Order No. #2007/01535873

Not all parts which are listed in their website are available with the sellers. They keep on extending the date of delivery and shows processing in the order status.

One fine morning after 20 days of placing order the order status would change to "Not provided by Seller" (back order).

2021年8月7日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. As checked, your requested part in order package #2007/01535873 is on backorder with the manufacturer & an expected arrival time is not available for it.
Our team is trying their level best to arrange the parts but in case you are not comfortable waiting further, you can opt for cancellation & get your refund.

5つ星のうち1の評価

Dissatisfied customer

hi, If spares are not available, don't take the order we as customers have choice to decide, I had ordered spares of 16K thousands but my ETA time keeps changing, on the order no #2007/01533377, we cannot keep car parked in workshop and keep waiting, I am surprised how you are India's largest car spares suppliers, we order spares online with an trust nothing else, I need by refund by EOD, Seniors must in your operations must view this seriously.

2021年8月7日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble.Being a marketplace we do not keep all the parts in stock and we need to rely on the suppliers for the arrangement as per the expected arranged time listed by them on the front but sometimes the delay occurs as the part is not available with the suppliers and has to be directly arranged from the manufacturers. The refund against your cancellation would be initiated in 24 working hours and shall reflect in your source account withinn5-7 working days.

5つ星のうち1の評価

Your team is fooling customers

Your team is fooling customers, it's been 2 months now and still no update on my product, today morning I received an update that the product is out of stock. What has been happening since the last 2 months? You guys are not able to provide the product, then why are you keeping these sellers on your website?
Your team has kept my money on hold for the past 2 months and who would be responsible for that. Need my money to be funded asap if you guys cannot arrange for my product and for god sake stop calling yourself a India's largest online marketplace for car
Pathetic services ! I would definitely post this in every social media and to all the youtubers who are promoting your website 

Order ID : 2106/01437903-1

2021年8月2日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. As checked, the part is in backorder with the manufacturer and we can not provide any fixed date for the part, we are trying our best to procure in the mentioned timeline.

5つ星のうち1の評価

Ordered 17 days back still customer…

Ordered 17 days back still customer care wants another 15-20 days to deliver. Extremely bad service. Nobody should order spares from Boodmo. They are BODOM and not experts

2021年7月26日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Could you please provide the order id at info@boodmo.com and we shall get it checked on priority?

5つ星のうち1の評価

I paid for online on when i goinna…

I paid for online on when i goinna order thats day its self but as the time now 2 months passed but still i didnt get the parcel such a cheating courer partner whith him so trust and order this website non trustable

2021年7月18日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Could you please write to us at support@boodmo.com with the order id so that we can get this investigated?

5つ星のうち1の評価

Disappointed with the experience even after writing to support@boodmo. com there is no reply

I had ordered moulding for honda civic 2009 from boodmo and i had received one moulding in quality packaging and flawless condition but second moulding that i have received yesterday was dented/damaged and wasn't packed appropriately as it was just rolled in cardboard and taped. Really disappointed with the experience. Hopefully they respond and resolve the issue at the earliest and refund me my money.
EDIT: I had written a mail regarding the same issue to "info@boodmo. com" along with photos and today after reply from boodmo i have rewritten a mail to the "support@boodmo. com" for the same along with photos of damaged product and packaging box,still I haven't received a satisfactory reply from boodmo it only keeps allotting my issue to different agents but no reply.
My dissatisfaction and disappointment is beyond expectations...

2021年7月16日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi, Sorry for the trouble. Please write to us at support@boodmo.com with the order id and the damaged part pictures and outer box pictures we will get it investigated and resolve this at the earliest.

5つ星のうち1の評価

One of the WORST and SCAMSTERS of…

One of the WORST and SCAMSTERS of online auto parts platform for car users. I truly recommend not buy anything from BOODMO as few you tubers promote these guys and they cheat us heavily.

I have ordered i20 fog lamps for 2017 elite model. They sent me the product and after delivery I opened the parcel and saw that it's not same as shown in picture. In catelog the fog lamps are total black from the back side and the onE which I received was silver from back side. I received the parcel in night and I straight way tried to put the complain but in BOODMO app the status was not shown as delivered.

In the morning I put the return request and delivery guy came and took it back after few days I noted that the request got rejected. I sent them email by stating that the reason of rejection but I. Getting automated email that we are working on your query and Will revert back in 24-48hrs.

The email thread now reached to 14 emails. Now you can see that to get things rectified you have to send email as you cannot directly reach out.

Now the situation is My money is with BOODMO and their product is with them and I left with nothing. They are just playing with me over email.
You guys also sent me email with video link and I noted that the fog lamps were totally off the camera which does not show the evidence of original product delivered at my door steps.

The biggest scam they did that you cannot directly touchbase to the customer care. They only give 4 options and then it will give you steps to perform those. This is how they cheat customers and sending them non branded product through BOODMO platform.

A big 👎👎👎 to those YouTubers who promote these scamsters.

2021年7月13日
自発的なレビュー
boodmo - Spare Parts Expert ロゴ

boodmo - Spare Parts Expert からの回答

Hi Sonu, We are really sorry you feel this way. Please note that your return request was rejected because the part you returned back wasn’t the same that we delivered to you. The part we delivered was OEM while the one we received back was of some aftermarket brand (Globex). Furthermore, it didn’t have the blackened back cover and was also missing the boodmo hologram/seal that we put on the parts we dispatch. We’ve mailed you the images of the returned part for you to cross check/compare them with the images of the original part on our front to see the differences. Hope it clarifies.

5つ星のうち5の評価

Surprisingly quick and professional service

Surprisingly quick service, especially considering the Covid19 pandemic, lockdown, curfew, etc.. Professional in every way, from receiving the order, supplying the parts exactly as requested, keeping me informed and finally delivering the parts at my doorstep. A very satisfied customer.

2021年7月6日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報