Booking Tours レビュー 

213
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We had a great experience during our tour in Petra. Our tour guide, Ahmed, was very friendly and kind, and he explained the history of Petra to us.

5つ星のうち5の評価

Wykupiliśmy wycieczkę z Ejlatu do Petry w Jordanii, wszystko był super zorganizowane.Cudowny przewodnik Ali ( jak możecie to pozdrówcie Go od nas - Polacy Maria Julia Krzysztof co lubia bigos -bedzie... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Egypt and Jordan were OK with expected level or above expectation. However Tel Aviv part left a bad taste due the hotel infested with bedbugs. Your Israeli provider put us in hotels in Israel (in... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Поездка была 20 мая из Эйлата в Иерусалим, с утра немного задержали посадку, но извинились и в итоге нагнали время в дороге, гид Владимир Афанасенко по дороге рассказывал много интересного про историю... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ツアー オペレーター
  2. ・
  3. 旅行業者
  4. 旅行情報収集サイト
  5. 旅行代理店
  6. 旅行保険会社

当該企業による記述

Our team of travel experts is obsessed with finding the best things to do everywhere we travel. From Jerusalem to Petra to Amman, from traditional tours to once-in-a-lifetime experiences, we have something for every kind of traveler. And we are proud to say that after 12 experience-packed years, we are the Middle-East leader. When planning your trip, why start anywhere else? Booking tours providing the best and user friendly application to our customers, with extensive tools specially for online travel business from hotels booking to tours reservation, we also provide custom web solutions and services. With over 12 years of experience booking-tours.com have unquestionably won a reputation for being a trusted source, a reliable partner and an expert in the area of online travel business applications. The combination of our services, 24/7 nonstop chat support, our pricing, friendly way of conducting business, and our compassionate corporate philosophy is very unique in today's business world. We pride ourselves on exceptional customer service and strive to build lasting relationships with our customers by making it easy and profitable for them to do business with us.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

213件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(213)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

From Jaipur: individual Ranthambore tiger safari day trip

It was an amazing experience. we were picked up on time from our hotel and the driver was very nice and drive safely. we then had to wait about 1.5 hour for the safari to start as the safari timing is decided by the national park. Our zone was already chosen and was said to be one of the best ones for spotting tigers. we did see a tiger up close and he even walked in front of our Jeep. Was an amazing experience and would only recommend to go for the Jeep option.

2020年1月25日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Logan
Thank you for your review
glad to hear you had fun and a good experience overall

5つ星のうち5の評価

Perfect Day.

Perfect Day. Usually I'm not the person using guided tours as I do like to explore places at my pace. But the tour of Jerusalem Old & New guided by Rani lifshiz was close to perfect. He did explain a lot from early history up to the current situation, it was never even close to boring. Everything on the itinerary was visited and I feel to have a good overview for Jerusalem for another visit on my own. If I know I would get him as a guide again I would be willing to book another tour if back in Israel again.

2020年1月19日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hi Nadin
so nice to hear you had a perfect experience with us
we always try to find the best guides to work with us
so our clients will experience what you had
Thank you very much for you kind words
best wishes.

5つ星のうち5の評価

5 day christian tour our guide was Meni…

5 day christian tour our guide was Meni Tzabari - Of years of international travel and dozens of guides, this guide was the best of the best - his knowledge, attention to detail, organization skills, passion for the country and culture. He gave such insight into the religious history, the ancient culture and artifacts and present day understanding of the country and its peoples. He made use of every minute of tour time to find meaning and enjoyment. He is a "must have" for a trip to Israel. You won't find a better guide!!

2020年1月18日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Xaxol
thank you very much for your honest review
we as a company always try to find the best tour guides for our tours
and constantly try to improve
hope to see you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Wouldn’t be the same without the guide

Wouldn’t be the same without the guide! On our recent trip around Israel, we had the guide Rami Cohen. At every location we went to and every car ride we had, Rami was enthusiastic about Israel. Providing info about everything we had, Rami went from a guide to a friend. The trip would not have been the same without him, and he was more friendly and kind than any guide we could have imagined! Special thanks to Artium for organizing this amazing trip.

2020年1月18日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Mark,
it's very nice to hear you had such a good connection with your guide
we always try to find the best guides there is for our tours.
Thank you for your review

5つ星のうち4の評価

Taxi ride from Eilat to Sharm el Sheik and back

When I started to plan my activities crossing the border from Eilat to Egypt, I found myself looking for some adventorous sounding reviews of said border crossing. After much browsing, I found City Suites in Eilat, and got a message from them about day tours to Egypt. Right away I wrote them. Through them I booked a taxi ride from hotel in Eilat to hotel in Sharm el Sheik. They also assisted me in getting my visa done right at the border. Everything worked out fine. Only drawback was, the representative on the egyptian side was late. I had paid Booking Tours ahead online. Since the rep did not show up, I paid again at the border for my visa. Just when we were done, he showed up, told me, I paid for nothing. He told me to wait and ran around for a good while. Then we left. I asked: So, I paid for nothing? He said: Here is your money, I got it back. Five stars for that. 3 stars for being late. All in all, good experience, good taxi ride, I enjoyed the drive. Would book again!

2020年1月15日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Toni,
we are glad you had fun and enjoyed the tour
and everything worked out fine at the end
Thank you.

5つ星のうち5の評価

Last week we returned from a 10-day…

Last week we returned from a 10-day tour of Israel and Jordan with Booking-Tours. Henry Maaravi was our guide for the Israel portion of our vacation. Henry exceeded all of our expectations. He is young, enthusiastic, and eager to share the wonders of Israel with us. Henry has a firm grasp of the political, religious, and historical aspects that helped shape Israel. We found him to be insightful and thought-provoking. If I ever return to Israel, and there is still much to see, I would want Henry Maaravi as my guide. Thank you, James and Rachel Fox

2020年1月14日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello
thank you for your nice review
we always try to find the best guides for our tours
we are very pleased to hear you had such an amazing tour guide and experience.
Hope to see you again

5つ星のうち5の評価

Mount Sinai and St. Catherine

Посещение горы Моисея в Синаях оставил неизгладимое впечатление для всей нашей семьи. Увидеть своими глазами ночную красоту гор с россыпью звезд в небе, которых не увидишь в северных широтах.Вскарабкаться по 750 ти ступеням на последнем и самом тяжелом этапе. Скрываться от пронизывающего ветра в кибитках бедуинов под мирное потрескивание газовой горилки и горячий час как бонус. Ну и конечно сам рассвет над Синаями это то, что надо видеть и не передать словами.Огромное спасибо организатору за эту горную ночную сказку.За прекрасную организацию всего трансфера и при переходе границы.ну, и конечно, за сопровождающего бедуина Joel и экскурсовода в Монастыре Екатерины. По стилю и манере рассказа экскурсовода Оксана в монастыре Св. Екатерины сразу видно, как человек влюблен в это место и насколько скрупулезно разбирается в мелочах. Огромное спасибо!

2020年1月13日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Михаил, огромное спасибо за такой искренний отзыв! Мы счастливы, что помогли Вам пережить такие яркие эмоции! Нам также очень приятно слышать добрые слова о нашей команде! Спасибо, что выбрали нас! Будем рады видеть Вас снова и показать другие не менее впечатляющие места!

Ваш Booking-tours

5つ星のうち1の評価

Egypt and Jordan were OK with expected…

Egypt and Jordan were OK with expected level or above expectation.
However Tel Aviv part left a bad taste due the hotel infested with bedbugs.
Your Israeli provider put us in hotels in Israel (in Tel Avivi and Eilat) looking like more student hostels, not "at 3 stars" as your trip advertise.

However the overall trip plan has a remarkable itinerary and we are happy we did it.

2020年1月9日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Ricardo,
we were very sorry to hear about your Tel Aviv hotel
which is a 3* hotel
something you must understand we are not the owners of the hotel, and we don't know what exactly happened there
but as soon you told us about the incident we took care of it with a room change and a full refund for that stay.
Thank you, Booking tours.

5つ星のうち2の評価

Customer service non-existent

Customer service non-existent. I emailed, called and left a What's App message to confirm pick up and trip details - no response to any of these.

It was not made clear in any of the emails sent to me that I would need $140 in cash at the border to pay for visa and entry tax. I assumed it would be charged to my credit card as part of the booking, and, of course, as Booking Tours never responded to any communications, I had no way of checking this. Thankfully, I had the money on me.

Getting across the border was utterly chaotic and confusing - apparently, the process involves getting yelled at repeatedly by two guys called Hassan. Nothing was explained, we were just shunted from one line to the next.

The Petra tour itself was remarkable, and I would recommend it to anyone. Apart from the guide who felt it was OK to make personal remarks and manhandle people on the tour. He was knowledgeable enough, but it felt really rushed (which it was, as he told us it would be cut shorter because it was New Year's Eve).

Excellent lunch, but getting back over the border was equally chaotic - have your guides never done this before? Had to wait nearly half an hour for the shuttle back to my hotel, as no-one had any way of communicating with the driver, and, of course, the Booking Tours customer service didn't answer the phone.

2020年1月5日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Trish,
it is very odd we usually very responsive to our clients we use multiple channels of communication
, and we have working staff that's available form 07:30AM -22:00PM.

We have not received any email about your problems.
Nor watts app
and no phone call as well.
It was made clear that there is a fee for the tour and of course there is separate fee for border and visa that is paid at the border.
If you wanted to pay upfront you should have told us.

Regarding the border crossing you need to understand its not up to us how many people will cross that day sometimes it's very busy and sometimes its calmer.

We do this tour daily and our guides are not new in any way

Next time we recommend you taking a private tour so you will have time to do whatever you want
and not the group tour.
We are happy you enjoyed Petra it is remarkable place.

Thank you, booking tours.


5つ星のうち2の評価

Not what was promised

I was picked up at the hotel, as promised, but in Petra we had only 2 hours in total. We arrived at 13:55 , and left at 16:15. We were promised 3 hours of walking!
The tour guide, was very stressed and rude sometimes. He was talking without panctuation. When someone came to him, to ask to speak slower, he asked the person where they are from. He replied that from Chech Republic, on what he replied "maybe you need a Russian speaking tour".
Also, because I didn't want to sleep in the tent, I was told that if I book ANY accomodations in Petra, I will be driven there. When I said it to the tour guide, he said that I can take a taxi ?!.

On the second day, I was promised a 3 hours geep tour in Wadi Rum, which in fact was only 2 hours.

2020年1月5日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Yana,
the tour may vary depends on many things.such as the group itself
all the itinerary is approximate time
Regarding the tour guides
we work with many guides most of them are freelancers nobody else from your group told us he had problems.
With group tours the guide cannot give you full attention
we recommend ordering private tour next time.
About the accommodation you were explained that you must take accommodation in a known hotel in Petra and not an apartment that even the Jordanian representative barely knew where it is
and in the end we did pick you up from that far apartment.
Thank you.
booking tours.

5つ星のうち3の評価

Petra tour with Ali

The actual destination and tour guide were faultless, however, due to bad management, the tour was late leaving which had the knock on effect of everything thereafter being rushed. We had little free time in Petra and the meal was a case of eat and run. Bottle of water was supposed to be included but was never offered, in fact they wanted to charge at late lunch venue. Bit disappointing

2020年1月1日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello sally,
we are sorry to hear that the tour was rushed
we will look into it.
Thank you for your review

5つ星のうち2の評価

200$ for a 150$ tour, not worth the premium.

We paid 200$ per person for a trip to Petra, Jordan from Aqaba. We did know that the standard cost for this trip was 150$, so we expected to get something better than the standard. We didn’t, it looks like Booking Tours just re-sold the standard package. We went in a big bus with people from a few other cities, from a few different companies, the guide didn’t even seem to know the name Booking Tours.
The tour itself was mediocre. We had only 3h at Petra, so we decided to explore on our own to stretch that time to the limit, which would be impossible in a big slow tour group in a place that has 8km walking minimum if you want to see the main part.
In other words, I’d advise to either book a standard 150$ package from someone else or get a private tour.

2019年12月28日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Jan
the tour that you ordered is a group tour and the transport it's a bus that picks up from multiple spots over Aqaba.
we use many tour guides, and the most important thing is that they are great guides.
we recommend next time to order a private tour.
Thank you.
Booking tours.

5つ星のうち5の評価

Excellent tour with many surprises -- all good

First, this tour wasn't exactly what we expected. It was far better. We expected 40 or 50 on a bus or in vans throughout the 17 days. Instead, it was a series of one-day tours with numerous connections. In Jerusalem, there were 4 connections of three different conveyances. Booking had everything figured out. It was nearly seamless. When we got to Israel after leaving Jordan, it was a private car, driver and guide throughout Egypt and the Nile. The two principal guides were both Egyptologists. We couldn't ask for more. However, there was one glitch in Eilat. Bus to our hotel was a city bus and it dropped us off at the highway with instructions to the hotel 'up there." It was 5 or 6 blocks uphill with all our luggage. Not good. One other thing: This tour is not for a pair of 70-somethings, but we did it. I wouldn't recommend it for others of this age.

2019年12月18日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Bill
thank you for your great review
we are happy you had fun and enjoyed the tour
next time please update us imidietlly if there is a problem with transport.
We will sort it out.
Thank you.

5つ星のうち1の評価

Not as advertised

Not as advertised. Booked through Expedia, who contracted booking-tours.com. Pickup from Amman should have been at 6am, but driver was told to arrive at 8. Tour of Petra was not provided despite being an advertised part of the expensive package we paid for. Car was small and dirty. Driver was friendly and nice, and he tried to call Booking-Tours to fix the problems but they did not answer phones. If I can figure out how, I will request a refund. Needless to say, I would not use them again.
** Update: After a week of back and forth with Booking-tours.com via WhatsApp and getting nowhere, I turned to Expedia and they refunded 1/3 of the cost, which is fair. My suggestion: Avoid this company.**

2019年11月18日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Dear Jim,
Please note that we take all feedback from our travelers very seriously.
We have investigated your comments and identified the following:
1. The pickup time change was communicated to you prior to the tour
2. As per your booking description, the reservation was made for a group and not private tour
3. The transportaion was suitable for the amount of pasengers / can you provide images of the car so we can investigate your comments
4. Our team can be reached through a variety of channels: phone, e-mail, live chat and whatsapp. There are no records of the driver or yourself attempting to contact us at any time
5. We are happy to hear that you were satisfied with the driver
As a result of the investaigation I regret to inform you that we are unable to offer a refund.
Booking Tours Team

5つ星のうち5の評価

Well organized tour

Well organized tour, good guide, everything went according to the plan

2019年11月14日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Ilja,
thank you for your review
we are pleased you had a good time.


5つ星のうち4の評価

Logistics and communication for the…

Logistics and communication for the tour were fine, I can say that the tour fits my purpose. I can still recommend their services, because prize was OK, but more important, we were able to see the most important places in a short period time of 5 days. Also I would like to say Congratulations to Ramadan's support in Egypt, he provided Excellent services, and even he worried to provide extra help and services, like getting early check-in and better hotel with no additional cost, his service was the best of the tour.
I found opportunities of improvement that I would like to share: that 1. I asked for some few recommendations regarding the tour in general, and they refused to provide any indicating that they were more personal decision, and form example, after completing the tour once, I can provide few recommendations, so, if at this moment I would be able to do it, I would say that the providers of the tour can ave more property to provide those recommendations.... 2. Additionally, I requested at the beginning a Spanish tour guide(I was going to pay for it later, to avoid paying everything at the same time), because my mother only speaks Spanish, initially they told me that it would have and extra cost for the full tour, later the told me that they would not be able to provide a tour guide in Spanish for Jerusalem, but they did not modified the extra cost, so, one day less of Tour guide in Spanish, but the same prize, it does not make sense, and at the end of the day, I saw a lot of other Spanish groups, if Booking-Tours is doing an outsourcing for the tour guides, why there is a extra cost to find a Spanish tour guide, in my humble opinion, it would be just a thing of contacting a Spanish tour guide and associate us to that group, all the places we visited had tour guides in Spanish.

2019年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

As good as it gets.

The 2-day tour from Eilat to Cairo was from start to finish was the best we could hope for. Elizabeth and Natali of Booking-Tours were very helpful in setting up the tour. The beginning of the tour started well - getting picked up late at night always leave you wondering if it will work right - it did the staff picked us up almost on-time (they had to find the place) and they got us to the border, walking us through the steps and paperwork. Flawless. We felt safe and comfortable for the whole process. The drivers were great and friendly - particularly Michelle. Our tour guide Nasser , we met in Cairo, was knowledgeable and personable. He took the time to point out the facts and the cultural, historical background that put things in context. Nasser made us feel special and safe during the tour in Cairo and the trip back to Taba. At the end he made sure we were all set getting back into Israel. Getting the taxi back into Eilat on our own worked out OK. But there weren't a lot of taxis lined up and we shared a taxi into Eilat and it cost us 70 shekels. This small detail could use some work.

2019年10月28日
自発的なレビュー
Booking Tours ロゴ

Booking Tours からの回答

Hello Ken
thank you for your great review
both Nataly and Elizabeth are thankful
and were working really hard to make this tour happen without troubles.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報