Bosrand レビュヌ 104

•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Wilde bescherming tegen slakken. Koper werd beschreven als dé oplossing. Wat een prijzen worden er gevraagd voor hetzelfde product. Kwam terecht bij de Bosrand, prima prijs, besteld voor 15.00u, de... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Ik had 16 potten besteld, waarvan er 9 kapot aankwamen. Keurig netjes verpakt, dus ik verwacht dat dit door het transport is gekomen. Ik krijg nieuwe potten opgestuurd, dus de klacht is keurig afgehan... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Kadobon besteld met thuisbezorgen. Track and trace was goed te volgen (hoewel het een ander bedrijf was dan de aagegeven post.nl). Zat in een verpakkingsdoosje met een geprinte kaart met de aangevenb... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Heel tevreden over aankoop en levering. Enig minpuntje was dat de tafel op de webshop maar 1 afbeelding had en niet heel veel verdere informatie. Desondanks de juiste keuze gemaakt, dus blij!


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

104件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

De bosrand afdeling bloemen

De bosrand afdeling bloemen. Omdat men aan de balie druk bezig was vroeg de medewerkster bij de balie bij de ingang af te rekenen. Echter die medewerkster vond het belangrijker om met haar collega in discussie te gaan en mij ook na vriendelijk verzoek niet te helpen. Boeket bloemen maar weer terug gelegd. Moeilijk hÚ om een beetje klantvriendelijk te zijn.🥵

2024幎1月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Pas op met zaterdagleveringen

Pas op met aankopen van waarde die door ID logistics geleverd worden en toezegging op zaterdag leveringen.

Na vele pogingen om met ID Logistics, en de Bosrand, op zaterdag contact te leggen moet ik toch kwijt dat ik aardig teleurgesteld ben in de Bosrand, service en communicatie. Nog maar hopen dat het product wel in goede orde aan komt.

ID logistics levert klaarblijkelijk
helemaal niet op zaterdag, ondanks dat de Bosrand hem zo inpland en het tracking nummer dit aangaf.

Zoals telefonisch al aangegeven ben ik er de hele dag thuis voorgebleven en geen updates ontvangen, niets.

2024幎1月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Km's om voor verkeerde info

Telefonist weet niet waar ze het over heeft . :-(

Na 2 tuincentra gehad te hebben eerst even bellen naar Bosrand te Alphen aan den Rijn. Om te voorkomen dat ik een stuk voor niets rij. Heeft u substraatrol voor Sedum ?? Even wachten, want de dame moet het navragen... Ja hoor , dat hebben wij. En dan blijkt in de winkel: Ja , Sedum hebben wij wel , maar de substraatmat niet.. Oftewel km,'s omgereden voor NIETS

2023幎11月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Mooie lounge set via webshop

Mooie lounge set gezien in de winkel in Wassenaar. Besteld via de webwinkel en keurig thuisbezorgd. Wel een dag later dan afgesproken maar ik denk dat dat aan de vervoerder lag. Wij zijn blij met onze set

2023幎8月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Slechte communicatie zonder oplossing

Laatst o.a. een aubergineplant gekocht. We zagen bij het in de auto zetten "iets" zitten, maar dachten dat kan nooit bladluis zijn bij een tuincentrum. Zal wel iets onschuldigs zijn. Maar een paar weken later zat toch heel de plant vol met bladluis. Ik heb hierover gemaild naar de bosrand. Krijg ik als reactie: waar ze vandaan komen is moeilijk te zeggen. Er kunnen er een paar ingezeten hebben, maar er kunnen er ook zijn aan komen waaien. Op mijn reactie dat ik 5 hoog in het centrum woon met een afgeschermd balkon, heb ik niets meer gehoord. De plant is ondertussen ver kapot. Zoiets kan inderdaad een keer gebeuren, maar ik ben alles behalve tevreden met geen oplossing.....

2023幎7月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Boeketje verdord

Donderdag 20 juli kreeg ik een boeketje van de Bosrand. Ik heb er toen al meteen een blad uitgeknipt dat helemaal verdord was. Vandaag is er van het boeketje bijna niets meer over. Ik vind dit voor degene die dit boeketje aan mij gaf ook heel vervelend. Ik hoop dat U mijn klacht serieus neemt en wacht Uw reactie af.

2023幎7月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Zaterdag 3 juni 2023 heeft medewerker


Zaterdag 3 juni 2023 heeft medewerker Casper van de Bosrand Oegstgeest op behulpzame en vakkundige wijze mijn bloembakken gevuld. Omdat de petunia’s van één bloembak er na een paar dagen troosteloos bij stonden heb ik dit gemeld en heeft medewerker Arie de bak opnieuw gevuld met nieuwe plantjes zonder extra kosten. Casper en Arie bedankt voor deze service.

2023幎6月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

2 jaar geleden kochten wij een Rio


2 jaar geleden kochten wij een Rio grand hoekset bij de Bosrand in Woerden. Wij komen daar graag, voor mooie bloemen, spullen voor onze hond etc. We wilden een nieuwe lounge (hoekset) en daar stond een mooie Afgeprijsd van rond de 1600,00 voor 1195,00. Veel geld, maar het vakantiegeld was binnen, wij dachten bij een tuincentrum koop je een solide set. Na enkele weken in onze tuin verkleurden de kussens al, contact opgenomen en de kussens werden omgeruild. Vorig jaar hebben we door omstandigheden niet heel veel in de zon op de set gezeten, maar we zagen de kussens al wel wat verder verkleuren. Dit jaar na inmiddels wat mooi weer gaan de kussens nog verder achteruit. Zodoende hebben we nu grijze en blauwe kussens want ze verkleuren helaas niet tegelijk. Het ziet er niet uit en visite maakte er een opmerking over. Heeft jullie tuinset nou 2 kleuren kussens ? Net voor de garantie verliep toch contact opgenomen. We kunnen dus een 3e nieuwe kussen set krijgen voor de helft van de normale prijs van de kussens nl 174,50. Maar ja, vast staat deze gaan weer verkleuren en zitten we straks alsnog met hetzelfde probleem. Dit is toch bizar ! Zoveel geld en zo'n set daar moet je toch jaren mee vooruit kunnen...zo jammer dit. Hiervoor hadden we een set daar hebben we 10 jaar mee gedaan gekocht destijds bij Geels in Woerden. Maar deze werd te klein ivm kinderen die verkering kregen ed. Ik ga kijken hoever ik kom met onze rechtsbijstand....wij balen als een stekker hiervan.

2023幎5月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fijn tuincentrum

Ik ga zowel naar de bosrand Woerden en soms naar alphen aan den Rijn. Ik vind het een leuk assortiment vooral met de kerst! Wij hebben onze kerstboom gekocht de dag na de kerst en toen was die de helft van de prijs. Hij werd door de medewerkers netjes ingepakt en bij de kassa afgeleverd. Hetzelfde geld voor onze elektrische weber Bbq. Dit was een show model, de medewerker is zelf met mij mee gelopen om te kijken hoe het beste in mijn fiat pasten. Restaurant is ook een plus.

2023幎2月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Wij zijn afgelopen week bij de Bosrand

Wij zijn afgelopen week bij de Bosrand, Alphen aan den Rijn geweest voor het kopen van oplaadbare waxine lichtjes, overdonderd door het enorme aanbod van kerstspullen (de hele winkel is afgeladen met chinese wanproducten) toch maar besloten om een setje van vier te kopen, helaas werd mijn vermoeden bewaarheid inmiddels zijn er al twee lichtjes gesneuveld maar gezien de ervaring van andere klanten bij de klantenservice heb ik niet de moed ook maar enige stappen richting klantenservice te ondernemen.

2022幎11月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Wat een klant onvriendelijk gedrag bij


Wat een klant onvriendelijk gedrag bij Bosrand Oegstgeest. In de rij bij de kassa, medewerker maakt een fout en slaat een artikel 2 keer aan.
Gelukkige zien we dit en geven het aan, aan de betreffende kassamedewerker. Ja ik zie het zegt hij maar ik kan u het bedrag niet geven, want ik heb hier geen contanten, u moet dit bij de kaas naast mij vragen, die heeft wel contant geld. Wij in de rij bij de kassa ernaast. Nee zegt de dame achter de kassa, dit moet u bij de klantenservice doen, ons karretje is dan al twee keer gecontroleerd. Wij naar de klantenbalie, dan denk je toch we zijn eindelijk op de plek waar we moeten zijn, nee hoor de betreffende dame wilde ons doorsturen naar de bloemenhoek. Daar was ik er dus even klaar mee. Als je een fout maakt lijkt mij dat je, je excuses aanbied, en aangeeft ik ga het voor u in orde maken. Daar komt bij dat de dame bij de klantenservice totaal niet luisterde en geen begrip toonde naar de klant. Mij een grote mond gaf, dat ik door haar verhaal heen sprak, ja logisch was anders totaal niet tussen te komen uiteindelijk gaven wij aan dat wij zouden wachten tot zei het bedrag had geregeld in de plantenhoek, de dame vertrok met de sarcastische opmerking, oh ja daar staat ook zo'n lange rij, nogmaals totaal geen klantgerichtheid en haar taak niet waardig. Wij komen hier NOOIT meer

2022幎10月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Cactussen vol wolluis

Cactussen gekocht die wolluis blijken te hebben. Dit is nauwelijks te bestrijden en is overgegaan op mijn andere cactussen. Alles de vuilnisbak in gegaan. Kwestie geprobeerd te bespreken met medewerkster die duidelijk maakte het een hoop gezeur te vinden. Onvriendelijk en onprofessioneel. Geen oplossing mogelijk. Ben daar al jaren klant maar nu niet meer. Dag Bosrand!

2022幎8月3日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報