レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Excellently engineered shed. Construction took me 5 hours on my own and that was taking my time and following the instructions carefully. Looks great and is very sturdy and well made.

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Breeins attended to my complaints below and rectified the problems efficiently, thankyou! The delivery was short one box, and the sheets inside damaged in one corner - It is impossible to phone... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Despite asking for an approximate delivery time (as nobody was in), at no time was I notified of a delivery time. My neighbour told me I had packages outside. Several hours later you told me the de... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Ordered over a month ago and item still hasn’t appeared. Have emailed the company, but had no response, though they do keep sending me emails to review my experience


so here you go. Won’t use this c... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ガヌデン家具
  2. アりトドア家具店

圓該䌁業による蚘述

Breeins – Crafted for the Outdoors, Built to Last Breeins brings you premium outdoor furniture, camping gear, and garden décor designed for comfort, style, and durability. With outstanding service and trusted quality, we help you make the most of every outdoor moment.


連絡先

3.6

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

24件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

The ordering process and delivery were


The ordering process and delivery were very easy and efficient. The delivery driver was extremely helpful and carried all of the heavy boxes to where i needed them. The product itself i feel is good value for the price paid. The only disappointment is the installation instructions. They are not very clear and some of the items were wrongly labelled. As a result it took considerably longer and was a lot more difficult and frustrating than the website and instruction booklet suggested. I looked on UTube and that was equally vague. I am sure the installation booklet could be significantly clearer

2026幎2月20日
5぀星のうち1の評䟡

Delivered damaged bicycle shed hidden


Delivered damaged bicycle shed hidden within taped up packaging...organised deception.

2026幎5月3日
自発的なレビュヌ
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Hi,

We’re sorry to hear about your experience and take this kind of feedback very seriously.

Unfortunately, we’re unable to locate any order using the details provided in your review. To help us investigate this matter and resolve it as quickly as possible, please contact our customer service team at service@breeins.co.uk
with your order details and photos of the issue.

We’re committed to resolving any genuine concerns and ensuring our customers receive the quality and service they expect.

Kind regards,
Breeins Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellently engineered shed

Excellently engineered shed. Construction took me 5 hours on my own and that was taking my time and following the instructions carefully. Looks great and is very sturdy and well made.

2026幎4月25日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear robert cathcart

Thank you for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that you found the shed well engineered and sturdy, and that the assembly process went smoothly for you. It’s great to know the instructions were clear and that you’re happy with the final result.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your shed for many years to come!

Kind regards,
Breeins

5぀星のうち1の評䟡

Ordered over a month ago and item still


Ordered over a month ago and item still hasn’t appeared. Have emailed the company, but had no response, though they do keep sending me emails to review my experience


so here you go. Won’t use this company again.

2026幎4月1日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Mr Simon Wheeler,

We’re really sorry to hear about your experience and the delay with your order — we completely understand how frustrating this must be.

After reviewing your case, it appears the parcel may have been lost in transit. Our customer service team did previously reach out by email but didn’t receive a response. That said, we’ve contacted you again today to ensure we can move this forward as quickly as possible.

Please check your inbox (and spam/junk folder just in case), and once we hear back from you, we’ll prioritise resolving this for you without further delay.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while we put this right.

Kind regards,
Breeins

5぀星のうち3の評䟡

Complaint rectified efficiently; The delivery was short one box

Breeins attended to my complaints below and rectified the problems efficiently, thankyou!

The delivery was short one box, and the sheets inside damaged in one corner - It is impossible to phone Breeins - no number anywhere - the setup nstructions diagrams are not great.

But the 8x8 shed looks good and took 2 days to build - its a little flimsy, not sure how long it will last

2026幎3月25日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Peter van Laar,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback.

After reviewing your order, we can confirm that all parcels were successfully delivered. We also checked our communication records and can see that all customer service responses were provided within our standard 24-hour timeframe (with slight delays possible over weekends). At this stage, we have not received any reports from you regarding damaged items.

That said, we take concerns like this seriously. Our customer service team will reach out to you directly to further investigate the situation and ensure everything is resolved appropriately. Please keep an eye on your messages and respond at your convenience so we can assist you as quickly as possible.

Best regards,
Breeins

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

I’m very disappointed with this company. Our shed was delivered just over a week ago, but when we tried to assemble it, we found missing parts and duplicate pieces.

I’ve tried contacting them for a week with no response. Very poor customer service, and I’ve been left with a shed that isn’t fit for purpose. I’m now taking the matter up with my credit card company.

Don’t buy from them!

2026幎4月4日
自発的なレビュヌ
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear customer,

We’re truly sorry to hear about your experience — this is definitely not the level of service we aim to provide. Thank you for bringing it to our attention.

We’ve checked our system but were unable to locate your order or any previous messages. To help you as quickly as possible, could you please send us your order number, the full name used on the order, or the email address associated with your purchase?

Once we have this information, we’ll prioritise your case and arrange the missing/replacement parts immediately.

Thank you again for your patience — we’re here to get this resolved for you.

Best regards,
Breeins

5぀星のうち4の評䟡

Problem rectified

After the original order was lost by the courier. A second was arranged and delivered within a few days.
Can't fault the customer service.

2026幎3月6日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Gary,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We're very sorry again that your original order was lost by the courier, but we're really pleased that we were able to arrange a replacement quickly and get it to you within just a few days.

Our team always aims to resolve issues as smoothly and efficiently as possible, so it's wonderful to hear that you were happy with the customer service you received. Your patience and understanding truly mean a lot to us.

Thank you again for your kind words and support—we hope to serve you again in the future!

Best regards,
Breeins

5぀星のうち5の評䟡

Clear website

Clear website, speedy delivery

2026幎2月6日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Maria Meades,

Thank you for your lovely feedback!

We’re so pleased to hear that you found our website easy to use and that your delivery arrived quickly. Providing a smooth shopping experience from start to finish is exactly what we aim for.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope to serve you again soon.

Best regards,
Breeins

5぀星のうち5の評䟡

It looks strong and worth every penny

It looks strong and worth every penny. Although due to weather and available time I have not put it up.

2026幎2月16日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear c blake,

Thank you so much for your kind feedback!

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality and feel it’s worth every penny. That’s exactly what we strive for.

We completely understand waiting for the right weather and the right moment to get it set up — we hope installation goes smoothly when the time comes! If you need any assistance in the meantime, we’re always here to help.

Best regards,
Breeins

5぀星のうち2の評䟡

Very poor customer service

Have only received part of my order and have stopped getting replies to my emails from Kalley. I would like to know when the rest of my order will be delivered or when I will get a refund. Really poor customer service and no phone number to actually speak to someone so you can get a response.

2026幎2月16日
自発的なレビュヌ
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Fiona,

We’re sorry to hear about your concerns and understand how worrying it can be when you believe part of your order is missing.

After reviewing your order, the remaining parcel sent via Evri is showing as delivered and signed for on the 24th. Our customer service team has contacted you to confirm whether you have now received the package or if further investigation with the courier is required.

If the parcel has not been located, we will of course raise this directly with Evri to resolve the matter as quickly as possible.

Please kindly respond to our latest message so we can assist you further. We’re committed to ensuring this is fully clarified for you.

Kind regards,
Breeins

5぀星のうち5の評䟡

Although instructions could be a bit


Although instructions could be a bit clearer, the shed is well made, sturdy and no issues with holes not aligning.
It took 2 of us approx 3hours to erect

2026幎2月13日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Lan,

Thank you for your detailed feedback!

We’re really pleased to hear that you found the shed well made and sturdy, and that everything aligned properly during assembly — that’s great to know.

We also appreciate your comments about the instructions. Feedback like this is genuinely helpful, and we’ll certainly pass it on to our product team as we’re always looking for ways to improve.

It sounds like you made great progress getting it erected in around three hours — well done! If you ever need any further assistance, we’re always here to help.

Best regards,
Breeins

5぀星のうち5の評䟡

Delivery

Despite asking for an approximate delivery time (as nobody was in), at no time was I notified of a delivery time.
My neighbour told me I had packages outside.
Several hours later you told me the delivery had been made.
This was a very poor service

2026幎2月11日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Richard fryer,

We’re very sorry to hear about your delivery experience.

We completely understand how important it is to receive an approximate delivery time, especially when no one is home. We also appreciate how frustrating it must have been to only find out via your neighbour that the parcels had been left outside.

Delivery time notifications are typically provided by the courier, and we’re sorry if this communication was not handled as it should have been on this occasion. We will raise this with the delivery partner to help prevent this from happening again.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Breeins

5぀星のうち1の評䟡

Send me my refund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I've already left a review for this company but I am daily receiving requests to leave a review. I have not received my item, I have not received my refund and for two weeks now, the company has simply not replied to any of my emails or messages. Refund me my £319.80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2026幎1月30日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Lisa FF,

We’re very sorry to see your continued frustration and understand how upsetting this situation must feel.

To clarify, once your order had been dispatched it was not possible to cancel it immediately. However, as soon as we received your request, we contacted the courier to arrange a recall. The parcel has since been successfully returned.

At present, we’re unable to issue the refund directly because a chargeback has been opened with your payment provider. When a chargeback is initiated, the transaction is placed under review by the bank, which temporarily prevents us from processing a standard refund on our side.

Our customer support team has contacted you with the necessary information to help resolve this. Once the chargeback process is updated or closed by your payment provider, we will be able to proceed accordingly.

Regarding the review reminder emails, these are typically sent automatically by the review platform after a purchase and are not manually triggered by us.

We remain committed to resolving this matter and kindly ask that you follow the guidance provided by our support team so the refund can be completed as quickly as possible.

Kind regards,
Breeins

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service and great


Excellent customer service and great product

2026幎2月10日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Ryan,

Thank you so much for your kind words!

We’re delighted to hear that you’re happy with both the product and the customer service. Providing great quality alongside great support is exactly what we aim for.

We truly appreciate you taking the time to share your experience and hope to welcome you back again soon.

Best regards,
Breeins

5぀星のうち4の評䟡

Prompt delivery

2025幎12月3日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear Andrew Hollick

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're satisfied with the delivery of your order. If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out!

Best regards,
Breeins

5぀星のうち5の評䟡

Great service.

Great service.

2025幎12月12日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear SIMON MAHONEY,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience with our service. We look forward to serving you again soon!

Best regards,
Breeins

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service and delivery


Excellent customer service and delivery was as promised

2025幎12月3日
Breeins ロゎ

Breeins からの回答

Dear K Elphick

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you had a great experience with our customer service and that your delivery arrived as promised. Your feedback means a lot to us.

If you ever need assistance in the future, we’re always here to help!

Best regards,
Breeins

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報