レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

A great buy This is a really great sturdy garden table, with easy to follow instructions when assembling. A great price too, with an earlier than expected delivery. Would definitely recommend this... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I purchased a shed from this company paid in full, when it arrived We opened the fist box to arrange the base of the shed, most of the holes for screws were out of line bad workmanship. We put the ba... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Bought a garden shed with exact measurements I needed. Not much communication about the delivery, and arrived within a week. Unfortunately the measurements on the box, did not match what I ordered. Af... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

ordered through B and Q, the gate never arrived, they use Evri ( formerly known as Herpes...sorry Hermes)as their courier.. need i say any more. Don't order anything from them... ive now got to pri... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. アウトドア家具店

当該企業による記述

Garden and outdoor furniture and homewares for every style and budget. Delivering inspiration, helping the nation to realise their greatest garden dreams. Great value outdoor heating, shading and more. Our product offering appeals to outdoor enthusiasts and casual garden dwellers alike.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

156件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 51%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Solar powered water fountain

Very prompt delivery and excellent product

2026年4月28日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Paul Davies,

Thank you for your kind feedback!

We’re really pleased to hear that you were happy with the prompt delivery and the quality of the product. Your support means a lot to us.

We hope to serve you again in the future!

Kind regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

Great bin storage

Great bin storage

We was a little worried after some reviews but we were really pleased with the storage and the delivery, good value for money

2026年4月23日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Nicola Lowles,

Thank you for your great feedback!

We’re really glad to hear that the bin storage met your expectations and that you were pleased with both the delivery and the value for money. It’s especially nice to know we could reassure you despite your initial concerns.

We truly appreciate you taking the time to share your experience and hope you continue to enjoy your purchase!

Kind regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

The shed is very sturdy once it is…

The shed is very sturdy once it is built . All the parts and fixings were present and comprehensive instructions were included . Allow two people for several hours to build . Very pleased with the result .

2026年4月30日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear STEVE MACHIN,

Thank you for your detailed feedback!

We’re delighted to hear that you found the shed sturdy and that all parts, fixings, and instructions met your expectations. Your note about allowing two people and enough time for assembly is also very helpful for other customers.

It’s great to know you’re pleased with the final result—thank you again for sharing your experience!

Kind regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

A great buy

A great buy

This is a really great sturdy garden table, with easy to follow instructions when assembling. A great price too, with an earlier than expected delivery. Would definitely recommend this item. Excellent customer care service too if you have any queries. 5☆ all the way

2026年4月2日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Suey,

Thank you so much for your kind words!

We’re really pleased to hear that you’re happy with the quality of the garden table and found the assembly instructions easy to follow. It’s also great to know the delivery arrived earlier than expected and that our customer care team was able to support you when needed.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your support. We hope you enjoy your new table for many seasons to come!

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

Garden Bicycle Storage Shed

Shed took a little longer to put together, but looks good, lots of room, does the job. Speedy delivery, ordered, delivered and assembled in a week!
Very pleased.

2026年4月6日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Mandy,

Thank you for your kind feedback!

We're glad to hear that although assembly took a bit longer, you're happy with how the shed looks and the space it provides. It's great to know it’s doing the job well.

We're also pleased that the delivery and assembly met your expectations with such a quick turnaround.

Enjoy your new shed, and thank you for choosing us!

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

I purchased a shed from this company… garden sanctuary

I purchased a shed from this company paid in full, when it arrived We opened the fist box to arrange the base of the shed, most of the holes for screws were out of line bad workmanship. We put the base back into the box sealed it and contacted garden sanctuary to start a return. That was 2 months ago and still I have the damaged shed. I am receiving Ai responses repeatedly every time I send a message or photo the same response comes back. This is turning into a shambles I have offered to asccept half the value of th shed to save them organising a pick up but once again deaf ears and the same AI responce blah blah blah

2026年3月23日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Joanie Coupe,

We’re sorry to hear your concerns, but we do need to clarify a few important points.

We have acknowledged the issue with the screw hole alignment and have been consistently responding to your messages to work toward a resolution. While there was a short delay over the weekend, we have not ignored your case, and all replies have been handled by our support team.

Following our communication, a partial refund was mutually agreed as a resolution. However, this refund cannot be processed while a PayPal case remains open. This is a PayPal requirement, not a refusal on our part.

At this stage, the only action needed to proceed is for the PayPal case to be closed. Once this is done, we will immediately issue the agreed refund.

We remain committed to resolving this matter, but we are currently unable to move forward until the case status allows us to do so. Please kindly check your inbox (and spam/junk folder) and get back to us at your convenience—we’re here to help and will do our best to resolve this for you.

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

Really pleased

Really pleased

Ordered, Delivered. No problems.
Building - instructions not easy.
Lightweight to build, but sturdy item
Very pleased!
Excellent price.

2026年4月23日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear SnippySnappy,

Thank you for your feedback!

We're really pleased to hear that your order and delivery went smoothly with no issues.

We appreciate your comments about the building instructions and will take this on board as we continue to improve. It’s great to know that despite this, you found the shed lightweight to assemble yet sturdy.

We're delighted that you're very pleased with the product and found it to be excellent value for money.

Thank you for choosing us!
Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

Artificial Wisterias

I ordered two lots of artificial wisterias, 12 each of purple and white which look beautiful on a backdrop in my garden. They were easy to order and dispatched and delivered in very fast time, they arrived well packaged and in perfect order. I am so happy with everything and I have ordered 12 pink artificial wisterias to add to the others.

2026年4月8日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear CHRISTINE NORMAN,

Thank you so much for your wonderful review!

We’re delighted to hear that the purple and white artificial wisterias look beautiful in your garden backdrop—it sounds like a lovely setup. It’s great to know you found the ordering process smooth and that your items arrived quickly and in perfect condition.

We truly appreciate your continued support and are so pleased that you’ve come back to order the pink wisterias as well. We hope they complement your display perfectly!

Thank you again for choosing us 😊

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

Faulty goods sold - no replacement!

I purchased a parasol umbrella from this company last month which was faulty. I have sent photos and a video of the faulty product and they are refusing to help. They were helpful until I advised the product was fautly and then it went dealty silent and not responding to emails! Worst online company I have ever dealt with - don't go near them!

2026年3月20日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Mrs Victoria Fletcher,

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must feel. After reviewing your case, we can confirm that our customer service team did respond to your messages several times, but unfortunately some of those replies were returned by the system and did not reach you. Our most recent message was successfully delivered, but we have not yet received a reply.

In our last communication, we provided troubleshooting guidance based on the supplier’s information to help identify the issue with the parasol. We are currently waiting for your response so we can continue assisting you and work towards a resolution.

Please kindly check your inbox (and spam/junk folder) and get back to us at your convenience—we’re here to help and will do our best to resolve this for you.

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

ace little shelving unit

Very happy with the 4-tier bamboo shelving unit, bought for a tight space at the head of my bed, for bedside lamp, books, specs etc easy to assemble with everything supplied including one (!) sweet little glove to protect aging hand, i guess. Light yet sturdy, and very attractive. Swift delivery and well-packaged.

2026年4月22日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Celia Gunn,

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear that you’re happy with the 4-tier bamboo shelving unit and that it fits perfectly in your space. It’s great to know you found it easy to assemble and appreciated all the included details—even the little glove 😊

We’re also glad the design, sturdiness, and delivery met your expectations. Your kind words truly mean a lot to us, and we hope the shelf continues to serve you well.

Thank you again for your support!

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち4の評価

Good shed, a little bit of messing round

Bought a garden shed with exact measurements I needed. Not much communication about the delivery, and arrived within a week. Unfortunately the measurements on the box, did not match what I ordered. After a few emails back and forth, we discovered it was the correct product. This delayed assembly and was inconvenient but customer service was good and they treated me fairly. Happy ending and it's exactly what I wanted, smart, right size and will take 2 to assemble!

2026年4月16日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Ruth Hailwood,

Thank you for sharing your experience!

We’re really glad to hear that, in the end, you received the correct garden shed and that it meets your expectations in terms of size and appearance. It’s also great to know our customer service team was able to support you and resolve the situation fairly.

We do apologize for the confusion caused by the labeling on the box and the inconvenience this created during your assembly process. Your feedback is very helpful, and we’ll use it to improve our communication and packaging clarity.

Thank you again for your patience and understanding—we hope you enjoy your new shed for years to come!

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

Would give it a 0star rating if I…

Would give it a 0star rating if I could. Ordered a shed with 24hour express delivery. Received 1of 2 boxes about a week later. Got the second box covered in paint with holes in it two weeks later. Complained, which is hard work. No number and takes forever for a response and was told a new part would be sent. Today I’ve waited in and now received a raised planter. NOT THE PART I WANTED. Now I have 3 large boxes blocking my garden access and I’m sat waiting for them to sort it out. They even wanted me to get rid of the damaged box of shed. Two man lift, too big for my car. Come and collect it you clowns!

2026年4月20日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Mike,

We’re sorry to read about this experience, as it certainly doesn’t reflect the service we aim to provide.

However, after carefully checking our system, we’ve been unable to locate any order matching the details described in your review. It’s possible the order may have been placed under a different name, email address, or through a third-party retailer.

We’d really like to look into this further and help resolve the situation if this relates to us. Could you please contact our customer service with your order number and details so we can investigate properly? Once we receive your information, we will look into this matter urgently and assist you further.

Thank you for being so understanding.

Kind regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

Didn't even last a year

I bought a beautiful solar powered water features from them a year ago next month. I went to put water in it yesterday to start a clean and found that through the winter the bottom had cracked and come away. I took photos and sent them to Garden Sanctuary CS and was told the warranty only last 6 months nothing we can do. The item is cleary faulty if it cracks first winter. But they dont want to know.

2026年4月19日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear HELEN FLOOD,

Thank you for your review. We’re sorry to hear about the issue you’ve experienced with your water feature.

Having reviewed your case, we can confirm the item is over warranty period. As such, we’re unable to offer a replacement or refund in this instance.

Outdoor water features must be fully drained and protected during colder months, as freezing conditions can cause expansion and lead to cracking if water remains inside. This is a standard care requirement for this type of product.

While we understand this is not the outcome you were hoping for, our position remains in line with our warranty terms. That said, we do appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us continue to improve.

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち3の評価

Great customer service but...

Great customer service but product is disappointing. Purchased a water feature very similar to one I had previously from a different company. This one looks nice but sadly water is virtually silent😢

2026年4月18日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Jane Hiscocks,

Thank you for your review, and we’re very sorry to hear about your experience.

We’re unable to locate your order with the information provided. Could you contact the corresponding platform customer service with your order number and delivery details? Once we receive your information, we will look into this matter urgently and assist you further.

Thank you for being so understanding.

Best Regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

ordered through B and Q

ordered through B and Q, the gate never arrived, they use Evri ( formerly known as Herpes...sorry Hermes)as their courier.. need i say any more.
Don't order anything from them... ive now got to print off a form and send it to them to confirm i haven't received my gate, despite Evri opening a lost parcel case, and despite the pic the driver took is very clearly not my house, they had my correct address, i have a large number above my door, but their driver couldnt find it?? how either company stay in business is a mystery to me..

2026年4月16日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear russell devine,

We’re really sorry to hear about your experience — we completely understand how frustrating it is to be told a parcel has been delivered when you haven’t received it.

After reviewing the shipment with Evri, the parcel is unfortunately marked as delivered. In situations like this, Evri requires a signed non-receipt declaration so they can proceed with a formal investigation.

To make this as easy as possible, the form does not need to be printed — it can be completed and signed electronically. Once we receive this, we will immediately submit the claim and work to resolve this for you as quickly as possible.

We understand this adds an extra step and we sincerely apologise for the inconvenience. Please be assured we’ll continue to support you throughout the process and push for a resolution.

Kind regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

*DONT BUY* Awful product. NOT AS IT SEEMS.

Awful product.
Ordered a gate, arrived and it was so flimsy! I could push with my little finger. I asked for a full refund including a prepaid delivery code but they refused. This item is not fit for purpose and I explained this to them but they said it was my opinion. I'm a professional gardener/ handyman with my own business. So I know a thing or 2 about these things.

2026年4月9日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear SB,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

However, after carefully checking our records, we have been unable to locate any order under the name “SB.” As such, we’re unable to verify the details of this purchase.

We take product quality and customer satisfaction very seriously, so if you have ordered from us, please contact our customer service team with your order number and full details so we can investigate this further and assist you accordingly.

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

Slatted Fences

Really pleased with these fences. Great price compared to other companies. I didn’t realise when ordering they needed putting together but wasn’t a problem and easy to do. Will definitely look at ordering from this company again when I need fencing

2026年3月30日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Jane,

Thank you so much for your kind feedback!

We’re really glad to hear you’re pleased with the fences and found them great value compared to other options. It’s also great to know that assembly was straightforward and didn’t cause any issues.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again when you need fencing in the future!

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

WORST COMPANY EVER

WORST COMPANY EVER , 2 WEEKS TO RECEIVE A PARCEL WHICH SHOULD OF BEEN DELIVERED IN 3 DAYS

I WILL NEVER USE THIS POOR COMPANY EVER AGAIN

2026年4月6日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Mr Michael P,

We’re very sorry for the delay and the frustration this has caused you. We completely understand how disappointing it is when a delivery does not arrive within the expected timeframe.

After checking, your order (ref: GSY-44059) was unfortunately delayed in transit, which was not the experience we aim to provide. We can confirm that the parcel has now been successfully delivered on 4th April.

We sincerely apologise again for the inconvenience caused and appreciate your patience while this was being resolved. If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to contact us directly—we’d really value the opportunity to restore your confidence in our service.

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち1の評価

Poor delivery and customer service

We ordered a garden storage unit and we got a delivery date and slot which required us to stay in all day yesterday. No delivery happened . Got email response and link which said parcel couldn’t be located. Complained again and same response asking us to wait a few days . As responses came in middle of night I suspect A1 not a service agent. Still haven’t had product or refund. Don’t use this company.

2026年4月1日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear ANO,

We’re really sorry to hear about your experience and the frustration caused regarding your delivery. This is certainly not the level of service we aim to provide.

We’ve carefully checked our system but unfortunately were unable to locate an order under the name “ANO”. It’s possible the order was placed under a different name, email address, or reference number.

We’d really like to look into this for you and get it resolved as quickly as possible. Could you please contact us directly with your order number or the details used to place the order?

Please be assured that our customer support team is made up of real agents, and we are here to help resolve any issues promptly.

We look forward to assisting you and putting this right.

Best regards,
Garden Sanctuary

5つ星のうち5の評価

Looks great stylish without…



Looks great stylish without overpowering the room absolutely fabulous

2026年3月25日
自発的なレビュー
Garden Sanctuary ロゴ

Garden Sanctuary からの回答

Dear Susan Linton,

Thank you so much for your kind words!

We’re delighted to hear that you love the look and style, and that it fits perfectly in your space without overwhelming the room. “Absolutely fabulous” is exactly what we aim for 😊

We really appreciate your support!

Best regards,
Garden Sanctuary

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報