Britannia Lanes レビュー 

282
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Everyone at Britannia Lanes has been incredibly helpful while I've been organising moving across the country. Special shout out to Rhys and Luke who packed, drove and unpacked my stuff. They were so l... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I would not hesitate to reccomend BL to anyone who is moving. From the office staff to the guys who did the packing and moving. They were so professional, helpful and friendly during the whole proce... もっと見る

5つ星のうち4の評価

We had a local move, with all packing by the company. These are not the cheapest local company but the job was completed on time, over two days. Always cheerful but busy. Included an extra drop-off w... もっと見る

5つ星のうち5の評価

A very pleasant company to deal with, a good price, friendly and hardworking team and an office that can solve problems quickly and painlessly. We would definitely use them again

企業情報

  1. 引越業者
  2. ・
  3. バン レンタル代理店

当該企業による記述

We are a family run and owned business offering domestic and commercial removals, locally to the West Country and internationally. We offer container storage and self storage; van hire and confidential shredding services. We opened in 1974 by Mike & Sylvia Lane and are now on our third generation of family working in the business. We are proud to be part of Britannia Movers Co-operative.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

282件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(282)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Not great

Our move was over a Thursday and a Friday, they were a nice bunch of lads, but they were very keen to finish early on Friday. Felt like this meant that they were pretty slapdash. The end result was that washing machine front panel was scratched, wallpaper in the hallway was damaged, dents made in the walls, random items left behind. Not great. I felt that there should have been someone in overall charge, who came to check how the move had gone. Feels like a very sales orientated organisation, don’t really care after the sale has been done.

2023年3月16日
自発的なレビュー
Britannia Lanes ロゴ

Britannia Lanes からの回答

Dear Mr White, thank you for your review above. I was sorry to read the contents. We are a family run and owned company who endeavour to provide an excellent service from start to finish. I can't identify any recent moves under the name David White to contact you direct, but if you can contact us at devon@britannialanes.co.uk we will do our utmost to look into your comments and assist where possible. Kind regards, Alexandra

5つ星のうち5の評価

Very positive experience with Britannia…

Very positive experience with Britannia Lanes in Devon. We used their packing & Moving service and we can’t praise them enough. All the staff were polite, respectful & nothing was too much trouble they were all very happy to help which made such a difference. We would definitely recommend their service it was outstanding from start to finish.

2023年5月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Not the cheapest quote but from the…

Not the cheapest quote but from the beginning Britannia were very professional.
When we finally exchanged, completed and moved in a rush they sent several men and the job was completed very successfully.
As for the men loading and unloading they were a pleasure. They were quiet, hardworking and thorough. They couldn’t have been more obliging.
Stephen Yeomans.

2023年5月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

An excellent company

An excellent company. I had many questions about moving from London to Devon and was in touch with Britannia Lanes by both email and phone on a number of occasions. All staff members were very helpful and offered superb advice. Based on my own experience I recommend the company without reservation.

2023年5月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Firstly I must praise the crew on our…

Firstly I must praise the crew on our move from Devon to Hampshire. They were everything that the office should have been and wasn't - cheerful, happy, efficient, good at their jobs. The office staff were a disaster zone - adding on extra charges after the contract was agreed - including one for delivering on a later day than had been requested!. We were also joined with another move without advising us, or offering a discount. Staff were slow to respond and rude. I have used Britannia on multiple occasions in the UK, Europe and North America, but not this office before which I was bitterly disappointed with.

Further comments following your response - Thanks for your response, which differs somewhat from your earlier, direct response to me, with its failure to take any responsibility for the issues caused by the office.
To clarify we exchanged contacts on our sale late on April 6th and advised the office by email on April 7th, giving potential dates for our move, which were all in early May. Clearly this was coming up fast and so I was concerned when we had not received a reply by the afternoon of Weds April 12th – two working days after the Easter break. You were unable to visit and progress to a final quote for a further seven days, which I pointed out at the time was losing further valuable time.
Following the quotes of the 19th, which I immediately queried, before reluctantly accepting, you then raised the price, made additional charges and part consigned our move with another job.
In hindsight it is quite clear that the office standards slipped considerably from last year to this and that this is negatively affecting your excellent crew.

2023年5月4日
自発的なレビュー
Britannia Lanes ロゴ

Britannia Lanes からの回答

Dear Mr Haines, thank you for your review. I was sorry to see you felt it necessary to leave a review on 3 different websites of such a low star, given our correspondence, and that you were very happy with the removal service provided by the crew. I also feel it unfair that you have called our office a 'disaster zone', when you were very happy with our dealings for the 12 month period you consistently dealt with our team between March 2022 and April 2023. I understand that you found our responses slow during April 2023 and I do apologise that you feel this was the case. We were short in the office due to annual leave so our same day response rate just wasn't possible on occasions. I will reiterate that the 2 days you claim we ignored you, were bank holidays, so there was no one in the office. You spoke with our team 1 working day after you contacted. I do not feel this to be a slow response. In addition, we did not alter the quotation after contract had been agreed. We didn't have the dates available you wanted when you decided to commit to us, therefore the schedule for the move had to changed and therefore the price. We decided to keep the price the same as a goodwill gesture, absorbing the cost ourselves. We always strive to make sure our customers have a great service from start to finish, and I'm saddened that you feel a 2 week period dealing with our office, has left the overall service from March 2022 to May 2023 as a 2 star. I would hope you may consider this. Otherwise, I wish you well in your new home. Kind regards, Alexandra Lane

5つ星のうち5の評価

Excellent house move

We moved from Midlands to Cornwall. Planned to use BL Truro, but they couldn't fit us in .. they arranged for BL Exeter to do it instead.
Joe and Aaron from Exeter came to pack our things and load the van over 2/3 days - they were polite, friendly, helpful: we couldn't have asked for better.
In Cornwall they were joined for the unload by two guys from Truro, again polite, friendly, helpful.
The whole experience was great, and couldn't have gone better.

2023年4月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

still the best

This is the second time Iv used Britannia lanes in Exeter. The customer service and communication are just as good as 4 years ago suggesting that their training is very in with the times. great pricing, clean vans, friendly people.

2023年4月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Overall good.

Overall everything ran smoothly. The staff was supportive and efficient. My goods were delivered safely with only minor issues.
The price is slightly spicy.

2023年4月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent, friendly and efficient service

Britannia Lanes moved us out of our large old house and into store over 2 years ago. That was during the pandemic and we couldn't fault their service then, nor again recently when, finally in our newly renovated home, they reunited us with everything from the store. Nothing was too much trouble on either occasion. They took great care and worked very efficiently, taking time to make sure everything went where we needed it to go. The office and administrative staff were similarly helpful and friendly. I would recommend Britannia Lanes without reservation

2023年3月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Furniture damaged

The process of getting a quote was smooth and the people who did the move were very professional. The move require unloading and reloading on to a smaller van because of reduced access. There was a lot of damage to antique family furniture, which is heart breaking. I pursued an insurance claim. Furniture restorers quoted £960 for repairing the damage. I recieved £250. It was a time consuming and upsetting experience.

2022年12月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Prefessional Service

The packers and delivery guys were extrmely helpful, polite and professional and were happy to stack everything where it needed to go. They didn't stop and worked extremely hard.
We would definitely use Britannia Lanes again if needed.

2023年3月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great locally run business for van hire.

Great locally run business for van hire. Have used them twice now and always get good customer service which is personalised. Lauren was very helpful regarding the different range of vans available and also getting my deposit back in a timely manner. Would recommend Britannia!

2023年3月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

From start to finish I was pleased with…

From start to finish I was pleased with the service I received from Britannia Lanes. I thought the quote I received reflected the service they provided.
Britannia Lanes employ a great group of lads who were a pleasure to have handling my furniture and personal items. They were cheerful, polite and professional. Could not have wished for a better team.
Thank you

2023年1月5日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報