State to State Moves Inc レビュヌ 

59
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Bronze Star Moving and Storage sent an incredible 3 man team that were polite, clean, and knowledgeable about how to handle your property without any accidents, or mistakes. Not one ding or dent. The... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

My small load was picked up by a subcontractor service called Exclusive movers LLC Englewood NJ. They showed up Feb 8 and doubled the price of the move.they arrived at my new place a month later and... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Based on our recent experience with this company, we recommend you DO NOT USE them and that you take time to read all NEGATIVE reviews and you will see why. In my opinion, if you hire these people, y... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The carriers were type, pleasant, and immediately. They were generally cautious with my stuff and made advantageous that the whole thing has turn out to be duly packed. They have my loftiest recommend... もっず芋る

䌁業情報

  1. 匕越業者
  2. ・
  3. 匕越し・倉庫保管業

圓該䌁業による蚘述

We are a top-rated long-distance moving coordination service you can trust. We work with trusted, highly rated moving carriers to arrange local, interstate, and cross-country moves across the 48 continental states, with options for Alaska and Hawaii. We also assist with military and employer relocations, offer packing services, 30 days of complimentary storage with re-delivery, and can coordinate third-party auto transport.


連絡先

3.0

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

59件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 66に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.0

すべおのレビュヌ

(59)

過去12か月のレビュヌ数: 6ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

STILL WAITING

My small load was picked up by a subcontractor service called Exclusive movers LLC Englewood NJ. They showed up Feb 8 and doubled the price of the move.they arrived at my new place a month later and demanded payment before unloading. They lost my deceased mother's dresser. They found it and were to deliver it Easter weekend. Still waiting and noone will answer my inquiries.

2024幎4月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Denny and his team were exceptional in


Denny and his team were exceptional in every aspect. Their punctuality, efficiency, and professionalism were commendable. They meticulously disassembled and reassembled furniture, ensuring everything arrived at our new home unscathed. Their dedication to protecting our belongings speaks volumes, and we'll undoubtedly enlist their services again in the future.

2024幎3月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

HORRIBLE COMPANY

DO. NOT. USE. THIS. COMPANY. They are predatory in their practices. After initially understanding that I could cancel within 72 hours for a large portion of my refund back, I cancelled within 30 MINUTES after reading about how horrible their company is online. After trying to get my refund back, they had a bunch of fine print that made that impossible. For the THIRTY MINUTES that they were my moving company before I cancelled, they refuse to give me A THOUSAND DOLLARS back. Absolutely misleading and despicable practices, and they are leeching and taking advantage of vulnerable people who are moving and relocating quickly. I will never use this company, and the way they treated me is unlike any company I have ever worked with. Any company that has to hide the inability to cancel THIRTY MINUTE LATER into their contract and not tell the person while she asks on the phone about cancellation is shady and should not be allowed to have a business. Please do yourself a favor and do not give this company your business.

They will tell you how I signed a contract, but that was entirely misleading and inappropriate given that they informed me INCORRECTLY about the cancellation policy. And I was coerced into signing over the phone and took their word at face value. Zero humanity at this company. 0 stars.

Also the document you show in your reply doesn’t even have my name spelled correctly. It says “Kayla” as of 1/17/2024. So I don’t accept that as proof of my knowledge of your lack of cancellation policy. Thanks!

2024幎1月13日
自発的なレビュヌ
State to State Moves Inc ロゎ

State to State Moves Inc からの回答

Hello Kayla,

I hope this message finds you well. We appreciate your feedback and understand your concerns regarding the recent cancellation of your move reservation from NY to NV. You reserved your move with a moving company you requested a quote from. Calling this business a Corey business is absolutely out of line for you to even say that. You decided to cancel your move two hours after you reserved because you wanted to go with the new company that quoted you a cheaper price we said we can price match meter beat the price. We also told you you can keep the original schedule we gave you so many different options however, services were rendered because your move was two weeks out from the date you signed meaning that your Carrier signed his agreement and job acceptance form And scheduled you . It stated clearly in the three documents that you signed that your deposit was nonrefundable so I think that you should re-consider your review as we are not predators.

Upon reviewing the circumstances, we want to emphasize that our policy, as outlined in the estimate you signed, clearly states that once a carrier is assigned, no refund can be issued due to the immediate dispatch of the job. We did, however, extend the courtesy of providing credit for you to reschedule your move within 24 months.

It's important to note that our intention is not to take advantage of our clients but to adhere to the policies in place. We offered alternatives such as rescheduling dates or maintaining the original reservation, but unfortunately, these options were declined.

We value your business and wish you the best in your future move endeavors. Should you reconsider, our extended credit remains available for your convenience.
This client is not being truthful on her response as not only is the cancellation policy on our website under cancellation policy. It’s also on the DocuSign that she filled out with her credit card information and here is the electronic signature we would request this for this review to be removed as we can provide documentation to prove otherwise.

Here is your electronic Signature please read fully

Electronic Signature: Kayla Goldman

I hereby confirm my signature on the following document: Thank You for choosing Bronze Star Moving and Storage (Broker). This is your cancellation policy after 72 hours your deposit is non-refundable. If you do cancel in your 72- hour window a 15% cancellation fee will be processed due to processing and bank fees. If customer books their move within fourteen (14) business days of the pick-up date, the 72- hour window is null and void. Any cancellation shall be made in writing to billing@bronzestarmoving.com. Any questions please call (888) 610-5045. Thank you for choosing Bronze Star Moving and Storage.

Sincerely,
Bronze Star

5぀星のうち1の評䟡

We contacted Bronze Star Moving and


We contacted Bronze Star Moving and Storage and their pitch was that they would be our main contact throughout the move until everything wad settled. They are strictly a broker and charge you 30% just to put you in touch with a mover which you never know until the day they show up. Ours was TicToc Moving which is another review. Duing the move we were being double charged for packing materials that the mover forgot to bring. I contacted our representative at Bronze Star and she told us to Claim it on the delivery end. The mover wouldn't take our goods if we didn't pay the charge in cash. After the move we had over half our goods damaged or destroyed. We claimed th double charge on our claim and were told too bad. We couldn't claim it. I contacted Bronze Star but no response. Then after the claim was filed I never received the check from TicToc so I once again contacted Bronze Star but no response so I contacted them again and still no response. I guess being my main contact only applies until the goods are picked up.

2023幎12月12日
自発的なレビュヌ
State to State Moves Inc ロゎ

State to State Moves Inc からの回答

Dear Bill Lentz,

We regret the delay in addressing your concerns following your November 8th, 2022 move. We have not heard from you since Dec. 2022. We've thoroughly investigated your experience, and it seems there are discrepancies between your review and our records.

Regarding the $75 packing credit, we rectified the oversight by covering the charge and directly reimbursed your carrier at no expense to you. Additionally, our itemized bill detailed all packing charges incurred during the loading, which we reviewed with you in a recorded call. During this conversation, you indicated understanding and satisfaction with our resolution of the $75 charge.

After loading, you opted for complimentary storage for up to 30 days, and upon confirming your delivery address on 12/02/2022, you finalized delivery arrangements on 12/06/2022.

Upon your report of damages during transit on 12/06/2022, we promptly provided claims information for you to file necessary forms via moving claims.net. Please note, reimbursements for damages come from the carrier’s insurance via their claims department, not directly from the carrier. We were unaware of any settlement issues as the insurance company directly issues the reimbursement, not the carrier.

To address any remaining concerns, please contact info@bronzestarmoving.com or reach out to us at (888) 610-5045 directly.

Sincerely,

Customer Care Support at Bronze Star Moving and Storage"

5぀星のうち5の評䟡

Thumbs up!

Awesome customer experience at a reasonable price. They were good at communication. They loaded our boxes and bags with care. Overall, it was very efficient and I highly recommend them!

2023幎11月28日
自発的なレビュヌ
State to State Moves Inc ロゎ

State to State Moves Inc からの回答

Hello Michael

We are happy to have been able to provide you safe and efficient service on your move.
Please let us know if you ever need anything.

Thanks,
Bronze Star Moving

5぀星のうち5の評䟡

Professional movers!

These guys are brilliant, intelligent, practical, thorough and incredibly respectful with our stuff. They go the extra mile with cheerfulness. I really can’t recommend them highly enough.

2023幎11月27日
自発的なレビュヌ
State to State Moves Inc ロゎ

State to State Moves Inc からの回答

Hello Emma,

Thank you for the positive feedback on the crew that came out to service the move. We are happy you had a good experience.

Thanks,
Bronze Star Moving and Storage

5぀星のうち5の評䟡

Well done!

Communicative and gave us regular updates. Hands-on and superb in helping us get heavy furniture up awkward stairs. Through it all they remained courteous and professional.

2023幎11月21日
自発的なレビュヌ
State to State Moves Inc ロゎ

State to State Moves Inc からの回答

Dear Adia,

Thank you for the positive feedback. Communication and transparency is key for clients in long distance moving. We are so happy you felt confident using us for your movers, and appreciate your business!

Thanks,
Bronze Star Moving and Storage

5぀星のうち1の評䟡

Do not use Bronze Star Moving and Storage

Bronze Star Moving and Storage contacted me on 11/10 as I was looking for a quote for a full move of my house on 11/30. I first talked to Ross Felderman, I explained to him that I was needed the move to be well below the $5k mark and he took my inventory. After he gave me a quote he then transferred me to Thomas Ackerman and he told me that he just so happened to have a family in my area cancel for move on the same days I was looking to move.
I was a little hesitant with how fast he was trying to move through the process but told me "You should really lock this in now to get the lower rate" I had expressed to Tom that I was still concerned with the price and would to check out the quote more and crunch the numbers and also expressed concern about the reason for my move falling through and asked specifically "Before I sign anything I want to make sure that there would be no penalties if I was to cancel." I also told him that is was hard to read everything since I was having to do it all on my phone, but he told me "Don't worry about cancelling, if you really need to we can also rescheduled the move, just sign and we can lock in the price."
Weekend happened, I had a look at the inventory of my house and also other financial issues, I decided I needed to cancel. I emailed and was told, "With the holidays coming up there are less business days, so the day Tom signed you up, you automatically fell into our no refund period on the deposit."
So even with telling Tom my concerns with cancelling and having trouble reading on my phone, he made no indication that as soon I signed, I was locked in.
They have given me options of just selling my stuff so the move isn't so expensive and are very quick to say "Don't bother disputing the charges, you'll just lose." they are also just trying to get me to take $600 and walk away, that's the most they would give me back.
They have predatory business practices and I'm not the first person they have done this to.

2023幎11月10日
自発的なレビュヌ
State to State Moves Inc ロゎ

State to State Moves Inc からの回答

Hello Michael,
Thank you for taking the time to express your concerns. We understand your dissatisfaction and wish to clarify some points. As per our agreement, moves scheduled within 14 business days from the deposit date are non-refundable. This condition is explicitly stated in the estimate, which you acknowledged by electronically signing. We have also explained to you why you cannot receive a refund. Your job was already dispatched, and the job acceptance form was signed off by your assigned carrier.
As you are aware we follow guidelines set forth by the US Department of Transportation. We provided you a binding estimate. Later finding out you wanted to move not 1 but 2 cars by auto transport at no additional cost to you whatsoever. We explained in detail that was not possible as you must pay for auto transport on and it entails a second truck arriving for loading of the two cars it is a separate quote all together. You said that you cannot afford this move due to your work paying and giving you a set amount. We spent countless days and hours to find a solution that would work for you. Regarding the changes in your move, you initially requested a quote for your household move and later, after you reserved requested to add the transportation of two cars without considering the additional cost. Unfortunately, including the cars without extra payment was not feasible. We made every effort to find solutions, including offering a reduction in items to cut down the overall cost, which you declined. You explained you felt pressured however normal families are suggested to schedule moves 4-6 weeks in advance due to planning and coordinating the interstate long distance move. You waited under 14 business days. The pressure was already on you for waiting last minute to find movers. You were in no way forced to sign and because you had waited last minute to find movers your price was likely to increase because much like airline tickets the closer you wait to the date you need to fly the lower the availability and the more the price is. This is in no way deceptive because we have to follow the guidelines of the US DOT and we don’t get to make prices up. Your price per cubic ft is set in the system we do not get to change this. It is based on the size of the move, the distance the move is traveling, and services ordered such as auto transport of cars would be a separate quote given to you separate from the household move. Meaning a totally separate car carrier would have to quote you for the auto and send you a quote just for the vehicle because a separate auto shipper handles the auto. That company has a different name completely and is licensed through the US DOT for auto shipping. We strictly do household goods moves however are happy to assist clients that want to ship cars with the move. We have received numerous emails, filled with threats and foul language. You said you were told you could cancel verbally; however, you never requested a clause be added to the overriding the cancel policy you signed for 3 times.. You read your terms on all the 3 documents you filled out each one clearly stating no refund. We find these claims made are untrue and because you are not happy with the outcome of a refund you are turning towards reviews. However, we need to ensure that both sides of the situation are heard. We also need to remind you that multiple solutions were suggested and that you refused all options. We regret any confusion but assure you that our practices align with the agreements you signed, which outlined the services and terms explicitly. Your assigned carrier and crew were ready for the scheduled move, and services were prepared accordingly.
We respect your opinion and regret that we couldn't meet your expectations despite our efforts to provide multiple solutions within the agreed-upon framework.

Best regards,
Bronze Star Moving and Storage

5぀星のうち1の評䟡

Do not use this Company!!

Do not use this Company!!
Dishonest group & the quote was 3000.00 total But actual costs were > $ 10,000 plus their fee!! You can cancel your move but tough crap because they were already paid
$ 1000.00. Nothing was explained up front. I was never told that the company is a broker!!! They have all of the answers but aren’t true because, I can prove it by the many interactions with this company. They take advantage of the little people & know exactly how to cover their butts legally. I recommend being very careful, a lot of questions & get everything in writing no matter who you communicate. I encountered lies & misinformation by omission of the truth by this company.

2023幎9月29日
自発的なレビュヌ
State to State Moves Inc ロゎ

State to State Moves Inc からの回答

Dear Kate,

We appreciate your feedback and would like to address your concerns. First, we want to clarify that being a broker for interstate moving is a standard practice in the industry. Brokers work with carriers to facilitate moving jobs, as carriers typically do not handle customer service, dispatch, or reservations for long-distance moves. This information is clearly stated in our US Department of Transportation registration and is mentioned six times in the estimate and bill of lading you signed.

Regarding the estimate, you received a Binding Moving Estimate based on the specific items and services you initially requested. This estimate is designed to remain unchanged as long as you do not add additional items or services. A week before the move, we reached out to you for a quality assurance call to update your inventory and provide you with an updated price. Unfortunately, you refused this call, which led to a last-minute addition of double the items from your original estimate on the day of loading. This understandably resulted in a 50% increase in the cost.

Because you refused to complete that call a week before loading. On the day when the movers did arrive you decided to last min go ahead and add double the amount you gave us on the first estimate and that is exactly the reason your price increased about 50% at loading. By law before the movers touch anything they have to list the condition, name of furniture, and amount of pieces going.Your movers gave you the revised estimate as DOT regulations require. Your list doubled due to you adding items not on the original estimate.

Our estimates are very straightforward forward and it goes into detail about additional items and services being added. It also shows the list of items and the names of each item you listed off at the bottom of the quote right before the signature. You were explained that as long as your list remains the same you would not be charged more for the exact services ordered in the orrigional estimate. You refused the call to make any updates prior to the mover's arrival at loading and then tried to do it with the movers on-site at your home. We want to emphasize that our estimates are clear and detailed, explaining the possibility of additional charges for extra items and services. You were informed that as long as your inventory remained the same, the price would not change. Regrettably, you chose to make changes on the day of loading rather than during the quality assurance call as suggested.

Additionally, the movers even offered to revert to the original cost for the services you initially ordered, provided you handled the additional items yourself. Unfortunately, this offer was declined, leading to the refusal of service.

Our customer service and quality assurance teams made several attempts to communicate with you from the scheduling of the move until loading, aiming to prepare you for a smooth move. We understand that moving can be a stressful process, and we genuinely tried to assist you.

We apologize for any inconvenience this may have caused and wish you the best of luck with your move. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our customer service team.

Thank you,
Bronze Star Moving and Storage

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報