レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

When my bumper arrived it had been scratched and dented during delivery. I spent about 5 minutes on the phone and got everything taken care of to my satisfaction. Then received an email a few days lat... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

People need to understand that they don't acutely manufacture the bumpers they only sell them. Now with that said they were grater to deal with, shipping was extremely fast and the communication was... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

All I can say is hands down the best company I have ordered from in years!!!!!! I placed an order and made a mistake I called in yesterday afternoon to start the return and reorder. At 8:30 this morni... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Mark G @ Bumperonly.com offered his best ideas for my 2002 Dodge Ram 4x4 & his first image for a replacement front bumper was by far my favorite choice. I was truly amazed with how fast it was deliv... もっず芋る

䌁業情報

  1. トラック甚アクセサリヌ専門店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

We have Massive Selection of Aftermarket Truck Bumpers & Off road Bumpers. Shop Ranch Hand Bumpers, Fab Fours Bumpers, Iron Cross Bumpers and more at BumperOnly.com. Free Shipping!


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

72件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Best buying experience

Website and ordering was easy to do! Got the bumper quickly even for as far out as we live! Perfect condition and easy to put on! Plus the attention to customer service with emails and check ins and extra attention was more than any other company even tries to do. Perfect!

2019幎4月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Seemed like a good idea

This was a simple decision. I did a little research and talked to Nina through there message system. Found out the bumper I was interested in was in stock ordered it on Monday and had it by the end of the week. I chose the Road Armor Vaquero non winch bumper. Made the mistake of not unwrapping it when I received it. Dropped truck and bumper at the body shop and they said when they unwrapped it it had a few scratches. Don’t know from who unfortunately. Never received the free gift.

2019幎2月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent

I ordered twice from the website. I'm surprised with the quality and the price of the product they offer. Secured payment gateway, friendly customer service and timely delivery

2019幎2月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great Product...Fast Shipping!

The bumper was shipped quickly and was just what we needed from the description. Ordered over the Christmas Holiday and the Carrier delayed the shipment to us but this had nothing to do with Bumper Only. I will be a repeat customer as soon as I get the chance.

2019幎1月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Beware of this company free shipping is a lie!

I purchased a bumper for my truck on October 24th and it was free shipping and waited about 7 weeks and never heard anything from them and finally got an email and they said they needed another $200 to ship to me because shipping was expensive.I told them to cancel my order and wanted my money back.They said it could possibly be refunded by the end of the week or the next friday..The next Friday rolls around and no refund..After many phone calls and promises to refund me I finally got my money back January 9th.Dont make a mistake like I did and buy from them with such poor practices of trying to charge an extra $200 after it was free shipping and then another 3 weeks to get a refund...beware of this company!

2019幎1月13日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you for contacting us. First we would like to express our deepest regret for the inconvenience caused by this unintentional and rare mistake. We are sorry and we assure you that your complaint will be handled in a strict and serious way. We guarantee that such incidents will not occur in the future. According to our record it shows that the bumper was made to order and had to be shipped from a different location and for that reason we had to request for a surcharge. As stated in our Policy, *Remote locations maybe charged an additional shipping surcharge. Also regarding back orders, Backordered items can usually be shipped within 2 to 12 weeks. If the item you’ve chosen is on backorder for 2 to 3 weeks, we can process your order automatically so that it can be shipped as soon as it’s available. In cases where the backorder can take more than 3 weeks, we will contact you via phone or via email to confirm if you accept the lead time and are willing to continue with your order. Please note that all processing times we provide are an estimate. Your items may be delivered within a longer or shorter period than what is stated in the estimate. We cannot guarantee an exact delivery date, especially with backorders since the manufacturers control this process directly. Please be informed that we cannot cancel your order once we send the order to the manufacturer. If you would still want to cancel after the order has been sent, then you will be charged a 20% restocking fee and shipping cost (these charges would go directly to the manufacturer. (https://www.bumperonly.com/pages/shipping-policy). When you decided to cancel we had to request that to the manufacturing company to stop making the bumper you ordered. We also had to wait for the refund from them to be able to send the credit in your account. There are standard procedures required by manufacturing company that we need to follow during cancellation. We value your business and we would like to retain you as a customer. Please accept our apologies. Thank you for your understanding. We do hope to hear from you soon.

"When we strive to become better than we are, everything around us becomes better, too."

5぀星のうち5の評䟡

Old school customer service, the way it used to be.

My experience with BumperOnly was fantastic! The sales manager (Mark) went out of his way to make sure I got the best deals possible. Also he went above and beyond to help me with the ordering process, since I do not own a computer. He returned all of my calls promptly with the information that was needed to satisfy my curiosity. Thank you Mark! PS you need a raise.

2019幎1月4日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

We appreciate you for taking the time to provide us a feedback.

We continue to be better each day and provide the best deals, quality products and good customer service to our valued customers.

"When we strive to become better than we are, everything around us becomes better, too".

5぀星のうち5の評䟡

I have had a great experience

I have had a great experience. I have been in contact with Mark since day 1 and he has been very prompt with getting back to me about anything i have a question about. I am super excited to see how my truck looks once my new Bumpers are on and mounted.

2018幎12月14日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

We appreciate you for taking the time to provide us a feedback.

We continue to be better each day and provide the best deals, quality products and good customer service to our valued customers.

"When we strive to become better than we are, everything around us becomes better, too".

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT, DO NOT, DO NOT USE BUMPERONLY

DO NOT, I REPEAT, DO NOT USE BUMPERONLY!! I ordered a bumper mid-September for my Colorado. After a couple of weeks after my order I had not heard anything on a shipping confirmation. I reached out and was told it could take 4-5 weeks for that bumper. After the 5 week mark I again had not heard anything so I sent another message and they told me they would “reach out” to the manufacturer. They did not relay any information to me and after another week went by I personally reached out to the manufacturer and within 5 minutes heard back and was informed this bumper would take 3 months for me to get. After disputing that information with BUMPERONLY I told them I wanted to cancel the order and get a refund. The fact that I had to put in more work to figure this all out was incredible. The refund process took another 2 weeks because “they had to get the money back from the manufacturer” and I only received my money after threatening to start a claim with PayPal and getting the BBB involved.

Do yourself a favor and buy straight from the manufacturer or find a trusted site to do your business. BUMPERONLY only wants your money and when it comes time for a refund they do not want to accommodate. In the time it took for all this, I ordered another bumper, received it and put it on my truck before my refund came back.

If you like headaches and the worst most incompetent customer service you’ve ever experienced then by all means these are your people.

2018幎11月14日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you for taking the time to provide us some feedback. We take them very seriously since we get to improve the way we handle things on such situations like this. We are very sorry for the bad experience you had and sincerely apologize for the trouble you had to go through. As stated in back order in the Shipping Policy, "Please note that all processing times we provide are an estimate. Your items may be delivered within a longer or shorter period than what is stated in the estimate. We cannot guarantee an exact delivery date, especially with back order since the manufacturers control this process directly." It took us time to refund your money because we had to wait for the credit from the manufacturer. We do hope you understand. Thank you.

"When we strive to become better than we are, everything around us becomes better, too."

5぀星のうち1の評䟡

Product damaged, poor support

The bumper arrived with scrapes and gouges, was so bent that it was not even useable.

I let them know about the damage and shared pictures, asking for a refund. Long story short, its been over a month and despite being told I was getting a refund, it has not come. I had to escalate to my credit card company and have wasted a ton of time trying to resolve this. I would not be leaving such a bad review if the issue was resolved quickly.

2018幎10月17日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

We apologize for what happened, especially for the inconvenience, this has caused you. With damaged purchases, we do try to accommodate them as much as possible but we hope you understand that we can only do so much since we have to follow the manufacturer's policy and procedure. A dispute was filed and we kept you updated of the whole process. As per our company policy, "If your purchase is damaged in transit please contact us immediately! We will arrange to have the items returned to us and quickly replaced. BumperOnly.com is not responsible for damage to shipments that are signed clear by the end customer. By accepting a damaged shipment you are releasing bumperonly.com of any financial responsibility. Always inspect your shipment prior to signing the delivery receipt." If there is damage, note it on the delivery receipt and have the driver sign it. You do have the right to refuse delivery on damaged items.We really do appreciate these kinds of feedback because this helps us improve our services to our customers. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

Beware of Ordering online!

I was all ready to order online. And a pop up window appeared offering a discount if you give your email. No discount was applied and I was told your order had to be $2500 to receive a discount, that they just did that to collect email addresses. I promptly cancelled my order. A shame that otherwise reputable looking companies engage in such unethical behavior. I would have ordered without any discount instaed they got no order and a bad review.

2018幎2月23日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you for taking the time and appreciate you giving us a good review. We take them seriously and improve ourselves to become better each day.

We apologize for the bad experience you had and the inconvenience this may have caused you. In cases like this, you can always reach out to us at support@BumperOnly.com so we will be able to address all of your concerns immediately.

"When we strive to become better than we are, everything around us becomes better, too."

5぀星のうち1の評䟡

Slow to respond and lack of useful info 


Slow to respond and lack of useful info of help.

2017幎12月7日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

We apologize for what happened, especially for the inconvenience, this has caused you. With wrong purchases, we do try to accommodate them as much as possible but we hope you understand that we can only do so much since we have to follow the manufacturer's return policy and procedure. These extra charges are paid directly to them, and not to us.

We really do appreciate these kinds of feedback because this helps us improve our services to our customers. In fact, we have already implemented a new verification procedure that confirms every order that comes in. This is to ensure 100% customer satisfaction and success of our business in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Support a great company.

People need to understand that they don't acutely manufacture the bumpers they only sell them. Now with that said they were grater to deal with, shipping was extremely fast and the communication was outstanding. Also, the Road Armor Stealth front bumper went on without any issues so I will definitely be back for the rear bumper soon. Order number 1666 11/13/2017

2017幎11月27日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you so much!!!

5぀星のうち1の評䟡

Consumers BEWARE of bumpersonly

Bumper did not fit my truck or even close I was told pretty much too bad and I'm out $1,099.00 plus never did get my gift of light bar I was supposed to get . I will be reporting to BBB and telling everybody I know to beware it was the worst purchasing experience I have ever had and very costly.
The reply from. BumperOnly is full of lies they told me what bumper was supposed to fit my truck and it don't The fit of this bumper is not even close

2017幎11月9日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you for taking the time giving us some feedback. We sincerely regret that you felt we have not helped you with your concerns.

We wanted you to have the bumper that will fit your truck so we contacted the manufacturer several times to make sure that the fitment issue is resolved. We sent the photos to Ranch Hand and we were told that the bumper you have ordered was a perfect fit (100%). A Ranch Hand installer also said that the bracket is a 100%-fit to the bumper (based on the photos you have provided). We have delivered the right bumper as per your order. The manufacturer even offered help with an installer that would guide you with the installation. We also made sure that you are updated with all of these information.

As for the free light bar, this is being shipped separately. It is actually in transit.

We are really sorry for the trouble and we apologize for the inconvenience this has caused you.

5぀星のうち5の評䟡

Fast

Fast, easy, and great customer service.

2017幎11月7日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you, we appreciate the feedback.

5぀星のうち5の評䟡

Fast

Fast! got it in three days, Smittybuilt M1 delivered as advertised

2017幎10月24日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you!!!

5぀星のうち5の評䟡

I had an amazing buying experience

I had an amazing buying experience. Everyone at bumpersonly.com was amazing. Fast shipping and even reached out to check how the install went.

2017幎10月24日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

We appreciate you for taking the time to provide us a feedback.

We continue to be better each day and provide the best deals, quality products and good customer service to our valued customers.

"When we strive to become better than we are, everything around us becomes better, too".

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a new Ranch Hand FBF175BLR 


I purchased a new Ranch Hand FBF175BLR bumper from BumperOnly.com for my new 2017 Ford F250 King Ranch on 9-11-17. I called Mark the sales rep and also Ranch Hand several times to make sure that the new bumper would work with my surround camera and adaptive cruise that comes with my Ford 250 before I purchased. The Ranch Hand website advertises that the bumper is camera ready and sensor ready. The picture on BumperOnly.com for this model number above is not the correct picture. This is why I called several times to check to see if it will work as the website was incorrect. Mark stated that the part number was correct and that my bumper would work with the camera and adaptive cruise. The bumper that was delivered was the correct bumper as shown on the Ranch Hand website.
I got the bumper partly installed and discovered that the bumper blocks the camera view and makes the front camera useless. Also the bracket that came with the bumper for the adaptive cruise once installed made had previous from the factory. As the bumper was being installed and we were discovering the problems, I was on the phone with BumperOnly.com and Ranch Hand both trying to resolve the problem. Neither one offered any help and Ranch Hand told me that it works and nothing is wrong but I told her it is obvious that the camera is blocked and adaptive cruise does not work. I even emailed pictures to Mark at BumperOnly.com showing the camera view. I also contacted Bumper Only.com several times by phone and email and the sales rep acted like they would help me to ship back the bumper since it was not like advertised. Later that day while we waited to get a response, the sales rep sent an email that they would not help to ship back the bumper and that I would also be charged a 20% restocking fee. Talk about false advertising and poor customer service. If you are looking for a bumper for a new 2017 Ford 250, DO NOT PURCHASE FROM BUMPER ONLY NOR RANCH HAND, as they will not stand by what they sell you. I have had replacement bumpers on every truck I have owned for over 20 years. So this is not my first experience with bumpers. Have always been pleased with my other bumpers so I was completely shocked how I have been treated during this purchase especially spending around $1,500.00 for the bumper not including installing. My only option now is to take the bumper off and try to just sell it locally. So disappointed.

2017幎10月22日
自発的なレビュヌ
BumperOnly ロゎ

BumperOnly からの回答

Thank you for taking the time to provide us some feedback. We take them very seriously since we get to improve the way we handle things on such situations like this.

We are very sorry for the bad experience you had and sincerely apologize for the trouble you had to go through. We deeply regret that you have felt we were not able to help you on your issues with the camera.

We wanted you to know that we have contacted the manufacturer a lot of times to make sure this would be addressed the soonest possible so we would able to resolve this. The manufacturer advised us that the camera cutout is meant to show the main area of the camera and not the entire camera screen. We were also told that their camera always works this way. Unfortunately, our hands are tied since from the manufacturer's point of view, the camera works the way it should be.

We take time to review our employee's performance on a weekly basis to ensure that they are always aligned to the protocols, procedures, and contingencies we have set up for the company since our goals are to provide the best deals, great customer service and quality products to our valued customers.

"When we strive to become better than we are, everything around us becomes better, too."

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報