レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Very happy with this company! I have been purchasing lighting for a whole house - I ordered from a few different online stores and a local lighting shop. Canadalighting experts was by far the best of... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Be aware that this company calls themselves‘Canada Lighting’ but they are not a Canadian company. I unfortunately did not do my due diligence and trying to return the lights I bought (which turned out... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Ordered 2 ceiling fans, wrong size, quickly canceled, no problem. Ordered the correct size 10 days ago. Have not received them. Chatted with them and found that they hadn't shipped due to the fact... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I was shopping around to compare price of a particular, expensive, outdoor wall light. To my de-light (no pun intended) it was half the price of the one I saw on another very popular home furnishings... もっず芋る

䌁業情報

  1. 䜏たい・ガヌデニング

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Guaranteed Lowest Prices on Lighting to Canada. Pay No Duties, Taxes or Brokers Fees on Lighting or Light Fixtures with Canada Lighting Experts! Shop Lighting Now.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

1380件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 88に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.3

すべおのレビュヌ

(1,380)

過去12か月のレビュヌ数: 51ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Outstanding Warranty Experience

2 of our Kichler outdoor lights recently stopped working. They were purchased from CanadaLighting Experts 3 yrs prior. Explained the situation to Gerard - he was very thorough verifying purchase, what the issue was, etc.. He made the replacement process extremely simple - received 2 new lights within 1 week. Will ALWAYS purchase our lighting thru CanadaLighting Experts!

2023幎7月12日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Thank you for sharing your positive experience with us! We're thrilled to hear that Gerard was able to assist you effectively and make the replacement process smooth and straightforward. Providing excellent customer service and ensuring your satisfaction are our top priorities. We're grateful for your loyalty and support in choosing CanadaLighting Experts for your lighting needs. If you ever have more questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

5぀星のうち1の評䟡

I bought 2 pendant lights that were on


I bought 2 pendant lights that were on sale. I completed my purchase and got a confirmation email and then within days my purchase was cancelled when I inquired as to why they said that the manufacturer can’t let them sell it to me at that price.
They refunded my credit card except kept $30 US and said it was because of the currency exchange the day they decided to cancel my order!
AVOID THIS PLACE!!!!

2023幎6月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

No no no

No no no! They are not Canadian. They use the Canada name and sell products made in Canada and then ambush you with a 40% surcharge by charging in US dollars.
Very dishonest, stay away.

2023幎7月5日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello, thanks for reaching out! We sincerely apologize for the confusion and your experince, we do state that we are a US company on our site in multiple locations; in addition, it is listed on the check out page the items will be charged in USD.

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 05/23, Arrived 07/05....

Ordered parts May 23. Credit card is charged. A week later I get a “well this is a bummer
” letter from them. Another week goes by and they “are shipping them”
The parts have now been at their “trans ship” depot for a week.
Tracking number is not for my order.
It’s not the same size or weight, but they told me it doesn’t matter, don’t pay attention to that, lol
It’s always 24-48 hours for a response.
Do not buy from this company. Worst customer experience. Will be asking CC issuer to reverse charges for items not recieved by end of day today.
And again todays response is “24-48 hours to get a tracking number”. Pretty sure
You could find it if you tried a bit harder.
Called again today and found out that the
Order is in Norristown, Pa., where it takes 5-10 business days for Purolator to inspect for customers. Then it will go into Canada and then be shipped.
So no tracking number until then.
If you’re going to order from them, be prepared to wait.
EDIT. It has now been sitting for 2 weeks at the Trans-Ship facility.
EDIT They have now sent an email 6/21 saying it is lost. So resending a replacement set.
We will see how long this takes, lol.
EDIT 06/23Now saying new order is on backorder and won’t ship until June 28.
I have cancelled the order, and requested a full refund. I now have to pay my credit card for something I never received

EDIT 07/5 The fan has arrived, but downrod is two days away.

TLDR, Ordered 05/23, received 07/05 6 weeks total time.
The replacement order only took two weeks to get here.

2023幎6月8日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hi there, I apologize for the delays in you receiving the items, they are definitely not typical. I appreciate you communicating with us and providing feedback. We take it all very seriously and are always looking for ways to improve our processes and our client's experience.

I hope you'll give us the chance to make it up to you in the future.

5぀星のうち1の評䟡

Canada lighting? don't think so

Canada lighting? they charge is US funds. Deception

2023幎6月6日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We value your feedback and are sorry to hear that there was confusion regarding our policies. While we do make efforts to communicate important information on our website and at checkout, we understand that this may not always be enough.

We apologize for any inconvenience or frustration that this may have caused, and we would like to assure you that we are taking steps to improve our communication and ensure that all important information is presented clearly and prominently.

If there is anything that we can do to make your experience with us better, please don't hesitate to let us know. We appreciate your business and are committed to ensuring that you are satisfied with our products and services.

Thank you again for your feedback, and we hope you have a good day.

5぀星のうち1の評䟡

Do not order from this company


Do not order from this company (particularly if you are Canadian). They charge in USD, however, do not mention it anywhere. They do charge duties and hide it in their pricing. They will not honour price reductions on orders placed 2 weeks after even though you are assured you received the best price. Terrible customer service.

2023幎5月31日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We value your feedback and are sorry to hear that there was confusion regarding our policies. While we do make efforts to communicate important information on our website and at checkout, we understand that this may not always be enough.

We wanted to take this opportunity to clarify our website and the services we offer. As a US-based company, we found that many Canadian customers were using our primary site and experiencing long shipping times and other complications. In response, we created Canadalightingexperts.com, a website dedicated to serving our Canadian customers with brands that ship to Canada with competitive prices and improved shipping speeds.

Our goal is to provide the highest overall value and shopping experience for our customers while also offering the best customer service in the industry. We are constantly evolving and growing to meet the needs of our customers, and we are proud to be one of the top internet retailers for lighting and home products in Canada.

If you need any further assistance with your order or have any questions about our website or services, please do not hesitate to reach out to us directly. We appreciate your business and look forward to serving you again soon.

Thank you again for your review, and we hope you have a great day.

5぀星のうち5の評䟡

The customer service rep was very


The customer service rep was very helpful and knowledgeable and cheerful. A true pleasure to help resolve my problem with no issues. I am truly satisfied and would most definitely order again with Canada Lighting Experts, they definitely back what they sell.

2023幎5月15日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that our customer service representative provided helpful and knowledgeable assistance with a cheerful attitude. It's wonderful to know that your problem was resolved without any issues and that you are truly satisfied with the experience. We strive to back what we sell and ensure customer satisfaction.

We greatly appreciate your trust in Canada Lighting Experts, and we look forward to serving you again in the future. If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing us, and we value your business!

5぀星のうち5の評䟡

CHRIS was HELPFUL, PATIENT & CHEERFUL

What was great about my experience with Chris Rabago was that very soon after I sent an e-mail requesting help with the info I might need to return a light fixture; I received a clear & detailed & helpful e-mail from Chris. I had a few more questions as I was planning on going from Canada to the States for a trip & so wanted to mail it back while I was in the US, because it would be cheaper. Each time I sent an e-mail, very soon after I would receive an e-mail from Chris with the exact info I needed. Chris is a GREAT employee!

2023幎4月5日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Thank you for taking the time to share your positive experience with Chris. We're proud to have him on our team and we're thrilled that he was able to provide you with a great customer service experience. :)

5぀星のうち1の評䟡

We regret ordering from this company

We regret ordering from this company. We ordered a dining fixture that was listed "in stock" on March 3. We have not received the item and according to customer service it has not been shipped. We have contacted the company 4 times to follow up and every time we are told it has not been shipped but the order is being "processed" and it should be shipped in 10 days. This item has not been shipped. We have now contacted the company twice to cancel our order and request a refund but both times it has been denied! Very frustrated trying to resolve this issue. UPDATE: the day after this posting we contacted the company again requesting a refund. Success! However it should not take 3 requests for a refund for an item that has not been shipped.

2023幎3月2日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello Warren,
Thank you for reaching out. We sincerely apologize for the inconvenience and delay regarding this situation. I see we were able to come to a resolution and get your order refunded. If you have any questions or conerns, please let us know. Thank you and have a good day.

5぀星のうち3の評䟡

Not a Canadian company

Not a Canadian company! Thankfully I noticed at the last minute that I would be charged in USD, but really, why call yourselves Canada’s lighting experts when you’re not even Canadian?

2023幎3月15日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello Julia,

Thank you for leaving a review. We sincerely apologize for the confusion, we do state this information on our site and ensure that it is stated at checkout above the location you type your card information into. Please let us know if you need anything or if we can better your experience.

5぀星のうち2の評䟡

Not a Canadian company only advertised as a CDN company

Use caution as you think you are ordering from a Canadian company, but that is not true. I was charged in USD, and the lights were bigger than I expected (I measured) when I processed my return I learned I was shipping to a US address. Very costly lesson, I am good at doing my homework before I make an online purchase, this one got the better of me.

2023幎3月13日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答


Hello Marjorie,

Thank you for leaving a review. We sincerely apologize for the confusion, we do state this information on our site in multiple locations. If you need further assistance with your order, please feel free to reach out to us directly.

5぀星のうち1の評䟡

A Strong Word of Caution

After purchasing a fixture from their website that came in a colour that was off to what I saw online I was forced to return it. I contacted the company right away and spoke with the sales rep I was dealing with and she agreed that the online listing was misleading. She said she too would have thought the fixture was black, and she also agreed that the information was unclear. She said she would speak to her management team about the return shipping that I felt I should not have to pay for.

She came back saying that I would have to pay for return shipping, or get a store credit. My client did not want the fixture nor did she want a credit, so this forced me to have to pay for the return.

The return cost me $70CAD. Our company Absorbed this fee as good business practice, because I didn't feel that we could in good conscience bill the client due to the fact that the listing was unclear.

Moreover, when I received the refund, it was less than what I paid for the fixture, so I questioned them and they said it was due to the conversion rate, that this is a third party charge and it was beyond their control.

As a business who deals with many online companies, returns are completely in their control. It's the system they are working from that they are using as their reasoning in this case.

Its quite disappointing as a business professional who purchased a product that was poorly described online, and their sales rep agreed with me that it was, and then still had to pay for return shipping, of $70 CAD plus lose $31.81 CAD to a conversion difference. This was an expensive cost of doing business for a fixture we no longer have.

Managing a website is of course important in this regard, especially when clients are expected to pay for their own return shipping, and refunds may incur a deficit. Even the promotions advertised on their website are show to be expired.

You company is called Canada Lighting Experts, yet you bill in USD and are an American company? I don't see where on your site you openly disclose that you are an American company. Nothing on your home page mentions this. In fact here is a blurb from your About Us description. 'Over the years, the company and website have evolved and grown into one of the top internet retailers for lighting and home products in Canada. Check out more facts about our company below!' At a glance one could further think they are working with a Canadian company after reading this, especially since your company name is Canada Lighting Experts. Its a bit misleading.

Furthermore, I could not see anything 'below' as per the comment above in your About us blurb that gave me any other indication that you were an American based company. I guess you have to dig to get this information.

I strongly caution anyone looking to purchase from this company, to do your homework and be advised that you are shopping from a US company, will be billed in USD and if you need to return, you will pay for the return and likely have a refund deficit.

Hopefully they will amend their site to be more transparent.

2023幎2月21日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello,
Thank you for leaving a review. We sincerely apologize for the confusion, we do state that we are a US company and at check out we state that it will be charged in USD where you type in your card information. As for the return, we do apologize, but we also state that return shipping is not covered and after reviewing the product with the direct manufaturer they did confirm the correct item was delivered as pictured. Please let us know if you need anything or if we can better your experience. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

Prices are advertised in Canadian


Prices are advertised in Canadian dollars, but your visa will charged in US dollars. This website and company are very misleading, right from the name to there pricing.

2023幎2月18日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello Leslie,

Thank you for leaving a review. We sincerely apologize for the confusion, we do state this information on our site and ensure that it is stated at checkout above the location you type your card information into. Please let us know if you need anything or if we can better your experience.

5぀星のうち1の評䟡

This company is not Canadian and received poor customer service

Do not order anything from this company. First of all, they are not based in Canada, so for Canadians who assume that they are Canadian because of their name, they are based in California. They use companies who manufacture lights from all over. The company that manufactured the pendent lights I bought were Access Lighting based in Toronto. They do not run their own customer service. They use a company called Belami which creates more confusion and the staff there were not very useful (although i thought one of them was going to actually help me and get me a refund) In the end my issue was not resolved. I ordered pendent lights with gold/bronze coloured wiring. I received pendent lights with silver wiring. Also -- these were halogen lights that were sold without the transformers (or canopies as they refer to them as). Which to me is also ridiculous and false advertising. They can sell them for less (which draws you in) and then you receive lights that are useless. You have to then purchase transformers (canopies) for an additional $50plus Canadian each. After a couple of weeks back and forth through email and phone calls (after I was promised a refund for the incorrect order) they now say that they sent me the correct order. I give up. Buy Canadian, people. And buy in store whenever you can. Big big lesson for me.

2023幎2月16日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello Colleen,

Thank you for leaving a review. We are a dropship company located in the US, our stock is the same as the manufacturers stock as they are the ones shipping out the products. We sincerely apologize for the confusion and your experince, we do state that we are a US company on our site in multiple locations as well as at check out above where you type in your card info, we state it is charged in USD. I would like to review your order and see where we can help regarding this sitation. Can you please prvoide us with an order number so we may research this issue? If you need further assistance with your order, please feel free to reach out to us directly.

5぀星のうち1の評䟡

Company doesn't ship but charges credit card in full.

Placed a $500 order for two topiaries. Two weeks after purchase and having my credit card charged in full, nothing had shipped, with no word from the company. Reached out to customer service via chat, which isn't easy because they are mostly off-line. Was told at that point that the order was on backorder. I asked to speak to a supervisor, given that no one had reached out to inform me of this. Never heard from a supervisor. At week 3 now, still no sign of shipping. I am cancelling all 3 orders that I placed with this company. Do yourself a favor, and shop elsewhere. These guys have no clue what is going on!

2023幎1月24日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello Jeffery, Thank you for reaching out. We apologize for the experience you had and would love to help. Unfortunately, I am unable to find an order for you to further review the situation but we would love to help. Please reach out to us if you need assistance. Thank you.

5぀星のうち4の評䟡

I had called in for a replacement


I had called in for a replacement electric heater as my new one had stopped working. The person on the phone was good but I did have to call the manufacturer directly to get them to agree that the heater needs to be replaced. I then called back and they had no concerns in replacing the heater.

2023幎1月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Currency Scam company beware.

They pretend to be a Canadian company but they will charge your orders in USD, spend elsewhere!

2023幎1月27日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Thank you for leaving a review. We sincerely apologize for the confusion, we do state this information on our site and ensure that it is stated at checkout above the location you type your card information into. Please let us know if you need anything or if we can better your experience.

5぀星のうち1の評䟡

Prices are in USD not Canadian

Unfortunately, I was duped by this US company as well. They purport to be a Canadian company through the use of the word "Canada" within its domain name. Though I later found it is American and I paid in USD, which came to light when I reviewed my credit card statement. Apparently, there is fine print on the credit card payment screen, just before you commit, which I missed. Turns out I’m not the only one.

Their response to other complainants here, is they use Canada in their name because they pay the duties and taxes. They are well aware customers have mistaken this company as Canadian selling in CAD, but haven't added "USD" to remedy this. I shop with other US companies who don’t charge me duties and taxes, I.e. Amazon, Overstock, Wayfair, etc. and their prices are in CDN. Other sites, who charge in American currency, state this on the price as USD. Transparency should not be a suggestion but a standard. They know what they are doing, and it’s deceptive. They also pay for Google ads using keywords and taglines containing “Canada”.

I have filed a complaint with Google, ICAAN, and the Competition Bureau so far, and I encourage you to do the same.

2022幎12月12日
自発的なレビュヌ
Canadalightingexperts ロゎ

Canadalightingexperts からの回答

Hello Kim,

Thank you for leaving a review. We sincerely apologize for the confusion, we do state this information on our site and ensure that it is stated at checkout above the location you type your card information into. However, we would love to help and see what we can do for you and your order. Can you please provide us your order number? Please let us know if you need anything or if we can better your experience.

I've attached a link below for review:
https://www.canadalightingexperts.com/content/canada-ad/info.aspx

Thank you.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報