CANVORY - natural freedom. レビュー 

214
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

placed an order on the 28Feb, received the tracking number which states at Austria’s post as just a shipping order product still with provider. Today is Mar 3 I’ve emailed Canvory’s support twice a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Canvory são mesmo TOP. Os produtos são de uma qualidade excelente. A assistência reponde muito rapidamente e estão sempre prontos a encontrar uma solução. Sou cliente somente desde alguns meses e... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Zu wenig Ware geliefert. Kein Lieferschein. Seit 1 1/2 Wochen keine Möglichkeit Kontakt per Telefon aufzunehmen. Emails werden nicht beantwortet. Kundenservice ist eine glatte 6. Das ist ein Fall für... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Das sind Betrüger! Bitte nichts kaufen! Sie werden nie ihr Geld wieder bekommen und werden nie die Schuhe zurückschicken können! Ich habe Größe 40 bestellt, aber die passen nicht mal Größe 38!Ich ha... もっと見る

企業情報

  1. 大麻販売店
  2. ・
  3. フィットネスと栄養のサービス

当該企業による記述

CANVORY – Your Expert for High-Quality CBD, CBG, and Cannabis Products in Europe CANVORY stands for natural freedom and top quality in the field of cannabis, CBD, and cannabinoids. As a leading supplier of CBD products in Europe, we offer a wide range of legal and lab-tested hemp products – from CBD flowers and full-spectrum oils to innovative cannabis extracts and CBG products. Our Product Range: Premium CBD, CBG, and Cannabis Products CBD Flowers: Our CBD flowers come from EU-certified industrial hemp and are grown organically under strict quality standards. With a THC content below 0.2%, they are legally available throughout the European Union. Every batch is independently lab-tested for cannabinoid content, purity, and contaminants. CBD Oils & CBG Oils: CANVORY offers full-spectrum CBD oils and CBG oils, produced using gentle CO2 extraction. Our oils contain the full spectrum of cannabinoids, terpenes, and flavonoids – for the so-called entourage effect and maximum effectiveness. Cannabis Extracts & Concentrates: Discover our high-quality cannabis extracts, such as CBD isolate, CBG crystals, and other innovative products for discerning consumers and medical users. CBD Edibles & Hemp Products: From CBD gummies and hemp tea to hemp oil – our range covers all needs related to CBD, hemp, and cannabis. Why CANVORY? – Your Benefits at a Glance Lab-Tested Quality: Every product batch is tested by independent laboratories for cannabinoid content (CBD, CBG, THC), purity, and safety. We guarantee the highest quality and transparency. Natural Cultivation: Our hemp plants are grown under controlled, organic conditions – without pesticides, herbicides, or artificial additives. Legal Compliance: All products comply with current EU regulations and are completely legal. Wide Selection: Whether you’re looking for CBD flowers, full-spectrum oils, hemp extracts, CBG products, CBD edibles, or hemp cosmetics – at CANVORY, you’ll find the right product for your individual needs. As a specialist in cannabis and CBD, we use a wide range of relevant keywords to maximize our online visibility and reach our target audience effectively. Our most important keywords include: Buy CBD, CBD oil, CBD flowers, CBD gummies, CBD extract, CBD drops, CBD capsules, full-spectrum CBD, CBD products, CBD shop, CBD effects, CBD benefits, CBD for pets, CBD isolate, CBD edibles Buy CBG, CBG oil, CBG flowers, CBG effects Buy cannabis, cannabis oil, cannabis flowers, cannabis extract, hemp products, hemp oil, hemp flowers, hemp tea, hemp shop THC-free, THC <0.2%, legal hemp, cannabinoids, entourage effect, terpenes, flavonoids Lab-tested, certified hemp, CO2 extraction, natural ingredients, premium quality, EU-certified CBD online shop, CBD shipping, CBD delivery, CBD experiences, CBD reviews Our Mission: Your Well-Being is Our Priority At CANVORY, our mission is to make the potential of hemp and cannabinoids accessible for the well-being and quality of life of our customers. We focus on education, transparency, and the highest product standards to earn and maintain our customers’ trust. Customer Service & Trust Your satisfaction is our top priority. Our knowledgeable team is happy to advise you on all questions regarding CBD, cannabis, CBG, and hemp products. Benefit from fast delivery times, secure payment methods, and a wide selection of certified products. Experience CANVORY Now – Your Partner for CBD, Cannabis, and Hemp Products in Europe Visit our online shop at www.canvory.eu and discover the world of cannabinoids. CANVORY – natural freedom, certified quality, and innovative hemp products for your well-being.


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

214件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.6

すべてのレビュー

(214)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Meer dan 2 maanden geleden bestelt

Meer dan 2 maanden geleden bestelt, nog altijd niets aangekregen. Meerdere mails gestuurd en ze antwoorden nu gewoon niet meer. 200 euro aan cbd bestelt en ik hoor er niks meer van.

2020年7月22日
CANVORY - natural freedom. ロゴ

CANVORY - natural freedom. からの回答

Dear Polle,

thanks for your purchase and your review. Honest feedback from our customers is extremely important to us in order to continuously improve our service!

We would like to apologize again on behalf of Austrian Post for the issue that occurred during shipping. Unfortunately the parcel has been lost during transportation. When the investigation result has been submitted to us, we offered you a free replacement delivery or a refund. You did choose the refund option and you have already received a full refund as requested.

Sunny regards from Tyrol
Your CANVORY team
Have a nice CBDay!

5つ星のうち2の評価

Slowest shipping ever.

Wish has a better shipping service and faster delivery time. Made a purchase 6 July. 14 days later, still nothing. You can't hide behind covid anymore.

Find a new shipping service!

2020年7月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Little bit dissapointed...

I ordered on the 1st of june and they said it was distributed 2th & 3th but i still heard nothing of it... i know in these times of corona its not easy but at least let me know if it will take longer so i won’t be waiting all day and then still got no news

2020年6月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

My Parcel Still Not Arrived, But excelent costumer service!

Hi!
I orderd 3 weeks ago, but my parcel Still not arrived, but I give 2 stars for the fast Costumer Service!
Hopfully soon I get my parcel!
Thank’s For Let me Share!

2020年6月10日
自発的なレビュー
CANVORY - natural freedom. ロゴ

CANVORY - natural freedom. からの回答

Dear Szilárd,

thanks for your purchase and your review. Honest feedback from our customers is extremely important to us in order to continuously improve our service!

We would like to apologize again on behalf of Express One for the delay that occurred during shipping. We ask for your understanding, due to the Covid-19 and the following worldwide lockdowns, there were severe overloads in the transport services. You have been informed about the steps and we have responded to your inquiries and promptly initiated an investigation case at Austrian Post. As we can see from the tracking, you have already received your order and hope that the quality of our products could convince you.

16.06.2020 09:31 Item delivered

Best regards from Tyrol
Your CANVORY team
Have a nice CBDay!

5つ星のうち1の評価

Product ordered May 4th today still not…

Product ordered May 4th today still not received, they even called me more than 10 days ago because I was complaining and they told to me that in max one week I would have received my package. Today still nothing and even the communication with them is not the best. I try to open an investigation with Austrian post but nothing happen.

2020年6月3日
自発的なレビュー
CANVORY - natural freedom. ロゴ

CANVORY - natural freedom. からの回答

Dear Roberto,

thanks for your purchase and your review. Honest feedback from our customers is extremely important to us in order to continuously improve our service!

We would like to apologize again on behalf of Austrian Post for the delay that occurred during shipping. We ask for your understanding, due to the Covid-19 and the following worldwide lockdowns, there were severe overloads in the transport services. You have been informed about the steps and we have responded to your inquiries and promptly initiated an investigation case at Austrian Post. As we can see from the tracking, you have already received your order and hope that the quality of our products could convince you.

Best regards from Tyrol
Your CANVORY team
Have a nice CBDay!

5つ星のうち3の評価

Slow shipping

I'm very disappointed! I did not received my order, from 20th of May. I've paid for it, and still not send, only distributed on Austrian post office.
'ive contact with post office, they replied to me, try to reach sender.
Than I've sent an e-mail to Canvory customer service, and no answer!

16.06.2020 update: I got my order on 5 th of June . But I’m still convinced about that, there was a stock issue! The post office didn’t have the package until 3nd of June! The tracking history shows clearly! Than I’ve received within 3 days as it was the case previously! So please don’t try to explain with regular shipping times etc!

Update: 17.06.2020
The shop’s customer service contacted me to explain the situation. That is giving the indication to me, they really care about their customer and the reviews. Finally I would accept the explanation and getting the result, the slow shipping most likely happens due to the post offices of Austria. Therefore I’ve changed to 3 🌟.
Keep going to the right way to improve the customer experience! And folks keep doing reviews to help them on this!
Thanks!

2020年6月2日
自発的なレビュー
CANVORY - natural freedom. ロゴ

CANVORY - natural freedom. からの回答

Dear Tamas,

thanks for your purchase and your review! Honest feedback from our customers is extremely important to us in order to continuously improve our service!

Your order was received on May 19th. On the following working day, May 20th, the shipment has been picked up by the Austrian Post. The delivery from Austria to Hungary usually takes 5-8 working days, we also indicate this delivery time on our website. Your shipment was delivered on June 5th with a delay of 3 working days.

We would like to apologize again on behalf of Austrian Post for the delay that occurred during shipping. We ask for your understanding, due to the Covid-19 and the following worldwide lockdowns, there were severe overloads in the transport services. You have been informed about the steps and we have responded to your inquiry and promptly initiated an investigation case at Austrian Post. As we can see from the tracking, you have already received your order and hope that the quality of our products could convince you.

Best regards from Tyrol
Your CANVORY team
Have a nice CBDay!

5つ星のうち3の評価

Canvory

When I receive my order, I will update my score, you did your job, but you have to talk to your shipping partners to try to be faster, so your business gets hurt.
Thank you

2020年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

good morning

good morning, I really like the products but the delivery time is already being too long I have an order at the airport since May 19th so this is my evaluation.
I didn't receive the order as they say I don't know what happened but I didn't receive thanks

2020年5月30日
自発的なレビュー
CANVORY - natural freedom. ロゴ

CANVORY - natural freedom. からの回答

Dear Luis,

thanks for your purchase and your review. Honest feedback from our customers is extremely important to us in order to continuously improve our service!

We would like to apologize again on behalf of Austrian Post for the delay that occurred during shipping. We ask for your understanding, due to the Covid-19 and the following worldwide lockdowns, there were severe overloads in the transport services. You have been informed about the steps and we have responded to your inquiries and promptly initiated an investigation case at Austrian Post. As we can see from the tracking, you have already received your order and hope that the quality of our products could convince you.

Best regards from Tyrol
Your CANVORY team
Have a nice CBDay!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報