Carobethany Ltd レビュー 

503
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

I may have been naive but hadn’t realised the dress would be second hand. The dress is fine but the smell was so powerful I had to air it outside. It’s a shame because I sent a polite email and had no... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Fantastic service as always! My order arrived within 2 days, well packaged and the quality of the clothes is umatched. Essentially almost goos as new for a fraction of the price. What's most impresses... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Good seller/site, helpful especially as it includes measurements. I wish they would offer alternate forms of shipping outside the UK. Sometimes, shipping can be over half the cost of the item purcha... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have just received my 9th order since July 2017. I’ve only experienced great service from Carobethany. The website is easy to use and being able to search by size is a great benefit. The dres... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. 婦人服店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Shop our website for party dresses, occasion dresses, workwear and casualwear, wedding dresses and bridesmaid dresses in size 8 to size 20. Phase Eight and LK Bennett dresses for all occasions.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

503件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(503)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Second hand

I may have been naive but hadn’t realised the dress would be second hand. The dress is fine but the smell was so powerful I had to air it outside. It’s a shame because I sent a polite email and had no reply. Which is why I felt the need to write this review. They need to be more open about the fact that some of the dresses are used.

2021年7月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don't upset management

After sending back a dress that was plucked I did get a refund, but now, and imo because of this, all emails are ignored many months down the line. Polite invitations to buy dresses don't even illicit a courteous response.I seem to have been ghosted for complaining!

Update: thank you for your reply, I beg to differ as my offer of a sale has been ignored three times, the first time in the return email from you re the plucked dress, and I do know how to check my junk folder. Selling the dresses is of absolutely no consequence at all, I was trying to be helpful. I am happy for them to go to charity, merely commented as I feel good manners are an integral part of shopping with an online business.

2021年5月12日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Hi. We answer every email that we receive regarding purchasing dresses and so you would have received a reply. The fact you returned a dress would have made no difference to us as we always try to keep our customers happy. I am sure if you checked your junk/spam folder then you would have found our reply in there. Sorry that you felt the need to leave a 1 star review for this matter and we hope you find someone to purchase your dresses from you soon.

5つ星のうち4の評価

Usual good service, however

Hi I normally leave a five star review for Carobethany however, this time I have taken one star off, as even though the dress I have purchased Is lovely and as described, the smell when I open the package was awful. We call it fusted, that is, smelling like something that has been stored in a maiden aunts long lost wardrobe! I suppose though that after I give it a good wash it’ll be wearable! Service, as usual was really good...

2020年8月25日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Hi Marian. We are so sorry that you are not happy with your order. We have checked and there is no communication from you regarding this matter. If you had contacted us then we would have worked with you to come to a satisfactory conclusion. If you order from us again and you are not 100% happy then please speak to us first and allow us the chance to rectify the problem. Thank you.

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service. The dress arrived with a ribbon missing and I was refunded as soon as I returned the item. Admittedly it took a couple of emails to persuade them I should be entitled to a refund but this was settled very quickly once this was agreed.
The original dress is sold with a belt and it was not advertised without the belt therefore it was really disappointing to receive it like this and I felt somewhat deceived as I wasn’t given the choice to have it in this condition as such a refund would have been only fair. It seems, from the response by the seller that true reviews aren’t what they are looking for.

2020年8月6日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you for your feedback. We are privately sellers, not a business and therefore we do not have to accept return requests. The dress was not advertised with the belt, it was not mentioned in the description and it did now show on the pictures on the listing either. Our website also clearly states that we are private sellers and that we do not accept refunds. We refunded you simply because we try to be as nice as possible to the people who buy from us.

5つ星のうち5の評価

Consistently great!

Ordered about a dozen dresses over time from Carobethany, always fast, efficient process at a great price. Many thanks

2020年8月2日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you Fiona for taking the time to review us. It has been an absolute pleasure serving you since 2016 and we hope we can continue to do so for many years in the future. Take care and stay safe. Phil & Caroline

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service, dress hand delivered the next day. Thank you.

2020年7月26日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you Heather for leaving us such positive feedback. As you were so close to us, we thought it would be quicker to hand deliver your order rather than wait for Royal Mail to do it. We look forward to seeing you on our website again soon.

5つ星のうち5の評価

Great dress

Great dress, fast delivery, good price

2020年7月24日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you Susan for leaving us such a lovely review. It is great to know you are happy with your order and we hope to see you on our website again soon.

5つ星のうち5の評価

Lovely dresses and service as always.

2020年7月24日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Good evening Vicki. Thank you for taking the time to review us. It is so great for us to hear that even after nearly 3 years of shopping with us, you are still happy with our dresses and service. We hope we can continue to serve you for many years in the future. Take care and have a great weekend.

5つ星のうち5の評価

I am a regular customer of this …

I am a regular customer of this company. Can’t fault them. Fast delivery and beautiful dresses.

2020年7月24日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

It has been a total pleasure serving you for the last three and a half years Janet and we truly hope we can continue to serve you for many years to come. Take care and stay safe. Caroline and Phil.

5つ星のうち5の評価

Great service as always.

2020年7月23日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

We would like to thank you for taking the time to write us such a positive review. It is always great to hear that our customers are happy and we look forward to serving you again soon.

5つ星のうち5の評価

I have bought from Carobethany over the…

I have bought from Carobethany over the years and have never been disappointed in the quality and condition of the Phase Eight dresses. I would not hesitate in recommending you purchase from them with confidence, you will love your dress and enjoy many compliments.
The customer service is brilliant, questions answered honestly and promptly, shipping quickly - an all round great experience. Thank you to Caroline & Phil.
Gillian

2020年7月16日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you so much Gillian for your lovely, positive review of us. It has been our absolute pleasure to serve you as one of our valued customers and we hope we can continue doing so for many years to come. Stay safe.

5つ星のうち5の評価

Always excellent service

Always excellent service. Arrived really quickly.

2020年6月27日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you ever so much Jane for writing us such a lovely review. We are glad to hear that your order arrived quickly even during these unusual times. Take care and stay safe,

5つ星のうち5の評価

Loving this site

Loving this site, don’t know whether to share with friends or keep all to myself!!
(I shared)

2020年6月23日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you for making the right choice and sharing us with your friends Michelle :-) We hope they all find something lovely on our website. Your recommendation is really appreciated, thank you.

5つ星のうち5の評価

Came very quickly as always.

Came very quickly as always.
Just as advertised, very good price with the extra reduction. Thanks

2020年6月20日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you Pauline for your very kind and positive review of us. It has been a pleasure serving you and we hope to be able to do so again very soon.

5つ星のうち5の評価

Beautiful dress and fabulous price

Beautiful dress and fabulous price, amazing service as usual

2020年5月25日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you ever so much for taking the time to write us such a lovely review Tricia. It has been a pleasure serving you as a customer for the last few years and I hope we can continue to do so in the future. Please stay safe and healthy.

5つ星のうち5の評価

Fabulous garment

Fabulous garment, just as described. Excellent as always.

2020年5月10日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Hi Sian. Thank you for your positive review of us and we apologise for the delay in posting this thank you. We hope we can look forward to serving you on our website again soon.

5つ星のうち5の評価

Happy Shopper

Dresses arrived very quickly and were perfect. One did smell a little fusty may have been stored for some time but a few hours on the washing line soon sorted that out.

2020年5月8日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Hello Janet. We are sorry that one of your dresses arrived with an odour. We do try our very best to ensure that all dresses are received in perfect condition. We do hope you are staying safe and healthy during this difficult time.

5つ星のうち5の評価

great value and fantastic service

2020年5月7日
自発的なレビュー
Carobethany Ltd ロゴ

Carobethany Ltd からの回答

Thank you ever so much for your kind review of us and for letting us know you are happy with your order and our service. We hope you are staying safe and healthy.

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報