Cesdeals レビュヌ 

420
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Ordered some LED lightbulbs which arrived pretty quickly. Unfortunately they were not only way too bright, as compared to the equivalent Wattage rating, but were "flashing" just like a strobe light... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I bought something from them years ago and unsubscribed from all marketing comms which worked fine until about 5 days ago. Now I get junk marketing mail from them every day, there is no unsubscrib... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

E14 Mini Refrigerator Light Ac220-240V 2W Freezer Led Lamp Bulb This Product is NOT Compatible with North American Markets ! You May have figured this Out By Noticing the WRONG VOLTAGE for Bulbs Use... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Cesdeals always finds those items that make sense for those unusual conditions and space saving. They provide them at a reasonable price and deliver when promised when placing the order. I seem find... もっず芋る

䌁業情報

  1. 電子機噚店
  2. ・
  3. 電子機噚のスペアパヌツず郚品の店

圓該䌁業による蚘述

Online shopping from the huge selection of electronics, cell phone & accessories, computers, car accessories, sporting goods, home products and apparel at reasonable price and worldwide free shipping.


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

420件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.0

すべおのレビュヌ

(420)

過去12か月のレビュヌ数: 10ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

There is an interesting assortment of items

There is a nice and interesting assortment of items. The delivery has been prompt and efficient. Ordering was easy and the descriptions were accurate when the item arrived

2022幎1月8日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Thank you for your positive review!

5぀星のうち4の評䟡

Really useful tools and accessories

Although my latest order was small it was delivered on time as promised - despite the Christmas mail slow down. products were as described, well packed and fit for task. Long time satisfied customer

2022幎1月6日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Thank you for your positive review!

5぀星のうち5の評䟡

Many good deals

Have purchased many items from Cesdeals over the years, prices are excellent, shipping a little long but worth the value. Have never had an issue with product or receipt of goods.

2022幎1月6日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Thank you for your positive review!

5぀星のうち5の評䟡

I am a satisfied customer.

I am very pleased with Cesdeals' products and services. I have not had a problem with them. I have received everything that I have ordered from them. I have enjoyed very much their improved order tracking system. It has been very accurate and easy to use.

2022幎1月5日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Thank you for your positive review!

5぀星のうち1の評䟡

I never received my package

2021幎12月29日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Dear customer, I am really sorry for such incidents. I have sent over an "Find Reviewer" email since we could not find your order according to your name. Please respond with your order reference number. We will refund you or resend your order.

5぀星のうち5の評䟡

I have purchased from CESDeals for years and have never been disappointed

I have purchased from CESDeals for several years and have never been disappointed. When I received these jewelers magnifying glasses, I thought they were incomplete when I received them. I wrote to customer service, and they explained very politely and clearly how to properly use the glasses as received. I'm very pleased with CESDeals customer service.

2021幎12月28日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Dear customer, thank you for your positive review! We will keep up providing good products and good service.

5぀星のうち5の評䟡

Customer Service above and beyond!

Based on my own limited knowledge, initially purchased an item from "Cesdeals", which was not needed. Upon returning that item, Customer Service (Freddie) contacted me directly and discussed my product problem. Shorter version ended up buying a converter box as the missing item needed originally.

2021幎12月20日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Dear customer, thank you for your positive review! We will keep up providing good products and good service.

5぀星のうち5の評䟡

Unokea metal signs

The Unokea 4 metal signs I received from my order, I was very happy with the quality, the individual wrapping, and the speed of shipping. I think they are extremely good value. However, it would have been nice to also receive free shipping to Canada.

2021幎11月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Super quick shipping

Super quick shipping. The stickers were exactly what I ordered. They adhere pretty strongly. All in all I'm very pleased with my order and have sent others here too and I will happily order again.

2021幎11月14日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Dear customer, thank you for your positive review! Your satisfaction is what we pursuit.

5぀星のうち1の評䟡

8 month delivery delay

I ordered a Digital Meter on 7 Apr 2021 from CES.
My account was debited immediately and my emails to them on 18 and 19 May were ignored.
I have since bought another meter.
There meter finally arrived 7 Nov 2021.
Now sitting with 2 meters and am not able to contact anyone from CES

2021幎11月11日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Dear customer,
I am really sorry for ignoring your emails. At that time months ago we were too busy to check emails and maybe your emails were sorted in the spam section automatically by the mailbox and my colleagues have forgotten to check.
As for the slow transportation, we apologize for that as well. There are really only a few of logistics company provides stable services to South Africa and most of the time the transportation time is very long. We will find better services if you reorder again.
About your last question, you have sent an email to our customer service mailbox recently: service@cesdeals.com and we replied in 24 hours. Except email, you can contact us through our facebook homepage: https://www.facebook.com/cesdeals
If you want a refund for the extra meter please send us your order number by email or by facebook chat message.

5぀星のうち1の評䟡

Useless Portable Oral Irrigator

Useless Portable Oral Irrigator. It arrived and I put it together carefully according to instructions. I filled the tank but the water does not come out the nozzle. The device does not work. I notified customer service but after several weeks have not reply from them. No phone # or address to return it. Not a responsible company.

2021幎10月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Review #2 of 5

Review #2 of 5. This company shows pictures of one item then sells you knock off items and try to give you 10% of your money back with their scam techniques. Avoid this company or lose your money.
- TT

2021幎10月7日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Sorry, we have refunded the full to you. Please kindly check it. If you don't receive it, please feel free to contact us.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible company

Terrible company, products are not as pictured and their "return" techniques are scammy and wont return your full amount.

2021幎10月6日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Sorry, please kindly contact us in email and we will solve out for you.

5぀星のうち1の評䟡

Absolute worse customer service

Absolute worse customer service. Took several days for them to respond to my messages and emails. Finally after getting in touch with customer service was unable to get order canceled. Don't worry however they are fast to process the payment, just not fast to do anything else.

2021幎9月17日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Sorry, please kindly contact us in email and we will solve out for you.

5぀星のうち1の評䟡

it past 4 years from then i don't want


it past 4 years from then i don't want my money but honestly say to people stay away from your cheap item that never send if every one want lose money this company is best place to losing your money

2021幎9月16日
自発的なレビュヌ
Cesdeals ロゎ

Cesdeals からの回答

Sorry, please contact us in email and we will solve out for you.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報