Banner for Chimes Home & Garden Ltd

Chimes Home & Garden Ltd レビュヌ 576

•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

These guys are fantastic! The service is truly top class. Everyone is highly professional while still being friendly and approachable. The fitters are polite and go above and beyond, nothing is ever t... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

very friendly but not pushy sales lady. answered all questions we had regarding the proposed purchase, delivery etc. items delivered within proposed time frame with regular updates from the efficient... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Before ordering our aluminium pergola we had quite a few questions which started with the chat line and then we spoke on the telephone to a member of staff all of which was very helpful and informativ... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Garden furniture was exactly what we were looking for, lovely set. Great service in the store and delivery was on time and within 5 days. Guys brought it right into our garden even lifting over our ga... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ガヌデン家具
  2. 日甚品店

圓該䌁業による蚘述

Offering a wide selection of garden furniture priding ourselves on a high level of customer service.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

576件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great furniture

Great furniture

2026幎4月29日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Claire,

Thank you for your lovely review. We’re so pleased to hear you are happy with your furniture and hope you enjoy it for many years to come.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a glass mirror for my new home


Ordered a glass mirror for my new home on the 31/3/2026. Not sure what date I received it. Open on the 6th May in my hew home only to find a crack . I bubbled wrapped and put fragile tape all over it . I know it was not me or the my removals. Chimes will not except my return for a exchange ,£219 down the drain so upset. Because it's a couple of days over in their terms and conditions. Won't he shopping with them again. awful customer care .

2026幎5月8日
自発的なレビュヌ
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Tracy,

Thank you for your feedback. I can see the mirror was ordered on 30th March and delivered on 2nd April. Unfortunately, the damage was not reported until 7th May, which is outside our reporting timeframe for transit damage.

As the mirror had also been moved during a house move before being opened, we’re unable to determine whether the crack occurred during delivery or afterwards in transit/storage at the property.

We do understand this is disappointing, however we do have to follow our terms and conditions consistently for all customers.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Great Customer Service

From ordering online to receiving the product there was excellent communication including a call which is unusual these days.
The sun loungers I ordered are really comfortable and look great.

2026幎4月29日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Ian,

Thank you for your lovely review. We’re really pleased to hear you were happy with both the communication and your new sun loungers. We believe keeping customers updated personally makes all the difference, so it’s great to know that stood out to you.

We hope you enjoy the loungers for many summers to come.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち4の評䟡

The furniture is beautiful (Portofino


The furniture is beautiful (Portofino firepit). There was a little issue which was rectified by the management, who kept in contact.

2026幎4月29日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Terri,

Thank you for your lovely review. We’re so pleased to hear you’re enjoying your Portofino firepit furniture and that our team was able to quickly resolve the issue for you. Keeping our customers updated and ensuring you’re happy with your purchase is very important to us. We truly appreciate your support and hope you enjoy your furniture for many years to come.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Amzing product

Fantastic company product amazing great communication

2026幎4月29日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Mrs Cook,

Thank you so much for the fantastic review. We’re thrilled to hear you loved the product and had a great experience with our communication. Your support means a lot to our team, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Friendly

Friendly, helpful service and good prices

2026幎4月28日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Anna,

Thank you for your kind words. We're really glad you had a positive experience with our friendly service and found our prices to be good value. We appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Storage box

Very pleased with my order delivery is what they said within seven days.
Excellent service.

2026幎4月25日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Sharon,

Thank you so much for your kind words. We’re really glad to hear you’re pleased with your order and that the delivery met expectations. Your feedback means a lot to us, and we look forward to serving you again soon.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち1の評䟡

The table and chairs itself is lovely


The table and chairs itself is lovely (portofino range with fire pit) but the table/fire pit came with one branded leg missing, making it wobbly and pretty much un-useable. Contacted chimes who were lovely at first and now they are just taking forever to sort anything out. Taking days to get back to me each time. Emailing after nearly a week to say they have found stock (the set is now out of stock) elsewhere and that it is in ‘good condition’ to send to me and to replace. After paying over £1600 for this set I don’t really think this is acceptable to have a good condition replacement. I want brand new! That was a few days ago now and I have asked for a manager to ring me but it’s radio silence. I’m now checking my phone all the time for an update! They didn’t even say when the replacement was coming or if we need to dismantle what we have built already even though it’s just sitting there. I have kids and it is too dangerous incase it moves with the glass on top. Such a shame as the first few people I dealt with were lovely and since I have a problem now the service isn’t quick enough/ good enough for a resolve. The set itself is lovely but it’s such a shame that this has happened when the company should have done so much more or could have sorted this much quicker with a quick phone call to get it sorted and restore my trust! Bet after this review gets posted I get a phone call but it shouldn’t have to take for this to happen!

**response to the below**

The first issue was notified to yourselves on the 24th April, which is over a week ago now. Waiting days in between replies isn’t good enough for a product you’ve paid over £1600 for, a simple phone call to keep me updated rather than going back and forward would have been better. I have explained multiple times on emails in regards to my circumstances and they have been ignored, in the email today there still has been no mention of when the new piece is being delivered and we have been told to dismantle the other one which is ridiculous in itself.

2026幎4月25日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Sarah,

Thank you for your feedback, I’m really sorry for the frustration this situation has caused.

Having reviewed the notes on our system, I can see that this issue was only reported to us a week ago, and since then our customer service team have been actively working with both our warehouse and yourselves to get this resolved as quickly as possible.

The Portofino set has now unfortunately sold out however, we do have spare parts available to resolve the issue for you. I can also see that, as requested, you asked to view photos of the replacement base from our warehouse before it is sent. While we completely understand wanting reassurance, this has added a couple of days to the process while the warehouse obtained and shared these images. These have now been sent over to you, and the replacement base is ready to be dispatched as soon as you confirm you’re happy to proceed.

We do appreciate your patience, and we’re sorry again for the delay and inconvenience caused. If you’re happy with the images provided, please do confirm this with our customer service team so they can arrange the exchange without any further delay.

With regards to your recent comment, we were awaiting the requested photos of the base from our warehouse which you requested prior to dispatch, which unfortunately caused a delay of a couple of days in processing the exchange. We kindly ask that you remove the existing base so that we can proceed with the replacement. I hope this makes sense and if you need any further assistance please do not hesitate to contact our customer service team who will be happy to help.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Excellent quality

Excellent quality, good price, thank you

2026幎4月22日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Glyn,

Thank you for your feedback. We're really pleased to hear you found the quality excellent and the price good. We appreciate your support and hope to serve you again soon.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Would recommend for product quality and service

Great quality product. Delivered ontime by friendly helpful drivers. Couldnt ask for more. Highly recommended.

2026幎4月23日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Stephanie,

Thank you so much for your kind words. We're delighted to hear that you were happy with the quality of the product and that our delivery team made a positive impression. We really appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Kushti table and chairs

Kushti table and chairs

2026幎4月17日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Dean,

Thank you so much for your kind review. We're really pleased to hear that you like your new table and chairs. We hope you enjoy your new furniture.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち4の評䟡

Furniture arrived quickly and is


Furniture arrived quickly and is lovely. The rain cover I also ordered was not sent and had to ring the company twice about this. On the second occasion though they did send it out on next day delivery. Not had chance to try the fire pit yet.

2026幎4月15日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Carol,

Thank you for your feedback. We're really glad to hear your furniture arrived quickly and that you're happy with it.

We’re sorry for the inconvenience caused by the missing rain cover and that you had to contact us twice to resolve it. That’s not the experience we aim to provide. We do appreciate your patience, and we’re pleased we could get it to you next-day delivery in the end.

We hope you get the chance to enjoy your fire pit soon, fingers crossed for some good weather! If you need anything else, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち1の評䟡

Nova gazebo GREAT - but go elsewhere

We purchased the gazebo - which frankly is great, but there was an offer on to get a free heater for £299 but you have to actually buy it to get it discounted at the checkout which wasn't at all clear from the website.
so the gazebo eventually arrived about 2 weeks kate due to shipping errors at the courier ... which took me many emails and calls to sort out - Chimes weren't very proactive. Now chimes won't send us the free heater without proof the offer was on at the time, which it was at every stockist of Nova!!
definately buy Nova but not from this distributor

2026幎4月14日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Tim,

Thank you for your feedback, and we’re really pleased to hear that you’re happy with the pergola itself.

As we explained at the time of your order, the pergola was unfortunately out of stock, and the delay you experienced was due to ongoing global shipping issues. Vessels are currently having to take longer routes, which has impacted delivery times across the industry, not just with your order.

Regarding the heater offer, at the time you placed your order, this promotion was not running. Instead, you purchased the pergola at a significantly reduced sale price which was over £500 less than the current price. When the free heater offer is available, customers are able to select and add it to their basket during checkout.

It’s also important to clarify that the heater promotion is not a manufacturer-wide offer from Nova, but one we run independently as a retailer using our own financial resources. As such, it is only applicable during specific promotional periods.

As previously mentioned, if you do have any evidence showing that the free heater offer was active at the time of your purchase, please do send it over and we will be happy to review this and honour it where appropriate.

We appreciate your comments on communication and will take this on board to improve our service going forward.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち1の評䟡

Overpriced

Overpriced, poor quality had obviously been returned by another customer as in wrong packaging.
Had a garden set at my previous address and the quality was fantastic,definatly gone downhill.
Item returned.

2026幎4月14日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Karan,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that this purchase didn’t meet your expectations, especially given your positive experience with us in the past.

We’d like to reassure you that upon receiving your return, we carefully checked the set and its packaging, and everything was in the correct boxes as intended. The set you ordered is one of our more budget-friendly options, we do offer a range of products designed to suit different budgets and preferences. This particular set features an aluminium frame and is not a flat-packed item so still of great quality.

We appreciate your comments and will certainly take them on board. If you decide to shop with us again, we’d be more than happy to help you find a set that better matches the standard you previously experienced.

Kind regards

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service, knowledgeable on their products. Have purchased with them before. Items of a good quality. I would recommend them

2026幎4月6日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Tracey,

Thank you for your kind words and for choosing us again. We’re really glad to hear you’ve had a positive experience with both our team and our products. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to serving you again soon.

Kind regards

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Garden furniture

Very happy with the garden furniture.
Great price arrived on time and very comfortable.

2026幎4月13日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Janis,

Thank you for your lovely feedback.

We’re so pleased to hear you’re happy with your garden furniture and that it arrived on time. It’s great to know you’re finding it comfortable and good value too.

We hope you enjoy it for many seasons to come.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

What a delightful company to deal with

What a delightful company to deal with. Excellent customer service. Would highly recommend.

2026幎4月10日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Neil,

Thank you for your kind words.

We’re delighted to hear you enjoyed your experience with us and that our customer service made a positive impression. Your recommendation really means a lot, thank you for your support.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち4の評䟡

Great service yet again from Chimes

Great service yet again from Chimes, our love chairs are wonderful and totally as described in there sales, the courier side was a little slow on communication regarding delivery though and not much communication with courier dispatch organizer, overall good service though.
Thank you

2026幎4月18日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Mark,

Thank you for your continued support and for taking the time to share your feedback.

We’re delighted to hear that you love your chairs and that they met your expectations. We also really appreciate your comments regarding the courier communication, this is something we’ll take on board and review with our delivery partners to help improve the experience.

Thank you again, and we hope you enjoy your furniture.

Kind regards

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Really great company

Really great company, great communication and very helpful. I would definitely use them again and recommend them.

2026幎4月12日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Marc,

Thank you so much for your kind review. We're really pleased to hear that you had a great service and communication from our team. We hope you enjoy your new furniture and look forward to helping you in the future.

Kind regards,

Chimes

5぀星のうち5の評䟡

Fab Garden Set

Garden furniture was exactly what we were looking for, lovely set. Great service in the store and delivery was on time and within 5 days. Guys brought it right into our garden even lifting over our garden wall so not to squeeze it through our wide gate. Would recommend

2026幎4月18日
Chimes Home & Garden Ltd ロゎ

Chimes Home & Garden Ltd からの回答

Dear Jan,

Thank you for your fantastic review.

We’re so pleased to hear the furniture was exactly what you were looking for and that you had a great experience both in-store and with delivery. Our team will be delighted to know their extra effort especially getting it safely into your garden made a difference.

We really appreciate your recommendation and hope you enjoy your new set for many seasons to come.

Kind regards,

Chimes

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報