Covers&all レビュー 

3,026
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The designers took great care with several comments and feedback for measurements to get an excellent fit. Cover arrived quickly after the final measurements we're confirmed. Easy install with hammer... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Ordered a fire pit cover in late September. My request when I placed the order was to leave room for the cover to pass over the controls on the side of my fire pit. I wasn't expecting the Designer to... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We were nervous about ordering covers. So many things could go wrong from the actual fabric to the fit and finish. Our covers arrived yesterday and the look and fit is fantastic. The zippers are hig... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Product delivered as promised and quality seems consistent. Covers the skylights well so measurements were done correctly. A little difficult to tighten the pull chords but that may improve as mater... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 家具店
  2. ・
  3. アウトドア家具店
  4. ガーデン家具

当該企業による記述

Buy Online Patio Covers, Covers for Outdoor TVs, Fire Pits, Firewood, Custom BBQ Grill Covers at Coversandall. 15% Off Plus FREE SHIPPING on Orders Over $99


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

3026件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(3,026)

過去12か月のレビュー数: 181件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Five Star Product

I thought the company was from Canada, but it is a US company that gets their product made in India.
The birdbath cover was made exact to my measurements. The workmanship and quality of the cover are fantastic. It arrived earlier than anticipated.
Fits perfectly. I will definitely use this company again.
Only drawback was not Canadian.

2025年11月14日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Joan, Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear that your birdbath cover was made to your exact measurements and that you’re pleased with the quality, workmanship, and timely delivery. We appreciate your support and look forward to serving you again.

5つ星のうち1の評価

Horrible in the description it says you…

Horrible in the description it says you could customise writing on the item but it does not say it has to be a certain size now I have a saggy cover because I already paid for the writing the company would not give me any type of compensation or sale to reflect the professionalism. Absolutely horrid.

2025年11月6日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi David, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

5つ星のうち5の評価

Very good communication, quality, price

Very good communication, ensuring specifications and measurements are correct. Good heavy-duty quality product. Very reasonable price for a custom made product.

2025年11月20日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Gordon, Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear that you were satisfied with our communication, product quality, and pricing. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Your on line order system is so easy!

Your on line order system is easy to navigate, in my rush to order I messed up a measurement but was able to get it sorted out quickly with a phone call. I attempted to order through another company but I’m still waiting for them to even get back to me after I sent them an email and called. I gave up and ordered through this company and have already received my order and the other company I still haven’t heard back from after 6 weeks. Unbelievable! PS my covers fit perfectly and I’m very happy with them!! Cheers

2025年11月12日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Thank you so much for sharing your experience! We're really glad we could help you sort things out quickly and that you’re happy with your covers. We understand how frustrating it can be when other companies don’t respond, so we're thrilled to have earned your trust. We really appreciate your business and look forward to helping you again in the future. Cheers to perfect-fitting covers!

5つ星のうち4の評価

The fit was a little big

The process of ordering was easy. The quality of the material was great. The sewing and stitching was also very good. The zippers seem to be of good quality. The only thing is the sides are a little big for our 24x24 cushions.

2025年11月15日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hello Patrick, thank you for your feedback. We are glad to know that you are satisfied with the ordering process and the quality of the cover. However, we are sorry to hear about the sizing issue. If you have any concerns, please feel free to raise a ticket through your Covers&All account. Our team will be more than happy to assist you.

5つ星のうち4の評価

Order correction.

Thanks for your quick response and offer to correct. I wonder if three new cross bars for the 54”-60” wide unit might be a quick fix? That would narrow the attachment points as per my original order.
Thanks Arny

2025年11月14日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hello Arny, thank you for your feedback. We are glad to know that you are satisfied with the service. If you have any concerns, we kindly request you to contact our support team and share the details briefly so they can assist you further.

5つ星のうち5の評価

High quality product and good experience.

Despite whatever negative review on other sites, I had a very good experience. The design approvals were professional and the 2 covers I ordered came the perfect size. One of the tables was oval and it came just right. Happy with the product and experience. Our furniture and backyard is very high end, this product matches well.

2025年11月14日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hey Ken! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

5つ星のうち5の評価

the directions on measurements were…perfect

the directions on measurements were amazing and the covers fit perfectly, good stitching and quality material

2025年11月1日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hey Michelle! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

5つ星のうち5の評価

Hot tub shelter curtains

Everything came as ordered in a timely manner!

2025年11月10日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Jim, Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear that your order arrived as expected and in a timely manner. We always aim to provide our customers with the best possible service, and it’s great to know we met your expectations.

If there’s anything else we can assist you with or if you have any further questions, please feel free to reach out. We’re here to help!

Thank you again for choosing us. We look forward to serving you in the future!

5つ星のうち3の評価

Winter Pool Cover Install On Unistone Deck

Placed my order online - paid extra for their Accuracy Insurance and input size/quality options and pool deck option for anchor hardware they supply - Concrete, Wood or Grass. Our deck is laid Unistone blocks - chose concrete being closest option but noted they say need 3-4 inches and blocks are only 2" thick. Cover arrived promptly and it was exactly what I ordered - perfect - except my installer advised the 1-5/8"x3/4" brass anchors they supplied would likely crack the blocks under tension. So I contacted their Helpline - was told to send photos to sales - they eventually passed it on to Resolution specialist "Scott Gun" - he offered unnecessarily to replace the cover but had no solution for the anchors. I asked him to find out if their grass anchors would work - what size are they, what material - he had no info. In the end I suggested they ship them to me anyway - he quoted addition cost of $106.88 - which I agreed to - he said he needed 24-48 hours to confirm with production team if they could send them - that was three days ago and no further response!! The cover is on the pool, secured temporarily by water & sand bags. All this to & froing has taken over a month and we now expect first snow on the weekend.
Their CustSat people are always polite and try to be helpful but seem to be poorly trained to handle any out of the ordinary issues.
Everything and everybody to do with this Company seems to be located in India!!

Follow up to this I received email from Brand Associate Rutvik that the Grass anchors are in fact 18”long and 1” steel spirals that won’t work either. So I’m forced to look at sourcing something myself elsewhere - wasted a month trying to get info that should have been on their website .. or from their HelpChat or CustSat team. Very frustrating.

Final Update - Rutvik emailed again, unprompted, to offer $106 towards my extra costs and thanking me for suggesting updating their website information re their anchor systems and installation instructions. The cover they supplied was perfect, they just fell down in the tech support side. Maybe they deserve an extra half star 💫 for Rutvik’s contribution to the transaction.

2025年11月5日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Jim, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

5つ星のうち5の評価

Love the new covers

Love the new covers. The material and workmanship of the products I bought are excellent!im trying to decide on what to buy next.

2025年11月3日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hey Sam! We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

5つ星のうち5の評価

Fire pit cover

The product seems to be of good quality. I ordered the highest rated material, and anything lower wouldn't have been durable enough. The advertised 2 inch extra leeway in size was not applied to my order. I am hoping that this will not cause any premature rips as it fits to exact size.

2025年11月6日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hey Terri! We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

5つ星のうち5の評価

What I was looking for

The tarps are just what I was looking for to extend the use of my deck and gazebo into the cold season. The clear panels let in the right amount of light. I got the solid part in grey and there is no weird light effect inside(not a dark green or blue as regular tarps would produce). My only recommendation would be to have an option for the grommets to be changed to twist lock style for easier hanging. Since a twist lock requires an oval shaped grommet, this should be done during manufacture. Otherwise I love the product

2025年11月4日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Denise, Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted to know the tarps worked perfectly for your deck and gazebo setup and that you’re happy with the design and light quality. We’re sorry that the grommet style wasn’t exactly what you preferred. Your suggestion regarding twist-lock grommets is valuable and will be shared with our production team for consideration in future updates.

5つ星のうち2の評価

I .sent you pictures and all the…

I .sent you pictures and all the measurements of the tarps I was wanting the tarps are the correct size but I webbing I asked for wasn’t installed I asking for 6 inch on the top and bottom and you supplied the standard 1 1/2. A friend ordered his tarps with the top and bottom webbing is -12 inches what went wrong with my order the product is great but it was hard communicating with them

2025年11月2日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Reg, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

5つ星のうち5の評価

Ease of ordering the product to…

Ease of ordering the product to delivery and installing it was a great experience. We have ordered several times. Each time has been a great experience

2025年11月2日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Thank you so much for your continued trust and support! We’re delighted to hear that you’ve consistently had a great experience — from ordering to installation. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to serving you again on your future projects.

5つ星のうち1の評価

The BBQ cover i ordered through the…

The BBQ cover i ordered through the design team did not fit. It has taken coversandall well over a month and they still have not made or shipped my new cover. They send emails 1 per week asking for more information each time, delaying the priocess. Kevin Rogers has been absolutely terrible to deal with. I have now requested a full refund as this is such a hassle trying to get a replacemanet cover and the terrible customer service I have received.

2025年11月2日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hello Ryan, we are sorry for the inconvenience caused to you. As you have faced an issue and based on your request, we have initiated a refund for the product cost you paid for the item in question. We will also take your feedback into consideration to help improve the customer experience.

5つ星のうち5の評価

Very good quality product at a…

Very good quality product at a competitive price. Delivery was on schedule as promised.

2025年10月30日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hey H Choy! We are delighted to hear that you are pleased with our product, pricing and delivery. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

5つ星のうち5の評価

Good service

Came quickly, fit perfectly

2025年10月25日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

We’re so glad to hear that your order arrived quickly and fits perfectly! Thank you for sharing your feedback — we truly appreciate it.

5つ星のうち5の評価

Fit & Finish!

2025年10月13日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Warren, Thank you for your feedback! We’re delighted to know you’re happy with the fit and finish of your product. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to assisting you with future orders!

5つ星のうち5の評価

Great Experience

Easy to work with, on time, and product was as expected!

2025年10月24日
自発的なレビュー
Covers&all ロゴ

Covers&all からの回答

Hi Dorren, Thank you for your kind feedback! We’re so glad to hear that your experience with us was smooth and that your order arrived on time and met your expectations. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報