レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I bought a bag. It came to me in Russia in about 2 weeks (usual delivery time for Russia). I did not like the smell of the bag and sent it back within a week. In about 2 weeks I got a message: To... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ordered the gorgeous VW Melissa shoes on Sunday quite late and they arrived today (Wednesday) via 2nd class post in absolutely pristine condition. Super efficiency. Will recommend you to anyone and... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I was hunting for a jacket that had sold out everywhere and Cure had it in every size still. I really wanted it for a job interview I had gotten and hoped it would arrive in time - it did! It arrived... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Visited the shop by accident, after a day trip to lichfield. I decided I needed a new LBD but being a little top heavy this has always neen a problem, from the moment i stepped into the store I wa... もっと見る

企業情報

  1. ショッピング・ファッション

さまざまな外部ソースから提供された情報

Ladies independent fashion boutique, with a focused mix of designer brands and independent UK labels. Stocking clothing, footwear and accessories. It's Heaven on a Hanger!


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

51件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(51)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Unacceptable

I bought a bag. It came to me in Russia in about 2 weeks (usual delivery time for Russia). I did not like the smell of the bag and sent it back within a week. In about 2 weeks I got a message: Today we have received your returned web order OE_18f7.
We offer a seven days returns policy on all of our web sales, as your return falls outside this we are unable to offer you a refund.
However as a goodwill gesture, if you order another item from our website over £70 in the next seven days we will then refund you for the bag.
I asked them whether their seven days returns policy implied that they should receive the item back within 7 days. The usual return policy is to allow the customer to send an item back within several days. If they deliver to Russia, they should allow for additional time as delivery takes about 2 weeks. I got no answer.
Some time after I asked them whether they have processed my refund. They responded that since I had not bought anything from them, they sent the bag back to me.
I have not still received the bag back though a month has passed since the day they received my return.

2012年9月24日
自発的なレビュー
cureuk.com ロゴ

cureuk.com からの回答

Thanks for taking the time to post your review, and we are really sorry you're unhappy. We welcome and value all customer feedback and I can assure you that the points that you have raised within your post have been noted.

As your order was returned outside our seven days policy, we offered you an exchange out of good will. As this was not taken up by yourself, we had no other option other than send the bag back to you at our own expense. You state you returned the bag because you didn’t like the smell, this was not explained on your returns note. Your tracking number via our postal service is RU013462338GB. Regards.

Update. Your bag was received by yourself on 29-9-12. Regards

5つ星のうち5の評価

Great!

I was hunting for a jacket that had sold out everywhere and Cure had it in every size still. I really wanted it for a job interview I had gotten and hoped it would arrive in time - it did! It arrived really quickly and in really good packaging that didn't harm the environment and was small enough to be posted through my letterbox so I didn't have to go collect it from the post office. So much better than those terrible plastic bags sent by places like TopShop. Will definitely use them again.

2012年6月8日
自発的なレビュー
cureuk.com ロゴ

cureuk.com からの回答

5つ星のうち4の評価

Friendly reliable service

Only one issue I had was that I didn't receive An email informing me that my parcel had been dispatched. A quick phone call soon put me at ease. Website and payment all very smooth.

2012年4月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Great price for a good item

Found an item on here at a much lower price than anywhere else, very happy with it, only thing that was a pain is how you can't enter a different delivery address at checkout which worried me because you never know if the emails going to be read before it is posted. Also information as to how the size comes out, for example the jumper i bought was very large in terms of width for a medium but i guess that was just the style of the jumper. Overall a good experience though thanks.

2012年2月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great service

Really nice clothes. Had to send back one item and it was quickly and efficiently dealt with and credited to my account. Would definitely shop with them again.

2012年1月27日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報