Damn Delicious レビュヌ 

645
•
TrustScore 5段階評䟡の5

4.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

The company name says it all!! Tried for years to get genuine Aberdeen Angus steaks-- company's advertise Angus but then send you steaks from any kind of rare breeds !! some have even won aw... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Turkey for Christmas was unbelievably tasty, soft succulent meat; beef was very tasty as well, cooked well and fast; lamb was sooooo perfect, I made shurpa and it tasted just as I remember from my c... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I am telling everyone how I made the best turkey ever this Christmas. Same tasty results for my first beef Wellington this Christmas. This was our first purchase recommended by a friend. I am even... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Top quality meat and even better service. I've ordered several times from Damned Delicious and on the occasional time that i've had an issue with the order (usually just technical) the service has bee... もっず芋る

䌁業情報

  1. 粟肉惣菜店
  2. ・
  3. 粟肉店
  4. 蟲䜜物盎売所

圓該䌁業による蚘述

Online Scottish Butchers, Free Delivery, Buy meat online, Scottish Beef, Scottish Lamb


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

645件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.9

すべおのレビュヌ

(645)

過去12か月のレビュヌ数: 4ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

Firstly

Firstly, the postage was expensive.
Secondly, the haggis was not your own recipe, which was disappointing.
However, the tattie scones were delicious.
Other purchases are in the freezer.

2022幎1月23日
Damn Delicious ロゎ

Damn Delicious からの回答

Hi Heather thanks for your comments, we try to keep our courier charge as low as we can and already subsidize what we get charged. We are very passionate about our packaging and use the most environmentally friendly packaging we can find , but this has a cost. Sorry about the haggis but we get our Haggis from a local specialist Haggis producer, and its absolutely delicious

5぀星のうち4の評䟡

Can't give 5 stars

Very happy with everything except the diced lamb. It was nothing like the picture and description on the website and contained big chunks of fat. Certainly not suitable for stir frying and I wouldn't appreciate the fat in my casserole either. I did call the shop to discuss but wanted to make other customers aware of the discrepancy between the actual product and what is shown on the website.

2022幎1月20日
Damn Delicious ロゎ

Damn Delicious からの回答

Thanks for your comments and sorry about the Lamb, we can assure you this is not what we normally supply. Thank you for bringing this to our attention

5぀星のうち5の評䟡

New year steak pie..

Ordered steak pie for brother family in England for new year, they were very happy pleased tasted great they said, quick and easy to order and delivery, will defo do this again.

2022幎1月16日
Damn Delicious ロゎ

Damn Delicious からの回答

Thanks

5぀星のうち5の評䟡

BEST STEAK PIE EVER!

online ordering was very quick and simple to process. We collected our order with absolutely no issues and the staff were so pleasant. The steak pie was amazing, probably the best steak pie I have had!! The amount of meat in the pie is amazing and super tasty, can’t fault at all and will 100% be ordering again!!

2022幎1月11日
Damn Delicious ロゎ

Damn Delicious からの回答

Thanks, we are very proud of our slow-cooked steak pies

5぀星のうち5の評䟡

Save New Year with an awesome steak


Save New Year with an awesome steak pie.
Tried the regular pies, and square sausage and both excellent as well. Thanks for shipping between Christmas and New Year. Will definitely be getting pies from you again

2022幎1月10日
Damn Delicious ロゎ

Damn Delicious からの回答

Hi so glad you enjoyed it and a massive thankyou for taking the time to send us a review

5぀星のうち5の評䟡

Christmas Turkey

First turkey purchased from you for Christmas....... absolutely delicious as with all purchases made in the past
Its a added bonus that the food miles are exceptionally low and we support local produce and business.

2022幎1月8日
Damn Delicious ロゎ

Damn Delicious からの回答

Many thanks, really appreciate your feedback , means a lot to the team for someone to take the time to let them know that all thier hard work is appreciated. Thanks again

5぀星のうち1の評䟡

Unacceptable delay for collecting a pre ordered Aberdeen Angus steak pie

Despite placing an order online which included payment at the beginning of December for New year , I experienced a lengthy wait at the shop to get my items. I quoted my order number on arrival
Other customers came in behind me and bought over the counter much quicker.
One would have thought that prepaid orders would have been so much more streamlined in order to minimise the time spent in the shop with other customers in light of the pandemic. The shop at the time was not busy .The staff in the shop were pleasant. I would like to add that we found the Aberdeen Angus steak pie and gravy far too salty and our guests found this to be the case also. Perhaps a reduced salt pie could be a future option available to customers. We unfortunately were unable to eat the pie but felt as we had cooked it , we would be unable to return. A steak pie is not a specialist product and these were on display in the shop and purchased by other customers freely . Disappointing so won’t be returning

2021幎12月30日
Damn Delicious ロゎ

Damn Delicious からの回答

Hi we are really sorry you were delayed in the shop , I have spoken to the staff involved and must apologise as your order sheet had been filed in the wrong area. As your order was for a specialist product (we do not stock 2lb pies as a standard item) it would not have been available if you had not ordered in advance. The other customers were probabbly buying standard items and therefore could be served as you waited. I would also like to point out that we were short staffed at the time due to staff isolating. Again sorry for your delay.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報