レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

ORDER #12579 Ordered on 7th May 2026 and received an automatic order confirmation email. Paid $170 in USDT then emailed to ask for confirmation of payment. It’s now 9 days later and not a single re... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

They came to a solution with a problem of delayed order of over a week. Out of goodwill refunded my order and still shipping the goods. Still have not received goods but hot refund More commu... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

For years i’ve been searching for a packaging company just like this but no site has met my standards in quality or accessibility. There are many options to choose from and the site keeps you well... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I don’t usually write reviews, but decided to here. This package arrived in less than a week to Australia on the other side of the world, I have waited longer for similar packaging from inborder selle... もっず芋る

䌁業情報

  1. 包装専門店
  2. グラフィック デザむナヌ
  3. 印刷所

圓該䌁業による蚘述

With years of graphic design experience we’ve been bringing brands to life with our illustrations and custom packaging. We offer fast turnarounds on most products and pride ourselves on the customer support we offer. We have a lot of experience working with some of the biggest CBD Companies worldwide however we cater to all business both big & small across all industries.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

203件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

ORDER #12579

ORDER #12579
Ordered on 7th May 2026 and received an automatic order confirmation email. Paid $170 in USDT then emailed to ask for confirmation of payment. It’s now 9 days later and not a single reply, confirmation or delivery. So I’ve basically been scammed by these guys for $170 I would stay well away.

Derek

2026幎5月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

I’m hoping to write a review because I can’t get in touch with anyone on email


I’m hoping to write a review because I’m struggling to get in touch and communicate with them. I bought a product on the 22nd April I waited about a week so now it’s round the 28th and they told me they havnt been able to work since the 20th and hoping to get back to work this week, they did offer me a discount code for my next order, it’s now the 7th of May I now want to place a bit of a bigger order but I would obviously like to use the discount code but I’m unable to do so because I am unable to get any response from them over email since the 28th of April when they offered it me. Bit unhappy because I’ve ordered from here before and I was extremely happy with the product. However I’m not so happy now with this situation so I came here to see if you guys would read this and maybe update me about my order.

2026幎5月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Delayed order but have responded

They came to a solution with a problem of delayed order of over a week. Out of goodwill refunded my order and still shipping the goods.

Still have not received goods but hot refund

More communication would have helped but as a small business i assume that could be a struggle.

2026幎4月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Delivery never received and emails ignored.

Ordered on the 14th.

Didn't receive my order nor any replies to my emails.

I have received an email today on the 28th to apologize for the delay (unexpected personal circumstances).

I can appreciate that these things happen, though unfortunately as a customer when your order is important to you, and you order with an expected timeframe, it is still inevitably frustrating to say the least.

I have been offered a discount on my next order and an update on my current one.

Depending on the discount offered, I may change my review.

I sympathise with the owner as I'm not heartless, but like I say, when you order, you do expect it to come in good time.

2026幎4月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Long delivery time and packaging is not


Long delivery time and packaging is not good quality

2026幎4月1日
dcpackaging.co.uk ロゎ

dcpackaging.co.uk からの回答

Thank you for taking the time to leave a review Michael, I can see this isn’t your first order with us so I’m disappointed to hear this time round the packaging deserves a 2* review, could you please email us to advise further so we can help with this? Regarding the delivery timeframes the items ordered have a 4 working day production time before shipping via a next day courier. Having checked I can see your order arrived on the 5th working day. If you ever require a faster turnaround than advised on the website please reach out first so we are aware, as all packaging is made to order sometimes we do require the full turnaround times stated.
We look forward to speaking with you to resolve any issues with your packaging.

5぀星のうち1の評䟡

Mis-sold product


I believe I was mis-sold the product and can’t return it, as per their policy. I have received no reply to any of my e-mails regarding this. Read the descriptions of the products very carefully!

2026幎3月5日
dcpackaging.co.uk ロゎ

dcpackaging.co.uk からの回答

Hi,

Apologies having checked we are still unable to locate any emails regarding this order. Are you able to update your review here to advise the issue with your order? I can see you have ordered empty 60ml glass jars with pre designed labels and according to the weight of the parcel it seems the correct items have been shipped. We look forward to hearing from you further so we can look into this for you.

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting for order

Still waiting for order

2026幎3月3日
dcpackaging.co.uk ロゎ

dcpackaging.co.uk からの回答

Hi Kay,

Apologies for the delay with the delivery, we wasn’t aware of any issues until you left this review. I’ve just chased this up with DHL and they advised they emailed you this morning to advise the order would be delivered today. According to the tracking information the order shows it is on the delivery van. Can I check did you not receive our dispatch emails with the tracking details or the delivery notifications from DHL?

I am glad to see the order was delivered successfully as scheduled

5぀星のうち4の評䟡

Great

Dc packaging was very helpful when I asked last minute for a change of design in which they delivered for me, free of charge. They’re very prideful in their work and I’m very happy with my order👍👍

2026幎1月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Product isn’t worth the price and


Product isn’t worth the price and quality just slapped a sticker on the Mylar pouches wasn’t happy of the final product I purchased not worth the money best to look elsewhere for cheaper and quality print instead a sticker not worth it all

2025幎12月3日
dcpackaging.co.uk ロゎ

dcpackaging.co.uk からの回答

Hi,

Thank you for taking your time to leave us a review. I am disappointed to see a 1 star review because you received labelled bags, after checking I can see it is labelled bags you have ordered. We also offer direct printed bags but we would only ship the direct printed ones if that’s what was ordered. Unfortunately with you ordering label bags we can only assume that is what you required. For future reference if the product you order is called ‘pre labelled bags’ the bags are labelled, if the product is called ‘direct printed bags’ the bags are direct printed. We welcome any feedback on how we can make this clearer. Thank you again for your time

5぀星のうち1の評䟡

Stick up labes for the price you pay is


Stick up labes for the price you pay is a rip off you can get better bag cheaper

2025幎12月3日
dcpackaging.co.uk ロゎ

dcpackaging.co.uk からの回答

Hi Michael,

Thank you for taking your time to leave us a review. I am disappointed to see a 1 star review because you received labelled bags, after checking I can see it is labelled bags you have ordered. We also offer direct printed bags but we would only ship the direct printed ones if that’s what was ordered. Unfortunately with you ordering label bags we can only assume that is what you required. For future reference if the product you order is called ‘pre labelled bags’ the bags are labelled, if the product is called ‘direct printed bags’ the bags are direct printed. We welcome any feedback on how we can make this clearer. Thank you again for your time

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報