Designer Eyes レビュヌ 

278
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I live out of state and contacted Designer Eyes and made contact with a wonderful sales person Nancy. She is a “ Rock Star”
went over and beyond to assist me purchasing frames. She ensured I was able... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and product knowledge on their Dita line. I’m very happy with their service and great prices! I highly recommend anyone who would like to purchase designer sunglasses from them. I wo... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

customer service was awful. Glasses haven't shipped yet and it's day 8 of BUSINESS DAYS of processing. They're just sitting in pre shipment. When you're paying $500+ dollars out of pocket for glasses... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

I recently purchased designer eyeglasses at the Retail Store Designer Eyes Aventura Mall, here is the summary of my experience: The Positive: * Large Selection of Designer frames and Sun... もっず芋る

䌁業情報

  1. 県鏡卞業者
  2. ・
  3. サングラス店
  4. 衣料品店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Retailer of designer sunglasses, eyeglasses and optical prescriptions. Including Cartier, Dita Eyewear and Jacques Marie Mage. Authentic & Authorized Retailer


連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

278件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.1

すべおのレビュヌ

(278)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Best prices on Designer glasses

Best prices on Authentic Cartier glasses anywhere. Ask for Anna

2020幎6月14日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

Hello Bobby, thank you for taking the time to provide us with your feedback, we value greatly all feedback that we receive, good or bad to help us in our thirst to improve. After looking at your order history we see that your Frame was fully refunded the same day it was received. as per your prescription, one of our sales Rep explained to you they are non-refundable before you placed the order and you agreed to continue with your order. Even though lenses are non-refundable, as a courtesy we refunded the amount paid for your prescription. The refund took longer than expected because we had to override our system. It was never our intention to make you feel you wanted to receive an extra refund from us, but we made an exception for you and that took longer to process.
Thank you for the opportunity to address this matter with you. If you have any questions, please contact us.

5぀星のうち1の評䟡

It’s been a month and still haven’t


It’s been a month and still haven’t received my order item , no one returned my emails and phone calls , horrible costumer service.

2020幎6月12日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

Good Morning Michelle, thank you for taking the time to provide us with your feedback, we value greatly all feedback that we receive, good or bad to help us in our thirst to improve.

We’re very sorry that your experience was nowhere near our usual standard. Unfortunately, due to the current situation Globally processing time is taking longer than usual (usually 2-3 business days/ Currently 7-15 Business days), but clearly in this case we have fallen short of this. Your order DE5233 was already received, we hope you are enjoying your Celine shades during these hot days.

I appreciate that after a poor experience, the overwhelmingly positive reviews for the business that are on here might appear out of sorts, but I can assure you that Trustpilot takes the authenticity of reviews very seriously. I am sorry that your experience did not measure up to the same standard as other customers and hope that in our further correspondence we can assure you of our high shipping and customer service standards.

5぀星のうち1の評䟡

Was really excited about my purchase


Was really excited about my purchase only to find out glasses were sold out

2020幎6月12日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

This is in response to your inquiry regarding the cancelation of your order DE5201. Please accept our sincere apology for any inconvenience this matter may have caused you.
We are aware of the frustration and disappointment caused when we do not live up to our commitment to safe and reliable service.
An apology is no substitute for good service, but I want to offer one on behalf of our company.

The item you ordered was sold out due to high demand for the product. We wished we could get the item from the manufacturer but they already had the item on backorder until next year.

We appreciate your reporting this matter to us. It helps to know the kinds of difficulties our customers have so we can work toward improvements. The information you have provided will be shared with management as they continue their efforts to improve service performance.
Thank you for the opportunity to address this matter with you. If you have any questions, please contact us.

5぀星のうち1の評䟡

No shipping after more than 2 weeks

After 2 weeks my order hadn't shipped so I cancelled it.

2020幎6月12日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

We’re very sorry that your experience was nowhere near our usual standard. A full review of the circumstances that lead to this situation is already underway in order to ensure there is no repeat of the issues you faced for others.

Unfortunately, due to the current situation Globally processing time is taking longer than usual (usually 2-3 business days/ Currently 7-15 Business days), but clearly in this case we have fallen short of this.

I am sorry that your experience did not measure up to the same standard as other customers and hope that in our further correspondence we can assure you of our high shipping and customer service standards.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible Customer Service

Terrible Customer Service. Waste of time. DO NOT BOTHER WITH THIS COMPANY. Ordered some frames and I was aware of the delay due to Covid. I sent an email regarding my order and they said that there is a delay in shipping which was understandable. 14 days later Order is canceled.

2020幎6月12日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

This is in response to your inquiry regarding the cancelation of an order. Please accept our sincere apology for any inconvenience this matter may have caused you.
We are aware of the frustration and disappointment caused when we do not live up to our commitment to safe and reliable service.

An apology is no substitute for good service, but I want to offer one on behalf of our company. We appreciate your reporting this matter to us. It helps to know the kinds of difficulties our customers have so we can work toward improvements. The information you have provided will be shared with management as they continue their efforts to improve service performance.
Thank you for the opportunity to address this matter with you. If you have any questions, please contact us.

5぀星のうち1の評䟡

Never received anything

Never received anything. After three weeks of waiting, I got an email stating my order is being canceled due to product unavailability. It took you three weeks to figure out you didn’t have a product in stock? Oh, and you never answered my multiple calls for inquiries. Never again. I did tell you that “NEGATIVE RATINGS WILL REFLECT”

2020幎6月11日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

This is in response to your inquiry regarding the cancelation of an order. Please accept our sincere apology for any inconvenience this matter may have caused you.
We are aware of the frustration and disappointment caused when we do not live up to our commitment to safe and reliable service.

An apology is no substitute for good service, but I want to offer one on behalf of our company. We appreciate your reporting this matter to us. It helps to know the kinds of difficulties our customers have so we can work toward improvements. The information you have provided will be shared with management as they continue their efforts to improve service performance.
Thank you for the opportunity to address this matter with you. If you have any questions, please contact us.

5぀星のうち5の評䟡

Awesome place to shop for sunglasses

Really great price on a rare and expensive pair of sunglasses. Fast and secure shipping. Knowledgeable customer service when it came to answering my question.

2020幎6月10日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

Hello Igor, we truly appreciate your positive feedback and we are thrilled to know you had a great experience with us.
We hope to hear back from you soon!
Designer Eyes.

5぀星のうち1の評䟡

an order/no order

placed an order for a pair of glasses online...got a confirmation for an order and when I followed up after not receiving them for two weeks, was told my order was cancelled.

2020幎6月9日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

Hello Tara,

We are aware of the frustration and disappointment caused when we do not live up to our commitment to safe and reliable service.
The item you ordered was sold out due to high demand for the product.
An apology is no substitute for good service, but I want to offer one on behalf of our company. We appreciate your reporting this matter to us. It helps to know the kinds of difficulties our customers have so we can work toward improvements. The information you have provided will be shared with management as they continue their efforts to improve service performance.
Thank you for the opportunity to address this matter with you. If you have any questions, please contact us.

Best Regards,
Customer Support

5぀星のうち5の評䟡

Love my Prada

I received my sunglasses as expected . It was my first time dealing with u and for sure not the last :)

2020幎6月9日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

Hello Ree,
Thank you for sharing your feedback. We are happy that you are satisfied with your purchase!
Hopefully, we hear back from you very soon.

5぀星のうち1の評䟡

Your ordering system is not reliable

Your ordering system is not reliable. I bought the glasses and then a few days later I got email saying it did not have enough stocks to fulfil my order. I got the refund, but I lose the exchange rate to my credit card company.

It is 2020, I don't know why your ordering system cannot keep track of the stock.

2020幎6月9日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

This is in response to your inquiry regarding the cancelation of an order. Please accept our sincere apology for any inconvenience this matter may have caused you.

We are aware of the frustration and disappointment caused when we do not live up to our commitment to safe and reliable service.

An apology is no substitute for good service, but I want to offer one on behalf of our company. We appreciate your reporting this matter to us. It helps to know the kinds of difficulties our customers have so we can work toward improvements. The information you have provided will be shared with management as they continue their efforts to improve service performance.
Thank you for the opportunity to address this matter with you. If you have any questions, please contact us.


5぀星のうち1の評䟡

Very slow to ship order!

Order for 1 frame still not shipped after 12 days and multiple email inquiries. The phone number always goes to voicemail, they never answer. Not acceptable in this day and age, even during these Covid times. Time frame to ship out a simple order is unreasonably long, plus now they only offer ground shipping, causing further delays in receiving your order (at least 3-4 weeks, I’m 2 weeks in and still waiting for shipping confirmation).

2020幎6月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Good/quick service

Good/quick service. Great price.

2020幎6月6日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

Hello Marvin,
Thank you for your positive review. We hope to be of service again in the near future.

5぀星のうち1の評䟡

I don’t trust to buy from here

I ordered sunglasses and after 2 weeks you emailed me to say you did not have them in stock. I checked the website after I received the email that the item was unfulfilled and it didn’t show that the sunglass was sold out. To this day it still being advertised.

2020幎6月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Will never order from this store again.

2020幎6月4日
自発的なレビュヌ
Designer Eyes ロゎ

Designer Eyes からの回答

Hello Valued Customer,
We appreciate you take your time and leave your feedback either if it is good or bad, that way we can improve our services and website to be able to provide our customers the best experience with us.
We apologize once again for not being able to fulfill your order and not letting you know we had to cancel your order before. We know that apologize won't fix our mistake but please note we are trying our best to make good changes on our inventory to prevent this issues to happen again.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報