レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

We ordered £100 of items from them.... they didn't reply to emails or pick up the phone and after digging for a while, I find that they had gone into administration and haven't said anything, offered... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

My extremely pregnant daughter and I visited the King’s Road store yesterday to look for curtain fabric. I have been a customer for over 30 years as an upholsterer and curtains maker. We were the only... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 2 tins of masonry paint £150. Colour quality appalling. Coverage appalling. Would easily need 3 coats. Have emailed several times but no reply whatsoever. Shocking company, do not use!!!!! Ple... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I am a long term, regular customer, and I love the Astor bed linen. It’s fresh and crisp, and yet provides a fabulous snuggle factor for a restful and blissful sleep. Recently I accidentally bought t... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 䜏たい・ガヌデニング

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Designers Guild create inspirational home décor collections and interior furnishings including fabrics, wallpaper, upholstery, homeware & accessories.


連絡先

2.0

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

56件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 71に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.0

すべおのレビュヌ

(56)

過去12か月のレビュヌ数: 9ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

My extremely pregnant daughter and I


My extremely pregnant daughter and I visited the King’s Road store yesterday to look for curtain fabric. I have been a customer for over 30 years as an upholsterer and curtains maker. We were the only customers in the store and after waiting 20 minutes I had to approach 2 sales people chatting, for help. They were most disinterested and the young girl showed us a few samples and then grabbed her rucksack and left the shop (presumably for lunch). The more senior sales person, I suspect , the manager walked to the back office. Do these people like working in the shop? Value their jobs? Designers Guild is the only fabric shop now on King’s Rd and I suspect it won’t be there much longer. Awful customer service!

2026幎9月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Won't reply to any emails or queries


Won't reply to any emails or queries through any channels - I've received an autoreply so I know they've got it, but nothing back. Insane way to do customer support.

Edit since reply - the email address I sent my queries to was shoponlineuk@, which is still listed in their contact form section as the way to get in touch, and is also the email address I finally received customer support from after contacting them on Instagram. Strange definition of an "unmonitored inbox".

2026幎7月7日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear James,

Thank you for your feedback. We are very sorry that we did not receive your emails as they were sent to an unmonitored inbox. We are glad to see our customer service team have now reached out and are assisting you.

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Non existent customer service

Returned £200 worth of bedding, arrived back with the company in quick time with tracked postage, but almost 2 weeks later no acknowledgment of receiving the return or mention of a refund. Cannot get through on any email or phone number. The worst (lack of) customer service I’ve ever experienced

2026幎4月27日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Merron,

We’re sorry to hear you were disappointed with your experience. We appreciate that waiting for a return and refund update can feel frustrating.

To clarify, we responded to your email within 24 hours of receiving it, in line with the response times outlined on our website. Your refund was also processed within 7 days of the return arriving back with us, which is within the 7–14 working day timeframe stated in our returns policy.

We always aim to provide a high standard of service and appreciate your patience while returns are being processed. If you feel your review no longer reflects your full experience with us, we would be very grateful if you would consider updating it.

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

serious quality issues with DG Velluto velvet

I ordered some Designers guild velluto velvet which was listed as in stock on the website back in Nov. After I had paid for it I was informed that actually it wasn't going to be available until Feb. I am an upholsterer and so this seriously effects my schedule. The worst thing is that when the fabric arrived it is significantly worse in quality that it use to be. It's fine for fixed upholstery but TERRIBLE for sewing with. To make a box cushion with a fine finish is seriously difficult. When you cut it the edge curls when you overlock it the edge stretches and there is SO much movement when you try to sew panels together. I would say there are some SERIOUS issues with this fabric in terms of usability.

2026幎3月11日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Kate,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating the delay must have been, especially with project schedules to manage. Unfortunately, the delay was due to our supplier updating the availability after your order was placed.

We also appreciate your detailed feedback on the handling of the fabric and have passed your feedback on.


Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Dreadful experience with Designers Guild

Dreadful experience with Designers Guild in 2025. I ordered the LOWESWATER VIRIDIAN ORGANIC COTTON BED LINEN SET on 6th March 2025, after a lot of chasing by me, finally received for my son’s bedroom on 17th September, by which time he was at boarding school! DG did give me a 20% discount back and paid for the delivery, which was appreciated, through gritted teeth as all I wanted was the duvet sets. I must say working for DG must be so disheartening having customers constantly chasing them and getting so angry. If you communicated with the customers better, they might be more understanding and you might not lose money in the process. I’m honestly never going to order with DG again, it was so stressful.

2025幎3月6日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Caroline,

Thank you for your email and for sharing your experience.

We would like to clarify that although you reached out to us initially, our customer service team consistently kept you updated regarding the progress of your order. The delays you experienced were unforeseen, one-off issues caused by our supplier, and unfortunately were outside of our control.

We did our best to minimize the inconvenience, including providing a 20% discount and covering the delivery costs, and we hope this helped somewhat. While we understand this situation was frustrating, please know that we always aim to keep our customers informed and deliver the best possible service.

We sincerely regret that this experience caused stress and disappointment. Your feedback has been noted and will help us refine our processes for the future.

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち5の評䟡

I would thoroughly recommend this


I would thoroughly recommend this company because of their customer service. Jacqui Drysdale went above and beyond to address and resolve a query I had and I cannot fault their support. I just wish every company provided such brilliant service. In addition, the Ikebana damask side plates are beautiful and will be treasured in our house. Thank you.

2026幎1月12日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Emma,

Thank you for taking the time to share such a wonderful review.

We’re delighted to hear about your experience and that Jacqui was able to go above and beyond to resolve your query, we’ll be sure to pass on your kind words!

We’re also thrilled that you love the Ikebana plates and that they’ll be treasured in your home, that means a great deal to us.

Thank you again for your support and recommendation. We look forward to welcoming you back again soon!

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Very poor quality and no interest in putting the issue right.

I had curtains made by an interior design store using material I selected from Designers Guild. When they had been hanging for some time I noticed a fault in the material. There was an area 1 by 2 inches where the weft was missing but the warp was intact. I complained to the shop I bought them from and they went back to Designers Guild. They were not interested because of the time. They said the material had been quality checked. The problem could not have happened in any way other than manufacture. The material was expensive and I did not expect it to be of poor quality. I will never get their material again and would advise others to avoid them as well.

In response to your reply. The issue has been taken up with you at least twice. The first time your response was slubbs and imperfections were to be expected. I would suggest the imperfection was in your quality control as I consider an area that is not woven is not acceptable quality.
The second more recent response was that you weren't interested after the lapse of time. The fabric having been printed and made into curtains.
If I could add a photo I would and people could judge for themselves the quality of the product and the level of customer service.

2025幎9月16日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Caroline,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about the issue you’ve described and understand how disappointing this must have been.

We would very much like to look into this matter properly. To help us investigate, could you please advise where the fabric was purchased from, along with the part number and quantity supplied? Once we have these details, we can review the batch records and quality checks in detail.

We take all feedback seriously and would welcome the opportunity to understand what may have gone wrong and address it appropriately.

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち5の評䟡

Sophia and the elusive Cobalt 50!

I was helped by Sophia this morning at the Kings Road branch. I had been trying to track down a sample pot of Cobalt 50 to use as a finish on a picture frame my company is producing and she went above and beyond by searching in store for a pot which was currently showing out of stock on their system. Low and behold she found one for me and has posted it free of charge to me here in Cambridgeshire, saving me a 5 hour return journey to collect! I often use Designers Guild paints for frame finishes as no other brand can match the 'pop' you get with their colours! It has really made my day and potentially 'saved a sale' for my business due to her help and perseverance in hunting down the sample pot for me!

2025幎11月20日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Martin,

Thank you so much for taking the time to share this wonderful feedback! We’re absolutely delighted to hear about your experience with Sophia at Kings Road. Her commitment to helping you track down the sample pot, and ensuring it reached you without the long journey, truly reflects the level of care we aim to provide.

It’s fantastic to know that our colours continue to play a part in your creative work, and we’re thrilled that this small pot may have helped you secure a sale. We’ll be sure to pass your kind words on to Sophia and the team.

Thank you again for your loyalty and for choosing Designers Guild. We look forward to supporting your future projects!

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち5の評䟡

Sheets and duvet covers

Sheets, pillow covers and duvet cover are all excellent. Soft cotton, deep fitted sheets and they wash well.

2025幎10月1日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Jimmy,

Thank you for shopping at Designers Guild. We hope you continue to enjoy your bed linen!

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち2の評䟡

bad quality waffle towel

I purchased some waffle towels as I loved the colours DG had. Unfortunatley the quality is awful. After multiple washes they continue to leave fluff everytwere. Ive never had this with a towel. It covers the floor and also leaves me with fluff allower me after drying.

2025幎7月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

AVOID AT ALL COSTS

AVOID AT ALL COSTS -
This company is an absolute disgrace. They issued me a credit note 5 weeks ago for a rug that was the most awful quality. Despite me chasing over a dozen times, I am still to receive the refund. I will never, ever use them again. You speak to someone different every single time and no-one is accountable.

2025幎6月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

⭐ 1 Stern – Respektlos, kundenfern und ÃŒberheblich

Es ÃŒberrascht mich nicht, dass Designers Guild inzwischen verkauft wurde. Ich bin seit ÃŒber 25 Jahren als verarbeitender Betrieb in Österreich tÀtig und musste in der Zusammenarbeit mit dem Unternehmen – insbesondere mit Herrn Severin Weber und Frau Schöller – immer wieder fehlende Kundenorientierung und Arroganz erleben.

Als ich die fÃŒr FachhÀndler ruinösen Internet-Dumpingpreise kritisierte, wurde ich von Herrn Weber als „unqualifizierter Kunde“ bezeichnet. Seine Antwort: Wenn ich mit seinen[""] Marktpreisen nicht klarkomme, solle ich eben etwas anderes verkaufen und verarbeiten. So geht man nicht mit langjÀhrigen Partnern um.

Teure MusterbÃŒcher und Musterbahnen kaufen (das ist ja ein Investment), fehlender Service und ein deutlich spÃŒrbares Desinteresse an echter Zusammenarbeit – der Verkauf von Designers Guild ist fÃŒr mich keine Überraschung, sondern die logische Folge jahrelanger Fehlentscheidungen.

Mögen die neuen EigentÌmer mehr zum Erfolg beitragen.

2025幎5月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bought a made to order headboard

Bought a made to order headboard, which online looked lovely, however the colour is nothing like the colour shown on the website. When I complained the company said that the colours can vary on different screens
 I have since looked at what I thought the colour was on various screens and the colour shows as what I had chosen. Poor show! To top that off the headboard is covered on dirty marks and a large pull in the fabric where one’s head would rest. In a nutshell it’s horrible, and can not be returned. I was offered a cleaning company to visit and clean it, but didn’t bother taking this up. It’s a shame as I’m just builing a 10,000. sqft house and would have been a great customer for them. Your loss!

2025幎4月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Capisoli Teal Standard Rug Quantity

Capisoli Teal Standard Rug Quantity: 1 RUGDG0403

The rug is so beautiful...... but only any good for a show home. The description didn't include the material which should have been a red flag. It is polyester and for over £1000 is not fit for purpose. After only 6 months the fibres are stuck together in clumps of rug - where my feet rest.... I cant hold them off the floor while u relax. All in all a dreadfully expensive mistake!!!

2025幎3月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Full payment taken - no goods

Firstly i went into the Marylebone shop where a totally disinterested sales girl showed me a book of wallpapers which she said had the one i was looking for. She then walked off to chat with the other sales staff ignoring me completely The book she gave me was the wrong book and i managed to find the correct one. I then asked to order a sample which i never received. I then tried to order this Lacroix panel through various sources to be told i needed to pay up front and wait for stock to eventually arrive. In January i ordered and paid for this panel and was quoted 7/3 as delivery date. I have now been told due to a delay from suppliers this date has been put back to 10/4 bearing in mind Designers Guild have had my money since January - 4 months! I seriously doubt the order was ever placed. Honestly i would give this Company no stars whatsoever and it almost feels as if I have been scammed. Seriously Designers Guild you need to get a grip

2025幎3月10日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Audrey,

We sincerely apologize for the frustration and disappointment you have experienced. We deeply regret the lack of service you received in our Marylebone shop, and we understand how frustrating the delays with your order must be.

As your order was placed through our stockist, it is their responsibility to keep you updated on its progress. That said, we regret any inconvenience caused by the delays from our supplier, which are unfortunately beyond our control. We appreciate how patient you have been and understand your concerns regarding the timeline.

Please rest assured that we take your feedback seriously and will review this matter with our stockist to ensure better communication in the future.

If there is anything further we can do to assist, please don’t hesitate to reach out directly on shoponlineuk@designersguild.com

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

My order has never arrived after


My order has never arrived after waiting 5 weeks.
I’ve asked them to cancel it and they haven’t replied so I will have to cancel the payment via the credit card

2025幎1月9日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Kay,


Thank you for your feedback, and we apologize for the frustration you’ve experienced. We did respond to your initial email and informed you that we were experiencing delays with our supplier and awaiting an update. Additionally, your second email requesting a cancellation was replied to within 24 hours, confirming that the order had been cancelled and a refund was processed.

We are sorry for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding. We hope to serve you better in the future.

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team


5぀星のうち1の評䟡

If I could give 0 stars I would


Wasted 2 hours on the 26/10/2024 found some stunning fabrics, requested all our samples they said they would send them the following week-3 weeks later nothing, called up and all my mother got was ‘bare with’ on the phone and apparently no record of samples ordered. Complete waste of our time and lost opportunity for them to of made a good sale. Not to mention SHOCKING customer service, felt like my mother and I were intruding on their conversations, what an absolute waste of time. Would highly recommend employing people who take pride and care in your store.

2024幎10月26日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Olivia,

Thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about your disappointing experience and the issues with your sample order. We would like to investigate your experience further, and we have requested more information via Trustpilot. Alternatively, you can email us at shoponlineuk@designersguild.com, and we will be happy to locate your order and send out a selection of samples in the style you are looking for. You are also welcome to contact our Kings Road showroom manager, even if your visit was to our Marylebone store, who would love to speak with you and get to the bottom of this. Please call +44 (0)207 351 5775.

We sincerely hope to have the opportunity to make this right.

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Terrible quality pillows

Terrible quality.. we bought four couch pillows some time ago. Very very expensive, they were on sale but still too expensive.. after only a few months two of the pillows fabric just started to desintegrate.. very poor quality. Actually these pillows were also lying on a couch where nobody was sitting on most of the time. No abuse, not years of tear and wear, just poor quality. Dont understand really the two other pillows are still looking quite ok.

2024幎12月3日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear SGH,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the issues you have faced with your order. Certain fabrics, such as silk or natural fibres, can sometimes show signs of wear more quickly than others, especially over time.

However, this was really disappointing to hear, and we’d love the opportunity to discuss this further so we have requested for some additional information from you via Trustpilot.

Kind regards,
Misba

5぀星のうち5の評䟡

I am a long term

I am a long term, regular customer, and I love the Astor bed linen. It’s fresh and crisp, and yet provides a fabulous snuggle factor for a restful and blissful sleep. Recently I accidentally bought the wrong colour and didn’t realise in time to exchange within 30 days. Customer service team was extremely helpful and all the correct colours are now in place. Thank you Designers Guild team

2024幎11月14日
自発的なレビュヌ
Designers Guild ロゎ

Designers Guild からの回答

Dear Penny,

Thank you so much for your lovely review and for your loyalty to Designers Guild. We’re thrilled to hear that you continue to love the Astor bed linen and that it brings both comfort and a blissful night’s sleep.

We’re also so glad that our customer service team was able to assist you in resolving the colour mix-up and ensuring you received the correct items.

We look forward to continuing to serve you, and thank you again for your wonderful feedback!

Kind Regards,
Designers Guild Customer Service Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報