Digifeel レビュー 

116
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Digifeel Plates are Fantastic! My company has been using Digifeel Plates for about three years. We have self storage facilities throughout New York City. These plates have made it so easy for o... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Es heisst ja, ohne zusätzliche Kosten sofort Bewertungen sammeln. Meine Bestellung kam unprogrammiert, trotz Bestellung mit Programmierung. Dann musste ich mich anmelden und allen Hinweisen fo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Following the purchase of (2) Google Tiles from Digifee.io - we had an additional customer service inquiry. Digifeel.io responded to our request within a short timeframe and worked to provide a Satis... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered two plates, but I'm confused about how it works because I want to use the two review plates for my two businesses. Gaelle replied to my email and clearly explained how the plate works, exact... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 広告代理店

当該企業による記述

Online sale of NFC Tags and Cards designed to enhance communication and SEO for businesses in direct contact with their customers.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

116件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(116)

過去12か月のレビュー数: 40件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I love it

I love it, brought in 20 honest reciews in one day!

2025年1月12日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear that it helped you get 20 honest reviews in just one day. 🔥🔥🔥

5つ星のうち2の評価

Ordered plates

Ordered plates, but the NFC does not work on metal, which our entire cart is! So only qr code works which for the money is a rip off.

2025年1月3日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. NFC technology can indeed face challenges when used on metal surfaces due to interference. However, the QR code feature ensures functionality in such cases. We’d love to assist further—please reach out to us directly so we can find a solution that works for you!

5つ星のうち1の評価

I purchased some google stickers and a…

I purchased some google stickers and a plate 2 months ago…i am still waiting for them…
I have contact with the company but no solutions. I gess I lost my money but it will not stay like this.

2024年12月18日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and the delay with your order. This is certainly not the level of service we aim to provide. We appreciate you bringing this to our attention and assure you that we take this matter very seriously.

Please contact us directly at contact@digifeel.io with your order details, and we’ll prioritize resolving this for you. If your items are lost in transit, we will make it right, whether that means replacing them or issuing a refund. We sincerely apologize for the frustration caused and will do everything we can to ensure this is resolved quickly.

5つ星のうち1の評価

No Google or FB Reviews???

Our business ordered two tiles on 22 Nov 24, we were charged twice due to a fault with their website, which to their credit they refunded, but they tried to blame us for the overcharge!

Now it is 2 Dec 2024 and the tracking is still not registering on their carrier's site (Track17) or on the Australia Post app.

We contacted their customer service email who replied saying it takes "7 to 10 working days," which if true should mean we can see the parcel on their carrier's tracking site and/or on Australia Post's site. Nearly three weeks later and both say no tracking number exists.

Although their customer service department responds quickly, the 'free post' is a gimmick when you are at checkout there is no option for express delivery and we are still waiting...

We operate a business and can't wait three weeks (or possibly more now) for these overpriced tiles to arrive.

As we have been looking into this, we have read about issues with the RFID application and that many people have to use the QR code instead. We hope that doesn't happen to our tiles.

So far we are very unimpressed and will not continue to recommend Digifeel to our business connections (we have made more than ten recommendations since our purchase).

It is also concerning that Digifeel do not seem to have a Google Review rating. We find it strange that this company would not have a Google referral site and review rating. They seem to have disabled ratings on their Facebook page too, which is also a concern given these are central to their business model!

If the items have not arrived by 6 Dec 2024, we will instruct our bank to claw the money back.

We will post any update(s) that happen from now.

2024年12月2日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you for your detailed feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced. We understand how important it is for your business to receive orders promptly and without issues.

Regarding the initial double charge, we’re glad to hear the refund has been processed, but we’re sorry if there was any miscommunication about the cause.

We also take your concerns about shipping options and delivery times seriously. While our standard shipping is free, we recognize the need for more flexible options like express delivery, and your feedback is invaluable as we consider future improvements.

In terms of the product, we are confident that your tiles will function as intended. Should you encounter any issues, please don’t hesitate to contact us, and we will resolve them promptly.

Lastly, we appreciate your comments about our review visibility. Transparency is important to us, and we’ll review this internally to ensure our customers feel confident in our services.

We truly value your business and recommendations and apologize again for falling short of your expectations. Please let us know if there is anything more we can do to assist while we work to ensure your order arrives as soon as possible.

5つ星のうち5の評価

Great product to encourage clients to…

Great product to encourage clients to leave a review on Google whilst at my Hair & beauty salon or a handy reminder for them to do it once at home🥰
We are now getting reviews daily instead of once/twice a week.
Nice looking product, I am now considering purchasing the product for facebook/instagram!
Highly recommended

2024年11月1日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! 🥰
We're thrilled to hear that our product is helping your clients leave reviews more frequently—it’s amazing to see how it’s benefiting your salon. 💇‍♀️✨ We’re sure you’ll love the Facebook/Instagram option just as much. If you have any questions or need assistance with your next purchase, feel free to reach out. Thanks again for the recommendation!

5つ星のうち5の評価

A valuable learning tool

Purchasing the product was easy, though I had a glitch with my first payment. Once resolved, customer service and delivery were excellent, and I received updates on my shipment. I got my first review the next day after I received the card—a 5-star rating! 🎉 I also received a constructive 4-star review that showed where I could improve my service. I now see Digifeel as a valuable tool for enhancing my offerings.

2024年10月8日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you so much for your feedback! We're glad the purchase process was smooth overall and that our customer service team could assist with the payment glitch. It’s fantastic to hear you started seeing results so quickly—congratulations on the 5-star review! 🎉 And how wonderful that you’re using the feedback to improve your services. We’re thrilled Digifeel is helping your business grow, and we’re here if you ever need assistance or have questions. Thanks again for sharing your experience!

5つ星のうち5の評価

The set up was easy and we've already…

The set up was easy and we've already had people scanning our plates.

Thank you

2024年10月21日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that the setup was easy and that customers are already scanning your plates.

Looking forward to hearing from you!

5つ星のうち5の評価

2 new reviews

I received 2 new reviews within the first 24 hours of setting up my digifeel. Definitely recommend.

2024年10月21日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you so much for your recommendation! We’re thrilled to hear that you received two new reviews so quickly after setting up your DigiFeel. If you have any questions or need assistance as you continue, don’t hesitate to reach out. We’re here to help!

5つ星のうち5の評価

Good product

Good product, it was delivered quickly, even to the nordics!

2024年10月2日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you for your kind words! We’re glad to hear that you’re happy with the product and that it arrived quickly, even in the Nordics. Enjoy your purchase!

5つ星のうち4の評価

It’s good but not as smooth as the…

It’s good but not as smooth as the video show lots of people can’t get the NFC up so have to use the QR code.
Still having it up encourages reviews

2024年10月14日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you for your feedback! We appreciate your honesty and understand your concerns about the NFC feature. We're glad to hear that having it set up is still encouraging reviews. If you have any suggestions or need assistance, please let us know. We're here to help improve your experience!

5つ星のうち5の評価

Fast shipping and great product

Fast shipping and great product

2024年10月1日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Hey Jesse,
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed fast shipping and are happy with the product.
Enjoy your purchase!

5つ星のうち5の評価

It’s easy!

Ordering was easy. Using the product is easy for our Customers. It’s just easy! I’m impressed.

2024年9月4日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you for your wonderful review! We’re thrilled to hear that the ordering process and product usability have been so easy for you and your customers. Your satisfaction means a lot to us!

5つ星のうち5の評価

Amazing love it

Amazing love it . Made my business grow like crazy thanks guys

2024年8月31日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

We’re so glad to hear that our product has helped your business grow. Your success is our priority, and we appreciate your support!

5つ星のうち5の評価

I received the product

I received the product, very good quality and functioning, thank you very much ✨✨✨✨✨

2024年5月7日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you’re satisfied with the quality and functionality of the product. Your support means a lot to us!
Enjoy! ✨

5つ星のうち5の評価

Works flawlessly.

Works flawlessly.. fast shipping and easy to use.

2024年8月29日
自発的なレビュー
Digifeel ロゴ

Digifeel からの回答

Thank you for your great feedback!
Fast shipping is important to us, and we’re glad you had a positive experience. ✨

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報