Ditur レビュー 

274
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Kello täysin susi!!! citicen eco drive radio controlled muka uv valolla latautuva? Voin kertoa että ei toimi!!! Asiakaspalvelu täys vitsi ei vastausta kuukausiin!!! Ihan oikiasta kellokaupasta ostan t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Hinnat ovat kilpailukykyiset. Palvelivat Suomenkielellä. Käännösohjelmalla luulen, mutta palvelu oli hyvää. Sekaannukset hoidettiin. Neljäs tilaus vielä matkalla, mutta 3 kelloa tulivat ongelmitta ja... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Kello vastasi odotuksiani ja tuli perille postin kautta vajassa viikossa, oikein hyvä. Jäin kaipaamaan lähetykseen kellon käyttöohjetta, se puuttui kokonaan, miksi ? ( toki löytyi netistä etsimisen jä... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Закупих доста неща от дитур,доволен съм от всичко.Часовниците работят безупречно марка жинцеро пристигна неработещ но подмених батерията и часовникът си работи безупречно.Ведна от поръчките си поръча... もっと見る

企業情報

  1. 時計店
  2. ・
  3. 宝飾部品提供業者
  4. 宝石店
  5. 腕時計製造業者

Ditur について

当該企業による記述

Ditur - Skandinavian suurin kellojen jälleenmyyjä

Ditur on tanskalainen verkkokauppa, joka on erikoistunut miesten ja naisten kellojen ja korujen myyntiin. Yritys perustettiin vuonna 2014 ja se on rakentanut vahvan maineen Tanskassa ja muualla Euroopassa.

Diturin valikoima sisältää laajan valikoiman kelloja ja koruja johtavilta valmistajilta, kuten Casio, Seiko, Citizen, Michael Kors, Skagen, Daniel Wellington ja monia muita tunnettuja merkkejä. Yrityksellä on myös suuri valikoima ainutlaatuisia ja eksklusiivisia kelloja ja koruja pieniltä ja nousevilta valmistajilta.

Diturilla on aina ollut vahva keskittyminen asiakaspalveluun ja se tarjoaa useita erilaisia palveluita, jotka tekevät verkkokaupasta helppoa ja kätevää asiakkaille. Tämä sisältää 99 päivän palautusoikeuden ja nopean toimituksen.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

274件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(274)

過去12か月のレビュー数: 23件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

This same watch IS sell in Ali Express…

This same watch IS sell in Ali Express 20€ name curren! Here IT IS 122€. What The Hell are you tell me about that?

2024年1月19日
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Dear Sampo,

We appreciate you bringing this to our attention. We're not entirely sure which watch you're referring to, but it’s important to note that AliExpress is not an authorized dealer for many brands. When purchasing from Ditur, you are guaranteed to receive authentic, quality products, and we stand behind the authenticity of every item we sell.

If you have concerns about the pricing or authenticity of a specific watch, please don't hesitate to reach out with the details. We're here to provide clarity and ensure that you feel confident in your purchases with us.

Best regards,
Christina, Ditur

5つ星のうち1の評価

Defekte Ure 2 gange

Jeg har nu foretaget to køb hos Ditur.dk, og desværre har begge oplevelser været langt fra tilfredsstillende.

Første gang oplevede jeg, at urremmen knirkede, men desværre nægtede de at tage det retur.

Anden gang stoppede minutviseren med at fungere indenfor 48 timer efter modtagelse. Heldigvis tog de det retur denne gang, men det har kun forstærket min mistanke om, at deres ure lider af kvalitetsproblemer.
Samlet set er jeg dybt skuffet over at have oplevet defekte ure ved begge mine køb, og det har desværre resulteret i, at jeg ikke længere har tillid til kvaliteten af Ditur.dk's produkter. Deres kundeservice har heller ikke levet op til mine forventninger, hvilket kun har forværret situationen.

2024年2月5日
自発的なレビュー
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Kære kunde,

Først og fremmest vil jeg gerne udtrykke vores oprigtige beklagelse over de problemer, du har oplevet med dine køb hos Ditur. Det er bestemt ikke den standard eller kvalitet, vi stræber efter at levere til vores kunder, og vi forstår fuldt ud din skuffelse og frustration.

Vi tager din feedback meget alvorligt, da det hjælper os med at forbedre vores produkter og den service, vi tilbyder. Det er beklageligt at høre, at din oplevelse med vores kundeservice ikke har levet op til dine forventninger, og dette er noget, vi straks vil se nærmere på.

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt og undersøge de nævnte problemer nærmere, vil vi bede dig om at kontakte vores kundeservice hurtigst muligt med detaljer om dine køb samt de oplevede problemer. Du kan kontakte os via e-mail på kontakt@ditur.dk eller telefon 78782103. Vi er her for at hjælpe og vil gøre alt, hvad vi kan, for at rette op på situationen til din tilfredshed.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. Din feedback er uvurderlig for os i vores fortsatte arbejde med at forbedre og sikre, at alle vores kunder har en positiv oplevelse.

Med venlig hilsen,
Christina, Ditur

5つ星のうち5の評価

Nopea

Nopea, luotettava ja laadukas toimitus

2024年1月15日
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Hei Petri,

Kiitos arvostelustasi.

Olen iloinen, että pidät toimituspalvelustamme.

Ystävällisin terveisin,
Christina, Ditur

5つ星のうち5の評価

Laaja valikoima

Helppoa ja nopeaa

2024年1月23日
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Hei,

Kiitos tilauksestasi Diturilla.

Olemme erittäin iloisia kuullessamme, että olet tyytyväinen ostoosi!

Ystävällisin terveisin,
Sofie, Ditur

5つ星のうち4の評価

I did not get the product I payd, but they sent another shipment

Another change:

First review was one star
Second review was three stars
Now changed to four stars

I finally got the package. I think the first package just disappeared and they sent another. Disappearance was not their fault. Now I am happy :)
....
This review has been changed. Original review was this with only one star
...
Even after a month I did not get the product. I had some doubts about the site during ordering, but at the moment I feel that Ditur is just a scam.

They donot even answer to emails!
...
Continue new review:

It seems that shipment was totally lost and now they also answered to my emails. They said that new shipment is coming, but I do not have it at jet.

At the moment I donot feel that it is a scam.

2024年1月8日
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Hi

Thank you for your review.

I'm sorry to hear that there have been any issues with your orders.

Unfortunately, sometimes errors can happen during shipping - it's very unfortunate.
In this situation, our most important task is to make sure that the problem is resolved quickly and easily for the customer.

We are therefore pleased to hear that we were able to turn your experience around in this case, as this is our most important task.

With kind regards,
Sofie, Ditur

5つ星のうち1の評価

Dårlig og rodet service

Indleverede 6 måneder gammelt ur til reparation. Efter 2 måneder havde jeg intet hørt, og da jeg kontaktede firmaet kunne de ikke finde mit ur. Efter flere dage havde de fundet uret.
Ved afhentning kunne de igen ikke finde mit ur. Da de endelig fandt det, havde de ikke repareret på uret.
Jeg bad om 2 måneders ekstra garanti, da uret ikke havde været brugt i tilsvarende periode, men det fik jeg afslag på.
Jeg synes, de har pæne ure, men kvaliteten er ringe og deres service er endnu værre. Køb ur et andet sted. De har ikke styr på det. Desværre.

2024年1月30日
自発的なレビュー
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Hej Hanne,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre, at du har haft en frustrerende oplevelse med reparationen af dit ur, og at der har været udfordringer med kommunikationen og håndteringen af din sag. Det er selvfølgelig ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder.

Jeg vil meget gerne undersøge din sag nærmere for at se, om vi kan finde en løsning. Du er velkommen til at kontakte mig på slj@ditur.dk, så vi kan tage en dialog om din oplevelse.

Jeg håber, vi kan finde en god løsning.

Med venlig hilsen,
Simon, Ditur

5つ星のうち4の評価

It has been over 20 days since the…

It has been over 20 days since the order was confirmed but the watch has still not been delivered. I have emailed Ditur multiple times but no action has been taken yet.

Edit: The order was confirmed to be lost during transit. A replacement was sent which was received promptly.

2024年1月5日
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Dear Dennis,

We are truly sorry to hear about the delay with your order and the lack of communication you've experienced. We understand the frustration this has caused.

Please check your email, as we've reached out with a proposed compensation due to the unfortunate misplacement of your package while in the distributor's care. We have sent a replacement on the 1st of February and have also offered a €25 gift voucher for the inconvenience you've faced.

We're committed to ensuring your satisfaction and would love to have the opportunity to turn your experience around. If there's anything more we can do to assist you, please let us know.

Best regards,
Christina, Ditur

5つ星のうち1の評価

Ta Firma to jedno wielkie oszustwo

Ta Firma to jedno wielkie oszustwo, ostrzegam nie korzystajcie z niej. Wystawia zegarki po promocyjnej cenie, a przesyła jakieś breloki i pendriwe Potem nie odpowiada na reklamacje, przesyła emalie wygenerowane przez sztuczna inteligencję. Padłem ofiarą oszustwa, sprawę zgłosiłem do NSK oraz do Prokuratury. Pewno kasy nie odzyskam ale może kogoś uchronię przed tymi Oszustami. Wstyd nie myślałem, że Duńczycy połaszczą się na kilkaset złotych.

2024年1月25日
自発的なレビュー
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Cześć,

Dziękuję za recenzję.

Bardzo mi przykro, że tak oceniasz swoje doświadczenia z nami. Wszystkie roszczenia traktujemy poważnie i chciałbym dokładniej zbadać Twoją sprawę, aby zrozumieć, co się stało.

Proszę o kontakt pod adresem slj@ditur.dk, abyśmy mogli wspólnie przyjrzeć się tej sprawie i znaleźć rozwiązanie.

Mam nadzieję, że uda nam się to rozwiązać w najlepszy możliwy sposób.

Pozdrawiam serdecznie,
Simon, Ditur

5つ星のうち3の評価

Ihan OK, pikku hienosäätöä asiakaskokemukseen kaipaisin

Kellon hinta oli reilusti vertailun edullisin. Tämän vuoksi päätin tilata Diturilta. Toimitusaika oli aavistuksen luvattua pidempi, mutta osasin odottaa sitä muiden arvosteluiden pohjalta. Kello toimitettiin hyvin paketoituna kellorasiassa, vailla ohjekirjaa, takuutodistusta tai muutakaan oheiskrääsää. Vaikuttaa kuin kello olisi saattanut olla esittelykappaleena, kun myytiinkin viimeisenä yksilönä. Se toki selittäisi myös kellon edullisen hinnan. Puuttuvasta ohjekirjasta (ja mahdollisesta näytekappaleenolosta) olisi voinut mainita myyntihetkellä. Kello kuitenkin toimii mallikaasti ja vastaa odotuksiini erinomaisesti.
EDIT: kellon pariston mainostettiin kestävän jopa kaksi vuotta mutta, päivä arvostelun kirjoittamisen jälkeen (viikko käyttöönotosta), sovellus ilmoitti, että paristo pitäisi vaihtaa. Joko valmistaja valehtelee pariston kestosta tai sitten kello todella on ollut lähestulkoon kaksi vuotta käynnissä ennen myyntiä minulle. Pariston vaihto kellosepällä vesitiiveyskokeineen maksoi 25 euroa. Tästä syystä vaihdan neljän tähden arvosteluni kolmeen tähteen.

2024年1月10日
5つ星のうち4の評価

Ditur solved my shipping problem fast

I bought Casio GST-B400 from Ditur. There was a problem with a missing package, but the customer service responded fast when notified and immediately sent a new one. I just wish they provided me with more details on the new shipping information to avoid confusion and misunderstanding. Nevertheless, I’m satisfied with the purchase and service.

2023年12月15日
5つ星のうち1の評価

JEG ER I CHOK

JEG ER I CHOK !
Købte et Jaguar ur. En halv dag efter falder kronen af. ( den var skruet ordenligt på)
Sender uret retur som reklamation og får nu en mail om 2-4 uger ventetid på Dana ure skal kigge på det!
Får fat i Ditur på telefon og siger jeg bare vil have mine penge tilbage. Det kan jeg ikke men de tilbyder at købe uret tilbage til under den pris jeg gav, så de kunne sælge det som pre owned!!! Jeg bruger dem ALDRIG igen!
Helt i chok over en dårlig behandling !

2024年1月11日
自発的なレビュー
Ditur ロゴ

Ditur からの回答

Hej Theis,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med dit ur og reklamationsprocessen. Det er selvfølgelig ikke den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder, og jeg forstår, at du er frustreret over situationen.

Jeg vil meget gerne undersøge din sag nærmere og se, om vi kan finde en bedre løsning. Du er velkommen til at kontakte mig på slj@ditur.dk, så vi kan tage en dialog om din tidligere reklamation.

Jeg håber, vi kan finde en god løsning.

Med venlig hilsen,
Simon, Ditur

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報