Dobell レビュヌ 

2,053
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち3の評䟡

Pre-ordered for an upcoming wedding. Pre-order date gave me plenty of time to receive my suit. The day the preorder was supposed to ship I got an email saying it would be delayed by a month which was... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

The item arrived today - and was completely as described. I had wondered when the item was going to arrive because tracking information was not provided until the day before delivery.

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Purchasing on line through Dobell.com was a pleasant experience to say the least! Accessed there web site to see they're extensive selection of quality British clothing I chose a tweed sports ja... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely perfect experience! I took a gamble and ordered a white tie tuxedo for a 5 figure charity ball. Without the benefit of trying on the tuxedo beforehand nor judging its quality, I wore the tu... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 玳士衣料店
  2. ・
  3. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

At Dobell, we believe every man deserves to look sharp with affordable men's formalwear. Since 2003, we've committed to providing high-quality suits and stylish menswear that's both accessible and budget-friendly. Whether you need a tuxedo for a wedding, black-tie event attire, or want to enhance your everyday men's fashion, we've got you covered. Our extensive collection features classic tuxedos and tailored suits, plus a wide range of men's fashion accessories like waistcoats, bow ties, and dress shoes. We prioritize inclusive sizing and deliver exceptional value for men's clothing. Enjoy fast, reliable delivery and support from our dedicated customer service team, making your shopping experience straightforward. Our customers consistently praise our quality products and prompt service. Dobell is more than a menswear brand; we're your partner in achieving your best look for any occasion, offering top-tier men's suits online and formal wear for men.


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

2053件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(2,053)

過去12か月のレビュヌ数: 62ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Transparency Was Appreciated

I appreciated the transparency of Dobell in notifying us about the added tariffs and fees to ship the product from China. This would have doubled our cost, and we were able to easily cancel our order. This left us with a positive impression of Dobell, and we will certainly recommend them and consider them for future purchases.

2025幎12月2日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Sue,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Good and wonderful experience

Good and wonderful experience

2026幎1月15日
自発的なレビュヌ
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Narayan,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち4の評䟡

I was not happy with Dobell no exchange


I was not happy with Dobell no exchange policy as it cost me an Additional $100+ tariff charge to get a different size pant for a 3 piece suit. The initial tariff was $314.00 so this is ridiculous!
Pat lynch

2025幎12月29日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Pat,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Just outstanding in every way.

Excellent service. The fit and finish were outstanding, just superb. My order arrived quickly, and, in every respect, I could not be more pleased.

2025幎12月28日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち3の評䟡

wrong fit

it was the size I usually wear
didn't realize the fit was slim

2025幎12月28日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Prathector,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

The items you have ordered are not slim fit as we do not sell this line in a slim version, sorry to see your trousers did not fit.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち3の評䟡

Two buttons popped off

I bought a double breasted velvet blue sports jacket. It was really nice and was packed in a travel bag. However two of the buttons popped off the first time I wore it. Luckily I found one and they packed one extra. Will need to have a tailor put them on and maybe re sew the others so they don’t fall off. The material of the jacket was nice though.

2025幎12月31日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good afternoon Marcos,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

I have fed your complaint ref. button stiching back to the design/QC team who are carrying out further checks in house.

Appolagies for any inconveniance caused, I have now processed you a slight refund to make up for this, keep an eye out for an email relating to this refund.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.com and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち1の評䟡

Customer service lacking

Tried to order shoes for a gala but no one ever responded to the contact form. There is no phone number listed and no indication of the shoes are UK or US sizing. Just a vague sizing guide showing the difference.

Adding to review to respond to Dave:
—
Hi Dave, I will try to email again and have given you my email address and phone number. I would still order and update the review if I can get the answers I need. Thank you.

2025幎11月27日
自発的なレビュヌ
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning George,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Looking into this for you but I would need to know your email address so I can look into why your email did not get responded to.

I will send you a Trust Pilot request for more information, this will enable me to look into this further for you.

Alternativley, please don’t hesitate to get in touch again @ info@dobell.com and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

The packaging was professional! The fit was perfect!

the packaging was professional. The other was perfect o

2025幎12月12日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Carfilly,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Great tuxedo pant &vest

Great tuxedo pant &vest! The vest/pant combo really made my "custom" tuxedo. Big hit at New Years Eve Party. Fast delivery too.

2025幎12月31日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Satisfied Customer

I am a three time repeat satisfied customer. I always shop Dobell first because of the value and consistency in a quality product. Keep up the job work!
Wes Thompson

2025幎12月19日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Wesley,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

From everyone here at Dobell we wish you a Merry Christmas.

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち1の評䟡

It’s been a terrible experience

It’s been a terrible experience. I’ve paid for the shoes. I’ve paid the duty. But no delivery. It went to my house but was so late I wasn’t there. So I requested that it be left at my closest UPS facility and that didn’t work either. I don’t know where the shoes are now. Hoping they show up.

2025幎12月19日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Nancy,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Been looking into this for you, I can see you have opted for this to be delivered to a delivery point, but UPS has stated "we're not able to deliver this package to the selected UPS Access Point".

I think you need to reach out to UPS again and ask for re-delivery, especialy as you have paid import.

If you are still struggling, the team can be reached @ info@dobell.com and they will take care of you from there.

All the best

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Great product great speed great value

Great product great speed great value

2025幎12月14日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Kim,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

From everyone here at Dobell we wish you a Merry Christmas.

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Whilst Dobell sent an incorrectly


Whilst Dobell sent an incorrectly labelled item to me their customer service on reporting the issue was excellent , with a full refund including all postal charges. They replied within 12 hours and sorted a refund within 36 hours . Thank you .

2025幎12月18日
自発的なレビュヌ
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning David,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.com and the team will take care of you from there.

From everyone here at Dobell we wish you a Merry Christmas.

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Arrived on time

Arrived on time, the fit and finish was wonderful. I have several more orders coming your way. Thank you so very much.

2025幎12月2日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning MLM,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.com and the team will take care of you from there.

From everyone here at Dobell we wish you a Merry Christmas.

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち1の評䟡

I was unable to purchase a tweed coat


I was unable to purchase a tweed coat that was on your website. It simply said the transaction failed. No discussion about whether or not the coat was out of stock or not. Then I received a email saying I was being refunded. I tried purchasing another coat, but same thing. It’s unfortunate because I’m buying for someone who’s quite small. 36 regular. It’s not easy to find, but your website has it. I just can’t seem to get it.

2025幎11月30日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Susan,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Very odd, you mentioned unable to purchase BUT if we refunded the order it must have gone through and stock must have existed?

Looks to have been cancelled a week after your purchase, I think you have maybe missed the comunication we sent you as part of your order confirmation email which needs actioning to release the order.

This email basically details we ship from UK and you will be required to pay duties on Import.

We do mention in this email, if we dont hear back in 7 days the order will be refunded (not shipped).

I can see you received the email in question and opened 6 times, but cant see you responded with "authorised to ship"?

This is why we didnt release the order and processed you a full refund, btu your order was placed and we did reach out.

If this dosnt clear your quirie up for you, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.com and the team will take care of you from there.

From everyone here at Dobell we wish you a Merry Christmas.

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち1の評䟡

I placed an order for holiday gear and


I placed an order for holiday gear and it never shipped.. Then i was notified i was receiving a credit as good news.. not sure how thats good news and why it never shipped. Disappointing.

2025幎12月7日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Apanzica,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Looks to have been cancelled a week after your purchase, I think you have maybe missed the comunication we sent you as part of your order confirmation email which needs actioning to release the order.

This email basically details we ship from UK and you will be required to pay duties on Import.

We do mention in this email, if we dont hear back in 7 days the order will be refunded (not shipped).

I can see you received the email in question and opened, but cant see you responded with "authorised to ship"?

This is why we didnt release the order and processed you a full refund.

If this dosnt clear your quirie up for you, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.com and the team will take care of you from there.

From everyone here at Dobell we wish you a Merry Christmas.

Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Outstanding Customer Service!

I placed an order today with Dobell as I have a wedding next week and as usual have left it till the last minute to get a suit. I placed an order for next day delivery, as I'm only back in the UK this weekend and planned to collect it from my parents house to bring back with me. When I went to place the order, I'd entered the wrong card details, so the page refreshed and reset the delivery to 3-4 working days. Without checking, I just corrected the card details and paid.

The panic when I saw the 3-4 working day delivery! I contacted Dobell's customer service email explaining the situation asking if I could pay the additional to upgrade the delivery, or if I'd have to reorder and cancel the other. I was worried when I saw the autoreply of (up to) 2 working days to reply.

I needn't have worried, literally within a few minutes, Emelie responded advising that she'd very kindly asked the Warehouse to upgrade the delivery to next day as a good will gesture!

Just fantastic customer service that (sadly) is becoming more and more of a rarity these days.

Thank you so much for saving my wedding outfit Dobell, and please pass on my sincere thanks to Emelie! I purchased my wedding suit from you a few years back, and today's just shown why I will continue to use Dobell for my formalwear.

P.S. I think Emelie deserves a Christmas bonus!

2025幎12月18日
自発的なレビュヌ
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Patrick,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

I have spoken with Emelie, she said thanks for the posative feedback and agrees she deserves a Christmas bonus, well done Emelie.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Fast delivery

Fast delivery. Perfect size

2025幎11月23日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Bismark,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち1の評䟡

Unclear in Information for tariffs

The information provided on the website does not thoroughly explain the tariffs. Based on how it is presented, it appears the fee would be approximately 8–10%, but it does not mention that brokerage fees would also apply. When I agreed to have the package shipped, the total cost to ship it was nearly the same as what I paid for the items themselves. This was completely unexpected and overwhelming.

2025幎11月29日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Brandie,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

We are further building out the information so it shows at checkout as the detail is online and can be found on our FAQ US Import page but would be more benefitial when you are finalising your purchase.

As stated online there are 2 duties which apply, one is based on the product and the second is based on its country of origin, looks from your statment above you where only expecting one duty to be levid.

Unfortunatly these import fee's are out our hands and we make every effort to reach out before shipping to double check you are aware.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.com and the team will take care of you from there.

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

5぀星のうち5の評䟡

Received exactly what I ordered in a


Received exactly what I ordered in a reasonably amount of time. Not happy paying $80 plus’s dollars in tariffs

2025幎11月29日
Dobell ロゎ

Dobell からの回答

Good morning Judy,

Thanks for stopping to leave your review, we appreciate your time and words of honesty.

Regular feedback is so important to us at Dobell, we are always looking for ways to improve your journey and supply you with the best possible products & services we can.

We look forward to seeing you again on the Dobell website, in the meantime if you need us, please don’t hesitate to get in touch @ info@dobell.co.uk and the team will take care of you from there.

All the best
Dave
Customer Services, Operations & Logistics Manager

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報